İçeriğe Yönlendir

Electric ART EQC 400


Doğan Arşiray

Recommended Posts

Çağlar Bayur

kahrolsun bağzı şirketler o zaman

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan
Doğan Arşiray yazdı:

55 bin miş. 6500km de. premium araba icin normal denebilir. 

 

Bizim için büyük rakamlar abi bu rakamlar :sorry:

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Alptuğ Özcan yazdı:

 

Bizim için büyük rakamlar abi bu rakamlar :sorry:

hocam bu ekonomide herkes için büyük. 1 milyona alacağın mütevazi C sedanın kaskosu kaç para mesela oradan bakmak lazım.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Doğan Arşiray yazdı:

hocam bu ekonomide herkes için büyük. 1 milyona alacağın mütevazi C sedanın kaskosu kaç para mesela oradan bakmak lazım.

 

İndirim yoksa, meslek yoksa, acentesi sigortalıyı tanımıyorsa ve riskleri doğru belirleyip, doğru çalışma yapmaz ise..  20-30 bin. 

 

  • Şaşkın 2
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

bence, orta sınıf denen, eskinin çalışan  gerçek emekçi kesiminin ortadan kalması ile, gelişmeye çalışan ülkelerde yaşam koşulları seyahatin daha az gerektiği gibi bir hale mecburen de olsa dönüşecek, dönüşmeli. eski mahalle anlayışı yeniden gelmeden kasko 50 bin de olur 100 bin de çünkü o arabaya( hangi araba olursa olsun) binilecek mecburen.

Yorum bağlantısı
Fatih Keskin
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

İndirim yoksa, meslek yoksa, acentesi sigortalıyı tanımıyorsa ve riskleri doğru belirleyip, doğru çalışma yapmaz ise..  20-30 bin. 

 

bankacıya var bize indirim yok ne biçim iş bu anlamadım

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Fatih Keskin yazdı:

bankacıya var bize indirim yok ne biçim iş bu anlamadım

 

Nihat'la mı görüştün.. :)

 

İndirim yok, doğru risk analizi ile çıkan bir sonuç var ortada ;) 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Fatih Keskin yazdı:

bankacıya var bize indirim yok ne biçim iş bu anlamadım

forumun şalterini indir başkan

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

bugün aracı kullandım. gerçekten güçlü bir motoru var. ancak bir otomobil gibi de değil sürüş hissi. aşırı güçlü ve konforlu bir suv yapmayı amaçlamışlar belli ki. dönüş çapı müthiş. kabin süper sessiz. abuk subuk ekranlar, renkli pavyon spek ışıklar az miktarda var neyseki. butonlar fiziksel olarak da mevcut. gövde çok yüksek değil, yani günlük olarak kullanılabilecek bir araç.

keşke hep bu mantıkla ilerleselermiş demeden edemiyorum.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı

İç mekan görüntülerini hala merak ediyorum.  :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

aklıma gelmedi. içi lacivert gri ve bakır renginden oluşuyor ve kesinlikle electric art denen bu kombo çok hoş. pek görülen türde bir renk seçimi değil açıkçası.

 

https://www.motorshow.me/news-details/13418/mercedes-benz-eqc-dynamic-performance-meets-effici/en

 

linkteki gibi. buradakinden daha canlı tonları.

track pad gibi birşey var menülerde öyle geziliyor. esp kapatılabiliyor bu modelde mesela. orta ayarda bir ses sistemi var. bir sürü yol asistanı var, dinamik olarak etrafı gözlüyor. kameralar var.

 

benim en çok arabayı çalıştırınca direksiyonun sürekli olarak zzzzzzzz diye titrek vaziyette olması gitti. çalıştığı anlaşılsın diye  yapmışlar. içten yanmalı motorlu araçmış gibi hissediliyor.

 

aracın yol sesi neredeyse yok. yalıtım çok güzel. rüzgar sesi ise ML350 den daha fazla kapılarda. sonuçta GLC nin gövdesini kullanmışlar. üretim kalitesi ise kaportada 2012 ML den daha kötü. öyleki bu aracı alırken GLC 250 modelinin makyajlısından gördüm ve inceledim, kaportadaki montaj problemlerini gizlemek için makyajlıda plastik kapaklar koymuşlar heryere. çok enteresan geldi. demekki benz de işi ucuzlatmanın yollarını arıyor artık. bu durumu 2009 senesinde w164 mercedes ml 350 benzinliye ye bakarken birde BMW ye bakalım diye gezdiğimizde BMW de fark etmiştim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

vestel duvar şarj ünitesi aldık buna. 5 saat kadar sürüyor doldurması. bir de bu duvar aletlerinin çıkış gücü ayarlanabilenleri varmış, mesela 22 kW ise bunu 7kw ile doldur diyebiliyormuşuz. batarya sağlığı açısından önemli olabilir.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
  • 5 ay sonra...
Doğan Arşiray

arabanin maks sarj degeri 11kwh mis megerse... bosuna 22 alinmis. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
Cem Işık yazdı:

Kayınbiraderin chayenne’in 2 defa gitti farları. Birinde yakaladık hatta kameradan geldikleri arabanın plakasını vs şikayet ettik ama sonuç çıkmadı. Sonunda farlara sahip olamıyorum diye sattı arabayı :)


Abi muhterem kayınpederin yine bu tarz araçlar alırsa benim iş yerinin ve evin otoparkı emrine amade. Anektarı ile emanet alabilirim. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Doğan Arşiray yazdı:

arabanin maks sarj degeri 11kwh mis megerse... bosuna 22 alinmis. 


olsun. Büyük hacim iyidir

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...