Mehmet Ozyurek 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Qashqai Skypack 2023 model otomatik 4x4 aracımı alalı 5 aya yaklaştı ve 5000 km oldu. Bu süre zarfında, gördüğüm olumlu ve olumsuz yönleri kısaca özetlemek istiyorum. Olumlu Yönleri + Yakışıklı + Cam tavan çok büyük bir ferahlık hissi veriyor. + Motor 158-160 beygir fazlasıyla yeterli + Ön taraf döşeme kalite algısı çok iyi. Gerçekte de iyi. + Tüm düğmelerin erişim ve araç kontrolü çok kolay. + Soğutma ve ısıtma çok başarılı, ısıtmada ptc var. Neden gerek duymuşlarsa iyi ki yapmışlar. + Yol tutuş C5 kadar değil. Ancak tedirgin etmiyor. + Çok çabuk alışılan bir araç. + Yağmur, far, otomatik uzun far, park sensörü, çarpışma önleme gibi sensörleri güzel çalışıyor. + Ses kalitesi yeterli. + Görüş açıları iyi. + Araçta sürüş için uygun pozisyon bulmak çok kolay. + Tüm camlar ve tavan perdesi tek dokunuşta açılıp kapanıyor. Zaten bu olmasa almayacaktım. Japonlar bu konuda kendini düzeltmiş. + İnmesi binmesi çok kolay. arka kapılar tam açılıyor. + Donanım yeterli. + Motor çok sessiz. 100 km hıza kadar zaten 1400 devirlerde yürüyor. + Daha önce Cvt tecrübem olmamıştı. Ben çok beğendim. + Kapı cepleri yeterli ve su şişesi koyulacağını düşünmüşler. C5'te su şişesi arka kapılara sığmazdı. + Far ve sisler led, görsel açıdan güzel.. + Otomatik uzun far çok güzel çalışıyor. + Bir arazi deneyimim olmadı ancak asfaltta 4x4 sistemi başarılı çalışıyor. ani kalkışlarda ani kızlanmalarda falan patinaja düşemiyor, hızlı kalkışta hemen arkadaşar güç veriyor. + Sürüş modları (arazi, kar, standart, eko, sport) mantıklı hareket ediyor. + Arka diz mesafesi yeterli. + Menü kullanışlı. - Arka bölüm aydınlatma yetersiz sadece okuma lambası olarak yeterli. - Konfor D sınıfı bir sedana göre biraz yetersiz. - Arka kapı döşeme kaliteleri düşük. - Arnavut kaldığımı gibi yada kötü parke yollarda ön göğüsten trim sesi. zıplamalarda bagajdan bir ses geliyor. - Yakıt tüketimi şehir içi ve yüksek hız için uygun değil. - Bagaj küçük - Hız arttıkça rüzgar sesi duyuyorum. - Torpido çok küçük - Far ve sisler led, rengi beğenmiyorum ıslak yolda yetersiz kalıyor. Sis farı led olur mu ya. hiç bir işe yaramıyor. Yakıt tüketimi ile ilgili testlerimde, gerçek şehir içi tüketiminde ortalama 10 litrenin altına inmiyor. 130-140 km otoban hızlarında seyredilince 7 litre civarında yakıyor. Uzun yolda 90-100 km hızlarla gidildiğinde 5.2-5.4 litre yakıyor. 100'ü geçtikten sonra hıza oranlı tüketim artıyor. C5 ile aynı yakıtla 40 km daha yüksek hızda gidebilirdim. Aklıma geldikçe eklemeler yapacağım. 44 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Yakıt tüketimi ile ilgili testlerimde, gerçek şehir içi tüketiminde ortalama 10 litrenin altına inmiyor. 130-140 km otoban hızlarında seyredilince 7 litre civarında yakıyor. Uzun yolda 90-100 km hızlarla gidildiğinde 5.2-5.4 litre yakıyor. 100'ü geçtikten sonra hıza oranlı tüketim artıyor. C5 ile aynı yakıtla 40 km daha yüksek hızda gidebilirdim. Aklıma geldikçe eklemeler yapacağım. C5 ile aynı yakıtla (benzin) hiç gidemezdin ki abi ohoooo dizeldi o. Baştan başlayacaz demekki anlatmaya. Neyse. Hayırlı olsun yakışıklı araba ama nissn xtrailden başlar. 12 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 26 Şubat Paylaş 26 Şubat güzel seçim. birtek gürültü konusu beni rahatsız ederdi herhalde. o da lastiklerin çapı genişliği ve türü ile alakalı olabilir. çok fark ediyor çünkü. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Abi tekrardan hayırlı olsun. Çok dişli rakipleri varken, bu aracı tercih etmendeki nedenleri sıralayabilir misin? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Şubat Yazar Paylaş 26 Şubat Doğan Arşiray yazdı: güzel seçim. birtek gürültü konusu beni rahatsız ederdi herhalde. o da lastiklerin çapı genişliği ve türü ile alakalı olabilir. çok fark ediyor çünkü. Genel anlamda gürültü yok ama, parke yolda trim sesi duymak ve bu sesin benim çözemeyeceğim bir yerden gelmesi beni rahatsız ediyor.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Şubat Yazar Paylaş 26 Şubat Tamer Topaç yazdı: Abi tekrardan hayırlı olsun. Çok dişli rakipleri varken, bu aracı tercih etmendeki nedenleri sıralayabilir misin? Öncelikli hedefim 4x4 olması idi ve en iyi 4x4'ün de bunlarda olduğunu düşünüyorum. (Quattro vs hariç) Böyle olunca çoğu marka otomatik olarak elendi. Geriye hyundai kaldı. Onun da şanzıman ve 4x4 sistemini beğenmiyorum. Yani seçim yaparken hiç zorlanmadım. hedef odaklı ilerledim. Sadece Sky'mı Premium mu seçimi kalmıştı. Premium 4x4'te istediğim renk yoktu ve beklemeden almam gerekiyodu. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Güzel araba, ben beğeniyorum bunları. Önceki kasa Qashqai ve X-Trail ile yıldızımız barışmamıştı hiç. CVT de turbo beslemeli motorlarda o kadar rahatsız etmiyor, tork olduğu sürece bağırmıyor zaten. A4 2.0 TDI'daki multitronic'te mesela ne olduğunu anlamadan 160'a çıkıyordu araba hiç bağırmadan. Yorum bağlantısı
İsa Acar 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Tekrardan hayırlı olsun; güzel günlerde kullanılsın Mehmet abi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Tamer Topaç yazdı: Çok dişli rakipleri varken mesela hangisi? +1milyon koymadan tabii? Mehmet Ozyurek yazdı: benim çözemeyeceğim bir yerden çözerim ban ama sen bakma Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Tekrardan hayırlı olsun, senin yanlışın c5 gibi bir sedandan bu araca geçmek eğer c sedandan geçseydin çok memnun olurdun. Mehmet Ozyurek yazdı: Konfor D sınıfı bir sedana göre biraz yetersiz. Mehmet Ozyurek yazdı: Öncelikli hedefim 4x4 olması idi ve en iyi 4x4'ün de bunlarda olduğunu düşünüyorum. (Quattro vs hariç) Roller testini hiç geçen olmamıştı demekki piyasada gerçek 4x4 yok. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Şubat Yazar Paylaş 26 Şubat Metin Uzunoğlu yazdı: Roller testini hiç geçen olmamıştı demekki piyasada gerçek 4x4 yok. Roller bozuktu ya.. Nice 4matikler quatrolar geçemedi. 2 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Çağlar Bayur yazdı: +1milyon koymadan tabii? Dün mü, bugün mü? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Şubat Yazar Paylaş 26 Şubat Selim Bilgin yazdı: CVT de turbo beslemeli motorlarda o kadar rahatsız etmiyor, tork olduğu sürece bağırmıyor zaten. A4 2.0 TDI'daki multitronic'te mesela ne olduğunu anlamadan 160'a çıkıyordu araba hiç bağırmadan. Beygir her şeymiş.. Ani hızlanmadığım sürece 100 km hıza kadar 1400 devir devam. 1800 devirde 120, 2200 devirde falan 140 falan yapıyor zaten.. Şehir içinde eko moda geçip gücü kısıyorum ben. yoksa çok ani tepki veriyor 1 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Beygir her şeymiş.. Ani hızlanmadığım sürece 100 km hıza kadar 1400 devir devam. 1800 devirde 120, 2200 devirde falan 140 falan yapıyor zaten.. Şehir içinde eko moda geçip gücü kısıyorum ben. yoksa çok ani tepki veriyor 1400 devirde sana o konforu yaşatan tork abi ama. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Şubat Yazar Paylaş 26 Şubat İlkay Başaran yazdı: 1400 devirde sana o konforu yaşatan tork abi ama. Beygirsiz tork bi yere kadar.. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Beygirsiz tork bi yere kadar.. Evet. Hız eşittir hp Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Beygirsiz tork bi yere kadar.. Bence değil. Hız sınırlarının olduğu yerde beygir gücüyle hızlı olan arabada belli hızla gidiyor ki 143'ün üzerinde hız yapılabilecek yer yok. Ha Almanya'daki yaşıyorsan ayrı tabi. Ama tork oldu mu ihtiyacın olan yerde ani hızlanmayı sağlayabilirsin. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Şubat Yazar Paylaş 26 Şubat Tamam.. tork her şeymiş olarak düzeltiyorum Benim kast ettiğim motorun güçlü oluşu idi. Beygir sözün gelişi. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Ne olur bu konuda tork-beygir kıyası yapmayalım çünkü aynı şey değiller. Beygir, tork ve devirin birleşimiyle oluşur. Düşük devirde torkun yüksek oluşu düşük devirde yüksek beygir elde etmeyi sağlar. İş yapan beygir, tork diye bir güç birimi yoktur. 2 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 26 Şubat Paylaş 26 Şubat c5 kadar iyi yol tutmaması doğal sonuçta yüksek ve suv araç. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: 4x4 olması Bunu bilmiyordum. Diğerlerinde 4x4 olunca fiyat çok yükseliyor. Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Emmi bey hayırlı olsun 4x4 gereksiz biliyorum asfalt suvlarında gereksiz yakıt tüketim sebebi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Tamer Topaç yazdı: Dün mü, bugün mü? her gün? lakin 4x4 olacak Ali Gülmez yazdı: Emmi bey hayırlı olsun 4x4 gereksiz biliyorum asfalt suvlarında gereksiz yakıt tüketim sebebi merso dükkanı kapasın yani onlarda da var? Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Çağlar Bayur yazdı: lakin 4x4 olacak İşler değişti. 4x4 müş. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Tamer Topaç yazdı: İşler değişti. 4x4 müş. Şinci taşlar yerine oturdu 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts