Turgut Hüseyn 11 Ocak Paylaş 11 Ocak Bagaja 300 kilo doldurunca, yaylar neden iner? Arka yayların inmemesi için ne yapmak lazım? Araç: toyota 4runner Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 11 Ocak Paylaş 11 Ocak Taşıma kapasitesi çok yüksek değil demek ki. 300kg ve 75kgdan 4 kişi olsa toplam 600kg eder. Bu da epey fazla bir ağırlık. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 11 Ocak Paylaş 11 Ocak (düzenlendi) pnomatik ve akıllı sistem süspansiyon olursa inmez (öyle mahalle arası air taktım oldulardan değil) şöylede olmaz 11 Ocak tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 11 Ocak Paylaş 11 Ocak Ağırlığı içeri tabana yayma şansınız varsa inmez. O kadar inmez yani. 300 kg ciddi bir ağırlık. 16 damacana su. 2 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 11 Ocak Paylaş 11 Ocak Süspansiyon yay takozları var, o yayların iyice kanpanmasını engelliyor. O belki işinizi görür 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 11 Ocak Paylaş 11 Ocak İlkay Başaran yazdı: Ağırlığı içeri tabana yayma şansınız varsa inmez. O kadar inmez yani. 300 kg ciddi bir ağırlık. 16 damacana su. Koca f150 pikap 600kg falan taşıyor mesela. 2 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 11 Ocak Paylaş 11 Ocak Evren Erakçora yazdı: Koca f150 pikap 600kg falan taşıyor mesela. Çok azmış. Anadola makas atıp 1 ton yük atan var. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 11 Ocak Paylaş 11 Ocak Mahmut Yıldız yazdı: Çok azmış. Anadola makas atıp 1 ton yük atan var. Tartmak lazım bence. Anadol ve 1 ton deyince sanki olduğu yerde kalır gibi geldi. 300 kg, 600 kg , 1 ton kulağa az geliyor ama 1 palet fayans dendiğinde biraz acaba mı diyor insan. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 11 Ocak Paylaş 11 Ocak İlkay Başaran yazdı: Tartmak lazım bence. Anadol ve 1 ton deyince sanki olduğu yerde kalır gibi geldi. 300 kg, 600 kg , 1 ton kulağa az geliyor ama 1 palet fayans dendiğinde biraz acaba mı diyor insan. Tornacı kullanıyor, makası ona göre yaptırdı. Demir taşıyor. 1 Yorum bağlantısı
Süleyman Can 11 Ocak Paylaş 11 Ocak Sıfır araç dahi olsa havalı süspansiyon yoksa çöker. Önemli olan kasislerde zıp zıp yaylanmaması. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Ayhan Asil yazdı: Amortisör bu nedenle var. Amortisörün çökme ya da çökmeme ile hiç ilgisi yok. Görevi yayın hızını kısıtlamak sadece. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Olması gereken olmuş.. Olması gerekenden fazla oluyorsa sorun vardır. Yorum bağlantısı
Murat Sahın 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Mehmet Ozyurek yazdı: Olması gereken olmuş.. Olması gerekenden fazla oluyorsa sorun vardır. Olması gereken ya da fazlasının ayırdını yapabilmek mühim. Şahine yükü sarıp Antalya yoluna çıkmıştım vaktinde. Ben acemiyim, araba şahin ve yük o kadar çok ki araba resmen aksların üzerine oturmuş, tabi ilk virajda ne halt ettiğimi anlamıştım, 14 saatte gidebilmiştim Antalya'ya. İlk uzun yol tecrübemdi Direksiyon tüy gibi olmuştu, çeviriyorum ama araba kendi istediği yöne gidiyordu falan. Garipti Mahmut Yıldız yazdı: Tornacı kullanıyor, makası ona göre yaptırdı. Demir taşıyor. Alt takım kısmı yük taşımaya elverişli hale getirilebilir. Anadolların şasileri çok başarılı ve sağlamdı zaten. Mesele o yükü hareket ettirecek motor kısmındadır 1 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Murat Sahın yazdı: Alt takım kısmı yük taşımaya elverişli hale getirilebilir. Anadolların şasileri çok başarılı ve sağlamdı zaten. Mesele o yükü hareket ettirecek motor kısmındadır A noktasından B noktasına gidiyor işte. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Mahmut Yıldız yazdı: A noktasından B noktasına gidiyor işte. Kaç kez? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Otomobillerin azami kapasitesi 500-600kg. 300kg elbette arkayı indirir ama aşırı indirmemesi lazım. Yaylar eskidikçe yükte daha fazla inmesi normal Yorum bağlantısı
Murat Sahın 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Tansu Kalafatoğlu yazdı: Otomobillerin azami kapasitesi 500-600kg. 300kg elbette arkayı indirir ama aşırı indirmemesi lazım. Yaylar eskidikçe yükte daha fazla inmesi normal Ağırlık dengeli olduğunda değil mi o? Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 12 Ocak Paylaş 12 Ocak İlkay Başaran yazdı: Kaç kez? Her hafta 2-3 kez yapıyordu. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Murat Sahın yazdı: Ağırlık dengeli olduğunda değil mi o? Evet. Arka koltuk ve bagaj 400kg çoğu arka aks sayılır Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 12 Ocak Paylaş 12 Ocak Yaylar eskidiyse zamanı geldiyse fazladan iner. ’99 Civic’te bu sorunu yaşadım. Önce patlak olan amortisorleri değiştim, düzelmedi. Sonra 2 yay aldım. Çökme sorunu yaydan sonra düzeldi.. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 13 Ocak Paylaş 13 Ocak Tansu Kalafatoğlu yazdı: Evet. Arka koltuk ve bagaj 400kg çoğu arka aks sayılır 600 kg maks. Ne hale geldi. Bu yükleyicinin kepçesi 2m³lük falandır. Dolu hali 1.8 den gitsek 3.6 ton yapar aşağı yukarı. 6 da biri dolu desek ki yok bile. Belki de 400 450 kg ancak yükledi. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts