Mustafa Arıkan 20 Mart Paylaş 20 Mart Bir internet alışverişi problemi de benden gelsin. Amazon.com'dan aldığım bir ürün vardı. 8 Şubatta ülkeye giriş yaptı. Aramex Türkiye 13 Şubatta gümrük işlemlerini tamamladı. ve bana yurtiçi ile kargolanması gerekiyordu. Ancak paketi Aramex Kayseri acentesine gönderiyorlar teslimatı siz yapın diye. Onlarda bizim dağıtım alanımızda değil diyor. Merkez de o zaman tekrar bize gönderin diyor. Bugün itibari ile halen paket yok ortada. Aramex Kayseri acentedeki arkadaş sağolsun merkezden daha fazla yardımcı oldu. Kayboldu demiyor ama bu kadar zamandır gelmemesi anormal diyor Her neyse paketten ümidi kestim. Amazon'da paketiniz kaybolmuş olabilir yazıyor siparişte. Bende para iadesi isteyeceğim ama böyle bir seçenek yok. Seçenekler normal iade şeklinde. İşleme devam ettiğimde iade kargo bilgileri etiketini basma aşamasına gidiyor. Müşteri hizmetleri ile yazışamıyoruz, çünkü chat kısmı kapalı. Sadece sizi arayalım diye bir kısım var, orada da Türkiye seçeneği yok. Arasalar bile bende o kadar İngilizce yok 25 gündür çıkmazdayım Belki bulurlar diye bekliyorum. (Amazon.com.tr müşteri hizmetleri ile görüştüm. Malesef onlarlık bir durum yokmuş. Yardımcı olamıyorlar.) Var mı başına gelen? Ya da fikir verebilecek? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Mart Paylaş 20 Mart Mustafa Arıkan yazdı: Müşteri hizmetleri ile yazışamıyoruz, çünkü chat kısmı kapalı. Sadece sizi arayalım diye bir kısım var, orada da Türkiye seçeneği yok. Arasalar bile bende o kadar İngilizce yok Seni bir Türk arayacaktır.. Arama talep et sen.. Anında ararlar zaten.. Chat kısmı neden kapalı ki.. İlginç.. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 20 Mart Yazar Paylaş 20 Mart Mehmet Ozyurek yazdı: Seni bir Türk arayacaktır.. Arama talep et sen.. Anında ararlar zaten.. Chat kısmı neden kapalı ki.. İlginç.. Abi telefon numaramı girmemi istediği yerde TR yok. Bu sebeple telefon numarası da giremiyorum. Yorum bağlantısı
Arif Aykın 20 Mart Paylaş 20 Mart Mustafa Arıkan yazdı: Bir internet alışverişi problemi de benden gelsin. Amazon.com'dan aldığım bir ürün vardı. 8 Şubatta ülkeye giriş yaptı. Aramex Türkiye 13 Şubatta gümrük işlemlerini tamamladı. ve bana yurtiçi ile kargolanması gerekiyordu. Ancak paketi Aramex Kayseri acentesine gönderiyorlar teslimatı siz yapın diye. Onlarda bizim dağıtım alanımızda değil diyor. Merkez de o zaman tekrar bize gönderin diyor. Bugün itibari ile halen paket yok ortada. Aramex Kayseri acentedeki arkadaş sağolsun merkezden daha fazla yardımcı oldu. Kayboldu demiyor ama bu kadar zamandır gelmemesi anormal diyor Her neyse paketten ümidi kestim. Amazon'da paketiniz kaybolmuş olabilir yazıyor siparişte. Bende para iadesi isteyeceğim ama böyle bir seçenek yok. Seçenekler normal iade şeklinde. İşleme devam ettiğimde iade kargo bilgileri etiketini basma aşamasına gidiyor. Müşteri hizmetleri ile yazışamıyoruz, çünkü chat kısmı kapalı. Sadece sizi arayalım diye bir kısım var, orada da Türkiye seçeneği yok. Arasalar bile bende o kadar İngilizce yok 25 gündür çıkmazdayım Belki bulurlar diye bekliyorum. (Amazon.com.tr müşteri hizmetleri ile görüştüm. Malesef onlarlık bir durum yokmuş. Yardımcı olamıyorlar.) Var mı başına gelen? Ya da fikir verebilecek? Sizi arayalım seçeneğinden numaranızı yazın Türkiye'den arıyorlar Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Mart Paylaş 20 Mart Chat açık şu an. Ben Elif ile konuşuyorum. Ona sorayım mı 10 Yorum bağlantısı
Arif Aykın 20 Mart Paylaş 20 Mart Şimdi denedim ben TR+90 başlangıç sonrası boş numara doldurmamı istiyor. DE FR GB IT US Seçenekleri de mevcut. Sohbete başla seçeneği de mevcut. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 20 Mart Yazar Paylaş 20 Mart Mehmet Ozyurek yazdı: Chat açık şu an. Ben Elif ile konuşuyorum. Ona sorayım mı Amazon.com mu Amazon.com.tr mi abi? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Mart Paylaş 20 Mart Mustafa Arıkan yazdı: Abi telefon numaramı girmemi istediği yerde TR yok. Bu sebeple telefon numarası da giremiyorum. Benden öyle bir şey sorduğunu hatırlamıyorum numaranı doğrulamadın mı acaba. Beni arayın dediğim an arıyorlar. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 20 Mart Yazar Paylaş 20 Mart (düzenlendi) Amazon.com.tr ile görüşebiliyorum zaten görüştüm de. Amazon.com’dan alınan siparişlere bir şey yapamıyorlar. Hatta sistemde biz göremeyiz diyorlar. Hatta Amazon Türkiyede bize eposta gönderin diye seçenek varken Amazon.com'da o da yok. Yoksa oradan da iletişim kurabilirdim. 20 Mart tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 20 Mart Paylaş 20 Mart Cntact us kısmından iletişime geçin. sipariş üzerinden değil. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Mart Paylaş 20 Mart Mustafa Arıkan yazdı: Amazon.com mu Amazon.com.tr mi abi? com.tr benimki.. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 20 Mart Yazar Paylaş 20 Mart Mehmet Ozyurek yazdı: com.tr benimki.. Amazon Türkiye'yi aşıyor benim olay Mehmet Göktürk yazdı: Cntact us kısmından iletişime geçin. sipariş üzerinden değil. Orada iki seçenek var ya chat ya da telefonla arayacaz diyor. Chat günlerdir bağlanmıyor. Sizi arayalım kısmında ise TR seçeneği yok. Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 20 Mart Paylaş 20 Mart Chat bende açık görünüyor farklı tarayıcı ile denediniz mi? Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 20 Mart Yazar Paylaş 20 Mart Harun Kocaçalışkan yazdı: Chat bende açık görünüyor farklı tarayıcı ile denediniz mi? Başlatın başlayacak mı? Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 20 Mart Paylaş 20 Mart Mustafa Arıkan yazdı: Başlatın başlayacak mı? Yapay zekayı geçtik Canlı birini bekliyoruz :S Mohammed geldi. 3 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 20 Mart Paylaş 20 Mart Harun Kocaçalışkan yazdı: Yapay zekayı geçtik Canlı birini bekliyoruz :S Mohammed geldi. Orda mısınız diye mesaj atmıştım da ordaymışsınız mı dedin 2 Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 20 Mart Paylaş 20 Mart Metin Akbal yazdı: Orda mısınız diye mesaj atmıştım da ordaymışsınız mı dedin Aynen ama sonra baktım isminden dolayı Hayırlı Ramazanlar dedim ingiliiçe. O da Alhamdulillah dedi sevaba girdik yani. 1 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 20 Mart Paylaş 20 Mart amazon türkiye ile sorun yaşıyorum ufak 7 inç monitör alıyorum algoritmaya takılıyor hane halkının ihtiyacından fazlaymış yahu ilk monitörüm..ayda 5 monitör alırım tamam anlarım. en son 15 şubatta çok ucuz bir USB-C 12V dönüştürücü almışım. hepsi o. şeker un yağ da mı almalıyım? hane halkı olayı. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Mart Paylaş 20 Mart Mehmet Göktürk yazdı: amazon türkiye ile sorun yaşıyorum ufak 7 inç monitör alıyorum algoritmaya takılıyor hane halkının ihtiyacından fazlaymış yahu ilk monitörüm..ayda 5 monitör alırım tamam anlarım. Bizim gümrük mü sorun çıkarıyor.. Bende fazlalık bir ürün vardı.. Amazondan Elif'e onu sordum. Ya ben bunu aldım, ancak daha sonra bir alternatifini keşfettim onu aldım.. Gerçi onu da sizden aldım ama bu elimdekini de iade etmeye utanıyorum artık dedim.. Yolla abi ya ne utanıyorsun dedi. Bunun için veriyoruz biz o süreyi dedi.. Peki dedim.. oluşturdu iade kodunu.. 4 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Mart Paylaş 20 Mart Mehmet Ozyurek yazdı: Amazondan Amazondan İdris felan denk gelmiyor mu hiç 1 4 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 20 Mart Yazar Paylaş 20 Mart (düzenlendi) Harun Kocaçalışkan yazdı: Yapay zekayı geçtik Canlı birini bekliyoruz :S Mohammed geldi. Bende açılmıyor. Farklı tarayıcılar filan da denedim ama yok Telefonda uygulamada da aynı hatayı veriyor. 20 Mart tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Mart Paylaş 20 Mart Çağlar Bayur yazdı: Amazondan İdris felan denk gelmiyor mu hiç Yook.. hiç işim olmaz.. 1 Yorum bağlantısı
Çözüm Mustafa Arıkan 20 Mart Yazar Çözüm Paylaş 20 Mart Sorun çözüldü: iPhone Safari’de hesabımı açtığımda müşteri hizmetleri mail gönderme seçeneği çıktı nihayet. Tek cümlelik bir mail attım. “…… nolu sipariş elime ulaşmadı, para iadesi istiyorum.” yazdım. 2 saat sonra para iadesi bildirimi geldi. 10 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts