Aytac Sakal 12 Şubat Paylaş 12 Şubat Çağrı Alaf yazdı: Sırf bu sebepten ayrıldım ülkeden. Yoksa para pul ev araba çeyizime kadar hazırdı. Çok büyük problem çok. Para bulunur ekonomi düzeltilir Suriyeli sınır dışı edilir ama bir halk kolay eğitilmez. Doğusu ile Batısı ile iki yönlü. Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 12 Şubat Paylaş 12 Şubat Aytac Sakal yazdı: Doğusu ile Batısı ile iki yönlü. O nasıl oluyor? Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 12 Şubat Paylaş 12 Şubat Çağrı Alaf yazdı: O nasıl oluyor? Doğu kaynaklı Yozlaşma Olduğu gibi Batı Kaynaklı Yozlaşmada var.Batıdan gelen her şey Doğru ve İyimi ? 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Şubat Paylaş 12 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: tarım ülkesiyiz biz, k 90 larda kalmışsın, bakliyat üretilen tarım arazisi 90 dan 22 ye, 20 milyondan 9.5 milyon a yükselmiş, satlık rezidens vaaaa 1 Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 12 Şubat Paylaş 12 Şubat Aytac Sakal yazdı: Doğu kaynaklı Yozlaşma Olduğu gibi Batı Kaynaklı Yozlaşmada var.Batıdan gelen her şey Doğru ve İyimi ? Değil tabiki. Formülü merak ettim sadece. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 21 Şubat Paylaş 21 Şubat Kolay işler değil. Uçakla ilgili çalışanlarımızın gururları ve sevinçleri bile yeter. 3 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 21 Şubat Paylaş 21 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Kolay işler değil. Uçakla ilgili çalışanlarımızın gururları ve sevinçleri bile yeter. Bu gurur hepimizin. Yunanlılar artık "Türkler kaldırdı" diye deliriyordur. 1 3 Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 21 Şubat Paylaş 21 Şubat Mahmut Yıldız yazdı: Bizim kalorifer peteği uçmuş. TFX mi? İnternete haberleri düşmemiş daha yeni mi oldu? 26 Aralık'ta erteleme almıştı. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 21 Şubat Paylaş 21 Şubat Çağrı Alaf yazdı: TFX mi? İnternete haberleri düşmemiş daha yeni mi oldu? 26 Aralık'ta erteleme almıştı. Bugün uçtu. F16 eşliğinde. Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 21 Şubat Paylaş 21 Şubat Mahmut Yıldız yazdı: Bugün uçtu. F16 eşliğinde. İyi süper vallahi. Bana bir tane Drone verdiler yap diye. Ondan sonra ne Togg'a ne de TFX'e falan sallayamaz oldum. Eleştiremiyorum çünkü nevi belli. Verseler yapamam, bizim bildiklerimizi zaten yapan biliyor bilse o da F35 gibi yapar. Desteğimi atar, rant kapısı haline gelmemesi için takip eder gerekli yerleri düzeltirim toplum içinde bitti gitti. Togg'a İtalyan dediler şimdi de Youtube yorumlarında motorlara Amerikan diyorlar. Hepsini kendin yapsan burnu sivri deller. 1 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 21 Şubat Paylaş 21 Şubat Bir ay sonra vileda sapını konuşmaya başlarız. Yorum bağlantısı
Çiğdem Bilen 21 Şubat Paylaş 21 Şubat (düzenlendi) Uçağın tekerlerinin kapanması gerekmiyor mu KAAN neden öyle uçuyor? 21 Şubat tarihinde Çiğdem Bilen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cem Işık 21 Şubat Paylaş 21 Şubat Çiğdem Bilen yazdı: Uçağın tekerlerinin kapanması gerekmiyor mu KAAN neden öyle uçuyor? Ben de merak ettim, bir gazetede bu konuda şöyle bir açıklama yapılmış; "Herhangi bir durumda, acil iniş yapılması gereken durumlarda buna hazırlık olarak yapmanız gerekebilir. İkincisi bu artık gelenek haline geldi. Açık hali hava aracının en zorlandığı halidir. Bu uçuşlarda sürekli veri toplanır." Anladığım, açıkken uçabiliyorsa, kapalıyken güle oynaya uçar.. Hayırlısı olsun inşallah.. 2 1 Yorum bağlantısı
Çiğdem Bilen 21 Şubat Paylaş 21 Şubat Cem Işık yazdı: Ben de merak ettim, bir gazetede bu konuda şöyle bir açıklama yapılmış; "Herhangi bir durumda, acil iniş yapılması gereken durumlarda buna hazırlık olarak yapmanız gerekebilir. İkincisi bu artık gelenek haline geldi. Açık hali hava aracının en zorlandığı halidir. Bu uçuşlarda sürekli veri toplanır." Anladığım, açıkken uçabiliyorsa, kapalıyken güle oynaya uçar.. Hayırlısı olsun inşallah.. Bir problem mi oldu diye düşünmüştüm. Bu tip projeler siyaset üstü olmalı ve her koşulda sürekliliği sağlanmalı. Bu başlangıçla ülkece daha iyilerini başaracağımızı ümit ediyorum hayırlısı olsun. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Şubat Paylaş 21 Şubat zebra kaplanmış araba gibi, protipl çalışmasıdır test pilotu olmak zor iş Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 21 Şubat Paylaş 21 Şubat Uçak projesi çok güzel ilerliyor. Beni rahatsız eden tek konu, tusaş’ın ortak olduğu, uçağı beraber geliştirdiği ingiliz bae system. Bu şirket şu an yüksek miktarda israil’e silah, ekipman ve bomba tedarik ediyor. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 Şubat Yazar Paylaş 21 Şubat Yeni başlık acaydınız ya. Blok 70 altından yürümüşsünüz Çok üşengeçsiniz. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Şubat Paylaş 21 Şubat 5. Nesil ne demek ve ne durumdayız, esas önemli olan kısmı açarmısınız biraz? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 Şubat Yazar Paylaş 21 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: 5. Nesil ne demek ve ne durumdayız, esas önemli olan kısmı açarmısınız biraz? Bir ucağın 5nci nesil olması için gerekenler. *radar izi az olması *Yüksek manevra yeteneği olması (9g çekmesi) *Afterburner açmadan süper cruise yani ses üstü hıza kuru itki ile ulşaması *Sensör fizyonu ve durumsal farkıdalık için ağ merkezli çalışmalı. *Pasif sensör kabiliyeti olmalı, cevre radarları bulup etrafından dolanmalı. Bunların hepsini f35 karşılayamıyor. Motoru aşırı sacak çalışıyor . İş bu sebeble yeni motor geliştiriliyor Kaan ise motoru f16 motoru sıcaklığı az ama süper cruze yapamıyor. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Şubat Paylaş 21 Şubat Ali Darbaz yazdı: Bir ucağın 5nci nesil olması için gerekenler. *radar izi az olması *Yüksek manevra yeteneği olması (9g çekmesi) *Afterburner açmadan süper cruise yani ses üstü hıza kuru itki ile ulşaması *Sensör fizyonu ve durumsal farkıdalık için ağ merkezli çalışmalı. *Pasif sensör kabiliyeti olmalı, cevre radarları bulup etrafından dolanmalı. Bunların hepsini f35 karşılayamıyor. Motoru aşırı sacak çalışıyor . İş bu sebeble yeni motor geliştiriliyor Kaan ise motoru f16 motoru sıcaklığı az ama süper cruze yapamıyor. Peki Kaan bunlardan hangilerini karşılıyor? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 Şubat Yazar Paylaş 21 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: Peki Kaan bunlardan hangilerini karşılıyor? Abi şu anki hali ile hiçbirini. gizlilik için geometri var. Sensör füzyonu için DIRC veya Aesa radar ortada yok. Motolar 4 ncü nesil , henuz 5 nci nesil motor yok Radar sinayalini dağıtan geometrisi var ama henuz anti radar boya hazır değil. Şu an bir platform olarak ucuyor. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Şubat Paylaş 21 Şubat Ali Darbaz yazdı: Abi şu anki hali ile hiçbirini. gizlilik için geometri var. Sensör füzyonu için DIRC veya Aesa radar ortada yok. Motolar 4 ncü nesil , henuz 5 nci nesil motor yok Radar sinayalini dağıtan geometrisi var ama henuz anti radar boya hazır değil. Şu an bir platform olarak ucuyor. desene ana iş ortada yok, yok derken daha yolu var anlamında diyimde yanlış anlayan burada çıkmaz ama olsun... şimdi malum devletlere bakıyorum adamların bunları geliştirmesi vs. insan ömrü kadar neredeyse, misal Ruslar hala sorunlar yaşıyor, f35 in kendisi sorun zaten, f22 de durum nedir bilmiyorum, kısaca daha çoooook yolumuz var, neyse Aselsan halleder zamanla, köstek olunmasın yeter, yalnız korkunç kaynak lazım bu işlere, oda bizde yok, bu durumda f16 falan yetmeyecek sanırım, ef lerde bize ters, altyapı eğitim donanım hep f16 ya göre, yazlım keza apayrı ve çözmek uzun iş, bakalım nasıl çözülecek bu işler... 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 21 Şubat Paylaş 21 Şubat Çiğdem Bilen yazdı: Uçağın tekerlerinin kapanması gerekmiyor mu KAAN neden öyle uçuyor? ilk uçuşta toplamazlar iniş takımlarını. Tüm ucaklarda boyleymis. Kızılelmanın da iniş takımları açıktı. Ali Darbaz yazdı: Bir ucağın 5nci nesil olması için gerekenler. *radar izi az olması *Yüksek manevra yeteneği olması (9g çekmesi) *Afterburner açmadan süper cruise yani ses üstü hıza kuru itki ile ulşaması *Sensör fizyonu ve durumsal farkıdalık için ağ merkezli çalışmalı. *Pasif sensör kabiliyeti olmalı, cevre radarları bulup etrafından dolanmalı. Bunların hepsini f35 karşılayamıyor. Motoru aşırı sacak çalışıyor . İş bu sebeble yeni motor geliştiriliyor Kaan ise motoru f16 motoru sıcaklığı az ama süper cruze yapamıyor. Pilotla uçan son nesil uçaklar. Yorum bağlantısı
Recommended Posts