Tansu Kalafatoğlu 12 Şubat Paylaş 12 Şubat Mahmut Yıldız yazdı: Çok yakan araba yoktur, pahalı yakıt vardır. Petrol krizinden önce ford da böyle söylüyordu. Sonra escort falan ürettiler Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 12 Şubat Paylaş 12 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Petrol krizinden önce ford da böyle söylüyordu. Sonra escort falan ürettiler Yani yine yakıt pahalanınca sorun oluyor. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 22 Ekim Yazar Paylaş 22 Ekim Golfü ihmal ediyorduk bir süredir, geçtiğimiz hafta fırsat oldu işlerini hallettik. Lastikler 4 yılı doldurmuştu, değişti, CPC7 aldım uygun denk geldi. Yağı LM 4210 0w30 ile değiştirdim, yetkili 5w30 koymuş, VW 0w30 diyor aslında, bazı servisler 0w30 koyuyor. ACT ve yelken modunun devreye giriş çıkışında farkettiğini söylüyorlardı cidden ediyormuş, kaderi değişti arabanın. Yeni nesil 1.0 1.5 tsi binen varsa 5w30 koymayın. 0w30 ve etsi'larda da 0w20 bu arabaların yağı. Tabi VW speclerine uyanlar. Alttan sesler geliyordu, önde bir takım burç vs. ve arka çift amortisör orijinal olarak değişti. Vesileyle 3 ay sonra bir de yıkandı. Golf 7.5 bu motorla çok ideal bir araba bence. Yeteri kadar teknolojik, her yeri dokunmatik değil, koltukları rahat vs. 4 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 22 Ekim Paylaş 22 Ekim Selim Bilgin yazdı: 0w30 koyuyor. ACT ve yelken modunun devreye giriş çıkışında farkettiğini söylüyorlardı cidden ediyormuş, kaderi değişti arabanın. Bu önemli Yavuz. Ne gibi farklılıklar oluyor. Mesela motordaki yağ vizkozitesinin, şanzımanın salınım yapmasına ne gibi katkı sunuyor. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 22 Ekim Yazar Paylaş 22 Ekim Tamer Topaç yazdı: Bu önemli Yavuz. Ne gibi farklılıklar oluyor. Mesela motordaki yağ vizkozitesinin, şanzımanın salınım yapmasına ne gibi katkı sunuyor. Şanzımana değil de motora ve 2 silindir modunun aktüatörüne aslında. Yağ basıncı ile çalışıyormuş galiba o. 2 silindir modunda titriyordu araba, şimdi daha az hissediliyor. Çok detaylı araştırmadım, tamamen ampirik test. 1 Yorum bağlantısı
Emin Önal 22 Ekim Paylaş 22 Ekim Selim Bilgin yazdı: Yeni nesil 1.0 1.5 tsi binen varsa 5w30 koymayın. 0w30 ve etsi'larda da 0w20 bu arabaların yağı. Altur 1,0 etsi 0w20 koydu Selim Bilgin yazdı: Şanzımana değil de motora ve 2 silindir modunun aktüatörüne aslında. Yağ basıncı ile çalışıyormuş galiba o. 2 silindir modunda titriyordu araba, şimdi daha az hissediliyor. Çok detaylı araştırmadım, tamamen ampirik test. Titreme çok hafifte olsa var hepsinde. Herkes silindirden diyor. Onun da bugı var start-stop 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 Ekim Paylaş 22 Ekim Tamer Topaç yazdı: Bu önemli Yavuz. Ne gibi farklılıklar oluyor. Mesela motordaki yağ vizkozitesinin, şanzımanın salınım yapmasına ne gibi katkı sunuyor. farklı supap açıları oluşturmak için eksantrikler artık çok teknolojik. Ayağı gazdan çektiğimizde veya silindir kapatmada supapları açık bırakmak için eksantrikin hidrolik basınçlarla şekil değiştirmesi gerekiyor. Muhtemelen ondan dolayıdır. 0-30 ile 5-30 çok farklı değil ama 0-20 epey farklı 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 22 Ekim Paylaş 22 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: farklı supap açıları oluşturmak için eksantrikler artık çok teknolojik. Ayağı gazdan çektiğimizde veya silindir kapatmada supapları açık bırakmak için eksantrikin hidrolik basınçlarla şekil değiştirmesi gerekiyor. Muhtemelen ondan dolayıdır. 0-30 ile 5-30 çok farklı değil ama 0-20 epey farklı ben bakımdan önce nadir görüyordum silindir kapamayı, bakım sonrası en ufak yokuş aşağı inişte bile görüyorum. 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 Ekim Paylaş 22 Ekim Mert Yeldan yazdı: ben bakımdan önce nadir görüyordum silindir kapamayı, bakım sonrası en ufak yokuş aşağı inişte bile görüyorum. Ufacık yağ viskozitesi nelere sebep oluyor yaa rab. Hani yakıt tüketimi, tasarruflar 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Ekim Paylaş 22 Ekim Mert Yeldan yazdı: bakım sonrası bakım yapılırken latte mi içtin çay mı? o da etki eder Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 Ekim Paylaş 22 Ekim Çağlar Bayur yazdı: bakım yapılırken latte mi içtin çay mı? o da etki eder şırdan yemiş olabilir Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Ekim Paylaş 22 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: şırdan yemiş olabilir o ağır bakım Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 22 Ekim Paylaş 22 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: Ufacık yağ viskozitesi nelere sebep oluyor yaa rab. Hani yakıt tüketimi, tasarruflar tasarruf isteyen otobüse binsin 😂 Çağlar Bayur yazdı: bakım yapılırken latte mi içtin çay mı? o da etki eder Espressomu yudumladım. Tansu Kalafatoğlu yazdı: şırdan yemiş olabilir Adana il sınırı dışında asla yemem 😂 Çağlar Bayur yazdı: o ağır bakım 😂😂😂 1 Yorum bağlantısı
Fikri Keleş 22 Ekim Paylaş 22 Ekim Burdan golfçülere bir soru sorsam Her kontakta ekranda bakım geri sayısı çıkıyorsa nasıl düzeltilir. Mesela bakıma kalan km 9900 Bakıma kalan süre 9800 ....vs Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 22 Ekim Paylaş 22 Ekim Fikri Keleş yazdı: Burdan golfçülere bir soru sorsam Her kontakta ekranda bakım geri sayısı çıkıyorsa nasıl düzeltilir. Mesela bakıma kalan km 9900 Bakıma kalan süre 9800 ....vs abi teypte araç menüsünde sıfırlama var Yorum bağlantısı
Fikri Keleş 22 Ekim Paylaş 22 Ekim Mert Yeldan yazdı: abi teypte araç menüsünde sıfırlama var Yarın bakayım bi İlk bakimda yanmadı sıfırlama sonrası, sonra 9900 den saymaya başladı garip Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Ekim Paylaş 22 Ekim Mert Yeldan yazdı: Espressomu yudumladım. açmışsın gizli silindiri 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 22 Ekim Paylaş 22 Ekim Emin Önal yazdı: Titreme çok hafifte olsa var hepsinde. Herkes silindirden diyor. Onun da bugı var start-stop Detay alalım faydası olur millete belki.. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 22 Ekim Paylaş 22 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: Ufacık yağ viskozitesi nelere sebep oluyor yaa rab. Hani yakıt tüketimi, tasarruflar Bak hareketlere bak 😀 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 23 Ekim Paylaş 23 Ekim Alpay Sumer yazdı: Bak hareketlere bak 😀 heç,havalar soğudu ya ondan böyle yazıyor. 3 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 23 Ekim Paylaş 23 Ekim Mert Yeldan yazdı: heç,havalar soğudu ya ondan böyle yazıyor. Arabası ısınmıyordu demi onun ? Haa simdi oldu 😀 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 23 Ekim Paylaş 23 Ekim Alpay Sumer yazdı: Arabası ısınmıyordu demi onun ? Haa simdi oldu 😀 Çoh ayıp 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 23 Ekim Paylaş 23 Ekim sabah trafikte bunu izledim. Vay bee insanların tedirgin yaşaması çok zor dedim Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 23 Ekim Paylaş 23 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: farklı supap açıları oluşturmak için eksantrikler artık çok teknolojik. Ayağı gazdan çektiğimizde veya silindir kapatmada supapları açık bırakmak için eksantrikin hidrolik basınçlarla şekil değiştirmesi gerekiyor. Muhtemelen ondan dolayıdır. 0-30 ile 5-30 çok farklı değil ama 0-20 epey farklı Santa' ya, 0-30 koysam mı ? Değişken sübap var, değüşük camshaft var, alengirli turbo var, planörlü şanzıman da var Yorum bağlantısı
Recommended Posts