Osman Ünal2 5 Mart Paylaş 5 Mart Merhabalar, yeni aldığım aracımda antifriz değişimi sonrasında gerekli hava alma işlemlerini uyguladık. Aracı olduğu yerde çalıştırıp 3 sefer fanın açmasını takip edip motor ısısını gösterge panelinden takip ettik. Daha sonra araçla yola çıkıp 3 KM mesafedeki evimin önüne geldiğimde hararetin 90’ın üstüne çıktığını gördüm ve kaloriferi açtım. Kaputu açtığımda sıkıldığından emin olduğum radyatör ek su depo kapağından basınç kaçtığını duydum. Aracı geri sanayiye götürüp orjinal yeni radyatör ek su deposu kapağını aldım fakat test edemedik araç sıcak olduğu için hafif hafif kapağı açıp dinlenmeye bıraktık. Araştırmalarım neticesinde radyatör kapak arızasında bu tip hararet,kaynatma tipi durumlar olabiliyormuş daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Ustam belki de silindir kapak contası yanmış olabilir dedi ama güzel düşünmek istiyorum.Tecrübelerinize ihyacım var. Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 5 Mart Paylaş 5 Mart Benzinli Renault araçlarda Genleşme kabındaki kapak mutlaka orjinal olmalı.Yan sanayi kapak sonuç vermiyor.Sizin araçtada benzer bir durum olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Mart Paylaş 5 Mart Osman Ünal2 yazdı: Ustam belki de silindir kapak contası yanmış olabilir Conta tesi yapabilirdi. Böyle korkutup göndermek çok yanlış. Araç kaç km'de? Deponun kendisi orjinal mi? Yorum bağlantısı
Osman Ünal2 5 Mart Yazar Paylaş 5 Mart Sani Gerşon yazdı: Conta tesi yapabilirdi. Böyle korkutup göndermek çok yanlış. Araç kaç km'de? Deponun kendisi orjinal mi? Abi bugün conta testini yapacağız deponun orjinal olup olmadığını bilmiyorum ama yeni kapağı orjinal aldım. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Mart Paylaş 5 Mart Osman Ünal2 yazdı: Abi bugün conta testini yapacağız deponun orjinal olup olmadığını bilmiyorum ama yeni kapağı orjinal aldım. Depo orjinal değilse, şekil değiştirmiş, kapak ile ağız buluşmuyor olabilir. Onu da kontrol ettirin. Bi de ustanız nerede? Son olarak devirdaim ve termostat kontrol edildi mi? Yorum bağlantısı
Enes Ayan 5 Mart Paylaş 5 Mart (düzenlendi) Daha önce bende depo değişimi yaptım. Depo değişince kapağıda almıştım. Hepsi orjinaldi. Biraz yol alıp kaputu açtım deponun içinin su ile komple dolduğunu gördüm. Sonra eski kapağı taktım öyle bir sorun kalmadı. 5 Mart tarihinde Enes Ayan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Osman Ünal2 6 Mart Yazar Paylaş 6 Mart Sani Gerşon yazdı: Depo orjinal değilse, şekil değiştirmiş, kapak ile ağız buluşmuyor olabilir. Onu da kontrol ettirin. Bi de ustanız nerede? Son olarak devirdaim ve termostat kontrol edildi mi? Abi termostat kütüğü içle değişmiş ama devirdaim’i bilmiyorum. Son durumda dün gerekli hava alma işlmelerini yaparak yeni kapakla birkaç kez olduğu yerde fan açtırdıktan sonra yol testi yaptım. Arabada sorun gözükmüyor ve kapak tam düz duruyor. Eski kapak yaklaşık çeyrek tur daha fazla sıkıyordu sanırım contası eskimişti. O da basınç kaçırdığı için içerde işle yolunda gitmiyordu. Şuan için kapak değişiminden sonra sorun kalmadı. Enes Ayan yazdı: Daha önce bende depo değişimi yaptım. Depo değişince kapağıda almıştım. Hepsi orjinaldi. Biraz yol alıp kaputu açtım deponun içinin su ile komple dolduğunu gördüm. Sonra eski kapağı taktım öyle bir sorun kalmadı. Aslında motor sıcakken suyu çekee soğuduktan sonra yerine gelir eksiksek soğukken max çizgisine getirilir 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts