Murat Sahın 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Mehmet Cihat yazdı: ayrıca ben 3 harfli marketlerden yanayım küçük esnaftan çokça kez dilim yandı. bugün 3 harfli marketler ortadan kaldırılsa 2 aya kalmaz tekrar açılsın diye yalvarır millet Görüştür, saygı duyarım. Tekelleşme iyi değil ama. Fiyatları bunlar belirlemeye başladı. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Ocak Paylaş 13 Ocak Tansu Kalafatoğlu yazdı: gelmesin. Desinki abi açıp kurun kırık bozuksa değişiriz Kırık olan alırım ucuza. Sonra bimden sıfır alır panel kırık iade ediyorum derim bitti. 1 Yorum bağlantısı
Baha Kanberoğlu 13 Ocak Paylaş 13 Ocak 4 lastik sok-tak 600 tl olmus. Aldiginiz 5-10-15 binlik urunun garantisi icin 400 tl cerez parasi. Telefonlara bakmamalari sorun ama yine de gelsin servis bence. Mehmet Cihat yazdı: ayrıca ben 3 harfli marketlerden yanayım küçük esnaftan çokça kez dilim yandı. bugün 3 harfli marketler ortadan kaldırılsa 2 aya kalmaz tekrar açılsın diye yalvarır millet Tekellesme ve fiyat mevzusu sorunlu olsa da bende bu marketlerin ulke sartlarinda olmasi gerektigini düşünüyorum. Pandemi de bu ulke esnafinin eline kalsaydik ne olurdu düşünmek dahi istemiyorum. Gittik markete ürün bulduk en azindan. O ürünü bu marketler olmasaydi yine bulurduk ama kaça? Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 13 Ocak Yazar Paylaş 13 Ocak Telefonu açsalar 400 ü vermeye razıyım dünden beri arıyorum bu saat oldu açmadılar, böyle bişey görmedim yolcu360 mevzusu gibi başlayacağım yine uğraşmaya, durduk yere kendilerine iş arıyorlar yahu. Baha Kanberoğlu yazdı: Telefonlara bakmamalari sorun ama yine de gelsin servis bence. Abi bakmıyorki nasıl ulaşacağım servise, gelsin tamam ama adamlara ulaşamıyoruz Yorum bağlantısı
Baha Kanberoğlu 13 Ocak Paylaş 13 Ocak Ebrar Tüfek yazdı: Telefonu açsalar 400 ü vermeye razıyım dünden beri arıyorum bu saat oldu açmadılar, böyle bişey görmedim yolcu360 mevzusu gibi başlayacağım yine uğraşmaya, durduk yere kendilerine iş arıyorlar yahu. Abi bakmıyorki nasıl ulaşacağım servise, gelsin tamam ama adamlara ulaşamıyoruz Buralarda da cok oluyor o. Dukkana personel koymuyorlar. Bir cep tel ile yol uzerinde aktif iletisim ile ertesi gunu planliyorlar. Cogunun numarasi eski veya servis degismis oluyor. Zor is. Ben firmanin musteri hizmetlerine mesaj atiyorum. Çözün bu işi diye. Başka ilce servisleri filan var mi acaba? Onlara sorulabilir belki. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Ocak Paylaş 13 Ocak Ebrar Tüfek yazdı: yolcu360 mevzusu gibi yağdıralım yine Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 13 Ocak Yazar Paylaş 13 Ocak Çağlar Bayur yazdı: yağdıralım yine Tv yi koyacağım masa haftaiçi gelir, gelene kadar arayacağım, açmazlarsa twitter sikayetvar + Hakem heyetine şikayet yazacağım direkt, garantiyi hangi şekilde başlatırlar bilemem artık, valla anlamıyorum banyo yaparken kuru yer de kalmıyor ama nedense şu işler hep beni buluyor Baha Kanberoğlu yazdı: Ben firmanin musteri hizmetlerine mesaj atiyorum. Çözün bu işi diye. Başka ilce servisleri filan var mi acaba? Onlara sorulabilir belki. Abi aynı yerde 400 lira isteyen adam başka ilçeden gelirse 3 günlük ciroyu alır, Ayrıca ben müşteriyim, parasını verdiğim malın servisini başka ilçelerde neden kovalayayım ki, hem zaten gelmezler başka yerden, 10 tane televizyonu fişe tak günde 4 k temiz iş 1 lira yakıt yaksın 3 lira cebine kalır, Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 13 Ocak Paylaş 13 Ocak Media Markt dan Philips TV aldım. Kendi nakliyesi ile ilçeye bıraktılar. Philips i aradım ilçede bir TV tamircisine servis vermişler, akşamına geldi bağladı, kanalları yükledi, kullanımı anlattı (yaşlı birine anlatır gibi) para almadı gitti. Aynı şekilde Samsung kurutma aldık o da öyle oldu. Büyük firmalardan almak lazım böyle şeyleri. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 13 Ocak Paylaş 13 Ocak çok bozuldu bu işler eskiden herşey eve getirir kurarlardı giderlerdi geçen kombi alacam internette 17 bin olan kombiye tarsusta doğalgazcılar 35 bin diyor . internetten aldık mecbur gelip kurmadılar ısrarla papaz olduk 1500 lira ücretinide verecem ha internetten alınanı kurmam diyor adam niye mağazadan almadın diyor lan 35 e satma aliyim 1 ayda zor çözdük çete olmuşlar resmen neyseki demirdöküm malının arkasında durdu zorla kurdurdu bayinin birine sonrada servis yolladı açtı 2 1 Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 15 Ocak Paylaş 15 Ocak Benzer durum Onvo tv için benim başıma geldi. 350 TL istediler. Marmara Ereğli'de yetkili servis olmadığı için Tekirdağ'dan geldiklerini öğrendim. Kayınpederin yazlığı, zaten servis yok madem gelsin verelim dedik. Sadece TV güncelledi ve kurdu. Sizinki de böyle bir durum olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 15 Ocak Yazar Paylaş 15 Ocak Cihat Küçükay yazdı: Benzer durum Onvo tv için benim başıma geldi. 350 TL istediler. Marmara Ereğli'de yetkili servis olmadığı için Tekirdağ'dan geldiklerini öğrendim. Kayınpederin yazlığı, zaten servis yok madem gelsin verelim dedik. Sadece TV güncelledi ve kurdu. Sizinki de böyle bir durum olabilir. Abi bugünde tekrar arayacağım, dün bime girdim böyle böyle tv aldık adamlar açmıyor dedim yarın akşam gelin beraber arayalım belki biz ulaşabiliriz dediler bakalım ne olacak. 1 Yorum bağlantısı
Süleyman Kaya 15 Ocak Paylaş 15 Ocak Media marketten LG TVi Silverline dan ocak ve davlumbaz aldım internetten.. her ikisinde de servis geldi taktı kurdu çalıştırdı anlattı bi iki imza aldı birde servis etiketini, hayrlı olsun dedi gitti. Hatta Mediamarkt dan aldığım TV yi orada açıp baktık kırık çatlak var mı diye sonra üstüne kendi logolu bantlarından yapıştırıp kapattılar kutuyu. Şimdiye kadar hep böyle oldu alışverişlerim şükür. 1 Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 15 Ocak Paylaş 15 Ocak Tansu Kalafatoğlu yazdı: İade eder de 14 gün içinde iade etmek istediğini hakem heyetine nasıl gösterecek merak ettim Mağazadan görüp beğenilerek alınan bir üründe iade hakkı var mı? Yoksa firmanın insiyatifinde mi? Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 15 Ocak Paylaş 15 Ocak Ürünün ucuz olmasının sebebi bu. Ayrıdan servis ücreti. Yani malın içine dahil değil. Düşük servis gideri için 10 günde kurulum sonuçta ucuza aldığınızı düşünüyorsunuz. İçindeki malzeme kalitesi vs de apayrı bir durum. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 15 Ocak Yazar Paylaş 15 Ocak Harun Kocaçalışkan yazdı: Mağazadan görüp beğenilerek alınan bir üründe iade hakkı var mı? Yoksa firmanın insiyatifinde mi? görüp beğenmedim, kutuyu açtırmadılar Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 15 Ocak Yazar Paylaş 15 Ocak İnstagramdan bi mesaj attım 1 gün sonra dönüş yaptılar bi özel servis numarası verdiler, arayıp durumu anlattım zaten yetkili servis biziz dediler, bu akşam veya yarın sabah gelip takacaklar 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 Ocak Paylaş 15 Ocak Harun Kocaçalışkan yazdı: Mağazadan görüp beğenilerek alınan bir üründe iade hakkı var mı? Yoksa firmanın insiyatifinde mi? kutusu açılmamış ürünlerde her yerde 14 gün iade hakkı var diye biliyorum. Sadece kişisel deriye temas eden eşyada iade yok Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Ocak Paylaş 15 Ocak mağazadan alınan üründe iade edilmek istenirse mağaza teşhir ücreti bile ödenmek durumunda kalınabilir, ve hatta iade hiç alınmayabilir diyor yasalar, online satın alınırsa sa artık beleş iade yok, kargo ücreti müşteriye ait 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Ocak Paylaş 15 Ocak Online alırken satıcı ve kargo firması da çok önemli. 5 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 15 Ocak Paylaş 15 Ocak Gerçek değil video. Ups de böyle birşey yaşamadık biz. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 15 Ocak Yazar Paylaş 15 Ocak 20:30 gibi gelip tv yi fişe taktılar çalışıyor abi sorun yok diyip garanti belgesine imza atıp 450 kağıdı aldılar gittiler 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 17 Ocak Paylaş 17 Ocak Yeni ev için beyaz eşyaların büyük kısmını internetten aldım. Çünkü bayilerden daha uygun fiyat verdiler. Arçelik, Vestel ve Vailant 3 yıl içinde istediğiniz zaman ücretsiz kurulum yaptırabilirsiniz dedi. Bakalım sonradan sözlerinin üzerine yatmazlar umarım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ocak Paylaş 17 Ocak ekran ve görüntü nasıl? yan açıdan bakınca? karşıdan ışık vurursa parlama var mı Yorum bağlantısı
Recommended Posts