Tansu Kalafatoğlu 15 Ocak 2024 Paylaş 15 Ocak 2024 Sizce, Onlarca ülke citroen’i tercih etmiyorken neden biz etmişiz? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 15 Ocak 2024 Paylaş 15 Ocak 2024 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Sizce, Onlarca ülke citroen’i tercih etmiyorken neden biz etmişiz? Pazarlama başarsı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Ocak 2024 Paylaş 15 Ocak 2024 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Onlarca ülke hangileri? Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 15 Ocak 2024 Paylaş 15 Ocak 2024 Mustafa Tüfekçi yazdı: Araç getirmişler demekki, katılıyorum, bayide araba olan her marka sattı. Cherry bile tutar mı tutmaz mı, yedek parça bulurmuyum demeden süpürüldü. 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 Ocak 2024 Yazar Paylaş 15 Ocak 2024 Çağlar Bayur yazdı: hangileri? 208-3= 205 ülkeden öndeyiz Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 15 Ocak 2024 Paylaş 15 Ocak 2024 Tasarımlar güzel, özellikle bayanların da seveceği tasarımları var, donanımlar iyi. Reklam ve pazarlama da kuvvetli. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 15 Ocak 2024 Paylaş 15 Ocak 2024 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Sizce, Onlarca ülke citroen’i tercih etmiyorken neden biz etmişiz? Otokılap Türkiye'nin atmini Ceğbeşe biniyordu, ondandır (!) 10 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Ocak 2024 Paylaş 15 Ocak 2024 Tansu Kalafatoğlu yazdı: 208-3= 205 ülkeden öndeyiz toplam 3 dış pazara açılmış ve biz 3. müyüz ? 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 Ocak 2024 Yazar Paylaş 15 Ocak 2024 Çağlar Bayur yazdı: toplam 3 dış pazara açılmış ve biz 3. müyüz ? O zaman yeni bir soru. Citroen neden 3 ülkeye açıldı Yorum bağlantısı
Süleyman Can 15 Ocak 2024 Paylaş 15 Ocak 2024 İngilizler de Ford sevdalısı. En çok Puma satmış 2023'de. Üretimi bittiği halde Fiesta da en çok UK'de satmış. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 15 Ocak 2024 Paylaş 15 Ocak 2024 Süleyman Can yazdı: İngilizler de Ford sevdalısı. En çok Puma satmış 2023'de. Üretimi bittiği halde Fiesta da en çok UK'de satmış. İngilizler öyle. 30 senedir falan Fiesta çok satanlarda. Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 15 Ocak 2024 Paylaş 15 Ocak 2024 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Sizce, Onlarca ülke citroen’i tercih etmiyorken neden biz etmişiz? Emmi yüzünden 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Ocak 2024 Paylaş 16 Ocak 2024 Önder Özcan yazdı: Otokılap Türkiye'nin atmini Ceğbeşe biniyordu, ondandır (!) Göz ardı edilmemesi gereken bir konu 1 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 16 Ocak 2024 Paylaş 16 Ocak 2024 Mehmet Ozyurek yazdı: Göz ardı edilmemesi gereken bir konu Ben göz ardı etçem! Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Ocak 2024 Paylaş 16 Ocak 2024 Önder Özcan yazdı: Ben göz ardı etçem! :patlıcan: 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 16 Ocak 2024 Paylaş 16 Ocak 2024 Önder Özcan yazdı: Otokılap Türkiye'nin atmini Ceğbeşe biniyordu, ondandır (!) e tabi sevilen kasa. 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ocak 2024 Paylaş 16 Ocak 2024 Mehmet Ozyurek yazdı: :patlıcan: imam bayıldı 2 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 16 Ocak 2024 Paylaş 16 Ocak 2024 (düzenlendi) avrupa da bile satılmayan fransız araçları ( kendi ülkesi hariç ) bizde sağlam itibar görüyor , Ama turbo destekli 1,2 araçlar vergiden ve diğer araçlardan daha bir tık daha ucuz diye tercih ediliyor ama uzun süre kullanımda buna eminim teker teker patlayacak o motorlar. Tıpkı zamanında focusun çıkarılan 1,0 motoru gibi devamlı sorun çıkarıyor , volan çatlatıyor bulunamıyor alan elinden çıkarmak için fırsat kolluyor , oda ilk çıktığında araçlar yeni iken cazip ti tıpkı şimdiki bol beygirli turbo destekli 1,2 içi boş motorlar gibi. 16 Ocak 2024 tarihinde Murat Öngür tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 16 Ocak 2024 Paylaş 16 Ocak 2024 Murat Öngür yazdı: avrupa da bile satılmayan fransız araçları ( kendi ülkesi hariç ) bizde sağlam itibar görüyor , Ama turbo destekli 1,2 araçlar vergiden ve diğer araçlardan daha bir tık daha ucuz diye tercih ediliyor ama uzun süre kullanımda buna eminim teker teker patlayacak o motorlar. Tıpkı zamanında focusun çıkarılan 1,0 motoru gibi devamlı sorun çıkarıyor , volan çatlatıyor bulunamıyor alan elinden çıkarmak için fırsat kolluyor , oda ilk çıktığında araçlar yeni iken cazip ti tıpkı şimdiki bol beygirli turbo destekli 1,2 içi boş motorlar gibi. Önceki kasa Focus ecoboostların fiyatı hiç cazip olmadı ama Golf ten bile pahalıydı. Yıllardır bu araçların fiyatlarını takip ederim. Ford önceden hep pahalıydı. ( Sıfır için konuşuyorum.) Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Ocak 2024 Yazar Paylaş 16 Ocak 2024 opel de aynıymış. satışlarının en çok olduğu 3. ülke Türkiye imiş. Psa türkiye’ye çalışıyor resmen Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Ocak 2024 Paylaş 16 Ocak 2024 Çağlar Bayur yazdı: imam bayıldı Önder de bayılsın lütfen Doğan Arşiray yazdı: e tabi sevilen kasa. Genel olarak Citroenleri bilmem. C5 gerçekten güzeldi 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 16 Ocak 2024 Paylaş 16 Ocak 2024 Bizdeki satıcıları araç getirebilmişse satmıştır yoksa hayatımda citröen alacam diye hayal kurana denk gelmedim 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ocak 2024 Paylaş 16 Ocak 2024 Tansu Kalafatoğlu yazdı: opel de aynıymış. satışlarının en çok olduğu 3. ülke Türkiye imiş. Psa türkiye’ye çalışıyor resmen sıra ve rakama da bakmalı mesela 1. bi milyon 2. 800 bin 3. 50 olabilir olsa da olur olmasa da olur aslında zaten sötroğen diye bişey de kalmadı 1 Yorum bağlantısı
Süleyman Can 16 Ocak 2024 Paylaş 16 Ocak 2024 Evren Erakçora yazdı: Ford önceden hep pahalıydı. Tamamen distribütörden kaynaklı. Fiat'ın önünü açmak için özellikle focus'un fiyatını pahalı ayarlıyorlar. Ticariden zaten kazanıyorlar parayı onun da etkisi var. Yorum bağlantısı
Recommended Posts