Tansu Kalafatoğlu 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Çağlar Bayur yazdı: kavede muabbet ederken, benim usta suya para almıo ona gidek yiğen mevzusu döner 30 bindeki arabaya neden su ekliyoruz diye sormaz yani Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: 30 bindeki arabaya neden su ekliyoruz diye sormaz yani bakımın amacı o , yoksa bağajdaki yağı motora dökmek değil, vesile ile30bindeki aracın işi ne sanayide Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Çağlar Bayur yazdı: bakımın amacı o , yoksa bağajdaki yağı motora dökmek değil, vesile ile30bindeki aracın işi ne sanayide bilmem. Gerçekten işi ne sanayide. Mangalda olması lazımken sanayiye uğramak zorunda kalmış 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 28 Ekim Yazar Paylaş 28 Ekim Jetta 6 ilk ciktiginda kaput amortisoru yok malzeme eksik çalınmış denilen dönemde Jetta 6 alan bir araç sahibi kaputu neden ben açıyorum zaten, kaputla işim yok demişti. 30 binde servis su eklesin benim işim olmaz der gibi bu durum 😅 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Metin Akbal yazdı: Jetta 6 ilk ciktiginda kaput amortisoru yok malzeme eksik çalınmış denilen dönemde Jetta 6 alan bir araç sahibi kaputu neden ben açıyorum zaten, kaputla işim yok demişti. 30 binde servis su eklesin benim işim olmaz der gibi bu durum 😅 Kullandığı aletin basit haliyle nasıl çalıştığını bilmeyen toplumların hali necedir normal değil bu. Bilmeli. Espresso makinesi kullanıyorsa, basit olarak onun da nasıl çalıştığını bilmeli. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: bilmem. Gerçekten işi ne sanayide. Mangalda olması lazımken sanayiye uğramak zorunda kalmış bakış açısına bağlı, uğrayabileceği bir tükkan olduğunu bilmek te güzel sanayi de, tesla nereye uğrar? Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Çağlar Bayur yazdı: bakış açısına bağlı, uğrayabileceği bir tükkan olduğunu bilmek te güzel sanayi de, tesla nereye uğrar? Üç dükkana ihtiyacı var, pilci, bilgisayarcı ve elektrikci. 4 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 28 Ekim Yazar Paylaş 28 Ekim Metin Uzunoğlu yazdı: Üç dükkana ihtiyacı var, pilci, bilgisayarcı ve elektrikci. Abi rot balansa da gider belki düğmeye basinca kışlık lastik mode on olmuyor ki 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Çağlar Bayur yazdı: bakış açısına bağlı, uğrayabileceği bir tükkan olduğunu bilmek te güzel sanayi de, tesla nereye uğrar? tesla kendi bilir nereye gideceğini. Zeki alet 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: Espresso makinesi kullanıyorsa, basit olarak onun da nasıl çalıştığını bilmeli. İçinde cezvede kahve yapan küçük adamlar yok mu? Fışş fışş ses yapıyorlar bir de ağızlarıyla. Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Metin Akbal yazdı: Abi rot balansa da gider belki düğmeye basinca kışlık lastik mode on olmuyor ki Kullandığım kiç bir ford otomobile rot starı yaptırmadım, balans yetiyordu. 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Metin Uzunoğlu yazdı: Kullandığım kiç bir ford otomobile rot starı yaptırmadım, balans yetiyordu. katılıyorum yalnız bu araçtada yaptırmadım, sadece balans... 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Clio 4 te 10 kere jantı vurdum çukurda. Birinde çakmak yerinden çıktı hatta. Lastik yanağı parmak girecek kadar oyuldu güçlendirilmiş yanaklı falken di. (Çağlar bayur tavsiyesi ile alınmış) rot ayarı falan bozulmadı hiç. 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: tesla kendi bilir nereye gideceğini. Zeki alet tesla bakım ücreti hakında herhangi bir duyumun var mı? Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 29 Ekim Paylaş 29 Ekim Aklım karıştı . Sahip olduğum tüm araçlarda Triger değişimlerinde takım satın alırken V Kayışı ve Devirdaim olan Setleri tercih ettim.Komple değişim yaptirdım , Ustada bir şey demedi. Şimdi Aklıma takıldı Her Triger değişiminde Devirdaim Pompası değişimine gerek varmı ? Yorum bağlantısı
Metin Akbal 29 Ekim Yazar Paylaş 29 Ekim Aytac Sakal yazdı: Aklım karıştı . Sahip olduğum tüm araçlarda Triger değişimlerinde takım satın alırken V Kayışı ve Devirdaim olan Setleri tercih ettim.Komple değişim yaptirdım , Ustada bir şey demedi. Şimdi Aklıma takıldı Her Triger değişiminde Devirdaim Pompası değişimine gerek varmı ? Benim Opel 160 bin km 10 sene oldu hala orijinal V kayışı vs devirdaim. 3 usta aynı şeyi teyit etti sizdirana kopana kadar kullan. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 29 Ekim Paylaş 29 Ekim Metin Akbal yazdı: Benim Opel 160 bin km 10 sene oldu hala orijinal V kayışı vs devirdaim. 3 usta aynı şeyi teyit etti sizdirana kopana kadar kullan. katılıyorum, 180 binde değiştirmiştim, sorun yoktu, kayışta çatlakta yoktu ama kafa rahat olsun dediydim, yalnız trigerde kopana kadar beklememek lazım, sev V yi kastettin sanırım gerçi oda beklemmez, koptuğunda sağı solu kırabilir, araya falan girer... 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 29 Ekim Yazar Paylaş 29 Ekim Ali Cihangiroğlu yazdı: katılıyorum, 180 binde değiştirmiştim, sorun yoktu, kayışta çatlakta yoktu ama kafa rahat olsun dediydim, yalnız trigerde kopana kadar beklememek lazım, sev V yi kastettin sanırım gerçi oda beklemmez, koptuğunda sağı solu kırabilir, araya falan girer... Triger ayrı abi. Opelin 3. değişti. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Kasım Paylaş 3 Kasım Doğukan Manço nu kilyoda hazırmış bak, 25:25 de İlkay a mesajda yollamışlar, kulağı çınlasın 3 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 3 Kasım Paylaş 3 Kasım Gerginmiş peeh Bu kasa rsi kullanmıştım baya çok güzel aletti. 1.8 8v 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 3 Kasım Yazar Paylaş 3 Kasım 25 sene neyi beklemişler ben orasındayım 😅 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 3 Kasım Paylaş 3 Kasım Metin Akbal yazdı: 25 sene neyi beklemişler ben orasındayım 😅 Anca gerildi belkide 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Kasım Paylaş 3 Kasım İlkay Başaran yazdı: Anca gerildi belkide arada çok koptu bu sefer sağlam germişler 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts