Barış Canbazoğlu 2 Mart Paylaş 2 Mart 16 inç Ghia jantlı ghia focus 2 arabam var 1.6 tdci 110 luk. Teneke jant daha hafif diyorlar buna 15-16 inç sac (teneke) jant takarsam daha hızlı kaçar mı? 287 binde aldım 295 binde yağ, yağ filtresi, hava filtresini değiştirdim. Stage 1 yazılım atmayı da düşünüyorum. Ne dersiniz? Yazılım da önerir misiniz? Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru 2 Mart Paylaş 2 Mart Teneke denilen jant aynı ebatta alaşım janta göre daha ağır olur. Yorum bağlantısı
Tamer Olcay Çiçek 2 Mart Paylaş 2 Mart Bu kmde olan bi araça stage 1 yazılım ne kadar mantıklı soft olsa bile turbo mekanik gibi arızalar çıkarmaz mı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Mart Paylaş 2 Mart (düzenlendi) daha hızlı kaçmaz jant değişimi ile stage 1 ne demek 2 Mart tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Berke Kaya 2 Mart Paylaş 2 Mart Teneke denilen jant çeliktir aslında, sizde takılı olanlarsa alaşım Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 2 Mart Paylaş 2 Mart Çağlar Bayur yazdı: daha hızlı kaçmaz jant değişimi ile stage 1 ne demek Böyle böyle öğrenecek, burda soru sorup 2 seneye ordinaryüs modifiyeci olan çok arkadaşımiz oldu. Barış Canbazoğlu yazdı: 16 inç Ghia jantlı ghia focus 2 arabam var 1.6 tdci 110 luk. Teneke jant daha hafif diyorlar buna 15-16 inç sac (teneke) jant takarsam daha hızlı kaçar mı? 287 binde aldım 295 binde yağ, yağ filtresi, hava filtresini değiştirdim. Stage 1 yazılım atmayı da düşünüyorum. Ne dersiniz? Yazılım da önerir misiniz? 1- 16 dan 15 e geçersen evet hızlı kaçar ama fark psikolojik olacaktır. Özü hafif alaşım jantta geçmektir. Ghia mi ağır saç jant mi ona da bakmak lazım. 2- o km ye kadar hiç yazılım atılmamışsa ilginç. Yorum bağlantısı
Barış Canbazoğlu 2 Mart Yazar Paylaş 2 Mart Çağlar Bayur yazdı: daha hızlı kaçmaz jant değişimi ile stage 1 ne demek Çağlar abi stage 1 yazılımla araba 110 beygir 240 torktan 140 beygir 310 torka çıkıyor. Tabi 2007'den beri 110 beygirden çok bir şey kalmamıştır 😁 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 2 Mart Paylaş 2 Mart Jant değişikliğinde sac jant olarak değilde karşılıklı 2 jantın ağırlığı olarak bakmak lazım, ne kadar hafif o kadar iyi, belki sac jant sizdeki alaşımlı janttan daha ağır olabilir. Bu sefer eldeki güçten de olursunuz. Yorum bağlantısı
Barış Canbazoğlu 2 Mart Yazar Paylaş 2 Mart Selçuk Bakış yazdı: Jant değişikliğinde sac jant olarak değilde karşılıklı 2 jantın ağırlığı olarak bakmak lazım, ne kadar hafif o kadar iyi, belki sac jant sizdeki alaşımlı janttan daha ağır olabilir. Bu sefer eldeki güçten de olursunuz. Evet 👍 Bu arada @Mehmet Ozyurek abi ile hemşehriyiz. 2 Yorum bağlantısı
Öner Kurukuz 2 Mart Paylaş 2 Mart Barış Canbazoğlu yazdı: 16 inç Ghia jantlı ghia focus 2 arabam var 1.6 tdci 110 luk. Teneke jant daha hafif diyorlar buna 15-16 inç sac (teneke) jant takarsam daha hızlı kaçar mı? 287 binde aldım 295 binde yağ, yağ filtresi, hava filtresini değiştirdim. Stage 1 yazılım atmayı da düşünüyorum. Ne dersiniz? Yazılım da önerir misiniz? İlk olarak o jant teneke değil çeliktir. Aracınızdaki jant ise aluminyum alaşımlı janttır. Alaşımlı jantları çıkarıp çelik jant takarsanız yüksek ihtimalle daha ağır olacaklardır. Aynı araçtan bende de vardı, 109hp dir bu araçlar 110hp değil. Eğer 190 km ye kadar çok rahat çıkıyor ama ordan sonraki yükselişi yavaşlıyorsa bu çok normal. Yok araç 190 görmüyor bile diyorsanız muhtemelen EGR tıkalıdır. Map, Maf sensörlerinden biri de arıza yapmış veya tozlanmış olabilir. Bi ara benim aracım da çekişten düştüğünde turbodan şüphelenmiştim ancak sorun EGR değişimi ile giderilmişti. 1 Yorum bağlantısı
Barış Canbazoğlu 3 Mart Yazar Paylaş 3 Mart Öner Kurukuz yazdı: İlk olarak o jant teneke değil çeliktir. Aracınızdaki jant ise aluminyum alaşımlı janttır. Alaşımlı jantları çıkarıp çelik jant takarsanız yüksek ihtimalle daha ağır olacaklardır. Aynı araçtan bende de vardı, 109hp dir bu araçlar 110hp değil. Eğer 190 km ye kadar çok rahat çıkıyor ama ordan sonraki yükselişi yavaşlıyorsa bu çok normal. Yok araç 190 görmüyor bile diyorsanız muhtemelen EGR tıkalıdır. Map, Maf sensörlerinden biri de arıza yapmış veya tozlanmış olabilir. Bi ara benim aracım da çekişten düştüğünde turbodan şüphelenmiştim ancak sorun EGR değişimi ile giderilmişti. 190 görmüyor baskı balatadan olabilir mi? Kavraması da iyi ama. Belki de EGR tıkalı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts