İçeriğe Yönlendir

Elektrikli Otomobiller Başlamadan Bitiyor mu?


Murat Öngür

Recommended Posts

Ebrar Tüfek
  Çağlar Bayur yazdı:

 

aslında o da ayrı garabet, tüm yollar 80 ile sınırlansın zaten üstüne gerek yok

Genişlet  

 

Duman spec tdci ile gezen birinden şu mesajı göreceğime ölsem daha iyiydi…

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
  Tansu Kalafatoğlu yazdı:


parça sayısı turbo fındıktan az olduğu için sıkıntı yok :) 

Genişlet  

 

Başına bişey gelse tesisatın bile içinden çıkamazlar. Gerç laguna 2'ninde tesisatının içinden çıkamıyorlar ama o ayrı konu :) 

 

  Ali Cihangiroğlu yazdı:

:D valla ben rahatım, şanzıman yağı 6 sene sonra değişecek, seneye yağ değişirim, başkaaa  eeee yok bitti :D 

Genişlet  

 

Senin şanzıman çift kavrama robotize değil mi?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
  Ebrar Tüfek yazdı:

 

Duman spec tdci ile gezen birinden şu mesajı göreceğime ölsem daha iyiydi…

Genişlet  

1000 elektrikli süprge gücündeki arabalar 140 la sınırlnırken ses eden yok ama

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
  Ebrar Tüfek yazdı:

 

Duman spec tdci ile gezen birinden şu mesajı göreceğime ölsem daha iyiydi…

Genişlet  

 

Bizi yönlendiriyor kendisi uymaz.

  Çağlar Bayur yazdı:

1000 elektrikli süprge gücündeki arabalar 140 la sınırlnırken ses eden yok ama

Genişlet  

 

O menzili şeyetmek içindir

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
  Çağlar Bayur yazdı:

1000 elektrikli süprge gücündeki arabalar 140 la sınırlnırken ses eden yok ama

Genişlet  

 

Hız limiti kırmak bizim işimiz çanta tuning hemen hallediyor

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
  Murat Sahın yazdı:

 

 

 

Senin şanzıman çift kavrama robotize değil mi?

Genişlet  

değil, ne robot nede çift kavrama var, bendekinde tıpkı tork konvertörlülerde cvt lerde olduğu gibi kavramayı sağlayan çoklu yağlı diskler var ama daha büyükler ve daha fazlalar tabii, vites geçişlerini elektromekanik sistem mini elektrik motorlarıyla sağlar, kavrama kısmı çok düşük yağ basıncıyla sağlanır ve bunuda ufacık bir motor sağlar, alayı tamamı şanzımanın dışındadır kendin değişirsin çok basittir, tabi bozabilirsen içi zaten manuel şanzıman gibi  :)   motor kapalı kontak açıkken şanzıman aktiftir, tamamen elektrikle çalışır, motordan destek almaz güç çalmaz vs. daha anlatayımmı :tongue:

şunu ize en güzeli, video sununda HDT300 var, clio hibritte aynı şanzımanı kullanır, elektrik motoru takmışlar, bakımı çok basittir, yağını boşalt doldur tapadan taşınca kapat tapayı devam et, başka prosedürü yok, 6 yıl sonra yada 120.000 km. sonra görüşürüz :D

 

 

buda içi, gayet basit sistem hep dişli manuel şanzıman gibi, nesini bozucaksın...

 

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ali Gök
  Mahmut Yıldız yazdı:

evet farklı

Genişlet  

Eskiden mutfak tüpüyle araba gidiyordu

 

Yada benim kuzen mutfak tüpünü petrolde dolduruyor hala hemde sene 2024🤣

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
  Ali Gök yazdı:

Eskiden mutfak tüpüyle araba gidiyordu

 

Yada benim kuzen mutfak tüpünü petrolde dolduruyor hala hemde sene 2024🤣

Genişlet  

hangi istasyon bi arakadaşa lazım olduydu

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
  Ali Cihangiroğlu yazdı:

değil, ne robot nede çift kavrama var, bendekinde tıpkı tork konvertörlülerde cvt lerde olduğu gibi kavramayı sağlayan çoklu yağlı diskler var ama daha büyükler ve daha fazlalar tabii, vites geçişlerini elektromekanik sistem mini elektrik motorlarıyla sağlar, kavrama kısmı çok düşük yağ basıncıyla sağlanır ve bunuda ufacık bir motor sağlar, alayı tamamı şanzımanın dışındadır kendin değişirsin çok basittir, tabi bozabilirsen içi zaten manuel şanzıman gibi  :)   motor kapalı kontak açıkken şanzıman aktiftir, tamamen elektrikle çalışır, motordan destek almaz güç çalmaz vs. daha anlatayımmı :tongue:

şunu ize en güzeli, video sununda HDT300 var, clio hibritte aynı şanzımanı kullanır, elektrik motoru takmışlar, bakımı çok basittir, yağını boşalt doldur tapadan taşınca kapat tapayı devam et, başka prosedürü yok, 6 yıl sonra yada 120.000 km. sonra görüşürüz :D

 

 

buda içi, gayet basit sistem hep dişli manuel şanzıman gibi, nesini bozucaksın...

 

Genişlet  


başım döndü. Sonsuz dişli bu olsa gerek. Binlerce dansöz vaaaar :) bunu dağıtan bozuk da olsa tekrar toplayabilirse zaten ödülü haketmiştir :) 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
  Tansu Kalafatoğlu yazdı:


başım döndü. Sonsuz dişli bu olsa gerek. Binlerce dansöz vaaaar :) bunu dağıtan bozuk da olsa tekrar toplayabilirse zaten ödülü haketmiştir :) 

Genişlet  

basit aslında, ben toplarım (daha dün rus malı köstekli cep saati dağıtıp temzileyip topladım bunun içide saat gibi :)), gerçi neden toplayacağımki :)

al bak böyle...

https://www.facebook.com/watch/?v=701519087375731

 

01:38 e dikkat, hani su soğutma nerede diye soruyordunuz, dış kapağın kendisi soğutucu, dikkatli bak :)

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
  Ali Cihangiroğlu yazdı:

dış kapağın kendisi soğutucu, dikkatli bak :)

Genişlet  


zaten bir tek onu anladım :) 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
  Ali Cihangiroğlu yazdı:

değil, ne robot nede çift kavrama var, bendekinde tıpkı tork konvertörlülerde cvt lerde olduğu gibi kavramayı sağlayan çoklu yağlı diskler var ama daha büyükler ve daha fazlalar tabii, vites geçişlerini elektromekanik sistem mini elektrik motorlarıyla sağlar, kavrama kısmı çok düşük yağ basıncıyla sağlanır ve bunuda ufacık bir motor sağlar, alayı tamamı şanzımanın dışındadır kendin değişirsin çok basittir, tabi bozabilirsen içi zaten manuel şanzıman gibi  :)   motor kapalı kontak açıkken şanzıman aktiftir, tamamen elektrikle çalışır, motordan destek almaz güç çalmaz vs. daha anlatayımmı :tongue:

şunu ize en güzeli, video sununda HDT300 var, clio hibritte aynı şanzımanı kullanır, elektrik motoru takmışlar, bakımı çok basittir, yağını boşalt doldur tapadan taşınca kapat tapayı devam et, başka prosedürü yok, 6 yıl sonra yada 120.000 km. sonra görüşürüz :D

 

 

buda içi, gayet basit sistem hep dişli manuel şanzıman gibi, nesini bozucaksın...

 

Genişlet  

Alinin cruzenin şanzıman da çok basit aynı böyle. 5 e geçmiyor ama olsun :D

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
  Tansu Kalafatoğlu yazdı:


başım döndü. Sonsuz dişli bu olsa gerek. Binlerce dansöz vaaaar :) bunu dağıtan bozuk da olsa tekrar toplayabilirse zaten ödülü haketmiştir :) 

Genişlet  

Anlamayınca kendimi salak hissetmiştim, sende anlamadıysan demek ki sorun şanzımanda :D 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

sonsuz bizim işimiz :D

 

pile gelirsek, değişim yoksa sonu gelir:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
  Ali Cihangiroğlu yazdı:

sonsuz bizim işimiz :D

 

pile gelirsek, değişim yoksa sonu gelir:

Genişlet  


reno 4 suv modeli çıkaracakmış. Hepsi hibrit olacakmış :) 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
  Tansu Kalafatoğlu yazdı:


reno 4 suv modeli çıkaracakmış. Hepsi hibrit olacakmış :) 

Genişlet  

:) tam elekrikli yatırımları hazır değil henüz, oyalanıyorlar, para lazım birşeyler satacaklar tabii, kalem pil falan alın size emisyon masalı :) dediğim gibi eğer pil olayı çözülmezse aynen devam ederiz, daha uzuuuuuun süre turbo benzinlileri göreceksin yollarda, senin hibritlerse hep azınlıkta kalacak, hibrit araç geçici oyalanma aracıdır, benzin motorundan kaçış yok, yalnız  1.8 atmosferiklede olmaz, toyota adam gibi motor yapmayı öğrenmek zorunda...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Ooo doyota dimi bu, şanzıman yokya ondan tanıdım, hem kalem pilde var, hem doyota hemde direct drive kibrit, en güzeli :)

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
(düzenlendi)

Duracell ile menzil artırma çalışmaları :) 

 

 

tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...