Ahmet Karslıoğlu 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Selamun aleyküm 99-2000 arası palio almaya karar verdim bu modellerin tutulanı hangisi motor vs. Kullanan abilerim tavsiyelerinizi bekliyorum Yorum bağlantısı
Cem Işık 31 Ocak Paylaş 31 Ocak 2 seçenek var zaten , 1,4 72 hp, 1,6 100 hp(tork motor diye geçer) 1.4 olanı ilk arabamdı, o yıllar tüketim falan düşünmezdik, memnundum ben. 1.6 olanı da epey canlı bir motordur. Ben ikisi için de kronik bir sorun duymadım. Hangisi daha temizse ona yönelmeli. 1,6 olan daha doludur sis farı arka cam otomatiği vs. imkan varsa sporting modeli daha da kuvvetlidir, 120 hp ve daha yeni bir araç. Yorum bağlantısı
Ahmet Karslıoğlu 31 Ocak Yazar Paylaş 31 Ocak Cem Işık yazdı: 2 seçenek var zaten , 1,4 72 hp, 1,6 100 hp(tork motor diye geçer) 1.4 olanı ilk arabamdı, o yıllar tüketim falan düşünmezdik, memnundum ben. 1.6 olanı da epey canlı bir motordur. Ben ikisi için de kronik bir sorun duymadım. Hangisi daha temizse ona yönelmeli. 1,6 olan daha doludur sis farı arka cam otomatiği vs. imkan varsa sporting modeli daha da kuvvetlidir, 120 hp ve daha yeni bir araç. 1.2 ler de var ya abi onlar nasıl Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Ben pek sorunlu olanını duymadım. Sadece tek nokta enjektörlü versiyonları lpg için çok uygun değil diye biliyorum oda 1.6 versiyonlarında mevcut. Bizim ki tutmayan motor olarak bilinir 1.2 8V gayet memnunuz. Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 31 Ocak Paylaş 31 Ocak 1.2 ve 1.6 çok noktadan enjeksiyonlu 1.4 tek diye biliyorum bu yüzden 1.4 ler de lpg sıkıntı. 1 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 31 Ocak Paylaş 31 Ocak O yıllarda 1,2 var mıydı hatırlayamadım, varsa 1,2 nin 1.4 'ten aşağı kalmadığını duymuştum. Genel olarak o model yılı için tatminkardır, temizi, bakımlısı alınır.. Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 31 Ocak Paylaş 31 Ocak (düzenlendi) Bulunabilirse 1,6 Sporting alınmalı bence. Temizi çok kalmamış olabilir. 31 Ocak tarihinde Hüseyin Sönmez tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Doğan Arşiray yazdı: palio kalmadıki trafikte. eyüp te dolu var , tutulanı tutulmayanı ben anlamlandırmaıyorum kim neye göre neyi tutmuyor mesela. Ben olsam 1. 6 tercih ederdim ama temizliğine bağlı 1.4 te 1.2 de olabilir, lpg takılacak ise 1.4 alınmaz mesela Yorum bağlantısı
Çözüm Fatih Keskin 31 Ocak Çözüm Paylaş 31 Ocak Çağlar Bayur yazdı: eyüp te dolu var , tutulanı tutulmayanı ben anlamlandırmaıyorum kim neye göre neyi tutmuyor mesela. Ben olsam 1. 6 tercih ederdim ama temizliğine bağlı 1.4 te 1.2 de olabilir, lpg takılacak ise 1.4 alınmaz mesela sor bana söyleyeyim sana 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Fatih Keskin yazdı: sor bana söyleyeyim sana lastik alacam ne alalım Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 31 Ocak Paylaş 31 Ocak 1,6 nın rolantide durabileni zor denk gelir artık. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Karslıoğlu 31 Ocak Yazar Paylaş 31 Ocak Fatih Keskin yazdı: sor bana söyleyeyim sana Ben sorim abi 1.4 mü alayım 1.2 mi,😅 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 31 Ocak Paylaş 31 Ocak Çağlar Bayur yazdı: abs var Daha eğlenceli olabilir sanki 1 Yorum bağlantısı
Emrah Musalli 31 Ocak Paylaş 31 Ocak 1.6 sini kullandım. Piyasa ve kullanım olarak temizini bulursanız 1.4 tavsiye ederim. Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru 4 Şubat Paylaş 4 Şubat 1.6 nin fiyatı 1.4 tek nokta enjeksiyonluya göre daha düşüktür. Sebebi ise rölanti sorunları, gaz alıp verme, gaz yememe. Ayrıca 1.6 nin motor havuzu motor büyüklüğünden dolayı çok dar. Ustalar dar çalışma alanından dolayı bakmak istemiyor veya fahiş fiyatlar çekiyorlar basit işlere. Kısacası çok çok temiz 1.6 denk gelmiyorsa 1.4 8v alınır LPG de sorunsuz binilir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts