Kamil Dede 12 Şubat Paylaş 12 Şubat öncelikle herkese merhaba aracım dizel 2016 model focus bir kaç gün önde motor servise götürün uyarısı verdi turbo devreden çıktı eve 3,4 km kaldığı için stop etmedim tekrar çalışmaz falan diye sonrasında evin önüne gelince stop edip çalıştırdım düzelmişti ertesi sabah servise gittim herhangi bir arıza kodu çıkmadı servis uyarı açıkken gelin dedi tesadüf c tesi saat 17 civarında uyarı verince ankara tan otoya gittim kontrol ettiklerinde hava akış uyarısı vermiş servis şefi bir kaç sebep olabilir dedi ama hava filtresi çok kötü halde öncelik onu değiştirelim dedi değişim sonrasında 100 km yakın yol yaptım şuan bir uyarı yok düzelmiş gibi de hissediyorum araç sesinden çekişinden daha önce bu sorunu yaşayan var mı düzelmez ise başka neden olabilir not olarak araç 147.000 km de 105.000 ne kadar tan oto bakımlı sonrasında ankara iskitlerde acl ikiler ford servisinde bakım yapıldı orjinal filtre kullanmamışlar orasını bilen vardır kapatmak üzereler serviste 2 usta bir çırak kalmış herkes benim gibi şikayet ettiğinden kimse gitmiyor yazık olmuş güzel servisti şimdi yeni bir servis aramak zorunda kaldım Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 12 Şubat Paylaş 12 Şubat orjinal hava filtresi kullanılmadığı için olabilir yerinde laçka durmaması gerekli sıkı sıkıya girmeli, veya emiş tarafında yırtık çatlak patlak olabilir veya da hava akışmetre sensörü arızalıdır, 100 km yapmışsınız sorun yokmuş tekrarlarsa sistemde patlak yer varmı ona bakarsınız yoksa hava akışmetreyi lique moly nin map ve maf sensörü temizleyici spreyi var onla temizlersiniz (balata spreyi kullanılmaz bu işte) oda olmadı hava akışmetre 2 ay kadar önce logosuz 3000 tl ydi orjinal logolular 6000 tl, 3000 tl olanı ford yedek parçacılar logosuz orjinal diye satıyor arkadaşınkini logosuz orjinal diye aldık 2 aydır kullanıyor sıkıntı yok. Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 12 Şubat Paylaş 12 Şubat Daha önce debriyaj sensörü bozuk olduğu için bile motor uyarısı vermişti benim araba. Bu bile olabilir sorun. Sorun verebilecek bütün parçaları kontrol ettirin bence. Uyarı kodunu öğrenip ona göre baktırmak lazım. 1 Yorum bağlantısı
Kamil Dede 12 Şubat Yazar Paylaş 12 Şubat Adem Kazıl yazdı: orjinal hava filtresi kullanılmadığı için olabilir yerinde laçka durmaması gerekli sıkı sıkıya girmeli, veya emiş tarafında yırtık çatlak patlak olabilir veya da hava akışmetre sensörü arızalıdır, 100 km yapmışsınız sorun yokmuş tekrarlarsa sistemde patlak yer varmı ona bakarsınız yoksa hava akışmetreyi lique moly nin map ve maf sensörü temizleyici spreyi var onla temizlersiniz (balata spreyi kullanılmaz bu işte) oda olmadı hava akışmetre 2 ay kadar önce logosuz 3000 tl ydi orjinal logolular 6000 tl, 3000 tl olanı ford yedek parçacılar logosuz orjinal diye satıyor arkadaşınkini logosuz orjinal diye aldık 2 aydır kullanıyor sıkıntı yok. umarım çözülmüş olur para vakit sıkıntısını da geçtim artık düzgün özel servis sıkıntısı yaşıyoruz düzeldi gibi geliyor 1 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 12 Şubat Paylaş 12 Şubat Hava filtresi arıza verdirecek kadar kötü durumda ise yağ filtresi, yakıt ve özellikle polen ne haldedir acaba. Genelde en ihmal edileni yeri de kötü ise polen olur. Bence detaylı bir bakım yaptırın, arıza kodu vs varsa bakılsın eski kodlar silinsin not alınarak. Şuan arıza yoktur belki ama arka planda kod varsa yeni mi eski mi bilemezsiniz 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 12 Şubat Paylaş 12 Şubat Hava filtresi düzgün takılmamış olabilir, başıma geldi, Yorum bağlantısı
Kamil Dede 13 Şubat Yazar Paylaş 13 Şubat Mustafa Yanar yazdı: Hava filtresi düzgün takılmamış olabilir, başıma geldi, düzgün takılmadan ziyade işlevsiz hale gelmiş şimdi düzeldi bir kaç gündür sorun yaşamıyorum ama sıkıntı şu ki araç beyine kaydetmiyor hatayı normalde kaydetmesi lazım hata ekranda iken gitmek lazım servise 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Ford ufak tefek şeyleri kaydetmez vw olsa illa yetkili servis isterdi ya da orjinal cihaz Yorum bağlantısı
Kamil Dede 13 Şubat Yazar Paylaş 13 Şubat Mustafa Yanar yazdı: Ford ufak tefek şeyleri kaydetmez vw olsa illa yetkili servis isterdi ya da orjinal cihaz turbo devreden çıkınca pek ufak tefek gibi gelmedi hemen netten turbo fiyatlarına baktım malum artık fiyatlar korkar olduk 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Kamil Dede yazdı: turbo devreden çıkınca pek ufak tefek gibi gelmedi hemen netten turbo fiyatlarına baktım malum artık fiyatlar korkar olduk Kesinlikle katılıyorum, bir arkadaş turboya küçük bakım için 8000vermiş 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Şubat Paylaş 13 Şubat turbo devreye girmez, girmeyeceği gibi de çıkmaz, teknik bir geçerliliği yok . turbo bakımında ne yapılıyor sorusunun da yanıtını henüz bulamadık.. paraları kaptırmayın öyle yerlere 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Çağlar Bayur yazdı: turbo devreye girmez, girmeyeceği gibi de çıkmaz, teknik bir geçerliliği yok . turbo bakımında ne yapılıyor sorusunun da yanıtını henüz bulamadık.. paraları kaptırmayın öyle yerlere Kesinlikle katılıyorum, o kadar söyledim ama anlamıyor. 1 Yorum bağlantısı
Kamil Dede 19 Şubat Yazar Paylaş 19 Şubat (düzenlendi) Mustafa Yanar yazdı: Kesinlikle katılıyorum, o kadar söyledim ama anlamıyor. sorun hava filtresinden kaynaklıymış çözüldü şimdi 19 Şubat tarihinde Kamil Dede tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 5 Kasım Paylaş 5 Kasım Bendede aynı uyarı çıktı bilgisayara bağlattım partikül hatası vermiş. Sildiler düzeldi. Şu sıralar soğuk motor dik rampa çıkarken sürekli veriyor ama arıza ışığı kapatıp açınca gidiyor. Araç 8 yaşında 125 binde. Partikül doldu hethalde. Gazlasam toparlarmı acaba diye merak ediyorum. İstanbula gelirken bi denicem. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Kasım Paylaş 5 Kasım Hakan Gürsu yazdı: partikül hatası vermiş. kül mü? partikül mü? sıvı mı? başarısız rejenrasyıon mu . gibi gibi ayrılı o hatalar, lakin pek önemsenmez, bazen çözümü pahalı Hakan Gürsu yazdı: Gazlasam toparlarmı acaba diye merak ediyorum. İstanbula gelirken bi denicem. düşük ihtimal de olsa ama, yolda bırakabilir tam teşhis konmadan uzun yola çıkılırsa diye yazayım 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 5 Kasım Paylaş 5 Kasım Çağlar Bayur yazdı: kül mü? partikül mü? sıvı mı? başarısız rejenrasyıon mu . gibi gibi ayrılı o hatalar, lakin pek önemsenmez, bazen çözümü pahalı düşük ihtimal de olsa ama, yolda bırakabilir tam teşhis konmadan uzun yola çıkılırsa diye yazayım Abi partikül hatası vermiş dediler. İki ayrı yere götürdüm ikiside aynı şeyi söyledi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Kasım Paylaş 5 Kasım Hakan Gürsu yazdı: Abi partikül hatası vermiş dediler. İki ayrı yere götürdüm ikiside aynı şeyi söyledi. derler derler, ve bunlar da dükkan açmış iş yapıyor ya.... araba bozuk dememiş iyi ki 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Kasım Paylaş 5 Kasım Dpf tam doldu ise yolda açılmaz, hararet e kadar da turbo bozmaya kadar da iş gidebilir. Sıvılı mı Ford daki. Tamiri ile uğraşılmaz Tuvden geçtiği sürece iptal edip devam. İptalde de koku sorunu olacak ama o ayrı 2 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 5 Kasım Paylaş 5 Kasım Mustafa Tüfekçi yazdı: Dpf tam doldu ise yolda açılmaz, hararet e kadar da turbo bozmaya kadar da iş gidebilir. Sıvılı mı Ford daki. Tamiri ile uğraşılmaz Tuvden geçtiği sürece iptal edip devam. İptalde de koku sorunu olacak ama o ayrı 2016 benim araba sıvı dediğin ad blue hethalde. Bende yok. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Kasım Paylaş 5 Kasım Yok dpf sıvıli ve Kuru tip de hangisi acaba sivili ise sıvısı da bitiyor rejenerasyon yapamıyor. 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 5 Kasım Paylaş 5 Kasım Mustafa Tüfekçi yazdı: Yok dpf sıvıli ve Kuru tip de hangisi acaba sivili ise sıvısı da bitiyor rejenerasyon yapamıyor. Onu nası anlıcaz. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Kasım Paylaş 5 Kasım Hakan Gürsu yazdı: 2016 benim araba sıvı dediğin ad blue hethalde. Bende yok. değil, dpf sıvısı Hakan Gürsu yazdı: Onu nası anlıcaz. teşhsi cihazını doğru dürüst kullanmayı bilen ve dpf ten anlayan, ama gerçekten anlayan bir usta bularak 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Kasım Paylaş 5 Kasım 2011 sonrası focus bilgisi bende zayıf bilen yazar herhalde. 2008 2011 arası olanlarda kuru tip idi de sonra psa daki ile aynı ise sıvı olabilir. Sıvı varsa ve azaldı veya bitti ise dpf yi dolduruyor. İds ile bakıp manuel rejenerasyon denenmeli sıvılı ve sıvısı eksikse tamamlanıp adaptasyon yapılmalı vs. Doluluk seviyesi dusurulebiliyorsa ne ala yoksa mekanik ve yazılımdan dpf iptali yapılacak. Yazılımdan iptal ederken ciptuning de yaparlar :P ha yapılmasa da olur da yaparlar 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Kasım Paylaş 5 Kasım nerdee eski tdci lar, doldur depoyu bitti, başka sıvı mıvı felan yok, kat tboşalt, bir de k/n.. misss 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Kasım Paylaş 5 Kasım Çağlar Bayur yazdı: nerdee eski tdci lar, doldur depoyu bitti, başka sıvı mıvı felan yok, kat tboşalt, bir de k/n.. misss Komik olan PSA dpf ile euro4 diye satarken Ford dpfsiz euro4 diye sattı 1.6 TDCİ ları. Sonra da kuru tip dpf koyup euro5 oldu o motor dedi. Psa Euro5 e 2011 de enjektör vs değişip de Euro 5 dedi 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts