Emre Kargın 22 Aralık 2023 Paylaş 22 Aralık 2023 Merhaba, Aracımın şasisine aküden sızan sıvı dökülmüş ve şasinin boyasında deformasyon, pas, korozyona sebep olmuş. Araç tamamen orijinal kaza ve boya işlemi görmedi. Şaside lokal olarak aküye denk gelen kısımda boya işlemi gerekiyor. Akü tablasını sökmeye çalıştım ancak civatalar da kaynamış asitten. Sizlere soracağım şey bu durumde ne yapmak doğru olur? Seçenekler kısıtlı pas gidericiler ile pasın temizliği veya zımpara boya işlemi. Şasiye uygulanacak olan bu işlem satarken ne derecede sorun teşkil edebilir? Aracı hali hazırda satmaya çalışıyorum ev almak için ancak piyasa durgun ve ne kadar böyle gider belirsiz. Şasinin boyası soyulmuş paslanmış şekilde çürümeye terkedilmesi de uygun değil. İki arada bir deredeyim. Şasiye lokal müdahale edildiğinde yaşanacak şeyler gözümün önüne ekspertizde yaşanacak "abi şasi işlemli araç pert" muhtemel diyaloğunu getiriyor. Ayrıca Citroen'in bu muhtemel hataya hiç bir önlem almaksızın dizayn yapması da ayrı konu... Sizlerin bu durumda önerisi ne olurdu benzer durumu yaşayan oldu mu? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 22 Aralık 2023 Paylaş 22 Aralık 2023 sizin arabada şasi mi var? fotosunu çekip yaptırın isterseniz. ama arabanız 2011 çok uzun sürmeden satacağım diyorsanız hiçbirşey yapmayın o araç pert olana kadar o pas bişey olmaz. yani tasarım doğru. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Aralık 2023 Paylaş 22 Aralık 2023 ehil bir tornacı civataları söker, bölge belli temizlenip astar boya atılacak bu bir kaza tamiratı değil bir şey olmaz , fotosunu da çekersiniz, çakal alıcı ya denk gelirseniz onlar zaten her tür 3kağıdı yapar boşverin Yorum bağlantısı
Emre Kargın 22 Aralık 2023 Yazar Paylaş 22 Aralık 2023 @Mehmet Göktürk abi evet şasi kolu. şasi/şase doğru yazım konusunda tam emin değilim. şasi kolunun üzerine sızması muhtemelken sıvıya dayanıklı, sızma durumunda tahliyeyi araca temas etmeden sağlayacak bir gider olabilirdi aslında. bu durum aracın herhangi bir sacında olsa tamamen önemsizdi ama şasi, tavan, direk, podye kelimeleri ülkemizde bir aracı çöp olarak tanımlamaya yetiyor. diğer aracımı kısa süre önce sattım. 5 yıldır kullandığım araç 2008 laguna 3 300bin km'de 1.5dci motora sahip. ağır hasarlı tavan dahil işlemli üç değişenli bir araçtı. daha az yakan araca binmedim ve sorunsuz 80bin km yaptım. @Çağlar Bayur abi görseli ekliyorum. boya tamamen kavrulmuş. çakal alıcı her türlü alengiri çevirir doğru ancak ekspertiz faktörü de var. ortalığı karıştıracak olan onun beyanı olacaktır. alıcı bu pası görmez bile... 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Zincirkıran 22 Aralık 2023 Paylaş 22 Aralık 2023 hocam aracı satmaya çalışıyosanız, işlem yaptırmanız anlamsız olur bence, alıcıya durumu araç başında söyleyin geçin, çok düşünülecek bir durum değil bana kalırsa Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Aralık 2023 Paylaş 22 Aralık 2023 her bölge boyanabilir direk te tavan da (çok bakılan yer) sebebi önemli, saksı düşmüştür, ayna kırılmıştır vs. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts