Çağlar Bayur 21 Mart Paylaş 21 Mart Doğan Arşiray yazdı: mutlaka, ben kendi fikrimi yazdım sadece. ben nissan juke vs de, kronik birşey duymadım eski bir nissancı olarak. zamanında bi maserati vardı, pertten toplanmıştı, sonraki sahibini hep merak etmişimdir oluyor öyle şeyler Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 Mart Yazar Paylaş 21 Mart Mahmut Yıldız yazdı: Alırken konu açtığın için sonrasında da açarsın diye Konusu olmaz, araba bana uzak bir yeğenimde olucak. İki resim çeker korum sadece. İnan Çınar yazdı: Kurtulmaktan kasıt ne gibi olumsuz tarafları var? 106 binde ilk aldıktan 15 gün sonra 2020 yılında 35 bin tl şanzıman revizyonu gerekti. şimdide direksiyon kutusu sıkıntılı imiş. Benle paylaşmadığı başka sorularıda var sanırım. 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 21 Mart Paylaş 21 Mart b6 yerine b5.5 passatı tercih ederdim ben olsam çünkü bu jenerasyonun her anlamda üretim kalitesi döşeme kalitesi parça ve platik kalitesi kötü. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 21 Mart Paylaş 21 Mart Doğan Arşiray yazdı: b6 yerine b5.5 passatı tercih ederdim ben olsam çünkü bu jenerasyonun her anlamda üretim kalitesi döşeme kalitesi parça ve platik kalitesi kötü. O kadar da değil. Ben 9 sene kullandım. Evet eskisi daha kaliteli idi ama parça bulunurluğu vs bence sorun yaratır artık. Klasik olarak kullanmak gerekir 5.5 aracı. Vaktiyle executive diye serisi çıkmıştı son senesi. alasım vardı 1.6 motorlu . keşke alabileymişim. 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 21 Mart Paylaş 21 Mart Yeğeniniz kaç yaşında ki emekli amca arabası bakıyor? O paralara V40 volvolar falan var onlara bakın. 1.6 focus dizel motorlu ve şanzımanlı. Parça bol usta bol. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 22 Mart Paylaş 22 Mart İlkay Başaran yazdı: Kombi tık dese gitti yine 3 sayfa emek Yeğen merkezi sistemde oturuyormuş 1 5 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 22 Mart Paylaş 22 Mart Ersen Tapan yazdı: Yeğen merkezi sistemde oturuyormuş pay ölçer bozulursa 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts