Ebrar Tüfek 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Bimden bi TV aldım, markası modeli Dijitsu 50DS9800, Bimde almadan önce açıp bi bakalım kırıkmı çatlakmı kontrol edelim dedim, O şekilde açamıyoruz, eve götürüyorsunuz paketi siz açmıyorsunuz Teknik ekibi çağırıyorsunuz onlar geliyor 400 lira kurulum ücreti alıyor. Bu şekilde garanti başlıyor dedi, iyi de kardeşim ben tv yi masanın üstüne koyup fişe takıcam, bunu yapabilirim, neden sana fişe takman için 400 lira servis ücreti ödüyorum, ayrıca kendim açarsam garanti dışı oluyormuş, iyi peki gelen adamlar kutuyu açtığında kırık çatlak görürsem ürünü kabul etmediğimde bana siz getirirken kırmışsınızdır derse o zaman nolacak diyorum, öyle bişey olmaz diyor. Ben bu tv yi duvara sabitlemeyeceğim her hangi bir işlem yapılmayacak masada duracak tv olarak da kullanmayacağım bilgisayara ps ye bağlayacağım, anten kablo vs derdim yok bitek fişe takacağım. Sırf bunun için bu ücreti istemeleri bence dolandırıcılık, Bu konu hakkında ne yapabilirim, bu ücreti ödemek bana kerizlik gibi geliyor, Ayrıca tv üstündeki servisin numarasını 16:33 den beri 3 defa aradım telefonuma bakmadılar, ben bide işim gücüm yok bu adamların keyfini mi beklemek zorundayım ? Yorum bağlantısı
Murat Sahın 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Geçmiş olsun, bime mi bulaştın? Sabır dilerim. Açarsan garanti dışı kalır, açmazsan servis öper. Sen kawasaki servis fotoğrafını biliyor musun Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 12 Ocak Yazar Paylaş 12 Ocak Murat Sahın yazdı: Geçmiş olsun, bime mi bulaştın? Sabır dilerim. Açarsan garanti dışı kalır, açmazsan servis öper. Sen kawasaki servis fotoğrafını biliyor musun Ben o 400 lirayı tüketici haklarından geri alamıyormuyum Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Ocak Paylaş 12 Ocak şart koşamazlar, ancak şart koşabiliyorlar 1 2 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Ebrar Tüfek yazdı: Ben o 400 lirayı tüketici haklarından geri alamıyormuyum Denenebilir. Ben çözümü 3 harflilere bulaşmamakta buldum. Benim evin yakınında market var, 3 harflinin kendi markasını sattığı paraya ürünün kaliteli markasını satıyor neredeyse, yani tabi birazcık daha pahalı ama olsun. Aldıklarımı kendileri poşetlerler, arabanın bagajına da yerleştirirler. Ben sadece parasını ödüyorum. Üstelik poşetlerinde reklam da yok. Tv, telefon vb. ürünleri de mağazalardan ya da online alıyorum. Ufak esnafı bitirdiler. Bakkal kalmadı, ayakkabı satıyor, kırtasiye satıyor, kıyafet satıyor, elektronik satıyor. Bu şekilde tekelleştiler. İlk açıldıklarında ucuzluk marketti, şimdi tekelleşince işler değişti. Her hafta 1 koli süt alıyorum 1 litrelik, sütaş, pınar, torku gibi markalar tercih ediyorum, adette 2 lira oynamıyor 3 harflilerin kendi markaları ile mesela. Tüm gıda mamüllerinde bunu yapıyorum, haftalık alışverişte 50-100 lira fazla ödüyorum, ne yediğimi biliyorum. Eti kasaptan, kalemi kırtasiyeden alırım. Çağlar Bayur yazdı: şart koşamazlar, ancak şart koşabiliyorlar Şart koşmuyor aslında. Diyor ki servis kurmazsa garanti dışı. Babama 5-6 ay kadar önce aldık tv, kendi mağazasından. Marka samsung sanırım, aradık servisi, dediler biz gelirsek ücretli, isterseniz siz kurabilirsiniz, garantide sorun olmaz. Açtım, taktım, konu kapandı. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 12 Ocak Yazar Paylaş 12 Ocak Adamlar telefona bakmıyor mesai saatinde, ben nasıl ulaşacağım bunlara Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık 12 Ocak Paylaş 12 Ocak (düzenlendi) Ebrar Tüfek yazdı: Adamlar telefona bakmıyor mesai saatinde, ben nasıl ulaşacağım bunlara Şikayetvar.com Buraya yaz 2 satır bak nasıl çözüyorlar. Zamanında arçelik marka elektrikli mutfak ocağının camı yemek pişerken çatladı. Servisi çağırdım kullanıcı hatası dedi. Gittiler. Şikayetvar'a kullanıcı olarak hatam bu markayı seçmektir yazdım. 2.5 saat sonra yeni camım ücretsiz takılmıştı. 12 Ocak tarihinde Oğuzkan Erışık tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Kutunun dışında hasar yoksa alıp evde kendin kurabilirsin. kutunun dışında hasar yoksa içinde kırık olacağını düşünmüyorum. O ihtimali de ortadan kaldırmak için evde sıfır kutuyu açarken video çekerek açarsın. Olası aksilikte videoyu kanıt sunup tüketici haklarından davanı kazanırsın. önemli detay, kutuyu açmadan evde önce tarihi belirtmen. Faturayı göstermen. Kutunun hasarlı olmadığını göstermen. Ve video kesintisi yapmadan kutuyu açıp tv’yi kurup çalıştırman. 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Tansu haklı, aynen uygula... Ben zony tv almıştım, zaten kutusu basitçe açılıyor, açıp heryerini kontrol ettim kapattım, servis geldi kurdu gitti, tabii para falan yok ne parası, zony ödeyecek onu Yorum bağlantısı
Servet Aydın 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Yakıt olmuş 40 lira. Normal, servis hizmeti bedeli istemek. Bi zarf taşıma 150 tl 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Servet Aydın yazdı: Yakıt olmuş 40 lira. Normal servis hizmeti bededli istemek. Bi zarf taşıma 150 tl gelmesin. Desinki abi açıp kurun kırık bozuksa değişiriz Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Servet Aydın yazdı: Yakıt olmuş 40 lira. Normal servis hizmeti bededli istemek. Bi zarf taşıma 150 tl kurulum bu, parayı merkezden alıcak bizden alacağı bir bardak çay kurabiye muhabbet ve bye byeee Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Normal ve doğru bir uygulama. Servis kuruluma gelir, ölü piksel ve panel kontrolü yapar. Güncel ve uygun yazılımı yükler. Garantiyi başlatır. Kutuyu kendim açar kurarım diyorsan, garantisiz bir cihaz almayı kabul ediyorsun demektir. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Alt seride ücretli üst seri de ücretsizdi. Hı level var benim de. Kızmıştım önce. Sonra bişiden dolayı reset attıydim yayın gelmiyor bı türlü aradım servisi ücretsiz tekrar kurdu. Meğer bizim elmb merkezi çift elmb imiş onu ayarlamımisim Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Bimde iade de yok aklınızda olsun. Arkadaşım 2 ay önce buzdolabı aldı açmadan iade etmek istedi almadılar. Hakem heyetinde şuan olay buzdolabı hala evde kutulu duruyor. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Ocak Paylaş 12 Ocak İlkay Başaran yazdı: Bimde iade de yok aklınızda olsun. Arkadaşım 2 ay önce buzdolabı aldı açmadan iade etmek istedi almadılar. Hakem heyetinde şuan olay buzdolabı hala evde kutulu duruyor. İade eder de 14 gün içinde iade etmek istediğini hakem heyetine nasıl gösterecek merak ettim Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Tansu Kalafatoğlu yazdı: İade eder de 14 gün içinde iade etmek istediğini hakem heyetine nasıl gösterecek merak ettim İade için müşteri hizmetlerine kayıt oluşturdu. İade talebiniz alındı diye mesaj var ayrıca telde. Sonra baya bi oyaladılar. En son süre geçti dediler. Unuttukları şey iade başvuru mesajının geldiğiydi. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Son dönemde servisler ne yapacağını şaşırdı gibi. Yeni mobilya aldım. Dün teslimat için aradılar. Konum istedi. Ben de hem konum hemde binanın dışarıdan resmini attım. Teslimat sadece bina kapısına yapılacak kata çıkarılmayacak dedi. Sözleşmede bu madde var dedi ve sözleşme resmini attı. Ben de satın alırken böyle bir şey söylenmedi, söyleseydiniz ona göre hazırlıklı olurdum en azından dedim. Tekrar arayıp özür dileyip arkadaşlar satış esnasında söylemeyi unutmuş. Nakliye getiren arkadaşlar kata kadar çıkaracak dedi ve getirip çıkardılar. Bu bina kapısında teslim etme işi baya baya saçmalık 😊 Bir de hamal filan tutmak gerek 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Ocak Paylaş 12 Ocak İlkay Başaran yazdı: İade için müşteri hizmetlerine kayıt oluşturdu. İade talebiniz alındı diye mesaj var ayrıca telde. Sonra baya bi oyaladılar. En son süre geçti dediler. Unuttukları şey iade başvuru mesajının geldiğiydi. iade ederler. Tek sıkıntı enflasyonda kaybolan para Mustafa Arıkan yazdı: Son dönemde servisler ne yapacağını şaşırdı gibi. Yeni mobilya aldım. Dün teslimat için aradılar. Konum istedi. Ben de hem konum hemde binanın dışarıdan resmini attım. Teslimat sadece bina kapısına yapılacak kata çıkarılmayacak dedi. Sözleşmede bu madde var dedi ve sözleşme resmini attı. Ben de satın alırken böyle bir şey söylenmedi, söyleseydiniz ona göre hazırlıklı olurdum en azından dedim. Tekrar arayıp özür dileyip arkadaşlar satış esnasında söylemeyi unutmuş. Nakliye getiren arkadaşlar kata kadar çıkaracak dedi ve getirip çıkardılar. Bu bina kapısında teslim etme işi baya baya saçmalık 😊 Bir de hamal filan tutmak gerek türkiyede açlık var. Açlık derken paraya açlık. Para kazanan daha fazlasını kazanmak için daha yobaz olmaya başlıyor. Yorum bağlantısı
Alper Tuğlu 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Benzer bir durumda ben yaşadım. İnternetten aspiratör aldım,en çok satan markadan. Servisi aradım. Aspiratör kurulumu 150 TL ücretli,ankastre ve davulumbaz ücretsiz dedi. Servis fabrika böyle istiyor dedi. Ben de fabrikayı arayıp teyit ettikten sonra,öneri şikayet kaydı oluşturup konuyu kapattım. Tabi ki aspiratörü de kendim kurdum. Garip olan şey ankastre,davulumbaz aspiratöre göre kurulum olarak daha çok işçilik ve zaman gerektiriyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Tv için şöyle bir durum vardı.. Kurulumu kendin yaparsan garanti 2 yıl.. Servis gelir kurarsa garanti 3 yıl oluyordu.. Ayrıca kutuyu açtın kurdun ve bozuk çıktı diyelim. Bu durumda servis raporu olmadan iade edemiyorsun.. Bence 400 ü ver.. Yorum bağlantısı
Hamit inan 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Bazen bim elemanları iyi niyetli kafasına göre hareket ediyor. 2 sefer ıvır zivir aldım ikisinde de abi tak çalıştır bak sorun olursa oyalanmadan getir elimizde olan saglamla degiselim dediler. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Tansu Kalafatoğlu yazdı: gelmesin. Desinki abi açıp kurun kırık bozuksa değişiriz neyi, külahlarımı? :) İlkay Başaran yazdı: Bimde iade de yok aklınızda olsun. Arkadaşım 2 ay önce buzdolabı aldı açmadan iade etmek istedi almadılar. Hakem heyetinde şuan olay buzdolabı hala evde kutulu duruyor. bimden neden alınırki böyle şeyler? internet sitesinden alınmalı bence. böylece kapıdan satış diye görüleceğinden iade hakkı olmuş olur. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 12 Ocak Paylaş 12 Ocak ben geçtiğimiz sene internetten derin dondurucu aldım. kutusu sağlamdı servis gelip bağlayacak dediler. meğer taşırken vurmuşlar ve ben farketmeyeyim diye kutunun başka bir yerindeki etiketi vuruk yere yapıştırmışlar. site kabul ettiniz kargoyu alırken kontrol etmeliydinize getirdi. firma biz sağlam teslim ettik dedi. 2 gün sonra servis geldi. tutanağı tuttu vuruk olan kapak üretici firma tarafından değiştirildi. servis gelmesinin böyle artılarıda olabiliyor ayrıca ben 3 harfli marketlerden yanayım küçük esnaftan çokça kez dilim yandı. bugün 3 harfli marketler ortadan kaldırılsa 2 aya kalmaz tekrar açılsın diye yalvarır millet Yorum bağlantısı
Recommended Posts