Sühan Bozdağ 15 Ocak Paylaş 15 Ocak Herkese iyi günler. servise bakım için bıraktığım aracın arıza lambası da yanıyordu. Servisten arayıp akünün bitik olduğunu ve değişmesi gerektiğini söylediler. 57.000 km de 2020 model Peugeot 3008 aracın aküsünün 3. yılda bitmesi normal midir? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Ocak Paylaş 15 Ocak Marş sonrası çalışma zamanı akü ömrüne etken. Bir de yeni nesil mi şarj sistemi? Rölantide veya seyir halinde çok az şarj yapıyor araç. Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 15 Ocak Yazar Paylaş 15 Ocak Servet Aydın yazdı: Marş sonrası çalışma zamanı akü ömrüne etken. Bir de yeni nesil mi şarj sistemi? Rölantide veya seyir halinde çok az şarj yapıyor araç. 2020 model araç. şarj sistemi yenidir diye düşünüyorum. Araç her gün düzenli 50-60 km yapıyor. 3 yıl da biter mi yani normal mi sizce? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Ocak Paylaş 15 Ocak Bitmemeli. Kapasite testi yapılırsa sağlığı çıkar ortaya 1 Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 15 Ocak Yazar Paylaş 15 Ocak Servet Aydın yazdı: Bitmemeli. Kapasite testi yapılırsa sağlığı çıkar ortaya Test sonuçlarını istedim servisten. Anladığımdan değil ama bana da şüpheli geldi. değerleri paylaşırım. Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 15 Ocak Yazar Paylaş 15 Ocak Çağlar Bayur yazdı: aeıza lmabası neden yanıyormuş Akü bitik diye yanıyor dediler. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Ocak Paylaş 15 Ocak arıza kodunu merak ettim , bir akücüye gidin göz önünde 5 saniyede test yapar ona göre karar verilir 1 Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 15 Ocak Yazar Paylaş 15 Ocak Çağlar Bayur yazdı: arıza kodunu merak ettim , bir akücüye gidin göz önünde 5 saniyede test yapar ona göre karar verilir Yorum bağlantısı
Murat Öngür 15 Ocak Paylaş 15 Ocak tabiki anormal bir durum benim arabanın fabrika çıkışı aküsü sıkıntısız 7,5 yıl dayandı , şuanki aküsü de 3 yıl bitti ikiside varta marka idi , sizin aracın aküsünün markası ne ? Bir de araca herhangi bir elektrik ile alakalı bir tamirat oldu ise yanlış işlem yapılmış olabilir , buna paralelde kaçak yapıp araç stop konumda iken aküyü yiyordur Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 15 Ocak Yazar Paylaş 15 Ocak Murat Öngür yazdı: tabiki anormal bir durum benim arabanın fabrika çıkışı aküsü sıkıntısız 7,5 yıl dayandı , şuanki aküsü de 3 yıl bitti ikiside varta marka idi , sizin aracın aküsünün markası ne ? Bir de araca herhangi bir elektrik ile alakalı bir tamirat oldu ise yanlış işlem yapılmış olabilir , buna paralelde kaçak yapıp araç stop konumda iken aküyü yiyordur markasını bilmiyorum ama herhangi bir elektrikle ilgili tamirat olmadı. Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 15 Ocak Yazar Paylaş 15 Ocak Çağlar Bayur yazdı: bu arıza kodu değil Bana bunu gönderdiler. bir üç kağıt söz konusu olabilir mi acaba? en iyisi servisten alıp akücüye mi götürmeli miyim? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Ocak Paylaş 15 Ocak serv,ste arıza ararken radyo felan açık bazen akü zayıflar, arıza kodu nedir onu söyleyecek sonrası sizde, ben olsam akücüye götürrüdüm zaten rakam olarak da avantajlı akü değişmesi gerekiyorsa da 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 15 Ocak Paylaş 15 Ocak 12.4V şarjı azalmış aküdür, Ölü diyebilmen için 12 ya da altı olması lazım. Belki de konjektör arızalıdır düzgün şarj edemiyordur ? 1 Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 15 Ocak Yazar Paylaş 15 Ocak Selçuk Keleş yazdı: 12.4V şarjı azalmış aküdür, Ölü diyebilmen için 12 ya da altı olması lazım. Belki de konjektör arızalıdır düzgün şarj edemiyordur ? Teşekkürler bilgi için. Bunu da sormak gerekiyor sanırım. Fakat, eğitimini görüyorlar herhalde müşteriyi bir şekilde inandırmanın. Konjektör desem, o da arızalıymış değişmesi gerekiyor derler herhalde Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 15 Ocak Paylaş 15 Ocak Sühan Bozdağ yazdı: Teşekkürler bilgi için. Bunu da sormak gerekiyor sanırım. Fakat, eğitimini görüyorlar herhalde müşteriyi bir şekilde inandırmanın. Konjektör desem, o da arızalıymış değişmesi gerekiyor derler herhalde Ölçü aleti varsa motor sıcakken ve araç 3000 devirde çalışırken akü uçlarını ölçmek yeterli. 14.5-15 V gösteriyorsa düzgün şarj ediyor demektir, Konuyu iyi bilen arkadaşlar verdiğim rakamları düzeltirler benimki motosiklet için geçerli ama araçta da pek farklı olmasa gerek. Elektrikçide bunları ölçtürün bence, değişecekse de orda değişsin. Ya da internetten alırsınız. Benim Clio'da bile akünün şarjı düşük olduğunda uyarı mesajı veriyor, 3008'de bunu sadece arıza lambasıyla uyarması bana pek mantıklı gelmiyor. Akü o kadar gitmiş olsa ya farkeder ya da yolda kalırdın. 2 Yorum bağlantısı
Berke Kaya 15 Ocak Paylaş 15 Ocak Hayalet ekran vs varsa akü düşmanıdır. Normal şartlarda 3 yıl akü için erken, dizelse belki. 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 15 Ocak Paylaş 15 Ocak Selçuk Keleş yazdı: Ölçü aleti varsa motor sıcakken ve araç 3000 devirde rölantide çalışırken akü uçlarını ölçmek yeterli. 14.5-15 V gösteriyorsa düzgün şarj ediyor demektir, Konuyu iyi bilen arkadaşlar verdiğim rakamları düzeltirler benimki motosiklet için geçerli ama araçta da pek farklı olmasa gerek. Elektrikçide bunları ölçtürün bence, değişecekse de orda değişsin. Ya da internetten alırsınız. 2 sene önce yetkilide 2 bin tl denen aküyü , tanıdık vasıtasıyla 700 TL gibi almıştım.. Bence de dışarıda değiştirmek en mantıklısı. 2 Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ 15 Ocak Yazar Paylaş 15 Ocak Bahadır Taşpolat yazdı: araçtaki akü AGM tip mi Hiç bilmiyorum. Orijinal fabrika çıkışı akü var araçta. Mustafa Tüfekçi yazdı: Start stopla alakalı olabilir start stop'u ben hep kapatıyorum kullanırken. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 15 Ocak Paylaş 15 Ocak Sühan Bozdağ yazdı: Herkese iyi günler. servise bakım için bıraktığım aracın arıza lambası da yanıyordu. Servisten arayıp akünün bitik olduğunu ve değişmesi gerektiğini söylediler. 57.000 km de 2020 model Peugeot 3008 aracın aküsünün 3. yılda bitmesi normal midir? Benim 2.5 senede bitmişti Opel in orijinal akü. Arac yol bilgisayarı sapıttı sinyal sesleri karıştı vs. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Ocak Paylaş 15 Ocak Akü de performans düşüklüğü olunca start stop devre dışı arızası veriyor. Serviste Kontak açık aküyü zayıflattilarsa işlemler sırasında arıza vermiştir. Onun hikayesini yapıyorlardir. Bide pis bı arıza o start stobun bı kondansatöru mu ne var akü zayıflayınca onu boşaltıyor iş bilmezlerse aku yu kodlayamayinca o arıza akü değişse bile gitmiyor. Sonra akü sigorta beyni bilmem ne değişecek yapıyorlar serviste. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Ocak Paylaş 15 Ocak Sühan Bozdağ yazdı: Herkese iyi günler. servise bakım için bıraktığım aracın arıza lambası da yanıyordu. Servisten arayıp akünün bitik olduğunu ve değişmesi gerektiğini söylediler. 57.000 km de 2020 model Peugeot 3008 aracın aküsünün 3. yılda bitmesi normal midir? Şovroom da bitti yeniden dolduruldu bitti yeniden dolduruldu ise epeyce hırpalanmış da olabilir. 2015 model audimiz hala aynı batarya ile devam ediyor. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts