Mehmet Ozyurek 26 Şubat Yazar Paylaş 26 Şubat Ali Gülmez yazdı: Emmi bey hayırlı olsun 4x4 gereksiz biliyorum asfalt suvlarında gereksiz yakıt tüketim sebebi Sağol 🤗 Olsun. Varlığını bilmek huzur veriyor. 3 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Çağlar Bayur yazdı: her gün? lakin 4x4 olacak merso dükkanı kapasın yani onlarda da var? Çağlar Bey Türkiye şartlarında değerlendirdim 4x4 e karşı değilim sadece zaten yüksek fiyatlar birde 4x4 in getirdiği ekstra tüketim var iyice pahalı oluyor Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 26 Şubat Paylaş 26 Şubat İlkay Başaran yazdı: Şinci taşlar yerine oturdu Anca . Ali Gülmez yazdı: 4x4 gereksiz biliyorum asfalt suvlarında Tüm araçların 4x4 olmasından yanayım. 500 ml fazla yaksa ne olur. Nerede, ne zaman ve nasıl fayda sağlayacağı bilinmez. Hayat kurtarır. 5 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: zıplamalarda bagajdan bir ses geliyor. Stepne var mıydı? Varsa sabit mi? O kısımları kontrol et derim emmi. Bizim arabada eski sahibi krikoya peçete sıkıştırmış bu sebepten. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Şubat Yazar Paylaş 26 Şubat Metin Akbal yazdı: Stepne var mıydı? Varsa sabit mi? O kısımları kontrol et derim emmi. Bizim arabada eski sahibi krikoya peçete sıkıştırmış bu sebepten. Bunun bagaj iki kat ya.. alt katın kapakları zıplıyormuş gibi geliyor bana.. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Tamam.. tork her şeymiş olarak düzeltiyorum Böyle deme doğru değil itiraz etme Mehmet hoca şiddetli olarak itiraz eder. 4x4 değil gerçekte 4x1 Tamer Topaç yazdı: İşler değişti. 4x4 müş. 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Bunun bagaj iki kat ya.. alt katın kapakları zıplıyormuş gibi geliyor bana.. 500L'de tampona sıfır olunca değil de bir üst tarafa koyunca rafı araba zıplayınca o da zıplıyordu onun gibi herhalde. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Şubat Paylaş 26 Şubat (düzenlendi) bence yakıt cvt den dolayı uçuyor, motor fazla atik dimi, boşa eco ötesi modda kullanmıyoruz, gaza dokunulmuyor Mehmet Ozyurek yazdı: Beygir her şeymiş.. Ani hızlanmadığım sürece 100 km hıza kadar 1400 devir devam. 1800 devirde 120, 2200 devirde falan 140 falan yapıyor zaten.. Şehir içinde eko moda geçip gücü kısıyorum ben. yoksa çok ani tepki veriyor hemde cvt ile... 26 Şubat tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Bu sene kâr bile görmedik 23 derece Şubat mi olur yaa Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Ali Gülmez yazdı: Çağlar Bey Türkiye şartlarında değerlendirdim 4x4 e karşı değilim sadece zaten yüksek fiyatlar birde 4x4 in getirdiği ekstra tüketim var iyice pahalı oluyor manuel vites atmosferik motor ile yokuşlardaki kalkış farkı bile hissedilir derecede iyileşiyor, artık önden çekişe mahkum ettiler piyasayı, 0.5 lik yaksın pişman değilim Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Şubat Yazar Paylaş 26 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: bence yakıt cvt den dolayı uçuyor, motor fazla atik dimi, boşa eco ötesi modda kullanmıyoruz, Motor çok gergin. Yürü demeye gelmiyor. 😂 Ben fena gidiyor diyince 0-100 test sonuçlarını ortaya dökenler var. İtiraz eden Sani’ler var. Gaza dokunur dokunmaz zıplıyor ve cvt’nin de avantajıyla hiç kesilmeden ulaşmak istenilen hıza aynı ataklıka ulaşıyor. 4 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Motor çok gergin. Yürü demeye gelmiyor. 😂 Ben fena gidiyor diyince 0-100 test sonuçlarını ortaya dökenler var. İtiraz eden Sani’ler var. Gaza dokunur dokunmaz zıplıyor ve cvt’nin de avantajıyla hiç kesilmeden ulaşmak istenilen hıza aynı ataklıka ulaşıyor. Dizelden beter pislik makina. Okunmuş motor var kaputun altında 1 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Metin Uzunoğlu yazdı: Böyle deme doğru değil itiraz etme Mehmet hoca şiddetli olarak itiraz eder. 4x4 değil gerçekte 4x1 "Dayan yiğidim yetiştim!" HP = k * tork * devir hepsi bu.. netice beygirdir. NOT: Araba güzel kazasız belasız elektrikli alana kadar devam. sonra müzelik hafta sonluk dede arabası olur. 1 1 Yorum bağlantısı
İsa Acar 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Fikri Keleş yazdı: Satılık mı Özelden iban attım, 350 ye olur 😅 4 Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna 27 Şubat Paylaş 27 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Qashqai Skypack 2023 model otomatik 4x4 aracımı alalı 5 aya yaklaştı ve 5000 km oldu. Bu süre zarfında, gördüğüm olumlu ve olumsuz yönleri kısaca özetlemek istiyorum. Olumlu Yönleri + Yakışıklı + Cam tavan çok büyük bir ferahlık hissi veriyor. + Motor 158-160 beygir fazlasıyla yeterli + Ön taraf döşeme kalite algısı çok iyi. Gerçekte de iyi. + Tüm düğmelerin erişim ve araç kontrolü çok kolay. + Soğutma ve ısıtma çok başarılı, ısıtmada ptc var. Neden gerek duymuşlarsa iyi ki yapmışlar. + Yol tutuş C5 kadar değil. Ancak tedirgin etmiyor. + Çok çabuk alışılan bir araç. + Yağmur, far, otomatik uzun far, park sensörü, çarpışma önleme gibi sensörleri güzel çalışıyor. + Ses kalitesi yeterli. + Görüş açıları iyi. + Araçta sürüş için uygun pozisyon bulmak çok kolay. + Tüm camlar ve tavan perdesi tek dokunuşta açılıp kapanıyor. Zaten bu olmasa almayacaktım. Japonlar bu konuda kendini düzeltmiş. + İnmesi binmesi çok kolay. arka kapılar tam açılıyor. + Donanım yeterli. + Motor çok sessiz. 100 km hıza kadar zaten 1400 devirlerde yürüyor. + Daha önce Cvt tecrübem olmamıştı. Ben çok beğendim. + Kapı cepleri yeterli ve su şişesi koyulacağını düşünmüşler. C5'te su şişesi arka kapılara sığmazdı. + Far ve sisler led, görsel açıdan güzel.. + Otomatik uzun far çok güzel çalışıyor. + Bir arazi deneyimim olmadı ancak asfaltta 4x4 sistemi başarılı çalışıyor. ani kalkışlarda ani kızlanmalarda falan patinaja düşemiyor, hızlı kalkışta hemen arkadaşar güç veriyor. + Sürüş modları (arazi, kar, standart, eko, sport) mantıklı hareket ediyor. + Arka diz mesafesi yeterli. + Menü kullanışlı. - Arka bölüm aydınlatma yetersiz sadece okuma lambası olarak yeterli. - Konfor D sınıfı bir sedana göre biraz yetersiz. - Arka kapı döşeme kaliteleri düşük. - Arnavut kaldığımı gibi yada kötü parke yollarda ön göğüsten trim sesi. zıplamalarda bagajdan bir ses geliyor. - Yakıt tüketimi şehir içi ve yüksek hız için uygun değil. - Bagaj küçük - Hız arttıkça rüzgar sesi duyuyorum. - Torpido çok küçük - Far ve sisler led, rengi beğenmiyorum ıslak yolda yetersiz kalıyor. Sis farı led olur mu ya. hiç bir işe yaramıyor. Yakıt tüketimi ile ilgili testlerimde, gerçek şehir içi tüketiminde ortalama 10 litrenin altına inmiyor. 130-140 km otoban hızlarında seyredilince 7 litre civarında yakıyor. Uzun yolda 90-100 km hızlarla gidildiğinde 5.2-5.4 litre yakıyor. 100'ü geçtikten sonra hıza oranlı tüketim artıyor. C5 ile aynı yakıtla 40 km daha yüksek hızda gidebilirdim. Aklıma geldikçe eklemeler yapacağım. Mehmet Abi, biz de yaklasik 2 aydir ailecek ayni model ve donanim seviyesinin 4x4 olmayan halini kullaniyoruz, su anda 2000 km olmak uzere. Nacizane ufak eklemelerim olacak, arada bir once kullandigimiz honda civic fe1 ile de kiyaslayacagim, ayni tarz/sinif vs olmasalar da: - bagaj ufak - 4x4 olmayinca surus modlari standart, eko ve sport oluyor; gercekten farkediyor, sport moda alinca devirin otomatikman yukseldigini, gaz tepkilerinin yukseldigini hissedebiliyorsunuz. - start/stop cok sevemedim, genelde her surus basinda kapatiyorum. - honda civic fe1 sonrasi klima performansi cok daha iyi. Kisa mesafede ozellikle isitma konusunda soguk havalarda cok memnun kaldim. Ancak civic'te koltuk isitma vardi, ne yazik ki bu donanim seviyesinde qashqai'de mevcut degil. - silecek ayarlari yaparken ekranda bilgi vermesi cok hosuma gidiyor, ozellikle sensorlu silecekler vs konusunda acemiler icin de son derece faydali. - serit takip asistani guzel calisiyor ama varsayilan kapali geliyor. - kor nokta uyari sistemine alismak cok kolay ve faydali - bu donanim seviyesiyle arka camlar renkli geliyor; cocuklar icin bayildigim bir ozellik. - ekran dokunmantigi honda civic fe1'den daha iyi - kablosuz sarj var - on usb girisleri kolcak icinde, ilk basta ters geldi ama kapak ile kolcak birlesim yerinde kablo gecirecek oyuklar yapmislar. Ama arabanin hakki kablosuz car play vs (bir ust donanimda var) - vites topuzu cok tarz; ancak N'ye gecirmek icin bir tik aliskanlik gerekiyor (arac durdur, N'ye al, Elektrikli park frenini cek, vitesi P'ye al sekansi sirasinda) - honda civic fe1'den sonra ozellikle istanbul havalimani yolunda ruzgar altinda bir tik daha dikkat istedigini hissettim; ancak boyutlari ve yuksekligi itibariyle de cok normal - bagaj ufak demis miydim :-) - on gostergede orta kisim cok kolay degistiriliyor; ancak sag ve sol taraflari da ozellestirebilmeyi isterdim. 6 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Şubat Paylaş 27 Şubat Bagaj nasıl ufak onu anlamadım, koca suv değil mi bu. Tepeleme doldurabilir , koltuk yatırlır vs Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 27 Şubat Paylaş 27 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Ben fena gidiyor diyince 0-100 test sonuçlarını ortaya dökenler var. İtiraz eden Sani’ler var. Ben itiraz etmiyorum ki. Benimki de fena gidiyor diyorum, sen kabul etmiyorsun 2 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 27 Şubat Paylaş 27 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: İtiraz eden Sani’ler var. Sani Gerşon yazdı: sen kabul etmiyorsun Çekirdek almaya gidiyorum. 7 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Şubat Paylaş 27 Şubat Evren Erakçora yazdı: Bagaj nasıl ufak onu anlamadım, koca suv değil mi bu. Tepeleme doldurabilir , koltuk yatırlır vs işte onun için bazen bir öncesinde ne kullandınız diye sorarlar, malum cebeş ten geçti 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna 27 Şubat Paylaş 27 Şubat Evren Erakçora yazdı: Bagaj nasıl ufak onu anlamadım, koca suv değil mi bu. Tepeleme doldurabilir , koltuk yatırlır vs https://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/turkey/brochures/71501_QASHQAI_e-POWER_GEA_TR-02.pdf adresine gore bagaj hacimleri: Tekna: 479, Design Pack/Skypack: 424, Platinum Premium: 418 Çağlar Bayur yazdı: işte onun için bazen bir öncesinde ne kullandınız diye sorarlar, malum cebeş ten geçti Aynen Caglar Abi, ben de Florasan ve Civic FE1 ile 5XX lt bagaj hacimleri ile geldigim icin 424 lt en azindan kagit ustunde 80 lt kayip demek. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Şubat Paylaş 27 Şubat Gökhan Tuna yazdı: Florasan ne yüklemiştim.... bagaj kapanma kollarına dikaat etmeyince, çıkarıp yeniden yüklemiştim, kum kovası işi bozmuştu 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Şubat Yazar Paylaş 27 Şubat Evren Erakçora yazdı: Bagaj nasıl ufak onu anlamadım, koca suv değil mi bu. Tepeleme doldurabilir , koltuk yatırlır vs C5 ve civice nazaran küçüktür C5 ile 3 seferde bi evi taşırım ben ya. 😂 Sani Gerşon yazdı: Ben itiraz etmiyorum ki. Benimki de fena gidiyor diyorum, sen kabul etmiyorsun Seninki akü bitene kadar. Benimki 55 litre benzin bitene kadar. 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 27 Şubat Paylaş 27 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Seninki akü bitene kadar. Öyle mi @Tansu Kalafatoğlu Öyle değildir. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Şubat Paylaş 27 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: C5 ve civice nazaran küçüktür C5 ile 3 seferde bi evi taşırım ben ya. 😂 Seninki akü bitene kadar. Benimki 55 litre benzin bitene kadar. Sedana masa girmez buna girer ama. Yorum bağlantısı
Recommended Posts