Selim Bilgin 4 Aralık 2023 Paylaş 4 Aralık 2023 Eskiden spor araçlar manuel oluyordu, şimdi manuel ile o güçlere hükmetmek çok zor. Yarı otomatiklerin de bir noktada biteceği ve tork konvertörlü + cvt şanzımanların tekel olacağını düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Koray Demir 4 Aralık 2023 Paylaş 4 Aralık 2023 Metin Uzunoğlu yazdı: 1,25 benzinli fiesta ile bolu dağı, kabalak rampalarında 1,6 motorlu bütün dizel ve benzinli araçlarla İroni mi hocam anlamadım 114 nm tork ile mi yapıyordu bunu yoksa dizeller gaza tam basmıyor muydu 1.2 fiestanın 1.6 dizeller karşısında pek şansı bulunmuyor. başka ihtimali yok çünkü. 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Aralık 2023 Paylaş 4 Aralık 2023 Selim Bilgin yazdı: Eskiden spor araçlar manuel oluyordu, şimdi manuel ile o güçlere hükmetmek çok zor. Yarı otomatiklerin de bir noktada biteceği ve tork konvertörlü + cvt şanzımanların tekel olacağını düşünüyorum. Cvt çok keyifli. sabit 1300 devirle giderken hızlanabiliyorum. 😅 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 4 Aralık 2023 Paylaş 4 Aralık 2023 Mehmet Ozyurek yazdı: Cvt çok keyifli. sabit 1300 devirle giderken hızlanabiliyorum. 😅 Güçlü arabada keyifli, atmosferik 100 beygir olsa sabit 4000 devirle gidecektin hızlanmak için. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Aralık 2023 Paylaş 4 Aralık 2023 Selim Bilgin yazdı: Güçlü arabada keyifli, atmosferik 100 beygir olsa sabit 4000 devirle gidecektin hızlanmak için. Hadiii. turbo iyi bişey demekki Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 4 Aralık 2023 Paylaş 4 Aralık 2023 Hep manuel tam manuel di şimdilerde dizim belim ağrıyor imkan olursa bundan sonra ki (istemesem de) otomatik olur inşallah. 1 Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 4 Aralık 2023 Paylaş 4 Aralık 2023 Sabah akşam 1 saat dur kalk varsa tamam otomatik. Çaresi yok. Ama ağır trafik şartları fazla değilse manuel tercih edilebilir. Sonuçta fiyatlara bakınca otomatik şanzıman araç bedelinin %20-30'una denk geliyor. EDC ve CVT de kullanıyorum ama manuel Mondeomun verdiği his başka. Ben güzel bir manuel vites kutusunda netliği, sürüşe hakim olabilmeyi, hiçbir durumda gecikme olmamasını seviyorum. 2 Yorum bağlantısı
Berke Kaya 4 Aralık 2023 Paylaş 4 Aralık 2023 Elektriklilerde şanzuman yok bildiğim kadarıyla, manuel mi otomatik mi tartışması tarihe karışacak. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 4 Aralık 2023 Paylaş 4 Aralık 2023 Koray Demir yazdı: İroni mi hocam anlamadım 114 nm tork ile mi yapıyordu bunu yoksa dizeller gaza tam basmıyor muydu 1.2 fiestanın 1.6 dizeller karşısında pek şansı bulunmuyor. başka ihtimali yok çünkü. Bahsettiğim yerler sürekli ard arda kontra virajlı, 4. veya 3. vitese attığınızda çevirdiği devir ile 100~120 rahat görür lastiklerde 195/50 r15 olunca yol tutuşu mükemmel. Düz yolda 160~170 de biter yol eğimine göre. Dediğim durum virajlı rampada geçerlidir. 1 Yorum bağlantısı
Fikri Keleş 4 Aralık 2023 Paylaş 4 Aralık 2023 Ben şöyle diyeyim,Manuel ama yokuş kalkış destekli.o zaman keyifli oluyor.Şu an arabamda var, desteksiz araba zorluyor dik yokuslarda. Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 4 Aralık 2023 Paylaş 4 Aralık 2023 Manuel, kullanırken keyif alıyorum. Hele de 3’de uzayıp 4’e geçmek gibisi yok. 2 Yorum bağlantısı
İbrahim Aslıoğlu 4 Aralık 2023 Paylaş 4 Aralık 2023 Eyüp Çetin yazdı: Peki ya neden son yıllarda manuel vitese olan ilgi artıyor? Yazının bu cümlesi, otomatik vites satışlarıyla ters düşmemiş mi? Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 5 Aralık 2023 Paylaş 5 Aralık 2023 Askerlik öncesi zamanlarda okul dönemlerinde bana bir Şahin verseler içinde yatardım. Yorum bağlantısı
Ersen şahin 5 Aralık 2023 Paylaş 5 Aralık 2023 Otomatik iyi hoşta vitese tesbih takamıyosun 1 Yorum bağlantısı
Ümit Türk 5 Aralık 2023 Paylaş 5 Aralık 2023 Manuel hamallıktır. Trafik boş olsa daolmasa da . Ciddi sinir ediyor beni. Bir kere otomatik aracım olmadı. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 5 Aralık 2023 Paylaş 5 Aralık 2023 35'e kadar otomatik neymiş, ben kafama göre vites değiştiririm, araba mı beni sürecek ben mi onu diyordum. 35'den sonra biraz biraz fikir değişmeye başlamıştı başarılı otomatikler için. Ameliyattan sonra golfü satı egea aldım. Şunu fark ettim, geç ısınan dizel (ki 1.3 mtj nispeten çok çabuk ısınıyor) + manuel artık bana göre değilmiş. Atmosferiğin bana göre olmadığında da gofte ile Trabzona giderken kadar kılmıştım. Aşırı beslemeli + otomatik + benzinli + ptc kombinasyonu en iyisi sanırım 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 5 Aralık 2023 Paylaş 5 Aralık 2023 Metin Uzunoğlu yazdı: Kesinlikle katılmıyorum 1,25 benzinli fiesta ile bolu dağı, kabalak rampalarında 1,6 motorlu bütün dizel ve benzinli araçlarla baş başa giderdim. o fiesta motoru acaipti. herhalde vites oranlari da kisaydi. 2 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 5 Aralık 2023 Yazar Paylaş 5 Aralık 2023 Ümit Türk yazdı: Manuel hamallıktır. Trafik boş olsa daolmasa da . Ciddi sinir ediyor beni. Bir kere otomatik aracım olmadı. Bende ilk kez otomatik sahibi oldum gerçekten manuel hamallıkmış. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2023 Paylaş 5 Aralık 2023 Doğan Arşiray yazdı: o fiesta motoru acaipti. herhalde vites oranlari da kisaydi. şanzıman motor uyumu kasa hafifliği tümü çok iyi oturmuştu , alt devirler çok canlı idi 1 Yorum bağlantısı
Onur Demir 5 Aralık 2023 Paylaş 5 Aralık 2023 yıllarca manuel araç kullandım ve ısrarla manuel savundum. çok araç kullanan ve kilometre yapan biriydim. huzursuz bacak sendromundan diz kapaklarındaki kıkırdakların yapısının bozulmasına kadar bir sürü kalça ve diz sorunlarım var artık. ara ara şirkette manuel araç kullandığımdan sonraki 3 günüm ağrılarla geçiyor. özellikle 1.90 üzeri boyu olanlar kesinlikle manuel araç kullanmamalılar Yorum bağlantısı
Görkem Küçükyılmaz 5 Aralık 2023 Paylaş 5 Aralık 2023 2000 Model volvomda 4 ileri aisin tam otomatik var- dsg'den geçtiğim için çok korkmuştum ama tork konvertörün keyfi de ayrı Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 5 Aralık 2023 Paylaş 5 Aralık 2023 Doğan Arşiray yazdı: o fiesta motoru acaipti. herhalde vites oranlari da kisaydi. Aynısını @Çağlar Bayurda söylemişti, millet 1,6 zannediyor demişti. Yorum bağlantısı
Recep Yavuz 5 Aralık 2023 Paylaş 5 Aralık 2023 Celal Aydın yazdı: DSG olmasın da, atmosferik tüplü subap yakmış manuel olsun. Manuel vites kullanıcısı olarak soruyorum. Dsg nin dezavantajı nedir? Ben manuel şanzımanda 95000 de baskı balata volan değiştirdim doların tepe yaptığı zaman. Bu DSG de de aynı bölümler, parçalar değişmiyor mu? Bazı otomatik kullanıcıları bu sarf malzemelerden muaf olduklarını düşündükleri için mi böyle sitem dolu kelimeler kullanıyorlar? İnanın merak ettim için soruyorum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts