Hasan Karabekiroglu 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Bir cep telefonu parçası satın almak için N11 sitesine girdim ve ürünü aradım buldum. Sonrasında ürün açıklamalarını okudum ve kargo bilgileri kısmını inceledim. Ürünün sayfasında, kargo bilgileri olarak "Aras Kargo" yazıyordu. Bu bilgiye güvenerek ürünün Aras Kargo'ya verileceğini düşünerek sipariş verdim. Sonrasında beklemeye başladım. Bir gün sonra ürün kargoya verildi diye uygulamasından bildirim geldi. Açtım baktım ürün PTT kargoya verilmişti. Benim sipariş tarihimin den 1 hafta sonrasına teslimat yapacağı bilgisi vardı. Tekrar site üzerinden satıcıya mesaj attım, ürünü neden Aras Kargo yazmasına rağmen PTT kargoya verdiğini sordum. Haliyle satıcı tenezzül edip cevap yazmadı. Sitenin sağ altında bulunan müşteri destek uygulamasına yazdım, karşıma çıkan personeller anlamsız cevaplar vermeye başladı, bir tanesi ürünün kargoya verilmesi sorumluluğun satıcıda olduğunu söylüyordu, tamam da siz niye insanları yanıltıcı bilgi veriyorsunuz orada "Aras Kargo" yazıyor, satıcı PTT kargoya veriyor, açıklamaya Aras Kargo yazmayın o zaman "kargo şirketini satıcı belirler" yazın dediğim de mantıklı bir cevap alamadım. Sonra destek personeli sipariş vermeden önce ürünü hangi kargoya verileceğini satıcıya sormam gerektiğini söyledi. Bende bunu sormak zorunda olmadığımı, ürünün sayfasına yazdığınız bilgiye güvenerek sipariş verdim demek ki yanlış bilgi veriyorsunuz insanlara dedim ve ertesi gün tekrar aynı yerden başka bir müşteri destek personeline bağlandım yine anlamsız çözümsüz cevapları aldım. Özetle N11 ürün sayfasında yanıltıcı bilgi vermektedir. 5 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Allah Amazon'u kimselere kaptırmasın. Canım amazon.com.tr 11 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Allah amazon'a zeval vermesin. Kötü niyetlilerden korusun. Benzerlerinden hepimizi korusun.. Bu durumda amazonun nasıl davranacağını net olarak biliyorum ancak kötü niyetliler kullanmasın bunu diye yazmıyorum.. 7 3 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 7 Şubat Yazar Paylaş 7 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Bu durumda amazonun Amazon da bu duruma gelinmiyor ki Ne yazıyorsa o diyor adamlar. Burada sorun n11 in müşteriyi yanıltıyor olması. De ki oraya, kargo bilgileri ekranına " Kargo firmasını satıcı seçer" diye bizde sorarız ona göre siparişi veririrz ya da vermeyiz. Sürat, PTT vs sorunlu kargolar bide onların peşinden niye takip yapayım ki. Hb de bunlardan bıktığı için kendi dağıtım ağını kurdu zaten. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Hasan Karabekiroglu yazdı: Amazon da bu duruma gelinmiyor ki Ne yazıyorsa o diyor adamlar. Nadiren olabiliyor. Bir vestiyer aldım.. Aldığım gün kargoya verildi. Ancak kargoda hasar almış.. Amazona baktım.. Satıcı hala siparişi bile onaylamamış.. Müşteri hizmetlerine yazdım. Biz parasını iade edelim dediler. Yok dedim, satıcıya ulaşın. malı aldım ben. hasarlı parçaları yeniden göndersin.. İki gün sonra satıcı bize de dönmedi iade ediyoruz dediler.. Osram kumandalı ampul almıştım.. kumanda çalışmaz oldu. Amazondan satıcının iletişim bilgilerini istemek için yazdım.. Sorun mu var dedi.. Evet dedim kumanda çalışmıyor. İade yapalım yenisini alın diyor.. Yok dedim.. Osramın bilgisini ver bana.. Osrama ulaştım.. Kumanda çalışmıyor dedim. Onlar da iki tane kumanda göndermiş Daha hikayem çok ama.. Yazmayacağım 8 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 7 Şubat Yazar Paylaş 7 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Nadiren olabiliyor. Bir vestiyer aldım.. Aldığım gün kargoya verildi. Ancak kargoda hasar almış.. Amazona baktım.. Satıcı hala siparişi bile onaylamamış.. Müşteri hizmetlerine yazdım. Biz parasını iade edelim dediler. Yok dedim, satıcıya ulaşın. malı aldım ben. hasarlı parçaları yeniden göndersin.. İki gün sonra satıcı bize de dönmedi iade ediyoruz dediler.. Osram kumandalı ampul almıştım.. kumanda çalışmaz oldu. Amazondan satıcının iletişim bilgilerini istemek için yazdım.. Sorun mu var dedi.. Evet dedim kumanda çalışmıyor. İade yapalım yenisini alın diyor.. Yok dedim.. Osramın bilgisini ver bana.. Osrama ulaştım.. Kumanda çalışmıyor dedim. Onlar da iki tane kumanda göndermiş Daha hikayem çok ama.. Yazmayacağım Çözüm odaklılar orası ayrı. N11 deki destek elemanı diyor ki bana (en çok buraya ayar oldum) Satıcıya sordun mu kargoyu ? Sormam gerekmiyor ki yazmışsın işte oraya... Ya yazma ya da yazıyorsan oraya ver, gerisi benim sorunum. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 7 Şubat Paylaş 7 Şubat ilgili firma bana pek bi samimiyetsiz geliyor , mümkün mertebe kullanmıyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Benim ilk sildiğim yer trendyol. Çağlar çok sever Hepsiburadan bir avizecik aldım.. Montajını yaptım. ulen diyorum bir şeyler yanlış ama ne.. sonra fark ettim ki ben krom sipariş etmişim. bunlar bana siyah göndermiş.. Ulaştım hepsiburadaya.. Bana krom kısmı göndersinler sadece. montajını yaptım tekrar uğraşamam sökmeyle.. Tamam dediler. satıcıya ulaştılar. Satıcı elimde hiç krom yok demiş. Nolacak ya dedim. bir 5 gün daha süre tanıyacağız dediler.. süre geçti. satıcı yapacak bir şey yok demiş.. Ulen hep böylesiniz dedim hep bi sorun dedim.. Diğer sorunları naasıl çözdünüz dedi.. Sizi bırakıp amazona geçerek kökünden çözmüştüm dedim Onlar ne yapardı dedi. İkinci cümleyi bile kurdurmazlardı dedim.. Satıcı yamuk mu yapıyor. Hemen iadeyi yaparlar ve satıcının hesabına yazarlardı dedim.. Bizden haber bekleyin üst birime yazıyorum dedi.. 15 dakika sonra aradı.. Bedeli iade ediyoruz, satıcının hesabına da yazıyoruz merak etmeyin dedi 2 6 Yorum bağlantısı
Hakan Tarım 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Ürünler senkron yazilimlari ile pazaryerlerine atılır. Bu senkron yazilimlarinda kargo firmasının ID sini pek seçmeden ayarlarlar. Sonra satış gerçekleştiğinde kargo firmasını değiştirip kod alırlar. Bu kod ile kargoya teslim ederler. Buradaki küçük üşengeçlik bu duruma sebep verir. Evet satıcının o an istesiği kargoyu seçme hakkı var, o konuda doğru söylüyorlar. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Şubat Paylaş 7 Şubat N11 den bi Tv alışımız var ki.. Sormayın 20 gün sürmüştü.. 2 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 7 Şubat Yazar Paylaş 7 Şubat Hb bunların arasında yedi yunmuş. Bunlar daha sipariş de gömleğin düğmesini yanlış ilikliyorlar. Hakan Tarım yazdı: Evet satıcının o an istesiği kargoyu seçme hakkı var, o konuda doğru söylüyorlar. Oraya bunu yazsınlar ama dimi bilelim bizde veya soralım. Her ne kadar burda aras kargo yazıyor ise de satıcı istediği kargoya verebilir diye. Yorum bağlantısı
Hakan Tarım 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: N11 den bi Tv alışımız var ki.. Sormayın 20 gün sürmüştü.. Çalıştığım yerde kesinlikle N11 ile satış yapmıyoruz Trendyol ve Hepsiburada satışlarımız var, Amazon.com.tr nin de senkron yani marketplace yazılımları ile ürün eklemesi düzgün!! olsa oraya da saracağız ama bir türlü düzgün olmuyor. Amazonun da bu sorunu var maalesef... 1200 çeşit ürün tek tek eklenmez Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 7 Şubat Yazar Paylaş 7 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: N11 den bi Tv alışımız var ki.. Sormayın 20 gün sürmüştü.. Biliyorum onu, tv yi alıyon satıcı onaylıyor sonra göndermiyorlardı. Hem tamam göndericez diye onaylıyor, sonra göndermiyorlardı... Ama sende adamların planlarını suya düşürdün dü araya girip Hakan Tarım yazdı: Çalıştığım yerde kesinlikle N11 ile satış yapmıyoruz Bir ara da ürünü alıyorsun kargo geliyor filan tamam. Kargocu ürünü teslim ettiğin anda siparişin onayını veriyordu normalde 24 saat süre vermesi gerekiyor. Ne belli ürünün doğru düzgün olduğu da hemen onaylıyon dimi. Belki iade süreci başlatacağım 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Hakan Tarım yazdı: Amazonun da bu sorunu var maalesef... 1200 çeşit ürün tek tek eklenmez Hepsiburadadaki arayüz amazonda olsa çok güzel olurdu.. Satıcıyı bilmem ama alıcı için hepsiburada ekranı çok iyi.. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Trendyolu sileli yıllar oldu. N11'den çok nadir alıyorum. Hb ve amazon'dan memnunum. İkisinin de çözmediği sorunum olmadı. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 7 Şubat Paylaş 7 Şubat HB ile laptop aldım işyerinde kullanmak için, çok ileri teknoloji bişi değil ama lenovo alayım dedim, aldım geldi firmadan 1 günde. Baktım windows kurulu gelmiş, ayar vs sormuyor, kullanıcı adı da lenovo verilmiş. Neyse, lenovo lisansına girdim, ram ve ssd farklı görünüyor garantide. Adama yazdım upgrade edip satmışsın, windows kurmuşsun diye, evet öyle yaptık dedi Normalleşmiş artık, gerçekten de amazon candır 1 Yorum bağlantısı
Hakan Tarım 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Hasan Karabekiroglu yazdı: Hb bunların arasında yedi yunmuş. Bunlar daha sipariş de gömleğin düğmesini yanlış ilikliyorlar. Oraya bunu yazsınlar ama dimi bilelim bizde veya soralım. Her ne kadar burda aras kargo yazıyor ise de satıcı istediği kargoya verebilir diye. Sadece N11 değil, trendyol ve hepsiburada satıcı panellerinde de aynı şey var Mehmet Ozyurek yazdı: Hepsiburadadaki arayüz amazonda olsa çok güzel olurdu.. Satıcıyı bilmem ama alıcı için hepsiburada ekranı çok iyi.. HB düzgündür, ama satıcı paneli olarak şuan TR piyasasında en iyisi Trendyol. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Hb'dan satıcının hb olduğu ürünler her zaman daha ucuz ve sorunsuz oluyor. Buna dikkat ediyorum. 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Hakan Tarım yazdı: HB düzgündür, ama satıcı paneli olarak şuan TR piyasasında en iyisi Trendyol. Hah işte bize alıcı tarafı lazım.. Mahmut Yıldız yazdı: Hb'dan satıcının hb olduğu ürünler her zaman daha ucuz ve sorunsuz oluyor. Buna dikkat ediyorum. Kesinlikle.. ve amazonda da satıcı amazon tercih ediyorum.. Çinden de gelse sorunsuz geliyor.. 1 1 Yorum bağlantısı
Recep Demirci 7 Şubat Paylaş 7 Şubat PTT Kargo ile ürün geliyorsa eyvah.Artık kaç günde gelir bilemem.Bir keresinde yinede diğer kargoların hızında gelmedi ama PTT kargonunda alıştığımız süresinden daha kısa sürede ürün geldi eşimle birlikte şaşırdık erken geldi diye.Zaten o üründe çok acelemiz yoktu dert etmemiştik.Ancak birçok kez standardın da üzerinde geç sürede geliyor. N11den verdiğim siparişlerin genelinde kargo hareketliliği olmuyor veya ben ancak satıcıya ne zaman kargoya verilir diye sorunca o zaman kargoya veriliyor.Ama siparişlerimde sorun yaşamadım.TY,HB,Amazon ile kolay kolay sorun yaşamıyorum. HB Aras kargo ile genelde yolluyor kargocu artık tanıdık iyi oluyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Amazon adamdır. AGT işini bir bıraksalar daha çok seveceğim Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Hepsiburadadaki arayüz amazonda olsa çok güzel olurdu.. Buna %10000 katılıyorum. Amazon'un filtrelemesi ve search'ü kesinlikle sorunlu. Ama bu Türkiye'ye özgü değil. Amerikan versiyonu da böyle, Alman da, başka ülkeler de. O yüzden ne alacağımı bilmediğim ürün için hepsiburada'ya bakıyorum, ürünü buluyorum, sonra Amazon'dan alıyorum. Mehmet Muhip Yılmaz yazdı: AGT Bu nedir acaba? Biz bi AGD bi de ASD biliyoruz ama? 2 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Trendyol candır. Bir sür portifinin bakımını yapıyorum bana ne sizden 1 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 7 Şubat Paylaş 7 Şubat bu filmi "haberci" diye çeviren salağı öldürmek lazım..Postanın bir ülkenin gururu, varlığı olduğunu tabi unuttular. Zaten bilmezler. Osmanlının ne zorluk çektiğini PTT yi nasıl kurduğunu a bilmezler. Yorum bağlantısı
Hakan Tarım 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Servet Aydın yazdı: Trendyol candır. Bir sür portifinin bakımını yapıyorum bana ne sizden Aynen abi, deli gibi güneş gözlüğü satıyoruz biz de :P Yorum bağlantısı
Recommended Posts