Mert Goleci 30 Ocak 2024 Paylaş 30 Ocak 2024 (düzenlendi) Herkese Merhabalar, Aracım Fiesta 1.4 Tdci 2011 83.xxx km de alalı 2 ay oldu olmadı daha ilk aracım. Aracı aldıktan 1 ay sonra 2000 devirde silkeme/tekleme ve marşı geç alma sorunları başladı. Aracın 4. sahibiyim ve önceki sahipleriyle de görüştüğümde araçta herhangi bir sorun yaşamamışlar. Sabahları genelde marşı tekte alıyor fakat 3km gibi kısa mesafe yol gibip biraz zaman(1-2saat) geçtikten sonra videoda gözüktüğü gibi geç çalışma, rolanti bozukluğu ve vuruntulu çalışma yapıyor. Forumda baya bir araştırma yaptığımda çözümü bulunamamış bazı kişilerde rail müşürü ve mazot pompası üzerinde bulunan 2 adet müşürü değiştirerek sorunu çözmüşler. Önceden de sanayiye götürdüm, usta araçta bir problem olmadığını değerleri test ettiğini ve performans düşüklüğü bulunmadığını söyledi ki arabanın performansı gayet iyi ve usta mazot filtresini değişti. Bugün tekrardan sanayiye bıraktım aracı fakat hafta da 1 sanayiye uğramaktan sıkıldım artık, araç çok hoşuma gidiyor fakat bu sorun acaba bi yer de hiç marş almayıp beni bir yerde bıracak mı korkusu yaratıyor. Bu sorunu yaşayan ve çözenler varsa yardımcı olursa çok sevinirim. https://drive.google.com/file/d/1uciYHinCLKyQsA6f6h6GK-N9pzZv8Snf/view?usp=sharing 30 Ocak 2024 tarihinde Mert Goleci tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mert Goleci 30 Ocak 2024 Yazar Paylaş 30 Ocak 2024 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: soğuk motorda egzos kokusu nasıl Bu sorunu yaptığında hafif bir koku geldi fakat keskin bir koku değildi. Şöyle bir durum da var araca opetten yakıt aldıktan sonra bu durum başladı ama 1 defa farklı yakıt almak bu kadar sorun yaratır mı onun mantığını kuramadım. Önceki sahibi sadece shellden aldım mazotu demişti. 30 Ocak 2024 tarihinde Mert Goleci tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ocak 2024 Paylaş 30 Ocak 2024 Mert Goleci yazdı: ama 1 defa farklı yakıt almak bu kadar sorun yaratır mı yaratıyor maalesef, bence güzel bir enjektörcü bulun o da zor olacak ama vesile ile o cümleyi o kadar sık duydukk ki Mert Goleci yazdı: Şöyle bir durum da var araca opetten yakıt aldıktan sonra Yorum bağlantısı
Mert Goleci 30 Ocak 2024 Yazar Paylaş 30 Ocak 2024 Çağlar Bayur yazdı: yaratıyor maalesef, bence güzel bir enjektörcü bulun o da zor olacak ama vesile ile o cümleyi o kadar sık duydukk ki enjektörden olsa arabanın çekişinde de problem olmaz mı arabanın performansı gayet iyi şu an da. enjektöre baktırıp çözemeyenlerde olmuş Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ocak 2024 Paylaş 30 Ocak 2024 Mert Goleci yazdı: enjektörden olsa arabanın çekişinde de problem olmaz mı olması gerekmez hatta bazı hallerde daha da atak olur Mert Goleci yazdı: enjektöre baktırıp çözemeyenlerde olmuş zor olacak dediğim o idi, layığı ile çalışan enjektörcü büyük dükkan açamıyor, janjanlı vitrini dükkanı olmayınca da piyasada pek iş yapamıyor Yorum bağlantısı
Süleyman Can 30 Ocak 2024 Paylaş 30 Ocak 2024 En kaliteli obd cihazı olan ustaya bir daha baktırmakta fayda var. Yorum bağlantısı
Mert Goleci 30 Ocak 2024 Yazar Paylaş 30 Ocak 2024 Süleyman Can yazdı: En kaliteli obd cihazı olan ustaya bir daha baktırmakta fayda var. Şu an da araç güvendiğim bir usta da sabırsızlıkla yarını bekliyorum umarım sorun çözülür Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ocak 2024 Paylaş 30 Ocak 2024 Süleyman Can yazdı: En kaliteli obd cihazı olan ustaya bir daha baktırmakta fayda var. obd den enjektör kontrolü olmaz, olur da olmaz... 1 Yorum bağlantısı
Mert Goleci 30 Ocak 2024 Yazar Paylaş 30 Ocak 2024 Çağlar Bayur yazdı: obd den enjektör kontrolü olmaz, olur da olmaz... bana en yakın pompacı bandırmada olmadı oraya gidip göstereceğim Yorum bağlantısı
Süleyman Can 30 Ocak 2024 Paylaş 30 Ocak 2024 Çağlar Bayur yazdı: obd den enjektör kontrolü olmaz, olur da olmaz... Oluru varsa söktürmeden iyi olur :))) Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ocak 2024 Paylaş 30 Ocak 2024 Süleyman Can yazdı: Oluru varsa söktürmeden iyi olur :))) sonra işte çözülemeyen sorun diye yazılar çıkıyor gagılda insanın karşısına Yorum bağlantısı
FEVZİ ÇOLAKOĞLU 3 Şubat 2024 Paylaş 3 Şubat 2024 Euro4 motorlu bir fiestaniz varsa bu sorunlara alışın bendede ayni problem var yaz aylarında bu problemle hic karsilasmadim kış geldimi ayni problemler başlıyor. Problemleri siralarsak 1. Araç geç çalışıyor. 2. Araç geç çalışıp devir saati yükselmiyor. 3. Araç çalıştıktan sonra egzosdan duman atıyor. Vs. Vs. Havaların ısınmasıyla beraber bu sorunlar sanki hiçbir şey yokmuş gibi kayboluyor. İllaki bunların bir sorun olmadığını söylemiyorum fakat bu sorunun peşine düşerseniz ya gerekli gereksiz bir dünya para harcayıp çözersiniz ki baktığınızda bu sorunu nokta atışı çözebilen veya kalıcı olarak çözebilen yok. Görüyoruz ki arabanin şusunu busunu yaptırdım 1 ay sorun olmadı sonra 1 kere yaptı. Eskisi kadar sık yapmıyor. Arada bir olmaya başladı gibi çözümlerle dolu heryer. Çözümü ben size söyliyim canınız sıkılacak arabanın hâline ama paranız cebinizde kalsın istiyorsanız havaların ısınmasını bekleyin. Buralara bu şekilde konu açan arkadaşlar genelde aracını yeni almış kişiler çareyi oto sanayide bulamayıp forumda arayanlar veya ortada bir masraf var ve bu masraf bize kaça maal en azından bilelim de sanayide kazıklanmayalım düşüncesine sahip kişiler.(Ayni psikolojiyi kendimde geçen sene 2011 Model 1.4TDCİ Euro4 motor bir Fiesta alarak bende yaşadım.) 1 Yorum bağlantısı
Mert Goleci 6 Şubat 2024 Yazar Paylaş 6 Şubat 2024 (düzenlendi) Herkese selamlar tekrardan, Mazot Basınç Sensörünü geçen hafta ustam değiştirmiş. Vites geçişlerindeki yığılmalar(rampadan 1. vites ile geçmek zorunda kalıyordum genelde), marş almama, tekleme, vuruntu gibi sorunlar şu an da çözülmüş duruyor. Aracın rölantideki çalışması bile düzeldi. Arabayı denemeye devam ediyorum bir gelişme veya tekrardandan yaparsa buradan paylaşıyor olurum. FEVZİ ÇOLAKOĞLU yazdı: Euro4 motorlu bir fiestaniz varsa bu sorunlara alışın bendede ayni problem var yaz aylarında bu problemle hic karsilasmadim kış geldimi ayni problemler başlıyor. Problemleri siralarsak 1. Araç geç çalışıyor. 2. Araç geç çalışıp devir saati yükselmiyor. 3. Araç çalıştıktan sonra egzosdan duman atıyor. Vs. Vs. Havaların ısınmasıyla beraber bu sorunlar sanki hiçbir şey yokmuş gibi kayboluyor. İllaki bunların bir sorun olmadığını söylemiyorum fakat bu sorunun peşine düşerseniz ya gerekli gereksiz bir dünya para harcayıp çözersiniz ki baktığınızda bu sorunu nokta atışı çözebilen veya kalıcı olarak çözebilen yok. Görüyoruz ki arabanin şusunu busunu yaptırdım 1 ay sorun olmadı sonra 1 kere yaptı. Eskisi kadar sık yapmıyor. Arada bir olmaya başladı gibi çözümlerle dolu heryer. Çözümü ben size söyliyim canınız sıkılacak arabanın hâline ama paranız cebinizde kalsın istiyorsanız havaların ısınmasını bekleyin. Buralara bu şekilde konu açan arkadaşlar genelde aracını yeni almış kişiler çareyi oto sanayide bulamayıp forumda arayanlar veya ortada bir masraf var ve bu masraf bize kaça maal en azından bilelim de sanayide kazıklanmayalım düşüncesine sahip kişiler.(Ayni psikolojiyi kendimde geçen sene 2011 Model 1.4TDCİ Euro4 motor bir Fiesta alarak bende yaşadım.) Valla arabayı almadan önce çok fazla araştırmıştım bu motoru hiç böyle bir probleme denk gelmemiştim, mazot basınç sensörü değişti şu an düzeldi gibi bakalım, umarım çözeriz 6 Şubat 2024 tarihinde Mert Goleci tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Ömer Günçü 16 Mart 2024 Paylaş 16 Mart 2024 Mert Goleci yazdı: Herkese selamlar tekrardan, Mazot Basınç Sensörünü geçen hafta ustam değiştirmiş. Vites geçişlerindeki yığılmalar(rampadan 1. vites ile geçmek zorunda kalıyordum genelde), marş almama, tekleme, vuruntu gibi sorunlar şu an da çözülmüş duruyor. Aracın rölantideki çalışması bile düzeldi. Arabayı denemeye devam ediyorum bir gelişme veya tekrardandan yaparsa buradan paylaşıyor olurum. Valla arabayı almadan önce çok fazla araştırmıştım bu motoru hiç böyle bir probleme denk gelmemiştim, mazot basınç sensörü değişti şu an düzeldi gibi bakalım, umarım çözeriz kesildi mi hocam problem, ben rail basınç sensörünü ve eksantirik sensörünü değiştirdim çözemedim Yorum bağlantısı
Mert Goleci 24 Mart 2024 Yazar Paylaş 24 Mart 2024 Selamlar hocam, sanırım 2 ay önce değiştirdim değiştirdikten birkaç hafta sonra uzun yolda yokuş yukarı 130 ile çıkarken ciddi silkelemeler oldu fakat sadece o an yaptı bir daha herhangi bir sorun yaşamadım. Daha yeni uzun yol yaptım yine bir sorun yaşamadım. Yorum bağlantısı
Ömer Günçü 24 Mart 2024 Paylaş 24 Mart 2024 Mert Goleci yazdı: Selamlar hocam, sanırım 2 ay önce değiştirdim değiştirdikten birkaç hafta sonra uzun yolda yokuş yukarı 130 ile çıkarken ciddi silkelemeler oldu fakat sadece o an yaptı bir daha herhangi bir sorun yaşamadım. Daha yeni uzun yol yaptım yine bir sorun yaşamadım. mazot basınç sensörü ile rail basınç sensörü aynı mı hocam. ben rail basınç sensörünü değiştim çözemedi Yorum bağlantısı
Mert Goleci 25 Mart 2024 Yazar Paylaş 25 Mart 2024 Ömer Günçü yazdı: mazot basınç sensörü ile rail basınç sensörü aynı mı hocam. ben rail basınç sensörünü değiştim çözemedi Ben aynı diye biliyorum. 1 Yorum bağlantısı
Şerif Özhaseki 1 Temmuz 2024 Paylaş 1 Temmuz 2024 Euro 4 motor zırvalığı gerçekten. 3.viteste 2bin devir civarında yaptığı teklemeyi-silkelemeyi çözebilen henüz yok. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts