İnan Çınar 4 Nisan Paylaş 4 Nisan Önder Özcan yazdı: Benim eşimin arabasıydı, bir kaç gün önce Alinin oldu Millete Citroen kitleme pardon kullanım imkanı sağlama konusundaki başarısına hayran olduğum bir abisiniz... Darbaz ailesine hayırlı olsun... 5 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Nisan Yazar Paylaş 4 Nisan Arabanın çok gürültü çıkaran park sensörünü söktüm. Geniş zamanda komple şurayı toparlamayı düşünüyorum. Orjinal sensör bulup takıcam. Komple söktüm. Sadece geri vites kamerası kaldı. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Nisan Yazar Paylaş 4 Nisan Arabanın üzerinde termostat ve fan testi yaptım. Arabanın motoru 105 dereceye çıkmasına rağmen fan devreye girmedi. Sonra arabamın www.repxpert.com.tr sitesinde şasesini yazdım, parçaları inceledim. Termostat zaten 105 derecede açılıyormuş. Fransız forumlarından elden ettiğim bilgiye göre 1 kademe fanı 105 derecede 2 kademe ise 110 derecede açılıyormuş? Arabayı kullandıkca ikinci vitese geçişin sarsıntılı olduğunu farkettim. eğer düşük devirde sürüyorsam arabayı sarsıyor. Onuda çözmek için araştırıyorum. Motor kulaklarının hepsini değiştirmeyi planlıyorum. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 4 Nisan Paylaş 4 Nisan Ali Darbaz yazdı: Arabanın çok gürültü çıkaran park sensörünü söktüm. Geniş zamanda komple şurayı toparlamayı düşünüyorum. Orjinal sensör bulup takıcam. Sesini kıssaydın sökene kadar. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Nisan Yazar Paylaş 4 Nisan Ersen Tapan yazdı: Sesini kıssaydın sökene kadar. hocam, sorun yanlış bir parça olması. Orjinal psa değil. Orjinal psa sensörüne takılmış, farklı bir beyin. orjinal beyin yanmış. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Nisan Yazar Paylaş 4 Nisan Yarın yağ bakımı için Atolye 4 adlı servise gideceğim. Bakalım bana nekadar masraf çıkaracaklar. Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 4 Nisan Paylaş 4 Nisan Ali Darbaz yazdı: Arabanın üzerinde termostat ve fan testi yaptım. Arabanın motoru 105 dereceye çıkmasına rağmen fan devreye girmedi. Sonra arabamın www.repxpert.com.tr sitesinde şasesini yazdım, parçaları inceledim. Termostat zaten 105 derecede açılıyormuş. Fransız forumlarından elden ettiğim bilgiye göre 1 kademe fanı 105 derecede 2 kademe ise 110 derecede açılıyormuş? Arabayı kullandıkca ikinci vitese geçişin sarsıntılı olduğunu farkettim. eğer düşük devirde sürüyorsam arabayı sarsıyor. Onuda çözmek için araştırıyorum. Motor kulaklarının hepsini değiştirmeyi planlıyorum. geçiş mi sarsıntılı yoksa 2. viteste düşük devirde gaza basınca mı sarsıyor Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Nisan Paylaş 4 Nisan Doğan Arşiray yazdı: ikinci taraf kim ki? kaskocu mu? Valla umarım hayırlı olur.. Yaptık trafik ve kaskoyu.. Ali Darbaz yazdı: Arabayı kullandıkca ikinci vitese geçişin sarsıntılı olduğunu farkettim. eğer düşük devirde sürüyorsam arabayı sarsıyor. Onuda çözmek için araştırıyorum. Motor kulaklarının hepsini değiştirmeyi planlıyorum. Kabullen.. Bir yere kadar rahatlar bu.. Sonrasında sarsacak.. Ne kadar sakin kullanırsan o kadar yumuşak olacak.. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Nisan Yazar Paylaş 4 Nisan (düzenlendi) Rus bir adam vti motorların yağlama sisteminin yetersiz olduğunu bu nedenle her 10 bin veya her yıl yağ değişimi yapılmasını tavsiye ediyor. Bende şöyle bir baktım içine. Kam mili üzerinde yağın fazla gelmediğini gördüm. Tavsiyeye uymak mantıklı olacaktır. 4 Nisan tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 4 Nisan Paylaş 4 Nisan Ali Darbaz yazdı: Rus profesörler vti motorun yağlama sisteminin yetersiz olduğunu bu nedenle her 10 bin veya her yıl yağ değişimi yapılmasını tavsiye ediyor. Bende şöyle bir baktım içine. Kam mili üzerinde yağın fazla gezmemiş. Yağlama yetersiz olduğu kanısına nasıl varıldı konusunu kenara koyalım 🙂 Yetersiz yağlama sorunu erken değişimle çözülemez. Yeterli yağlanmayan şey ısınır ve aşınır. Bu sorunun çözümü yağ pompası, yağ kanalları vs vs deseler tamam ama yağ değişimi motoru değil yağı korur bu durumda. Yine aynı şekilde motor durduğu an süzülür yağ o yüzeyden. Süzülmüyorsa sorun vardır yüzey pürüzlüdür düzgün değildir vs vs. Teknik veri incelemek uymak vs iyidir faydalıdır. Ancak, doğru ve değerlendirilebilir/uygulanabilir olması şartıyla. Aksi durumda sadece kafa karıştırır. 9 Yorum bağlantısı
İnan Çınar 4 Nisan Paylaş 4 Nisan (düzenlendi) Ali Darbaz yazdı: Arabayı geri iade etmeyi planlıyorum. Ayıp olur 🤣🤣🤣🤣 4 Nisan tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Şaka amaçlı Darbaz'ın mesajını editledim 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Nisan Yazar Paylaş 4 Nisan Arabanın motorunun sesi çok güzel bunun bmw vanosu ile ilgisi olabilirmi. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Nisan Yazar Paylaş 4 Nisan (düzenlendi) Ü.Emre Kartal yazdı: Yağlama yetersiz olduğu kanısına nasıl varıldı konusunu kenara koyalım 🙂 Yetersiz yağlama sorunu erken değişimle çözülemez. Yeterli yağlanmayan şey ısınır ve aşınır. Bu sorunun çözümü yağ pompası, yağ kanalları vs vs deseler tamam ama yağ değişimi motoru değil yağı korur bu durumda. Yine aynı şekilde motor durduğu an süzülür yağ o yüzeyden. Süzülmüyorsa sorun vardır yüzey pürüzlüdür düzgün değildir vs vs. Teknik veri incelemek uymak vs iyidir faydalıdır. Ancak, doğru ve değerlendirilebilir/uygulanabilir olması şartıyla. Aksi durumda sadece kafa karıştırır. Burdaki Rus amca söylüyor. Daha öncede aynı adamın videolarını izledim. Dediği genelde doğrudur. Dediğine uysak zararlı çıkmayız. El kitabı bakımlar her 15000 km de diyor. Biz dediğine uysak zarar çıkmaz 4 Nisan tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 4 Nisan Paylaş 4 Nisan 24 saat dolmadan arabanın tasarım eksiklikleri ve hataları bulundu 2 sayfayı dolduracak hale geldi. Bakalım zaman ne getirecek @Önder Özcanmahkeme kararıyla arabayı geri alacağı kanaatindeyim. Hatta avukatı Cem bey aracılığı forumda Citröen ve her türlü araç satışı yasaklanabilir. 3 Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 4 Nisan Paylaş 4 Nisan Okuması keyifli bi konu oluyor 😅😅 Güzel günlerde kullanılsın diyelim biz yinede Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Nisan Yazar Paylaş 4 Nisan (düzenlendi) Motorda su pompasını çalıştıran ilginç bir parça var. Hatta bu parça pimi var çekiyorsun boşalıyor. Elektrikle çalışıyor muş. Su pompası ile alternatör kayışı arasında duruyor ve su pompasını tahrik ediyor. 4 Nisan tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Nisan Yazar Paylaş 4 Nisan Çağlar Bayur yazdı: sitroen bu işin piri Abi neden 5000 tl değerinde her 50000 kmde değişmesi gereken şu parçayı koymuşlar. Amaç neymiş. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Nisan Yazar Paylaş 4 Nisan Arabanın 80 amperlik alternatörü var. Voltmetre ile bakınca araba sürekli 14,9 volt ile çalışıyor. Sanırım akümüzü toparlanmaya ihtiyacı var. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Nisan Paylaş 4 Nisan (düzenlendi) fransız sever böyle alengirli şeyleri, bu motor bmw de kullanılan mı 4 Nisan tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Nisan Yazar Paylaş 4 Nisan @Servet Aydın Abi araba sürekli 15 V ile çalışıyor. Akü nedeniylemi yoksa üzerindeki multimedya yüzünden mi bukadar yüksek volt çekiyor. Gerekirse voltajı düşürmek için eski paneli geri takabilirim. Maksat robotlar çalışması için daha fazla enerji kaynağımız olsun. Epi topu 80 amperlik avuç kadar alternatörü var. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 4 Nisan Paylaş 4 Nisan Alptuğ Özcan yazdı: Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın Bu teknik veriler yetkili servislerde yok Benim de radarımda olan bir araç(her ne kadar nasıl sığacağımız konusunda fikrim olmasada) yalnız bu şanzıman beni tereddüte düşürmedi değil. Benim hanımın direksiyonunu baya geliştirmesi lazım ve şanzımandaki kararsızlık bizim işi zorlaştırır. Çünkü sitenin otoparkı baya eğimli ve manevra alanı dar. Vitesin yokuş aşağı geri gitmek istediğimizde tereddüte düşmemesi lazım. Yokuş kalkış desteği var mı? Yapma abi, konuştuk senle, Corsa C ama az daha paran varsa Corsa D al, 1.2 easytronic. Corolla 1.4 dizel MMT 2 yıl, Pug 308 1.6hdi auto6r 7 ay falan, son 6 senedir de Corsa C kullanıyorum, 6 ay önce 2. corsayı aldım ikiside aynı biliyorsun zaten, düşünmeden opel al, fransıza bakma, bi şanzıman yağı, bi robot yağı değişeceksin bide kalibrasyon yaptırdın mı canavar gibi biniyorsun, bende bozulmadı ki uzun yolda müsait oldukça sürekli top speed gidiyorum, instagramdan ekle hikayelerden görürsün nasıl yolculuk yaptığımı, sen beni dinle pişman olmayacaksın. Kasa güncel gelmiyorsa D bak, senede 50 bin km yol yapan birisi olarak yazıyorum bu mesajı Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 4 Nisan Paylaş 4 Nisan Ali Darbaz yazdı: @Servet Aydın Abi araba sürekli 15 V ile çalışıyor. Akü nedeniylemi yoksa üzerindeki multimedya yüzünden mi bukadar yüksek volt çekiyor. Gerekirse voltajı düşürmek için eski paneli geri takabilirim. Maksat robotlar çalışması için daha fazla enerji kaynağımız olsun. Epi topu 80 amperlik avuç kadar alternatörü var. Kırmızı corsa da aynı durum oldu, kırmızıya yaklaşırken ayağın frende 2 den 1 e düşerken takırtı geliyordu, kalktığında 1 den 2 ye geçişte eğer hafif gazla hızlanırsan vuruntu yapıyordu, aküyü ölçtürdüm bitik çıktı, voltaj debriyaj motoruna yetersiz kalıyor. Aküyü değişince vuruntu tıkırtı sesleri gitti, aynı şekilde hızlandığımda eskiye göre vites atış devrinde 500 devir gibi bir düşüş oldu. Kesinlikle akü değişimi sonrasında farkı hissedeceksin. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts