Melih Bitkin 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Arkadaş merhaba. 2006 düz vites 250 binde aracımda motor gürültüsü mevcut. Yalnız bundan iki ay kadar önce babam aracı kullanırken triger kayışını koparmış ve araçı bir süre böyle kullanmış. Neyse kayış istedim taktık falan ama motor yüke binince araç çok bağırıyor. Motor kulakcığını değiştirdim ama sonuç aynı. Çoğu Ford ustası da "abi biz bu arabadan anlamıyoruz" diyor. Sizce neden yardımcı olabilir misiniz. Teşekkür Yorum bağlantısı
Ali Gök 7 Şubat Paylaş 7 Şubat trigeri koparıp bir müddet kullanmak nasıl oldu o kısmı biraz açsanız iyi olur 2 Yorum bağlantısı
Melih Bitkin 7 Şubat Yazar Paylaş 7 Şubat Ali Gök yazdı: trigeri koparıp bir müddet kullanmak nasıl oldu o kısmı biraz açsanız iyi olur Arac yaklaşık 300 km lik bir yoldan geldi öncesinde ses olduğunu söylemişti. Bende kaputu açınca kayışın olmadığını gördüm. Hatta hayret ettim nasıl motor kitlemedi diye. 2.0 motor araç ayrica Yorum bağlantısı
Fatih ÇOLAK 7 Şubat Paylaş 7 Şubat bence v kayıştan bahsediyor arkadaş. v kayışın orda ki gergi rulmanlar krank kasnağı hepsi kontrol edilmeli. 2 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Evet V kayışıdır o.. Ses yapan da gergilerdir. Zamanında ses yapıyor diye krank kasnağını modifiye ederdik diye hatırlıyorum.. Yapmıştık bunu.. 1 Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Melih Bitkin yazdı: Arkadaş merhaba. 2006 düz vites 250 binde aracımda motor gürültüsü mevcut. Yalnız bundan iki ay kadar önce babam aracı kullanırken triger kayışını koparmış ve araçı bir süre böyle kullanmış. Neyse kayış istedim taktık falan ama motor yüke binince araç çok bağırıyor. Motor kulakcığını değiştirdim ama sonuç aynı. Çoğu Ford ustası da "abi biz bu arabadan anlamıyoruz" diyor. Sizce neden yardımcı olabilir misiniz. Teşekkür Dizel mi araba benzin mi? Yorum bağlantısı
Fatih ÇOLAK 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Evet V kayışıdır o.. Ses yapan da gergilerdir. Zamanında ses yapıyor diye krank kasnağını modifiye ederdik diye hatırlıyorum.. Yapmıştık bunu.. Evet evet v347 kasnağı taktım ben çok memnunum:) 1 Yorum bağlantısı
Melih Bitkin 7 Şubat Yazar Paylaş 7 Şubat Harun Kocaçalışkan yazdı: Dizel mi araba benzin mi? Dizel Fatih ÇOLAK yazdı: bence v kayıştan bahsediyor arkadaş. v kayışın orda ki gergi rulmanlar krank kasnağı hepsi kontrol edilmeli. Evet evet yanlış yazdım v kayışı. Neden ses geliyor peki Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Melih Bitkin yazdı: Dizel Evet evet yanlış yazdım v kayışı. Neden ses geliyor peki Kayış eskidiği için kopmuş olabilir veya o bölgedeki bir şey kitlenmiş kayışın kopmasına sebep vermiş olabilir kontrol etmek lazım. Kompresör kasnağı, şarj dinamosu rulmanı, avare bilya, gergi, krank kasnağı. Kesin çözüm kompresör kasnağını kontrol ettirip diğerlerinin tamamını değiştirmek. 1 Yorum bağlantısı
Melih Bitkin 7 Şubat Yazar Paylaş 7 Şubat (düzenlendi) Harun Kocaçalışkan yazdı: Kayış eskidiği için kopmuş olabilir veya o bölgedeki bir şey kitlenmiş kayışın kopmasına sebep vermiş olabilir kontrol etmek lazım. Kompresör kasnağı, şarj dinamosu rulmanı, avare bilya, gergi, krank kasnağı. Kesin çözüm kompresör kasnağını kontrol ettirip diğerlerinin tamamını değiştirmek. Abi kayış kopmuştu önceden. Lakin değiştirdik. Fakat araç rölantide çalışırken ses olmazken hareket halinde yüksek devirde motor bağırıyor. Turbo açmıyor gibi bir hissiyat var fakat turbo çalıyor. Artı krank kasnağı yeni değişti. 7 Şubat tarihinde Melih Bitkin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Gök 7 Şubat Paylaş 7 Şubat (düzenlendi) Triger olsa duramazdın motor sökerdin belkide Kasnak gergi vs sıkıntılı bunlarda 7 Şubat tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Melih Bitkin 7 Şubat Yazar Paylaş 7 Şubat Ali Gök yazdı: Triger olsa duramazdın motor sökerdin belkide Kasnak gergi vs sıkıntılı bunlarda 😂😂 Bakalım dediklerinizi yapıp geri dönüş yapacağım size herkese teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Ferhat Yavuz 8 Şubat Paylaş 8 Şubat V kayışı kopunca direksiyon taşa dönmüştür nasıl kullanıp gelmiş ben petrole zor çevirdim direksiyonu kayış kopunca 1 Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 8 Şubat Paylaş 8 Şubat Ferhat Yavuz yazdı: V kayışı kopunca direksiyon taşa dönmüştür nasıl kullanıp gelmiş ben petrole zor çevirdim direksiyonu kayış kopunca Dizellerde V kayisi sarj dinamosunu ve klima kompresorunu ceviriyor. Direksiyon icin ayri kayis var. Yorum bağlantısı
Recommended Posts