Burak Yildirim 2 Nisan Paylaş 2 Nisan Araçlarda doğru koltuk yüksekliği sizce ne olmali? Yorum bağlantısı
Alp Turgay 2 Nisan Paylaş 2 Nisan Araçtan araca ve şahsi oturuşunuza göre degişir, 2008 zaten kör noktaları olacak bir araçdır biraz malum SUV segmentinde oldugundan. Sonuçta eski bir Citroen degil yani yerden yükseklik ile gayet alakası var ve hatta bu olay esas son zamanlarda yerden kalkık araçlardan ziyade görüş açısına baglıdır paso. Bazı sportback tarzı otolarda bu, eski otomobillere kıyas gayet dandik oldugundan bol bol koltuk ayarı gerekebilir... 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 Nisan Paylaş 2 Nisan Mazda’nın yeni modelinde ekrana boy bilgisini giriyorsunuz. Koltuk ve direksiyon konumunu kendi ayarlıyor. Bi standartı var demekki. Ama bacak boyu kısa olanlarda işe yaramaz. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Nisan Paylaş 2 Nisan önce bacak, frene tam basma pozisyonunda diz düz olmayacak şekilde ileri geri ayarlanır, sonra omuz sırtlığa tam yaslanıp direksiyon (kadran görüşlünü kapatmayacak şekilde ayarlı iken) tutulunca dirsekler tam düz olmayacak kadar sırtlık ayarlanır, akabinde ayna 6 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 2 Nisan Paylaş 2 Nisan Dış aynalar da tam arkayı görecek şekilde değil de arka çaprazları mümkün olduğunca ölü noktayı azaltacak şekilde ayarlanır. Sadece kapı kolunu görecek kadar falan. 1 Yorum bağlantısı
Hamit inan 2 Nisan Paylaş 2 Nisan (düzenlendi) Sadece koltuk demek noksan olur. Doğru sürüş pozisyonu önemli. Direksiyonu tuttuğunuz da elleriniz kalp hizasında olacak. Bacaklar çok kırık değil fakat pedallara tam güç uygulayabilecek vaziyette olacak. Sırtlik ne dik ne bayik olacak rahatça yaslanacaksiniz. Koltuk minderinin acısı ise öne doğru yükselen vaziyette olacak. Koltuğun yüksekliği ise aracin kaput ucunu görecek vaziyette göre ayarlanacak 2 Nisan tarihinde Hamit inan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 2 Nisan Paylaş 2 Nisan TR'de doğru OLMAYAN sürüş pozisyonuyla araba kullanmaya çalışanların oranı %90 olabilri. Bakıyorum direksiyonu düzgün tutamaynların çoğunun temel sorunu yanlış oturmak, oturuş yanlıoş olunca direksiyonu da düzgün tutamıyor. Sonra en ufak bir savrulmada bam güm şarampole. 4 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Nisan Paylaş 3 Nisan İleri sürüş eğitimi aldım vaktinde. Milyon km yanlış koltuk ayarı ile araç kullanmışım. Pistte 3 saniye etki etti. Fren mesafesi ile yaşamla ölüm farkı 2 Yorum bağlantısı
İsa Acar 3 Nisan Paylaş 3 Nisan Yukarıda bahsedilen ayarlamalara bağlı kalmak şartıyla, mümkün olan en alt seviyede oturmak güvenlik açısından çok önemli bana göre. Tavana uzak kalmak iyidir. Yorum bağlantısı
Hakan Yavaş 3 Nisan Paylaş 3 Nisan Bence tamamen araçla alakalı bir durum. Bmw varken koltuk yere çok yakın kullanıyordum. 408 e geçince özelikle direksiyon tasarımı dolayısı ile kafam tavana değecek neredeyse.. Güvenlik ve kör noktalardan ziyade konfor odaklı ayarlıyorum koltuğu.. Yorum bağlantısı
Alp Turgay 3 Nisan Paylaş 3 Nisan Yukarıdaki yorum kesinlikle dogru, Corvette gibi spor araçlarda koltuk ne yaparsanız yapın Japon / Alman sedanı gibi yükselmez denilebilir. İçe göcük ve yere yakınsınızdır öyle araçlarda. Yani çok genel bi soru aslında bu, heleki elektrikli araçlar bu kadar devreye girmiş ve standartize olmayan bir yıgın oto trafikte iken günümüzde. Yorum bağlantısı
Emre Durna 3 Nisan Paylaş 3 Nisan Şöyle bir video vardı. Ben buna göre ayarladım . 33 sn den itibaren izleyebilirsiniz. https://youtu.be/lkiKJzu4MuU?si=0j2k6l9_Sf7J7eUm 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 3 Nisan Paylaş 3 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: Mazda’nın yeni modelinde ekrana boy bilgisini giriyorsunuz. Koltuk ve direksiyon konumunu kendi ayarlıyor. Bi standartı var demekki. Ama bacak boyu kısa olanlarda işe yaramaz. Evet bunu ilk yapan Volvo idi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 3 Nisan Paylaş 3 Nisan Profesyonel bir eğitim almadan, aracınıza ve kendi vücut yapınıza en uygun olanı seçebilirsiniz. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 3 Nisan Paylaş 3 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: Mazda’nın yeni modelinde ekrana boy bilgisini giriyorsunuz. Koltuk ve direksiyon konumunu kendi ayarlıyor. Bi standartı var demekki. Ama bacak boyu kısa olanlarda işe yaramaz. Ama tercihler de var. Ben bir tık önde kullanıyorum egeayı, ama golfü daha geride daha yatık kullanıyordum Standart kalıplara uymayız Selim Bilgin yazdı: TR'de doğru OLMAYAN sürüş pozisyonuyla araba kullanmaya çalışanların oranı %90 olabilri. Bakıyorum direksiyonu düzgün tutamaynların çoğunun temel sorunu yanlış oturmak, oturuş yanlıoş olunca direksiyonu da düzgün tutamıyor. Sonra en ufak bir savrulmada bam güm şarampole. Bence bunun temel sebebi farklı. Mesela motosiklette hedefe kilitlenmek diye bir tabir var, nereye bakarsan motor oraya gider. Dolayısı ile gider boş yolda direğe bakarsan motorda gider o direğe çarpar. O kadar saçma kazalar oluyor ki bu şekilde, ben insanların telaşlanınca kilitlendiğini çokça görmüş biri olarak oyumu tamamen refleks verememek olarak kullanırdım. Çok rahat kurtarılacak durumlarda bile kaza yapıyor insanlar. Bunun da sebebini yakın zamana kadar herkese ehliyet vermelerine bağlıyorum (şu an nasıl bilmiyorum sistemi) Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 3 Nisan Paylaş 3 Nisan Ersen şahin yazdı: Örnek sürüş modeli araç otomatik Mondi 😁 şahin kullanma pozisyon fotosunu mu atalım yani. Herkes biliyor zaten 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Zincirkıran 4 Nisan Paylaş 4 Nisan Bir ipucu da benden olsun, kolunuzun bilek kısmı direksiyonun üst bölgesine gelecek. Bu durumda zaten kollar da kırılmış oluyo Yorum bağlantısı
Recommended Posts