Selim Bilgin 12 Şubat Paylaş 12 Şubat Şanzıman kontrol ünitesini okuyup yazabilecek bir cihazı olan (mesela flex) birine ihtiyacım var. Benim şanzımanı önce okuyup sonra yazacağız. Çevresinde beyin ya da chip tuning işi yapan birisi olup nazımızın geçebileceği kimse var mıdır acaba? Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 12 Şubat Yazar Paylaş 12 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Amaç nedir? Şanzıman yazılımını değiştirmek. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Şubat Paylaş 12 Şubat Selim Bilgin yazdı: Şanzıman yazılımını değiştirmek. işte onu soruyorum neden Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Şubat Paylaş 12 Şubat kaşıntının da kuatro hali Tansu Kalafatoğlu yazdı: işte onu soruyorum neden şanjmanı olmayan yazmasın konu kasıyor, planet tası ile idare et 2 5 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 12 Şubat Yazar Paylaş 12 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: işte onu soruyorum neden O zaman sürprizi kaçar. :P Malum bizim şanzımanlar ZF, aynı şanzımanın BMW versiyonu için XHP diye bir tool var, bayağı pratik, bunun içinde 6HP ve 8HP şanzımanlar için remap seçeneği de mevcut. Temelde geçişleri hızlandırıyor, minimum vites devirlerini aşağı çekiyor, daha alt devirde türbinin kitlemesini sağlıyor. Bizim şanzımanlar biraz eski nesil kaldığı için arabada tork fazlasıyla mevcut olsa da üst vitese geçişe izin vermiyor, onu çözdüğünü söylüyorlar bu yazılımın, bir kaç video da izledim bununla ilgili. Gelgelelim XHP Audi'ye destek vermiyor. Ben bu yazılımın detaylarına ulaştım ama okuyup yazacak cihaz lazım. Cihazı da alacaktım aslında ama chip tuning işine girmeyeceksen alınmaz, çok pahalıymış. 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 12 Şubat Paylaş 12 Şubat Dsg tüp kontrol ve vites atma karakteri için yazılım yapayler Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 12 Şubat Paylaş 12 Şubat Selim Bilgin yazdı: O zaman sürprizi kaçar. :P Malum bizim şanzımanlar ZF, aynı şanzımanın BMW versiyonu için XHP diye bir tool var, bayağı pratik, bunun içinde 6HP ve 8HP şanzımanlar için remap seçeneği de mevcut. Temelde geçişleri hızlandırıyor, minimum vites devirlerini aşağı çekiyor, daha alt devirde türbinin kitlemesini sağlıyor. Bizim şanzımanlar biraz eski nesil kaldığı için arabada tork fazlasıyla mevcut olsa da üst vitese geçişe izin vermiyor, onu çözdüğünü söylüyorlar bu yazılımın, bir kaç video da izledim bununla ilgili. Gelgelelim XHP Audi'ye destek vermiyor. Ben bu yazılımın detaylarına ulaştım ama okuyup yazacak cihaz lazım. Cihazı da alacaktım aslında ama chip tuning işine girmeyeceksen alınmaz, çok pahalıymış. Kısaca s line gibimi olacak. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 12 Şubat Paylaş 12 Şubat Bence vites geçişi falan bahane, Selim hala roller testini yazılımla nasıl geçerimin peşinde 5 Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 12 Şubat Paylaş 12 Şubat (düzenlendi) Selim Bilgin yazdı: O zaman sürprizi kaçar. :P Malum bizim şanzımanlar ZF, aynı şanzımanın BMW versiyonu için XHP diye bir tool var, bayağı pratik, bunun içinde 6HP ve 8HP şanzımanlar için remap seçeneği de mevcut. Temelde geçişleri hızlandırıyor, minimum vites devirlerini aşağı çekiyor, daha alt devirde türbinin kitlemesini sağlıyor. Bizim şanzımanlar biraz eski nesil kaldığı için arabada tork fazlasıyla mevcut olsa da üst vitese geçişe izin vermiyor, onu çözdüğünü söylüyorlar bu yazılımın, bir kaç video da izledim bununla ilgili. Gelgelelim XHP Audi'ye destek vermiyor. Ben bu yazılımın detaylarına ulaştım ama okuyup yazacak cihaz lazım. Cihazı da alacaktım aslında ama chip tuning işine girmeyeceksen alınmaz, çok pahalıymış. Selim abi bende bu işe çok kafayı taktım. Akü bitti şanzımanın ayarı kaçtı daha da eski tadı vermedi. Hafta sonu İstanbul’da yetişip Sivas’a dükkan açan bir ustayla tanıştım sadece otomatik şanzıman yapıyor anlattım dedim türbin eskiden daha alt devirde kilitliyordu vites geçişleri daha belirgindi diye baktı etti hiçbir sıkıntı yok bunda dedi yağını değiştirdi hissedilir bir şekilde değişti herşey ama bir ince ayar kaldı. Bu hafta sonu elektronikçi bir arkadaşın yanına uğrayacağım elinde vas5054 var. Bu kablo şanzımana da müdahale edebiliyor yazılımını okuyabilir diyorlar deneyeceğim eğer okuyabilirsem vas5054 replika alacağım bir tane makul bir fiyatı var. Ama program kendi içinde bir takım ayarları değiştirme işini yapıyorsa senin işine yaramayacaktır. Furkan Bakırel yazdı: 12 Şubat tarihinde Furkan Bakırel tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 12 Şubat Paylaş 12 Şubat Soner Erbay. Selamımı ilet 0 (542) 236 56 57 0 (555) 372 73 92 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 12 Şubat Yazar Paylaş 12 Şubat Furkan Bakırel yazdı: Selim abi bende bu işe çok kafayı taktım. Akü bitti şanzımanın ayarı kaçtı daha da eski tadı vermedi. Hafta sonu İstanbul’da yetişip Sivas’a dükkan açan bir ustayla tanıştım sadece otomatik şanzıman yapıyor anlattım dedim türbin eskiden daha alt devirde kilitliyordu vites geçişleri daha belirgindi diye baktı etti hiçbir sıkıntı yok bunda dedi yağını değiştirdi hissedilir bir şekilde değişti herşey ama bir ince ayar kaldı. Bu hafta sonu elektronikçi bir arkadaşın yanına uğrayacağım elinde vas5054 var. Bu kablo şanzımana da müdahale edebiliyor yazılımını okuyabilir diyorlar deneyeceğim eğer okuyabilirsem vas5054 replika alacağım bir tane makul bir fiyatı var. Ama program kendi içinde bir takım ayarları değiştirme işini yapıyorsa senin işine yaramayacaktır. Yağın daha önce değişmiş miydi? Benim şanzımanda sorun yok aslında, ben biraz karakterini değiştirmek istiyorum. ZF ile bugün konuştum, Şubat kampanyası her şey dahil 48 bine revizyon yapıyorlarmış. Mart'ta 60 olacakmış. VAS ile parametre okuma, adaptasyon filan yapabilirsin ama firmware yazabileceğini sanmıyorum. Ben baktım 3.000 USD filan cihazlar, makul bir şey bulsam alıp kendim kurcalayacaktım. Ama koca İstanbul'da bir yer bulurum diye düşünüyorum, dosyayı yapacak adamı buldum zaten, sadece okuyup yazmaya cihaz lazım. Servet Aydın yazdı: Soner Erbay. Selamımı ilet 0 (542) 236 56 57 0 (555) 372 73 92 Eyvallah abi. Necidir bu arkadaş? Yarın arayayım. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Köksal Yılmaz yazdı: Flex tool görünce canlanan hatıralarım dur daha, bozmadı henüz. bozunca bununla kesip atmak isteyecek o enter e basan parmağını. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Köksal Yılmaz yazdı: Flex tool görünce canlanan hatıralarım Tamam işte, bu da olur. Daha iyi gitmesi için uğraşmak, daha çok parlamasına engel değil. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 13 Şubat Yazar Paylaş 13 Şubat Köksal Yılmaz yazdı: Flex tool görünce canlanan hatıralarım TCU okuyorsa bu da olur. 😄 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Paşaoğlu, Bekir ile görüşülebilir. Selenoid ve balatalar ne durumda? Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 13 Şubat Yazar Paylaş 13 Şubat Tamer Topaç yazdı: Paşaoğlu, Bekir ile görüşülebilir. Selenoid ve balatalar ne durumda? ZF’e bir sene önce revizyon için gittiğimde gerek yok demişlerdi. Vuruntu kaçırma filan yok şanzımanda. Paşaoğlu ile yıllar önce tanışmıştık aslında ama iletişim bilgisi yok olmazsa uğrayayım bir gün. İsterse çözer tabi o Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Selim Bilgin yazdı: İsterse Dağları delenler bile var. Konuşayım. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Burası. https://www.rsamotorsports.com/Subelerimiz.aspx Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 13 Şubat Yazar Paylaş 13 Şubat Tamer Topaç yazdı: Dağları delenler bile var. Konuşayım. Tamer Topaç yazdı: Burası. https://www.rsamotorsports.com/Subelerimiz.aspx RSA ile mi konuştun abi sen? Ona göre arayayım. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Selim Bilgin yazdı: Ona göre arayayım. Orada tanıdığım yok maalesef ama, yapabilecekleri bilgisini verdi. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 13 Şubat Yazar Paylaş 13 Şubat Tamer Topaç yazdı: Orada tanıdığım yok maalesef ama, yapabilecekleri bilgisini verdi. Eyvallah ben arayıp meramımı anlatayım o zaman. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts