Mehmet DÖRT 31 Ocak 2024 Paylaş 31 Ocak 2024 Selamün aleyküm, babamın 2015 Courier deluxe aracı var. Araçta start-stop yok. Üzerinde fabrika aküsü var ve bitti. Servis sadece start-stoplu akü taktıklarını söyledi. Peki ben yine start-stoplu akü mü almam daha iyi, uzun ömürlü olur yoksa; standart akü mü almam daha iyi olur? (Mutlu akü sitesinde start-stoplu akünün daha dayanıklı ve uzun ömürlü olduğunu yazmış.) Bir de araç dizel, ben bunu ikinci viteste vurdurma ile çalıştırmamın sakıncası var mı? Bu arada servis 4200 fiyat verdi, dışarıda varta 72 Amper için 2500 fiyat verdi. 1 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 31 Ocak 2024 Paylaş 31 Ocak 2024 Start stop akü tamamen gereksiz olur. Çünkü dayanıklılık olarak alacağınız fayda baştan ödeyeceğiniz maliyetten az olacak. Enjeksiyonlu araçlar vurdurulmamalı, dizel araçlar asla vurdurulmamalı. En ufak bir aksilikte çok üzer. Ki aksilikten kastım o an olacak değil, sente kayar vs sonra çıkar acısı. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet DÖRT 31 Ocak 2024 Yazar Paylaş 31 Ocak 2024 (düzenlendi) Kullanım ömrünü açısından iki kata yakın fark var deniliyor. Örneğin standart akü 30.000 marş, start-stop akü 90.000 marşa kadar yazıyor. Bu durumda daha uzun yıllar kullanma şansım olmaz mı? Bir de takviye yapmanın sıkıntısı var mı? 31 Ocak 2024 tarihinde Mehmet DÖRT tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 31 Ocak 2024 Paylaş 31 Ocak 2024 Mehmet DÖRT yazdı: Peki takviye yapmanın sıkıntısı var mı? Doğru şekilde yapılırsa sorun olmaz. Aracın kullanım kılavuzunda nasıl yapılacağı yazar. Önce takviye yapılacak araçta + sonra diğer araçta + sonra yapılacak araçta özellikle belirtilen yere - bağlantısı(aküye değil aman dikkat) diğer araçta - aküye bağlanır. Çalıştırdıktan sonra ters sıra ile sökülür 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Ocak 2024 Paylaş 31 Ocak 2024 hepsi artık aynı kötü, alçak tip varta tek zaten piayasada 175mm. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts