Talha Bilgi 5 Nisan Yazar Paylaş 5 Nisan (düzenlendi) Ali Darbaz yazdı: Hayırlı olsun kaça aldın Teşekkürler, üstad, valla önceki w124'ü 350'ye sattım üzerine çok eklemeden geniş bir jip istiyordum KJ ve ML bakındım bu denk geldi, ertesi gün 480'e aldım. 5 Nisan tarihinde Talha Bilgi tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 19 Nisan Yazar Paylaş 19 Nisan (düzenlendi) Arkadaşlar yakın zamanda bakım yaptırdım eMeL'e... Kalter altından boşaltmak yerine mercedes ustası üstten makine ile vakumlayarak aldı eski motor yağını... işlem vakumlama uzun sürdü sanki alttan boşaltmaya göre ve hazne 8 lt felan doldu tabi önceki yağ seviyesini açıkcası bilmiyorum. Ama bazı arkadaşlar kafamı karıştırdı, içinde tortu kalır diyen oldu, bazı yetkili servisler böyle yapıyor daha iyi oluyor hemde kalter tapası zarar görmüyor diyen var kimi iyi dedi kimi kötü ... sizlere danışayım dedim. 19 Nisan tarihinde Talha Bilgi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Nisan Paylaş 19 Nisan Talha Bilgi yazdı: Arkadaşlar yakın zamanda bakım yaptırdım eMeL'e... Kalter altından boşaltmak yerine mercedes ustası üstten makine ile vakumlayarak aldı eski motor yağını... Ama bazı arkadaşlar kafamı karıştırdı, içinde tortu kalır diyen oldu, bazı yetkili servisler böyle yapıyor daha iyi oluyor hemde kalter tapası zarar görmüyor diyen var kimi iyi dedi kimi kötü ... sizlere danışayım dedim. tüm yetkili servisler bu şekidle yapıyor artık. tortu filan kalmaz zaten tortu filtrede kalıyor. motor içini yıkamayacaksak ( ki zaten bu da son derece gereksiz birşey bence) alttan boşaltmak amelelik başka birşey değil. özel servislerdeki aletlerin bazılarının hortumu yetmiyor bu nedenle tapayıo açıyorlar. Talha Bilgi yazdı: Teşekkürler, üstad, valla önceki w124'ü 350'ye sattım üzerine çok eklemeden geniş bir jip istiyordum KJ ve ML bakındım bu denk geldi, ertesi gün 480'e aldım. daha ne olsun. mis gibi araba. 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Nisan Paylaş 19 Nisan ticarilerde daha yaygın olan bir sistem tüm dünyada var, temiz iş oluyor. 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 19 Nisan Yazar Paylaş 19 Nisan (düzenlendi) Doğan Arşiray yazdı: tüm yetkili servisler bu şekidle yapıyor artık. tortu filan kalmaz zaten tortu filtrede kalıyor. motor içini yıkamayacaksak ( ki zaten bu da son derece gereksiz birşey bence) alttan boşaltmak amelelik başka birşey değil. özel servislerdeki aletlerin bazılarının hortumu yetmiyor bu nedenle tapayıo açıyorlar. daha ne olsun. mis gibi araba. Tek eksiği .... Azcık yükte mavi duman verir gibi oluyor aldığımda yoktu hatta özel servisde ısıtıp denediler ama bakım sonrası lpg bakımı için gittiğim yerde dip gaz yaptılar duman saldı, lpg ustası mavi duman veriyor bilgin olsun dedi... ben şok 19 Nisan tarihinde Talha Bilgi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Nisan Paylaş 19 Nisan olur o kadar , dumansız yaşansa mangal yapmazdık 1 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Nisan Paylaş 19 Nisan Talha Bilgi yazdı: Tek eksiği .... Azcık yükte mavi duman verir gibi oluyor aldığımda yoktu hatta özel servisde ısıtıp denediler ama bakım sonrası lpg bakımı için gittiğim yerde dip gaz yaptılar duman saldı, lpg ustası mavi duman veriyor bilgin olsun dedi... ben şok valf lastikleri filan ölmüş olabilir. en kötü açılır motor sekman atılır. Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 19 Nisan Yazar Paylaş 19 Nisan Doğan Arşiray yazdı: valf lastikleri filan ölmüş olabilir. en kötü açılır motor sekman atılır. Ustam subap lastiği ve üst kapak açılıp bakılır halledilir ama bir bakım süreci bin dedi... Takiribi 60 bin-100 bin arası bulur dedi... Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 19 Nisan Paylaş 19 Nisan 100 bin... bozuk olmayan üst kapak vs için çok yüksek bence. açmışken valf değiştireyim diyorsa bilmem tabi. 100 bin tl ye komple om642 dizel rektifiyesi yapılıyor blok sağlam olduğu sürece. 1 1 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 19 Nisan Yazar Paylaş 19 Nisan Doğan Arşiray yazdı: 100 bin... bozuk olmayan üst kapak vs için çok yüksek bence. açmışken valf değiştireyim diyorsa bilmem tabi. 100 bin tl ye komple om642 dizel rektifiyesi yapılıyor blok sağlam olduğu sürece. Konya o bakımdan biraz fiyat yüksek çıkabiliyor abi, ama sanırım sübap lastikleri vs hatta sübaplara bakarız filan dedi, o kıvama gelirse belki Ankara'da felan tavsiye üzere başka servislere bakarım Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 27 Mayıs Yazar Paylaş 27 Mayıs (düzenlendi) Geçen hafta lastik arayışıma son verdim, önceki ML'de de kullandığım Nexen htx lastik taktım. Ayrıca lastikler çok içerde kalıyordu kasadan, spacer uygulaması yaptım. Arkalara 4cm, önlere 3cm. 27 Mayıs tarihinde Talha Bilgi tarafından düzenlendi 5 Yorum bağlantısı
Umut Taşlı 27 Mayıs Paylaş 27 Mayıs hayırlı olsun, yerinde tercihler olmuş. spacer'ların ağırlıkları denk mi, baktınız mı? yakın zamanda ben de eibach prokit+spacer takacağım alüminyum vb güzel bi ürün bulursam. sanayide eski disklerden yaptırıyoruz dediler de bilemedim. 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 27 Mayıs Yazar Paylaş 27 Mayıs Umut Taşlı yazdı: hayırlı olsun, yerinde tercihler olmuş. spacer'ların ağırlıkları denk mi, baktınız mı? yakın zamanda ben de eibach prokit+spacer takacağım alüminyum vb güzel bi ürün bulursam. sanayide eski disklerden yaptırıyoruz dediler de bilemedim. eibach konya'ya gittim ben 3-4 cm bizde yok dediler o yüzden Ankara Mgt Spacer yaptırdım. Daha önceki ML aracıma da ordan yaptırmıştım. Yine memnun kaldım 140'a kadar hız aralıklarını denedim balans vs sorunu şimdilik yok. Konya sanayisinde de spacer üretimi başlamış ama ben Ankaradan yaptırdım bu arada bendekiler ck45 çelik 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 27 Mayıs Paylaş 27 Mayıs Talha Bilgi yazdı: eibach konya'ya gittim ben 3-4 cm bizde yok dediler o yüzden Ankara Mgt Spacer yaptırdım. Daha önceki ML aracıma da ordan yaptırmıştım. Yine memnun kaldım 140'a kadar hız aralıklarını denedim balans vs sorunu şimdilik yok. Konya sanayisinde de spacer üretimi başlamış ama ben Ankaradan yaptırdım bu arada bendekiler ck45 çelik ben de orada yaptırmıştım 2 cm spacerlerimi. hala kullanıyorum. problemsiz. 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 4 Haziran Yazar Paylaş 4 Haziran Lastiklerdeki yazılar maviden beyaza döndü... 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Haziran Paylaş 4 Haziran Talha Bilgi yazdı: maviden beyaza Mavi olan şey aslında UV filtre, beyaz yazı satılana kadar solmasın diye özel bi boya o. 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 5 Haziran Yazar Paylaş 5 Haziran (düzenlendi) Cem Işık yazdı: Arkadaki master kamyonet neyin nesi?:) Turizm için abi Sani Gerşon yazdı: Mavi olan şey aslında UV filtre, beyaz yazı satılana kadar solmasın diye özel bi boya o. Yalnız üstad sağ tarafın böyle beyazlaştı ama sol taraf hala mavi 5 Haziran tarihinde Talha Bilgi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Talha Bilgi yazdı: Yalnız üstad sağ tarafın böyle beyazlaştı ama sol taraf hala mavi Güzel sabunlu bi bezle yıkayın, beyazlığı ortaya çıkacak 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 10 Haziran Yazar Paylaş 10 Haziran Cumartesi günü sıkışık trafikte aniden durunca arkamdan bir araç duramayarak gelip vurdu, yağmur nasıl şiddetli yağıyor sormayın araçan zor indik, benim arka tampon çeki kapağı düşüp kırılmadı ama çatlaklar oluştu, bir tane park sensörü düştü ve hafif boya atığı oldu, arkamdaki aracın kaput içine göçtü radyatör vs patlayıp orda yağ ve su saldı neyse... Sürücü özür diledi ve abi ben sanayiciyim pazartesi gel halledelim hem yağmurda hem aşırı trafikte durmayalım dedik ve telefon alıp ayrıldım. Bugün arkadaş ne telefona bakıyor ne mesajlar görülüyor... Savcılık vs uğraşmak istemedim ama niye bu insanlar böyle oldu? Yani hakkımı helal etmiyorum ... 2 1 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 10 Haziran Paylaş 10 Haziran Geçmiş olsun . Böyle durumlarda rapor tutmak en iyisi. Sözünde durursa yırtar atarsınız durmazsa işleme koyulur. 5 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Haziran Paylaş 10 Haziran Talha Bilgi yazdı: pazartesi gel halledelim hem yağmurda hem aşırı trafikte durmayalım dedik ve telefon alıp ayrıldım. Bugün arkadaş ne telefona bakıyor ne mesajlar görülüyor... Bilindik senaryo. Üzücü. Her zaman rapor tutulur, söz tutulmazsa rapor işleme konur. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts