Fatih ÇOLAK 2 Ocak Yazar Paylaş 2 Ocak Cumartesi aracım servisteydi. Yazılım güncellemesi serviste yokmuş 2012 öncesiyle ilgili verileri tutmak zorunda değillermiş. Yazılım güncellemesi tddi motorlar için olabilir ama bu araç için yok ama kesin konuşmadılar. Akü voltajım düşük çıktı. Yeni akü takıp denediler orda araç çalıştırma sorunu yaşamadı. Yeni akü alacağım. Soğukta enjektör değerlerim iyi çıkmadı. Sabahları ilk çalıştırmada rail basıncım yüksek çıkıyor. P2288 hatası verdi. Enjektörlerde veya sistemde tıkanıklık var dediler. Ankara'da imren as pompaya yönlendirdiler. Yorum bağlantısı
Fatih ÇOLAK 7 Şubat Yazar Paylaş 7 Şubat Tamer Topaç yazdı: MK III TDCİ enjektörleri kodlama ile çalışan bir sisteme sahiptir. Bu kodlar orjinal Delphi tezgahında, motora montajlı ve tüm mekanik işlemleri bitirildikten sonra verilebilmektedir. Bu yöntemlerin dışında yapılan işlemler maalesef ki günü kurtarır ve bir süre sonra benze veya daha başka sorunlar oluşturabilir. Bir nedenle bozuk, yanlış ya da, silinmiş kod, gürültülü/sarsıntılı/düzensiz çalışma, çekiş düşüklüğü/siyah duman ve uyumsuz (fazla/az) tüketim gibi birbirinden farklı ya da, hepsini aynı anda yaşatabilir. hocam haklı çıktınız. Sorun enjektör nozzle kısmında çıktı. Değiştirildi kodlandı. Şuan süper araç 1 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Fatih ÇOLAK yazdı: Sorun enjektör nozzle kısmında çıktı. Değiştirildi kodlandı. Şuan süper araç Hayırlı olsun. Güle güle kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Şubat Paylaş 7 Şubat Fatih ÇOLAK yazdı: hocam haklı çıktınız. Sorun enjektör nozzle kısmında çıktı. Değiştirildi kodlandı. Şuan süper araç doğru yerde tek seferde doğru tamirat mmkün, vesile olsun 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts