Mehmet Ozyurek 1 Ocak Paylaş 1 Ocak Motor Motor Kodu : HR13DDT Silindir Hacmi : 1332 cc Motor gücü : 116 kw 158 ps Maksimum Tork : 1800-3750 dd 270 Nm Silindirler : Sıralı 4 silindir. Tipi Benzinli, 4 zamanlı Çap x strok mm (inç) 72,2x81,35 (2,84x3,20) Motor hacmi cm3 (inç3) 1.332 (81,28) Rölanti devri dev/dak Xtronic 750 N konumunda Buji Standart SILZKFR8D7G Buji tırnak aralığı mm (inç) 0,7 (0,028) Kam mili tahriki Triger zincir Şanzıman X-tronic Cvt Çekiş Sistemi 4x4 Lastik basınçları Önler : 33 psi Arkalar : 30 psi Motor Yağı HR13DDT Motor için Filtresiz 5 litre, Filtreli 5.4 litre. Orijinal "NISSAN Motor Oil Synthetic Technology 5W/30 ACEA C3 RN17" önerilir. Yukarıdaki motor yağı mevcut değilse, aşağıdaki kalite ve viskoziteyi karşılamak için "NISSAN Motor Oil" veya eşdeğerini kullanın: 5W-30 ACEA C3 RN17 veya 0W-20 ACEA C5 RN17 FE Batarya Batarya tipi : Lityum-iyon Batarya kapasitesi : 0.14 kwh Batarya voltajı : 12 volt Performans Masksimum hız : 190 km 0-100 km : 9.9 saniye Süspansiyon Ön : MacPherson Tipi Amortisör, Helezon yay Arka : Çok Noktalı, Bağımsız Frenler Ön : Hava soğutmalı disk 296 mm Arka : Hava soğutmalı Disk 292 mm Boyutlar ve kapasiteler Uzunluk, genişlik, yükseklik : 4425, 1835,1625 Aks mesafesi : 2665 Taban yüksekliği : 180 Boş ağırlık minimum/maksimum : 1532/1645 kg Bagaj Hacmi Standart : 424 litre Maksimum :1398 litre Yakıt deposu : 55 litre Lastik ebatları : 235/50R19 Bakım periyotları DONANIM LİSTESİ Dış Donanım 19" alaşım jantlar Led gündüz sürüş farları Led ön farlar Led arka farlar Led ön sis farları Otomatik yana farlar Elektrikli, ısıtmalı, sinyalli yan aynalar Otomatik katlanan yan aynalar Karartılmış arka camlar Köpek balığı sırtı anten Yağmur sensörü Tavan rayı Panoramik cam tavan 85 derece açılabilen arka kapılar İç Donanım Elektrikli park freni Çift bölgeli otomatik klima Otomatik kararan iç dikiz aynası Kumaş koltuklar Deri kaplı ön konsol Deri kaplı ön kol dayama Arka kol dayama Açılabilen ön kol dayama Açılabilen arka kol dayama Ön ve arka bardaklıklar Sürücü koltuğu yükseklik ayarı Ön yolcu koltuğu yükseklik ayarı Elektrikli sürücü bel desteği Katlanabilir arka koltuk 60/40 Deri direksiyon simidi Ambiyans aydınlatma (orta konsol) Hoparlör sayısı 6 Vites kulakçıkları (paddle shifter) Krom iç kapı kolları Ön ve arka kapı iç cepleri Sürücü ve ön yolcu koltuk arkası cepleri Arka koltuk için havalandırma çıkışları Süspansiyonlu torpido kapağı Bagaj düzenleyici Bagaj aydınlatması Bagaj 12 volt güç soketi Ön konsol 1 volt güç soketi Teknoloji Bluetooth telefon bağlantısı 7.0" dijital bilgi ekranı 8.0" dokunmatik multimedya ekranı Kablolu apple carplay ve android auto Kablosuz cep telefonu şarj Akıllı anahtar - anahtarsız giriş Anahtarsız çalıştırma - start/stop Park sensörü ön ve arka Geri görüş kamerası Çok fonksiyonlu direksiyon simidi Sürüş modları : Arazi (offroad), kar, D(Standart), Eko, Sport C tipi usb baplantısı ön ve arka A tipi usb bağlantısı ön ve arka Güvenlik Abs Ebd Esp Sürücü ve yolcu hava yastığı Yan ve perde hava yastıkları Manuel Far yükseklik ayarı Yokuş kalkış destek sistemi Uzaktan kumandalı merkezi kilit Araç içi acil çağrı sistemi (e-call) Hız sabitleyici Akıllı uzun far asistanı Akıllı çarpışma önleme sistemi Önsezili akıllı çarpışma uyarı sistemi Akıllı kör nokta uyarı ve önleme sistemi Akıllı Namco imzalı uyarı sesleri İsofix İmmobilizer Lastik basınç uyarı sistemi Stepne Dipnotlar ÖNSEZİLİ AKILLI ÇARPIŞMA UYARI SİSTEMİ, Önünüzdeki iki araca kadar trafiği takip ederek, olası bir kazadan önce uyarır. Sistem, yolun ilerisinde ani bir yavaşlama algıladığında sesli ve görsel bir uyarı verir. AKILLI ÇARPIŞMA ÖNLEME SİSTEMİ Aracın önündeki araçları ve yayaları izleyerek olası çarpışmaları engellemeye yardımcı olur. ACİL DURUM ŞERİT TAKİP ASİSTANI (DİREKSİYON DESTEKLİ) istemeden şerit dışına çıkmanızı önlemeye yardımcı olan bir teknolojidir. Direksiyonu yönlendirerek şeridi ortalamanızı sağlar ve acil bir durumda fren yapar. HAFİF HİBRİT TEKNOLOJİSİ QASHQAI gelişmiş benzinli motoru ile sürüş keyfinden ödün vermeden düşük CO2 emisyonlu performans sunuyor. Daha canlı, hafif hibrit elektrik motoruyla desteklenen, iki veya dört tekerlekten çekiş seçenekleriyle tercih edilebilen bu güç ünitesinde frenleme esnasında açığa çıkan enerjiyi geri kazanan bir lityum iyon batarya yer alıyor. Model Yılı : 2023 Donanım seçenekleri model yılına göre değişiklik gösterebilmektedir. Şanzıman 19 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Ocak Paylaş 1 Ocak araba alırken teknik inceleme mi kalmış la al bin işte merso da aynı hunday da 3 Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş 1 Ocak Paylaş 1 Ocak 750.000 tl peşin, getir garaja bırak, kebap ısmarlar, uçakla yollarım. 😁😁😁 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 1 Ocak Paylaş 1 Ocak Bayide incelerken en çok 85 derece açılan arka kapılar dikkatimi çekmişti. Sonrasında 19” jantları. Ocaklara incir ağacı dikecek bu ebatlar galiba ama olsun yakışıyor kerataya. Toyotada gördüğümüz otomatik açılıp kapanan bagaj bunda yoktu, peh dedik. Sonra seneye inşallah deyip 16” jantlı arabamıza geri bindik gittik. Güle güle kullanın abiler. Ben çok beğendim bu kasayı.. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 Ocak Paylaş 1 Ocak arkadaş fulune bidaa baktı geçente nerdeyse 2 milyon olmuş dedi vazgeçti. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Ocak Paylaş 1 Ocak Emre Şimşek yazdı: . Sonrasında 19” jantları. Ocaklara incir ağacı dikecek bu ebatlar galiba o çok ilginç aslında, anlık yere basan yüzey, bu arabadaki ebatta 205/55/16 dan az, aslında direnci düşük oluyor, yuvarlanma direnci hariç, yüzey basısı olarak direnci az Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 Ocak Paylaş 1 Ocak Çağlar Bayur yazdı: o çok ilginç aslında, anlık yere basan yüzey, bu arabadaki ebatta 205/55/16 dan az, aslında direnci düşük oluyor, yuvarlanma direnci hariç, yüzey basısı olarak direnci az tutunma direnci mi az diyorsun? bunla ilgili tablo var mı? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Ocak Paylaş 1 Ocak Mehmet Göktürk yazdı: tutunma direnci mi az diyorsun? bunla ilgili tablo var mı? emmi için bakmıştım, cam yüzeyde basma alan hesabı vardı, kış kar da o yüzüden güzel frenleme mesafesi oluyor 235/55/19 cm2 başına ağırlık fazla, anlık bası direnci az. Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 1 Ocak Paylaş 1 Ocak inşallah nissan eskisi kadar cvt şanzıman arızası yapmıyordur, yoksa Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 1 Ocak Paylaş 1 Ocak Çağlar Bayur yazdı: o çok ilginç aslında, anlık yere basan yüzey, bu arabadaki ebatta 205/55/16 dan az, aslında direnci düşük oluyor, yuvarlanma direnci hariç, yüzey basısı olarak direnci az Basınca bağlı abi, 40 hava basarsan düşer. Ama açısal momentum fazla, hızlanırken daha fazla enerji gerekecek. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Ocak Yazar Paylaş 1 Ocak Ahmet Kiriş yazdı: 750.000 tl peşin, getir garaja bırak, kebap ısmarlar, uçakla yollarım. 😁😁😁 Başına 1 eklemeyi mi unuttun. Bana mı öyle geliyor 😅 Emre Şimşek yazdı: Bayide incelerken en çok 85 derece açılan arka kapılar dikkatimi çekmişti. Sonrasında 19” jantları. Ocaklara incir ağacı dikecek bu ebatlar galiba ama olsun yakışıyor kerataya. Toyotada gördüğümüz otomatik açılıp kapanan bagaj bunda yoktu, peh dedik. Sonra seneye inşallah deyip 16” jantlı arabamıza geri bindik gittik. Güle güle kullanın abiler. Ben çok beğendim bu kasayı.. Başkanın bagaj kendi açılıp kapanıyor. Premium paketler çok dolu. 2 Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş 1 Ocak Paylaş 1 Ocak Mehmet Ozyurek yazdı: Başına 1 eklemeyi mi unuttun. Bana mı öyle geliyor 😅 Yok hepsi bu kadar 😎 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Ocak Yazar Paylaş 1 Ocak Mehmet Cihat yazdı: inşallah nissan eskisi kadar cvt şanzıman arızası yapmıyordur, yoksa Japonlarda cvt sorunlu değil diye biliyorum ben. Hiç duymadım. Cvt olup sorunlu olan tek şanzıman focus2 ve cmax1 de. Ahmet Kiriş yazdı: Yok hepsi bu kadar 😎 LBG Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 Ocak Paylaş 1 Ocak Çarpışma önleme ve 0-100 posat ile drag vidyosu isteriz 1 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 2 Ocak Paylaş 2 Ocak Geçen ark ta aldı aynısından dolu paket hiç bi bayii de yok olsa da 1950 demişler belki 1900 e inerler 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 Ocak Paylaş 2 Ocak Oo pil iyiymiş. Değişmesi kolaydır 0,14kwh çekiş sistemi daha detaylı olmalı abi. Teknik olarak. Akıllı deyip geçiyorlar 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 Ocak Yazar Paylaş 2 Ocak Tansu Kalafatoğlu yazdı: Oo pil iyiymiş. Değişmesi kolaydır 0,14kwh Kolay yaa, duracell aldım 4 tane.. Modifiye edeceğim. 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 Ocak Yazar Paylaş 2 Ocak Servet Aydın yazdı: Çarpışma önleme ve 0-100 posat ile drag vidyosu isteriz Çarpışma önleme testi videosu var mı sende.. Diğerini yükleyeyim.. Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 2 Ocak Paylaş 2 Ocak Tansu Kalafatoğlu yazdı: çekiş sistemi daha detaylı olmalı abi. Teknik olarak. Akıllı deyip geçiyorlar Çekiş sisteminin detayı 4x1 daha ne anlatsınlar.... 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 Ocak Yazar Paylaş 2 Ocak Mehmet Ozyurek yazdı: Diğerini yükleyeyim.. Yok yüklemeyim sosyal medyadan bulup ceza yazıyorlar İsteyen olursa yollarız. 2 Yorum bağlantısı
Emin Önal 2 Ocak Paylaş 2 Ocak Servet Aydın yazdı: 0-100 posat Mehmet Ozyurek yazdı: İsteyen olursa yollarız. Ben gördüm. Benzin forever Satılık posat diye konu göremedim hala 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 2 Ocak Paylaş 2 Ocak Gözlerim MTV yi aradı Birde araçla alakalı kullanıcı yorumu Birde aracın kendi fotosu yok mu herşeyi parça parça mı yazayım abi Yorum bağlantısı
Recommended Posts