Önder Özcan 8 Haziran Paylaş 8 Haziran Mehmet Ozyurek yazdı: 😘 Al bir tane daha... Rakip forum mu gönderiyor kardeşim sizi? Git İko yu öp. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 8 Haziran Yazar Paylaş 8 Haziran Bakmayın öptürdüğüme, kolay lokma değilim 5 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 8 Haziran Paylaş 8 Haziran İlkay Başaran yazdı: Bakmayın öptürdüğüme, kolay lokma değilim Ben bakıcam! Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 8 Haziran Yazar Paylaş 8 Haziran Önder Özcan yazdı: Ben bakıcam! Bakma Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 10 Haziran Paylaş 10 Haziran Önder Özcan yazdı: Bırak şunu başgan yaaa Az samimi olunca hemen öpmeye falan da kalkıyo sonra. hayır biri bıyıklı biri kel 1 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Haziran Paylaş 10 Haziran Fatih Keskin yazdı: hayır biri bıyıklı biri kel 🍆 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 10 Haziran Yazar Paylaş 10 Haziran Fatih Keskin yazdı: biri kısa 2 tane mi var 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 10 Haziran Paylaş 10 Haziran İlkay Başaran yazdı: 2 tane mi var Neyden? 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 10 Haziran Yazar Paylaş 10 Haziran Servet Aydın yazdı: 🍆 Önder Özcan yazdı: Neyden? 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Haziran Paylaş 10 Haziran Önder Özcan yazdı: Neyden? duble iskenderden Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 Haziran Paylaş 10 Haziran (düzenlendi) İlkay Başaran yazdı: Çok sürate gerek yok ya 230 yapsın yeter 190 hp değilmiş, haberin olsun... 10 Haziran tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 10 Haziran Paylaş 10 Haziran arkadaşlar 6 edc kuru 7 edc yağlı tip diye mi geçiyor yoksa 6 7 fark etmiyor kuru ve yağlı diye değişiyor mu ? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 Haziran Paylaş 10 Haziran (düzenlendi) Ali Gülmez yazdı: arkadaşlar 6 edc kuru 7 edc yağlı tip diye mi geçiyor yoksa 6 7 fark etmiyor kuru ve yağlı diye değişiyor mu ? 6 kuru- 7 ıslak, 6 olanda sağlamdır yalnız, 7 olan daha sağlamdır hatta rahatça diyorum, ömür olarak tork konvertörlüyle yarışır diğer yönlerdende zaten daha iyidir. İlkay Başaran yazdı: 190 hp değilmiş kardeşim 🥸 yani 190 hp olsa daha beter olurdu, eleman emin değil gücünden ama yakın sanırım... yaparmısın dersen kurcalamam, gerek yok, yeterince gidiyor zaten... 10 Haziran tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık 10 Haziran Paylaş 10 Haziran Ali Cihangiroğlu yazdı: 6 kuru- 7 ıslak, 6 olanda sağlamdır yalnız, 7 olan daha sağlamdır hatta rahatça diyorum, ömür olarak tork konvertörlüyle yarışır diğer yönlerdende zaten daha iyidir. Vites dişlilerinden bahsetmiyorsan sadece çok yanılıyorsun Ali abi. 6 ileri edcnin derdini tasasını yaşayandan dinlenem lazım 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 Haziran Paylaş 10 Haziran (düzenlendi) Oğuzkan Erışık yazdı: Vites dişlilerinden bahsetmiyorsan sadece çok yanılıyorsun Ali abi. 6 ileri edcnin derdini tasasını yaşayandan dinlenem lazım 6 olanı çok kullanmadım gerçi, yalnız narin kullanmak lazım, çift baskılılar böyle, dusterı bu yüzden almadıydım zaten, haklı olabilirsin diyim o zaman, kuruların alayında uzak durmak lazım diyim hatta, 7 ileri ise ayrı bir alet zaten.. 10 Haziran tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 11 Haziran Paylaş 11 Haziran Genel olarak kuru çift kavramalılar sıkıntılıdır. 6 EDC' yi bir hafta tecrübe ettim. Çok fala kararsızlık var. Isınma, rampada stop etme kazaya sebep olur. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 11 Haziran Paylaş 11 Haziran Tamer Topaç yazdı: Genel olarak kuru çift kavramalılar sıkıntılıdır. 6 EDC' yi bir hafta tecrübe ettim. Çok fala kararsızlık var. Isınma, rampada stop etme kazaya sebep olur. benim kullandığım sanırım 6 ileri kuruydu, floresan dizel reno, İlkay bilir, şanzımandan emin değilim ama, fena değildi yada bana arızası denk gelmedi, bizim şeflerden birinin aracıyıdı, sürekli uzun yol kullanılır, belkide her Ankara yaptığına servise gidiyordu bilemem neyse kuru kavramalar sıkıntı, sözümü geri aldım ama 7 ileri ıslak elektromekanik dct de henüz yurt ve ab çapında sorun duymadım, arada bakıyorum varmı birşey diye, yok Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 11 Haziran Paylaş 11 Haziran Ali Cihangiroğlu yazdı: benim kullandığım sanırım 6 ileri kuruydu, floresan dizel reno, İlkay bilir, şanzımandan emin değilim ama, fena değildi yada bana arızası denk gelmedi, bizim şeflerden birinin aracıyıdı, sürekli uzun yol kullanılır, belkide her Ankara yaptığına servise gidiyordu bilemem neyse kuru kavramalar sıkıntı, sözümü geri aldım ama 7 ileri ıslak elektromekanik dct de henüz yurt ve ab çapında sorun duymadım, arada bakıyorum varmı birşey diye, yok Kalkışlarda titriyor diye 11k' da Focus' a (kuru) kavrama değiştirttim. 1 hafta Fluance ikame geldi. Ondaki EDC, Focus Powershift' ten daha beterdi. İstanbul trafiğinde işler değişiyor. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 11 Haziran Paylaş 11 Haziran (düzenlendi) Tamer Topaç yazdı: Kalkışlarda titriyor diye 11k' da Focus' a (kuru) kavrama değiştirttim. 1 hafta Fluance ikame geldi. Ondaki EDC, Focus Powershift' ten daha beterdi. İstanbul trafiğinde işler değişiyor. Ford evet öyle, duyduğuma göre ZF den kazığı yiyen Ford sessiz sedasız bıraktı o şanzımanı, şuan Pumada kullanılan 7 ileri ıslak Getrag 7DCT300 Clio şanzımanı, o yüzden rahatlar zaten 11 Haziran tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 11 Haziran Paylaş 11 Haziran Ali Cihangiroğlu yazdı: 7 ileri ıslak Getrag 7DCT300 Bu şanzıman çok iyi. Çift kavramalılarda DSG kadar hızlı, Hyundai/Genesis D8LF1/D8F48W kadar sorunsuz. Ford, asıl kazığı CVT' den yemişti ki akıllandı. GM ile Ford' un ortak üretimi olan 9 ve 10 ileri konverterli şanzımanı tamamen yenileyerek 8 ileri hale getirdi. Ford 8F. https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_8F_transmission https://en.wikipedia.org/wiki/GM_9T50_transmission https://en.wikipedia.org/wiki/Ford–GM_10-speed_automatic_transmission 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 11 Haziran Paylaş 11 Haziran Tamer Topaç yazdı: Bu şanzıman çok iyi. Çift kavramalılarda DSG kadar hızlı, Hyundai/Genesis D8LF1/D8F48W kadar sorunsuz. Ford, asıl kazığı CVT' den yemişti ki akıllandı. GM ile Ford' un ortak üretimi olan 9 ve 10 ileri konverterli şanzımanı tamamen yenileyerek 8 ileri hale getirdi. Ford 8F. https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_8F_transmission https://en.wikipedia.org/wiki/GM_9T50_transmission https://en.wikipedia.org/wiki/Ford–GM_10-speed_automatic_transmission ve aptalda değil, gerektiğinde 1 den 2 ye atmaz 1. viteste yüksek devirde tutabilir sonra 2 ye atar, kompresyon yapabiliyorsun mesela, saçma harektide yok, daha hiç hata yaptığını arada kalıp şaşırdığını görmedim, ısınmıyor ses yok seda yok, yağı kolayca değişiyor, manuel şanzıman gibi, boşalt yağı, 3.5 lt koy, tapadan taşınca kapat kelebek tapayı elle devam et, ayar yok adaptasyon yok, güzel alet.. 1 Yorum bağlantısı
Yücel Metin 11 Haziran Paylaş 11 Haziran Kuru kavrama Megane 3 Edc/Dci dynamique aracımı satalı 1 hafta oldu. 190 bin km'de aldım 260 bin km'de sattım.kullandığım 5 senede kavrama ve beyin değişimi yaptım, biraz maliyeti yüksek ama yaşı gereği ben istediğim için değişti kavrama, arızadan dolayı da şanzıman beyin değişimi yaptım, yeni beyinle bambaşka bir şanzıman olmuştu çok değişmişti mantığı (2016 ve sonrası yenilenmiş güncel beyin). 5 sene keyifle kullandım. Yaşadığım bu tecrübeyle 2021 model Megan 4 faz-2 blue dci EDC aldım tekrar, bu araç bambaşka umarım keyifle uzun yıllar anılar biriktiririz. 3 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 11 Haziran Yazar Paylaş 11 Haziran 3 kasa ile 4 arasında çok fark var. Yorum bağlantısı
Recommended Posts