Çağlar Bayur 17 Şubat Paylaş 17 Şubat İlkay Başaran yazdı: Bu saatte çay içmem. Tşk şimdi lpg subapa bişi yapmaz diyeceğim ama toplum hazır değil, asıl kapaktaki oturma yüzeyine yapar, hatalı ısı dağılımı ile, onu da teknik montak eksilkiği ve kullanım tarzı körükler, çarşı karışacak 1 Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Önder Özcan yazdı: 5 silindirli büyük dizel 1 buji ile 5 silindir atesliyor olsa, tez in dogru olurdu abi, ama her silindirin kendi bujisi olduguna gore, 7 derecede bu kadar gec hazir olmasi bana normal gelmedi. Ayni motor baska bir aracla karsilastirmak lazim. Benim focus un -10 dereceye kadar buji isigi bile yanmiyor. Hic gec mars aldigi olmadi. Sen bujilerin hepsini degistirdin mi? Evet ise ne zaman? Hayir ise en son ne zaman degismis biliyormusun? Bilmiyorsan bujiler degismeli. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Çağlar Bayur yazdı: şimdi lpg subapa bişi yapmaz diyeceğim ama toplum hazır değil, asıl kapaktaki oturma yüzeyine yapar, hatalı ısı dağılımı ile, onu da teknik montak eksilkiği ve kullanım tarzı körükler, çarşı karışacak 8 sene lpgli megan kullandım. Mis gibiydi. Babam 10 sene ladayı lpg ile kullandı. Hiçbirşey olmadı. Ha birde megan için bagajda bobini eksik etme demişlerdi. Hiç bobin yakmadı. Renoyu 100 bin km lada 200 e yakın birşey olmadı motora Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Şubat Paylaş 17 Şubat İlkay Başaran yazdı: birşey olmadı motora olmaz zaten Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Şubat Paylaş 17 Şubat 500k anektar görmeyen dci’ye konu niye geldi bilmedim. -27derecede muhallebi kıvamında yakıta rağmen rahat çalışan motör. Masraf’mı? Yakıttan edilen kâr ile her 300.k menzilde sıfır blok koyabilirim 🍆 Marş süresine gelince, bozul bujili dci 8-10 tur sonra çalışır. Sağlam buji ile 1 veya iki tam tur kafi soğuk havada. Önder, buji sağlam olsa da dış katman tabaka kaplıyor ve ısı transferi azalıyor. Ya sökülüp tele tutulacak ya da yenileme gerekebilir. Karbon alaşım bujiler sağlam dahi olsa iç direnç yükseliyor. Isıtma verimi düşüyor 4 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 17 Şubat Yazar Paylaş 17 Şubat Servet Aydın yazdı: 500k anektar görmeyen dci’ye konu niye geldi bilmedim. -27derecede muhallebi kıvamında yakıta rağmen rahat çalışan motör. Masraf’mı? Yakıttan edilen kâr ile her 300.k menzilde sıfır blok koyabilirim 🍆 Marş süresine gelince, bozul bujili dci 8-10 tur sonra çalışır. Sağlam buji ile 1 veya iki tam tur kafi soğuk havada. Önder, buji sağlam olsa da dış katman tabaka kaplıyor ve ısı transferi azalıyor. Ya sökülüp tele tutulacak ya da yenileme gerekebilir. Karbon alaşım bujiler sağlam dahi olsa iç direnç yükseliyor. Isıtma verimi düşüyor İyi de bu geç çalışmıyor ki? Buji ısıtarak çalıştırınca norma lsürede çalışıyor? Yazın da böyle. Geç çalıştığı nerden çıktı, renaultla, focusla neden kıyaslıyoruz, E270 le kıyaslayalım? Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Servet Aydın yazdı: 500k anektar görmeyen dci’ye konu niye geldi bilmedim. -27derecede muhallebi kıvamında yakıta rağmen rahat çalışan motör. Masraf’mı? Yakıttan edilen kâr ile her 300.k menzilde sıfır blok koyabilirim 🍆 Marş süresine gelince, bozul bujili dci 8-10 tur sonra çalışır. Sağlam buji ile 1 veya iki tam tur kafi soğuk havada. Önder, buji sağlam olsa da dış katman tabaka kaplıyor ve ısı transferi azalıyor. Ya sökülüp tele tutulacak ya da yenileme gerekebilir. Karbon alaşım bujiler sağlam dahi olsa iç direnç yükseliyor. Isıtma verimi düşüyor Bizim kangoonun kızdırmalarını değişeli 1 yıl olmadı, geç çalışıyor, nedendir? Önder Özcan yazdı: İyi de bu geç çalışmıyor ki? Buji ısıtarak çalıştırınca norma lsürede çalışıyor? Yazın da böyle. Geç çalıştığı nerden çıktı, renaultla, focusla neden kıyaslıyoruz, E270 le kıyaslayalım? Bizde olan bu abi, elma armut ne varsa kıyaslarız 1 Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Ben bi E270 alayim kiyaslamak icin, daha mantikli olur. 1 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Maşallah diyin ya, 300 binlerde kaç arabaniz var tek marşta çalışan kızdırma ışığı çok çabuk da sönüyor, başka videlarda baktım bekliyor adamlar bayağı zaten 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Önder Özcan yazdı: İyi de bu geç çalışmıyor ki? Buji ısıtarak çalıştırınca norma lsürede çalışıyor? Yazın da böyle. Geç çalıştığı nerden çıktı, renaultla, focusla neden kıyaslıyoruz, E270 le kıyaslayalım? Bi tık geç geldi bana. Renault ile kıyası yapan kim? Erdem de dedi ya biraz geç diye. Onun fikrine göre işin tekniğini yazarım. Markadan bana ne🍆 Köksal Yılmaz yazdı: Bizim kangoonun kızdırmalarını değişeli 1 yıl olmadı, geç çalışıyor, nedendir? Modül? Mustafa Tüfekçi yazdı: Maşallah diyin ya, 300 binlerde kaç arabaniz var tek marşta çalışan Bende 4 tane var. Satarım Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 17 Şubat Paylaş 17 Şubat King in dediği doğru hata vermese bile ısıtma bujisi gerekli sıcaklığa gelemiyor biri bozulursa diğerlerini de değiştirmek mantıklı ha büyük motor biraz daha geç çalışıyor benim 6 silindir de böyle idi 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 17 Şubat Yazar Paylaş 17 Şubat Fatih Keskin yazdı: King in dediği doğru hata vermese bile ısıtma bujisi gerekli sıcaklığa gelemiyor biri bozulursa diğerlerini de değiştirmek mantıklı ha büyük motor biraz daha geç çalışıyor benim 6 silindir de böyle idi King in dediği yanlış demedik zaten, bu araba geç çalışmıyor dedik Seninki de böyleymiş. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Önder Özcan yazdı: King in dediği yanlış demedik zaten, bu araba geç çalışmıyor dedik Seninki de böyleymiş. Büyük motor kullanan anlar seni bak ben nasıl anladım ama sen yine de değiştir hepsini 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Zincirkıran 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Çağlar Bayur yazdı: onların bujileri ince yerine kaynamış ise sökerken kırılma riski artıyor orası tamam ancak kaynamamışsa her geçen km kaynama riski de artıyor, ayrıca arızalı olan buji varsa sadece ilk marşta değil yolda gidişte de çalışmadığı için ayrıca içerde kurum biriktirir, subapa pistona ve çekişe zararlı, tüketim de artar, bakımlarda periyotta olmasa da ben her 60 bin km de bir değişin derim hep. kırılırsa da yerinde çıkartabilen tornacılar var. bence değişin hocam 10 yıldır değişmemiş eski sahibinin söylediği kadarıyla, kesin kırılacak gözüyle bakıyorum. bir yerden duymuştum sanırım, tornacı da sökemezse üst kapağın sökülmesi gerekiyomuş sanırım. mersinde olmam nedeniyle biraz daha müsait zamana erteliyorum değişimini. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 18 Şubat Paylaş 18 Şubat Servet Aydın yazdı: Bi tık geç geldi bana. Renault ile kıyası yapan kim? Erdem de dedi ya biraz geç diye. Onun fikrine göre işin tekniğini yazarım. Markadan bana ne🍆 Modül? Bende 4 tane var. Satarım Hangi modül? Modelse 2004 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Şubat Paylaş 18 Şubat Mehmet Zincirkıran yazdı: hocam 10 yıldır değişmemiş eski sahibinin söylediği kadarıyla, kesin kırılacak gözüyle bakıyorum. bir yerden duymuştum sanırım, tornacı da sökemezse üst kapağın sökülmesi gerekiyomuş sanırım. mersinde olmam nedeniyle biraz daha müsait zamana erteliyorum değişimini. sirf bu yuzden 5 yeni bir eski ile 3 kis gecirdim. sonra sokturdum sonuncuyu ben. 2 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 18 Şubat Paylaş 18 Şubat Mehmet Zincirkıran yazdı: hocam 10 yıldır değişmemiş eski sahibinin söylediği kadarıyla, kesin kırılacak gözüyle bakıyorum. bir yerden duymuştum sanırım, tornacı da sökemezse üst kapağın sökülmesi gerekiyomuş sanırım. mersinde olmam nedeniyle biraz daha müsait zamana erteliyorum değişimini. Buji dibine 2 gün wd40 sıkarak zorlamadan yavaş yavaş sökmüştüm, alalı 7 yıl olmuştu, ne zaman değiştiği belirsizdi(250 bin kmde). 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Şubat Paylaş 18 Şubat Mazottan da fark eder.. Belki de yazlık mazottur depodaki. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Şubat Paylaş 18 Şubat Köksal Yılmaz yazdı: Hangi modül? Modelse 2004 Kızdırma modülü. Akü kasası yanında dik duran zamazingo 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 18 Şubat Yazar Paylaş 18 Şubat Servet Aydın yazdı: Kızdırma modülü. Kızdırcam!!! Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 18 Şubat Paylaş 18 Şubat Servet Aydın yazdı: Kızdırma modülü. Akü kasası yanında dik duran zamazingo Bu mu? https://www.cetinrenault.com/urun/kango-1-5-dci-buji-isitma-rolesi-7700115078 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Şubat Paylaş 18 Şubat Servet Aydın yazdı: Renault ile kıyası yapan kim? Ben abi. @İlkay Başaran da video atmış 1.5dci'dan zaten. 2sn yanan kızdırma bujisinden sonra 3 gırgırda çalıştı araba. Merso 6.5 derece uzattı da uzattı. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Şubat Paylaş 18 Şubat Köksal Yılmaz yazdı: Bu mu? https://www.cetinrenault.com/urun/kango-1-5-dci-buji-isitma-rolesi-7700115078 Söküp bakmadım olabilir. Testi kolay Sani Gerşon yazdı: Ben abi. @İlkay Başaran da video atmış 1.5dci'dan zaten. 2sn yanan kızdırma bujisinden sonra 3 gırgırda çalıştı araba. Merso 6.5 derece uzattı da uzattı. 3gırgır bile çok aslında. Ekseri akü kapasitesi düşük oluyor veya buji verimi düşük oluyor. Ardahan soğuğunda dahi başarılı. Büyük hacimli ve kızdırma bujisi beklemeden marş için olağan süre 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts