Salih ÖZDEMİR44 17 Ocak Paylaş 17 Ocak 2007 audi q7 3.0 quattro aracım motor soğukken gayet sağlıklı çalışıyor. belli bir süre sonra ısındıktan stop edip 10-15 dk bekleyince araç çalışmıyor ta ki soğuyana kadar. öncesinde takviye yardımı ile çalışıyordu, şuan ısınınca takviye de fayda etmiyor motor soğumadan çalışmıyor cihaz bağladığımızda hiç bir arıza kodu vermiyor akü değiştik başta olmadı yazılım güncellemeleri vs yaptık olmadı marş diyorlar zannetmiyorum daha önceden başına böyle bir durum gelen q7 kullanıcısı ne yapınca düzeldi merakla bekliyorum şuan araca müdahale etmedim cevaplarınızı bekliyorum çok teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Oğulcan Akıncıoğlu 17 Ocak Paylaş 17 Ocak İlan açıklaması gibi olmuş, mesleğe baktım hemen Sanki sensör arızası gibi, yorum yapar üstatlar. 6 Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık 17 Ocak Paylaş 17 Ocak (düzenlendi) Caddyde aynı problemi yaşamıştı bir arkadaş. Marş diyen çoktu bize de. Ama sorun enjektörlerden çıktı. Enjektör değerlerine baktırın bence 17 Ocak tarihinde Oğuzkan Erışık tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 17 Ocak Paylaş 17 Ocak Arıza kodu olmadığına göre sensör vs. değil, akü de değişmiş, yakıt basıncı vs. geliyor benim de aklıma. Cihaza bağlayıp koda bakmak işin kolayı, iyi bir usta marş esnasındaki değerlere bakarak yorum yapabilir. Bu motorlarda direk şudur diyebileceğimiz kronik bir durum yok. 1 Yorum bağlantısı
Salih ÖZDEMİR44 17 Ocak Yazar Paylaş 17 Ocak ucu çok açık bi konu çemberi daraltmaya çalıştıkça açılıyor. Yorum bağlantısı
Süleyman Kaya 17 Ocak Paylaş 17 Ocak Oğulcan Akıncıoğlu yazdı: İlan açıklaması gibi olmuş, mesleğe baktım hemen Sanki sensör arızası gibi, yorum yapar üstatlar. Sarı site canlandı gözümde benim Salih ÖZDEMİR44 yazdı: 2007 AUDİ Q7 3.0 QUATTRO ARACIM MOTOR SOĞUKKEN GAYET SAĞLIKLI ÇALIŞIYOR. BELLİ BİR SÜRE SONRA ISINDIKTAN STOP EDİP 10-15 DK BEKLEYİNCE ARAÇ ÇALIŞMIYOR TA Kİ SOĞUYANA KADAR. ÖNCESİNDE TAKVİYE YARDIMI İLE ÇALIŞIYORDU, ŞUAN ISININCA TAKVİYE DE FAYDA ETMİYOR MOTOR SOĞUMADAN ÇALIŞMIYOR CİHAZ BAĞLADIĞIMIZDA HİÇ BİR ARIZA KODU VERMİYOR AKÜ DEĞİŞTİK BAŞTA OLMADI YAZILIM GÜNCELLEMELERİ VS YAPTIK OLMADI MARŞ DİYORLAR ZANNETMİYORUM DAHA ÖNCEDEN BAŞINA BÖYLE BİR DURUM GELEN Q7 KULLANICISI NE YAPINCA DÜZELDİ MERAKLA BEKLİYORUM ŞUAN ARACA MÜDAHALE ETMEDİM CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. Geçmişte benzer bi konu birisinin Focusunda yaşanmıştı sanırım, umarım hızlı ve masrafsızca çözüme ulaşırsınız, arkadaşlarında dediği gibi bilgisayara bağlayıp izlemek faydalı olabilir Yorum bağlantısı
Salih ÖZDEMİR44 17 Ocak Yazar Paylaş 17 Ocak Süleyman Kaya yazdı: Sarı site canlandı gözümde benim Geçmişte benzer bi konu birisinin Focusunda yaşanmıştı sanırım, umarım hızlı ve masrafsızca çözüme ulaşırsınız, arkadaşlarında dediği gibi bilgisayara bağlayıp izlemek faydalı olabilir :)) MESLEK HASTALIĞI SANIRIM YAZI ŞEKLİ BİLGİSAYAR DA KESİNLİKLE HATA VERMİYOR Yorum bağlantısı
Süleyman Kaya 17 Ocak Paylaş 17 Ocak Şöyle bir bakındım... genel olarak pompa arızası bir iki kişi kömür bitmesi demiş.. bazılarında çözüm olmadan konu havada kalmış. birde krank sensöründen bu sorunu yaşayanlar olmuş. Krank sensörünüz ulaşılabilecek bir yerde ise kırık çatlat kontrolü yapıp temizleyim takın ilk iş, en maliyetsizi o olur sanırım.. diğer ikisini bir usta kontrol edebilir çözüm bulamazsanız 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ocak Paylaş 17 Ocak sıcaklık okuyan mesela ısı sensörü gibi bir parça hatalı veri yolluyor olabilir, arıza olarak da algılamaz bunu beyin 1 Yorum bağlantısı
Salih ÖZDEMİR44 17 Ocak Yazar Paylaş 17 Ocak Çağlar Bayur yazdı: sıcaklık okuyan mesela ısı sensörü gibi bir parça hatalı veri yolluyor olabilir, arıza olarak da algılamaz bunu beyin HANGİ SENSÖRE BAKMAMIZI ÖNERİRSİNİZ Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Ocak Paylaş 17 Ocak Salih ÖZDEMİR44 yazdı: HANGİ SENSÖRE BAKMAMIZI ÖNERİRSİNİZ Çözüm olarak işaretlenen mesajı biz geri alamıyoruz. Siz bi deneyin.. Vee Küçük harf lütfen.. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 17 Ocak Paylaş 17 Ocak krank pozisyon sensörü diyorum... orijinali neyse aynısından takılmalı. Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 17 Ocak Paylaş 17 Ocak (düzenlendi) Öncelikle hava emişinden hafif bir şekilde balata spreyi koklatın eğer çalışırsa yakıt sisteminden bir sorun var. Çalışmazsa hava emiş sisteminde bir tıkanıklık var. Ardından marşa basarken rail borularından birini gevşetin mazotun basınçla fışkırması lazım eğer olması gerektiği gibi ise enjektörlerden birini sökün marş esnasından kesik kesik 12v görmesi lazım. Kontak açıkken marş basmadan enjektör soketinde +12v görmeniz lazım. Enjektör sistemi eksi tetikle çalışıyor. Ölçümleri yapın sonra ilerleyelim. 17 Ocak tarihinde Furkan Bakırel tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 17 Ocak Paylaş 17 Ocak Furkan Bakırel yazdı: rail borularından birini gevşetin mazotun basınçla fışkırması lazım yakıt basıncı aşırı fazla ve çok tehlikeli olabilir. dönüş borularından kontrol edilebilir. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 17 Ocak Paylaş 17 Ocak Doğan Arşiray yazdı: krank pozisyon sensörü diyorum... orijinali neyse aynısından takılmalı. Benimki bozulmuştu, hiç marş basmıyor o zaman, direk hata kodu atıyor. Değişmesi çok kolay ve ucuz bir parça bu arada ama çalışmadığı için çekici üstünde gittik mecburen. Genel olarak bu arabalarda aşırı sensör ve kontrol var, hata kodu olmadığına göre garip bir durum var. Bu arada hata kodu yok diyoruz ama, orijinal cihaz ile bakıldı değil mi? Universal cihaz bazı kodları, geçmişi vs. görmüyor. Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 17 Ocak Paylaş 17 Ocak Doğan Arşiray yazdı: yakıt basıncı aşırı fazla ve çok tehlikeli olabilir. dönüş borularından kontrol edilebilir. Yok yaa hafif gevşetecek fışkırıyor hafiften tehlike arz edecek seviyede değil. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Ocak Paylaş 17 Ocak Marş anında pc bağlı iken motor devri, kadranda motor devri okunmalı. Okuma yoksa krank sensörü ve veya eksantrik konum sensörü hatası olarak yorumlanır. Her iki sensörde arıza vermez tamamen bozuk değilse 1 Yorum bağlantısı
Salih ÖZDEMİR44 17 Ocak Yazar Paylaş 17 Ocak Furkan Bakırel yazdı: Öncelikle hava emişinden hafif bir şekilde balata spreyi koklatın eğer çalışırsa yakıt sisteminden bir sorun var. Çalışmazsa hava emiş sisteminde bir tıkanıklık var. Ardından marşa basarken rail borularından birini gevşetin mazotun basınçla fışkırması lazım eğer olması gerektiği gibi ise enjektörlerden birini sökün marş esnasından kesik kesik 12v görmesi lazım. Kontak açıkken marş basmadan enjektör soketinde +12v görmeniz lazım. Enjektör sistemi eksi tetikle çalışıyor. Ölçümleri yapın sonra ilerleyelim. yarın çalışmalara başlıyorum bilgi verecem çok teşekkürler Yorum bağlantısı
Salih ÖZDEMİR44 17 Ocak Yazar Paylaş 17 Ocak Selim Bilgin yazdı: Benimki bozulmuştu, hiç marş basmıyor o zaman, direk hata kodu atıyor. Değişmesi çok kolay ve ucuz bir parça bu arada ama çalışmadığı için çekici üstünde gittik mecburen. Genel olarak bu arabalarda aşırı sensör ve kontrol var, hata kodu olmadığına göre garip bir durum var. Bu arada hata kodu yok diyoruz ama, orijinal cihaz ile bakıldı değil mi? Universal cihaz bazı kodları, geçmişi vs. görmüyor. cihaz orijinal 3-4 farklı marka denedik. beyni yerinden söküp haricen cihaza bağladık emin olmak için kod hiç bir şekilde vermiyor Servet Aydın yazdı: Marş anında pc bağlı iken motor devri, kadranda motor devri okunmalı. Okuma yoksa krank sensörü ve veya eksantrik konum sensörü hatası olarak yorumlanır. Her iki sensörde arıza vermez tamamen bozuk değilse hiç bir şekilde arıza kodu alamıyorum Yorum bağlantısı
Metin Akbal 18 Ocak Paylaş 18 Ocak Ya krank devir sensörü ya hararet müşiri ya da maf sensörü. 3 üde hata kodu vermeyebilir. Hararet müşiri başıma geldi. Soğuk motorda sorun yok ama gün içindeki sonraki çalışmalarda araba boğulurdu. Yorum bağlantısı
Çözüm Salih ÖZDEMİR44 19 Şubat Yazar Çözüm Paylaş 19 Şubat Değerli büyüklerim, sevgili kardeşlerim sorun çözüldü ; onca uğraşıya rağmen herhangibir sonuç alamamıştım fakat tesadüf sanayide otururken Elektrikci bir arkadaşım akünün eksisinden araca eksi verdi şase sorunu olduğunu söyledi. dediği gibi bi eksi kablo çektik sorun düzeldi keramet 30 cm kablodaymış aynı sorunu yaşayan arkadaşlar için uğraşmadan çözüm olur emeği geçen herkese çok teşekkür ederim 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Şubat Paylaş 19 Şubat Salih ÖZDEMİR44 yazdı: Elektrikci bir arkadaşım akünün eksisinden araca eksi verdi şase sorunu olduğunu söyledi. tem olarak ne yaptı ne denedi görebildiniz mi? çok ilginç bir şey miş. eksi kutuptan ayrı kablo ile şaseye değdir bırak gibi bir şey mi yaptı? ark çıktı mı desem? bunun aküsü bagajda mı? Yorum bağlantısı
Salih ÖZDEMİR44 19 Şubat Yazar Paylaş 19 Şubat Çağlar Bayur yazdı: tem olarak ne yaptı ne denedi görebildiniz mi? çok ilginç bir şey miş. eksi kutuptan ayrı kablo ile şaseye değdir bırak gibi bir şey mi yaptı? ark çıktı mı desem? bunun aküsü bagajda mı? akü koltuğun altında. akünün eksisinden motorda herhangibir noktaya kabloyu bağladık. öncesinde marşı bi normal şekil de birde kabloyla verip denedik hem marşın dönüş hızında hemde çalışmasında çekisinde büyük değişiklik oldu. evet banada bayağı ilginç geldi yakıt yollarından aküden elektrik tesisatı... bu arada bir beyin sahibi daha oldum beyindende şüphelenmiştik 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Şubat Paylaş 19 Şubat Salih ÖZDEMİR44 yazdı: akü koltuğun altında. akünün eksisinden motorda herhangibir noktaya kabloyu bağladık. öncesinde marşı bi normal şekil de birde kabloyla verip denedik hem marşın dönüş hızında hemde çalışmasında çekisinde büyük değişiklik oldu. evet banada bayağı ilginç geldi yakıt yollarından aküden elektrik tesisatı... bu arada bir beyin sahibi daha oldum beyindende şüphelenmiştik bu tip basit sonuca ulaşılması güzel ama tesisat işin içine girince ben huylanırım, koltuğu halıyı falan sökmüştüm tesisat takibi için, zeminde bir yerlerde ezilme vs. olabilir , sokette korozyon vs. kafayı kırardım motorun soğumasını beklerken farkında olmadan tesisatt ta soğuyordu, demek onunla bağlantılı olmuştu sorun , Yorum bağlantısı
Recommended Posts