Çağatay Özsoy 30 Ocak Paylaş 30 Ocak Merhabalar, ikinci araç olarak 2021 Suzuki swift hybrid bakıyorum zaman zaman ama; 1) ikinci elinin zayıflığı 2) hybrid sisteminin ilerde arızalanması nedenleri ile 50-60 daha fazla verip Micra 1.0 veya Skoda / ibiza yada bi 30-40 daha verip Polo / Peugeot 208 bakıyorum. 2021 Suzuki swift hybrid kullaanan var mı forumda pek duymadım ama hibrit sistem arıza yapabilir mi ilerde, koltuk altındaki 10a batarya ile marş dinamosundan güç veriyorlarmış motorun güze ihtiyacı olduğunda Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 30 Ocak Paylaş 30 Ocak Çağatay Özsoy yazdı: Merhabalar, ikinci araç olarak 2021 Suzuki swift hybrid bakıyorum zaman zaman ama; 1) ikinci elinin zayıflığı 2) hybrid sisteminin ilerde arızalanması nedenleri ile 50-60 daha fazla verip Micra 1.0 veya Skoda / ibiza yada bi 30-40 daha verip Polo / Peugeot 208 bakıyorum. 2021 Suzuki swift hybrid kullaanan var mı forumda pek duymadım ama hibrit sistem arıza yapabilir mi ilerde, koltuk altındaki 10a batarya ile marş dinamosundan güç veriyorlarmış motorun güze ihtiyacı olduğunda sadece suzuki değil, çoğu yeni araba benzer sistemlerle çalışıyor. 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 30 Ocak Paylaş 30 Ocak Swift ler sorunsuz araçlar ancak ufak sınıfta çok tutulan araçlar değil. Onun yerine ufak turbo benzin motorlu bir araç almanız daha iyi olur bende. 1.0 Golfü geçen sene 1100 ye veriyorlardı. Sınıfındaki en konforlu araç bence. Polo filan da bakılabillir. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ocak Paylaş 30 Ocak swift alınca ödenen rakamın üstü teknik fayda alnması beni cezbeder, suzuki 2. el satışı da gayet hızlıdır yavaş diyen kim? 1 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 30 Ocak Paylaş 30 Ocak Çağlar Bayur yazdı: swift alınca ödenen rakamın üstü teknik fayda alnması beni cezbeder, suzuki 2. el satışı da gayet hızlıdır yavaş diyen kim? Ben 1 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ocak Paylaş 30 Ocak Fatih Keskin yazdı: Ben he prd 24 saati geçince 38. saatte satılıyor heee Doğan Arşiray yazdı: şöyle yakışıklı bir sx4 olmadıktan sonra... sarayım mı yanında 888 parçalık mp3 stick hediye Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ocak Paylaş 30 Ocak Doğan Arşiray yazdı: cd yokmu. yeni teknoloci candır Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 30 Ocak Paylaş 30 Ocak Metin Akbal yazdı: 1.2 80 HP candan bezdirebilir. 1,25 82 hp fiesta tavsiye ederim, bezdirmez üstelik 4. Viteste çok güldürür. 1 Yorum bağlantısı
Çağatay Özsoy 31 Ocak Yazar Paylaş 31 Ocak Aşağıda linte yabancı sitede Suzuki Swift Hybrid ilgili bir tartışma buldum, sanırım sıcaklık 5-8 derece arasınbdayken koltuk altındaki akü ortamla ısınıncaya kadar hibrit derreye girmiyormuş, ama arızadan kimse bahsetmemiş, ilerde konuyla ilgili araştırma yapan arkadaşlar için bilgi olsun https://www.suzuki-forums.com/threads/hybrid-system-not-working.276549/?nested_view=1&sortby=oldest Yorum bağlantısı
Yiğit Özdemir 2 Şubat Paylaş 2 Şubat (düzenlendi) Mild hybrid sistemleri bana start stop sistemiyle yelken modunun karışımı bir sistem gibi geliyor. Amaç her sene sıkılaşan emisyon normlarına eldeki içten yanmalı motorların uyumunu sağlayabilmek. Bu sistemin varolan ünitenin çekişine bir katkısı yok sadece ayağınızı gazdan çektiğinizde motoru kapatıyor ancak aracın sürüşünde gerekli elektronik sistemleri harici bir batarya üzerinden besliyor. Motor çalıştığında da varolan elektrik motoru ile bu bataryayı şarj ediyor. 48v küçük bir akü kullanılsa da ileride bu akülerin değişim maliyeti ne olacak o önemli. Yurt dışında 499,99 £ gibi fiyatlara satılıyor. Yetkili servis dışında değişiminin sağlanacağı yer bulmak çok zor şuanda. Kaldı ki başka üretici tarafından üretilen 48v türevi aküleri belki sistem tanımayacak. Firmalar sadece kendi ürettikleri parçaların kullanılması için elinden geleni yapıyor. Suzuki swift özelinde ise 1.2 atmosferik motoru mild hybrid yapmışlar. Buda eldeki motoru emisyon normlarına uygun halde biraz daha kullanma çabası. 1.2 turbolu ya da çok özel bir teknoloji ile mild hybrid ile sekronize edilmiş tork eğrisi muazzam yakıt tüketimi çok az bir teknolojiye sahip ünite olmadığı için mild hybrid riskiyle almaya değmez. Zaten Mild Hybrid araç alanlarda da aracın garantisi uzatabildiği kadar uzatıp garanti bittikten sonra aracı satma ya da iyiniyet garantisinden yararlanmak için yetkili serviste bakımlarını yaptırmaya devam ediyorlar. Evin ikinci aracı olacağı için garanti durumu bitmiş olan ya da uzatmak için sürekli yetkili serviste bakım yaptırmanız gereken, uzatılsa bile bir sorun çıktığında servisin ne kadar iyiniyetli olacağı birazda onların insafına kalacağı bir duruma girmektense başka araçlara bakabilirsiniz. Arkadaşım da 1.2 Suzuki switf ve 1.4 Hyundai i20 arasında kalmıştı. 1.4 otomatik i20 aldı. Ancak Suzuki Swift tasarım ve fiyatının uygunluğu konusunda sizi çok cezbettiyse 48V akünün değişim maliyetinin serviste ne olduğu ve bu araçlarda iyiniyet garantisi gibi bir sürecin olup olmadığı size maliyetinin ne olacağını bir Suzuki bayisinden öğrenerek satın alma maliyetinizle bu riski karşılaştırıp ona göre sağlıklı şekilde karar verebilirsiniz. 2 Şubat tarihinde Yiğit Özdemir tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 2 Şubat Paylaş 2 Şubat Yiğit Özdemir yazdı: 48V akünün 48v akü var mı bunlarda? Bildiğim kadarıyla araç aküsü ile yürütüyorlardı ama, yanlış olabilirim tabii ki. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Şubat Paylaş 2 Şubat https://www.torque.com.sg/reviews/suzuki-swift-mild-hybrid-review-from-hip-hop-dancer-to-ballerina/ 12 lion 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 Şubat Paylaş 2 Şubat Yiğit Özdemir yazdı: Mild hybrid sistemleri bana start stop sistemiyle yelken modunun karışımı bir sistem gibi geliyor. Amaç her sene sıkılaşan emisyon normlarına eldeki içten yanmalı motorların uyumunu sağlayabilmek. Bu sistemin varolan ünitenin çekişine bir katkısı yok sadece ayağınızı gazdan çektiğinizde motoru kapatıyor ancak aracın sürüşünde gerekli elektronik sistemleri harici bir batarya üzerinden besliyor. Motor çalıştığında da varolan elektrik motoru ile bu bataryayı şarj ediyor. 48v küçük bir akü kullanılsa da ileride bu akülerin değişim maliyeti ne olacak o önemli. Yurt dışında 499,99 £ gibi fiyatlara satılıyor. Yetkili servis dışında değişiminin sağlanacağı yer bulmak çok zor şuanda. Kaldı ki başka üretici tarafından üretilen 48v türevi aküleri belki sistem tanımayacak. Firmalar sadece kendi ürettikleri parçaların kullanılması için elinden geleni yapıyor. Suzuki swift özelinde ise 1.2 atmosferik motoru mild hybrid yapmışlar. Buda eldeki motoru emisyon normlarına uygun halde biraz daha kullanma çabası. 1.2 turbolu ya da çok özel bir teknoloji ile mild hybrid ile sekronize edilmiş tork eğrisi muazzam yakıt tüketimi çok az bir teknolojiye sahip ünite olmadığı için mild hybrid riskiyle almaya değmez. Zaten Mild Hybrid araç alanlarda da aracın garantisi uzatabildiği kadar uzatıp garanti bittikten sonra aracı satma ya da iyiniyet garantisinden yararlanmak için yetkili serviste bakımlarını yaptırmaya devam ediyorlar. Evin ikinci aracı olacağı için garanti durumu bitmiş olan ya da uzatmak için sürekli yetkili serviste bakım yaptırmanız gereken, uzatılsa bile bir sorun çıktığında servisin ne kadar iyiniyetli olacağı birazda onların insafına kalacağı bir duruma girmektense başka araçlara bakabilirsiniz. Arkadaşım da 1.2 Suzuki switf ve 1.4 Hyundai i20 arasında kalmıştı. 1.4 otomatik i20 aldı. Ancak Suzuki Swift tasarım ve fiyatının uygunluğu konusunda sizi çok cezbettiyse 48V akünün değişim maliyetinin serviste ne olduğu ve bu araçlarda iyiniyet garantisi gibi bir sürecin olup olmadığı size maliyetinin ne olacağını bir Suzuki bayisinden öğrenerek satın alma maliyetinizle bu riski karşılaştırıp ona göre sağlıklı şekilde karar verebilirsiniz. Ayak gazda değilken motor kapalı, Frene basınca bile motoru çalıştırmak zorunda olan sistemler. Start stobun gelişmiş hali. Batarya en masumu. Start stop için envai çeşit abartılmış karmaşa var. Benim de tercih etmek istemediğim bir sistem. Mevcut mild hibritler ileride can yakacak biraz. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Şubat Paylaş 2 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Ayak gazda değilken motor kapalı, Frene basınca bile motoru çalıştırmak zorunda olan sistemler. Start stobun gelişmiş hali. Batarya en masumu. Start stop için envai çeşit abartılmış karmaşa var. Benim de tercih etmek istemediğim bir sistem. Mevcut mild hibritler ileride can yakacak biraz. bi tane kayış kasnak var ya yapma.. exceptionally low consumption demiş yazıda suzuki için. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 Şubat Paylaş 2 Şubat (düzenlendi) Mehmet Göktürk yazdı: bi tane kayış kasnak var ya yapma.. exceptionally low consumption demiş yazıda suzuki için. klima, ısıtma, marş motoru, direksiyon, akü, alternatör, v kayış, emisyon için sıcak kalması istenen egzoz parçaları, vites, turbo soğutma, frende vakum basıncı için önlem, daha karışık kompleks bir beyin va çalışma sistemi. Hepsi start stop için daha fazla karmaşık yapıldı. tüm parçaları yoran sistem. Her arabasını seven kişi arabayı çalıştırınca düğmeden kapatıyor sistemi. 2 Şubat tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 2 Şubat Paylaş 2 Şubat Mehmet Göktürk yazdı: https://www.torque.com.sg/reviews/suzuki-swift-mild-hybrid-review-from-hip-hop-dancer-to-ballerina/ 12 lion Para değilmiş valla, 450$ ebay'de https://www.ebay.com/itm/333536189624 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Şubat Paylaş 2 Şubat Sani Gerşon yazdı: Para değilmiş valla, 450$ ebay'de https://www.ebay.com/itm/333536189624 8-10 sene gidiyor bunlar. benim goccia elektrikli bisiklet bile 10 sene gitti daha yeni değiştim. 12V 36Wh 3Ah yapıyor. bu da 36V 12Ah aküler kadar olduğunu gösterir. Elektrikli bisiklet akülerinin büyük olanları kadar. fiyat gayet normal. 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 2 Şubat Paylaş 2 Şubat Mehmet Göktürk yazdı: 8-10 sene gidiyor bunlar. benim goccia elektrikli bisiklet bile 10 sene gitti daha yeni değiştim. 12v36wh (3000mah) kapasite gözüküyor. 12v dedilerse, muhtemelen 3 tane 18650 batarya vardır bunlarda. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Şubat Paylaş 2 Şubat Sani Gerşon yazdı: 12v36wh (3000mah) kapasite gözüküyor. 12v dedilerse, muhtemelen 3 tane 18650 batarya vardır bunlarda. benim goccia 18650 den değildi. "pouch" denilen paketlerdendi. Bunların da 18650 olduğunu sanmam. Sani Gerşon yazdı: 12v36wh (3000mah) kapasite gözüküyor. 12v dedilerse, muhtemelen 3 tane 18650 batarya vardır bunlarda. yanlış. 18650 12V değil ki.. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Şubat Paylaş 2 Şubat Sani Gerşon yazdı: 3 tane 18650 batarya yok 9V luk bir pil varmış torpidoda 1 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 2 Şubat Paylaş 2 Şubat Çağlar Bayur yazdı: yok 9V luk bir pil varmış torpidoda Valla hesap bunu gösteriyor. @Servet Aydın daha iyi bilgi verir illa ki. Mehmet Göktürk yazdı: yanlış. 18650 12V değil ki.. 3 adet seri bağlayınca ortalama 4v tan 12v etmiyor muyuz? 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts