Tansu Kalafatoğlu 4 Aralık 2023 Paylaş 4 Aralık 2023 Murat Sahın yazdı: Sıran gelmiş sanki İstesen 2 günde satılır. Da ben istemiyorum işte 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 4 Aralık 2023 Yazar Paylaş 4 Aralık 2023 Macit Aliyev yazdı: Benim 5 yaşındakı oğlan Pejo hastası. 2-3 ay önce bayiye gittiydik diğer pejo araçlara baksın diye. 2008ın lansmanı varmış. Bi test sürüşü yapmıştım.1.2 benzinliydi iyi gidiyordu. Dışı da güzel olmuş. Hayırlı olsun güle güle kullanın. Teşekkür ederim. Kullanımı gayet güzel. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 4 Aralık 2023 Paylaş 4 Aralık 2023 Hayırlı olsun. Çok güzel araç, çok şık. Kırmızı rengi de ayrı güzel durmuş. Güle güle kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 4 Aralık 2023 Yazar Paylaş 4 Aralık 2023 Mahmut Yıldız yazdı: Hayırlı olsun. Çok güzel araç, çok şık. Kırmızı rengi de ayrı güzel durmuş. Güle güle kullanın. Teşekkür ederim 🙏🏼 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 4 Aralık 2023 Paylaş 4 Aralık 2023 Hayırlı olsun, sağlıklı günlerde güle güle kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 4 Aralık 2023 Yazar Paylaş 4 Aralık 2023 H.Cenk Bayrakçı yazdı: Hayırlı olsun, sağlıklı günlerde güle güle kullanın. Teşekkür ederim hocam 🙏🏼 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 7 Aralık 2023 Yazar Paylaş 7 Aralık 2023 Kemal Korkmaz yazdı: Hayırlı uğurlu olsun Teşekkür ederim Kemal abi. 🙏🏼 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 14 Aralık 2023 Paylaş 14 Aralık 2023 1.2 püretech motorlar için tamir edilmiyor rektiye edilemiyor diye duydum doğrumudur Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 14 Aralık 2023 Paylaş 14 Aralık 2023 Ali Darbaz yazdı: 1.2 püretech motorlar için tamir edilmiyor rektiye edilemiyor diye duydum doğrumudur artık birçok yeni motor öyle. Lazer kesim mi ne ona benzer şeyler diyorlar. Toyota Dinamik force, 1.3 tce de rektifiye edilemiyor. ama daha Türk ustalarının eline geçmedi. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 14 Aralık 2023 Paylaş 14 Aralık 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: artık birçok yeni motor öyle. Lazer kesim mi ne ona benzer şeyler diyorlar. Toyota Dinamik force, 1.3 tce de rektifiye edilemiyor. ama daha Türk ustalarının eline geçmedi. geçen sene 1.3tce sandık motor 130 bin tl idi. Şimdi kaç para kimbilir Toyota dynamic force tahmini km ömrü nedir @Tansu Kalafatoğlu lazer kesimden kastın bumudur 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 14 Aralık 2023 Yazar Paylaş 14 Aralık 2023 Ali Darbaz yazdı: 1.2 püretech motorlar için tamir edilmiyor rektiye edilemiyor diye duydum doğrumudur https://alsancakauto.com/yaptiklarimiz/peugeot-motor-revizyonu/ Burada yapılabileceği yazıyor. Bu arada 1.2 Puretech hangi yıl çıktı ki rektefiye edilecek kadar kullanıldı. Motor ömrü ne kadar ki? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 14 Aralık 2023 Paylaş 14 Aralık 2023 Eyüp Çetin yazdı: https://alsancakauto.com/yaptiklarimiz/peugeot-motor-revizyonu/ Burada yapılabileceği yazıyor. Bu arada 1.2 Puretech hangi yıl çıktı ki rektefiye edilecek kadar kullanıldı. Motor ömrü ne kadar ki? Benim bildiğim 2016’dan beri bu motor var Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 14 Aralık 2023 Paylaş 14 Aralık 2023 Ali Darbaz yazdı: geçen sene 1.3tce sandık motor 130 bin tl idi. Şimdi kaç para kimbilir Toyota dynamic force tahmini km ömrü nedir @Tansu Kalafatoğlu lazer kesimden kastın bumudur yok. Laser clad teknolojisi. Laser gibi bir cihazla 3d yazıcı gibi metal üretimi yapılıyor. Sanırım bundan dolayı motoru yenilemek istendiğinde bazı noktalar gerekli dayanımı sağlamıyormuş. bununla ilgili ayrı bir konu açılabilir aslında ama bu öyle bir teknolojiki, aynı cihazla parçalanmış motoru da yeniden kullanılır hale getirebilirsin. bu arada hangi kısımlar bu teknoloji ile üretilmiş o da önemli. Blokta nerede kullanılmış mesela? supapları bu yöntemle üretilmiş bir motora, rektifiyede standart supap takınca uyum sağlamayabilir ya da supap yuvaları bu teknoloji ile üretilmişse, yenileme olmaz. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Aralık 2023 Paylaş 14 Aralık 2023 (düzenlendi) 1. 33 tce derken bizim meşhur motordanmı bahsediyorsunuz? o ise bu motor rektefe oluyor, çokta basittir, silindi yuvaları hafifi kumlanır yüzey çizilir, daha sonra bore coating makinasına takılır ve bir kaç dakika sonra sıfır hatayla yüksek hassasiyetle yeniden kaplanır, bitti. ölçüm hunlama gömlek çakma gibi klasik işler yoktur, motoru toplar marşa basarsınız. tek sorun bizim ülkede o kaplamayı yapacak makina yok bilidiğim kadarıyla, şunun gibi birşey... 1.2 puretech ise normal motor, şuanki satılanlarda değişiklik varmı yoksa hala triger kayışı var ve yağ içindemi çalışıyor acep? 1.3 tce kaplaması şöyle, kumlama sonrası bu makinaya girer, birkaç dakikaya işlem biter, motor toplanır, bitti, rektefecilerin sevmediği motordur 14 Aralık 2023 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emin Önal 14 Aralık 2023 Paylaş 14 Aralık 2023 Ali Cihangiroğlu yazdı: bu motor rektefe oluyor, çokta basittir, tek sorun bizim ülkede o kaplamayı yapacak makina yok çokta sorun değilmiş abi ya 5 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Aralık 2023 Paylaş 14 Aralık 2023 (düzenlendi) Emin Önal yazdı: çokta sorun değilmiş abi ya yanlış ülkedeyiz sadece... neyse, yağına dikkat et bu motor emekli eder seni... 14 Aralık 2023 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Aralık 2023 Paylaş 14 Aralık 2023 aa basitmiş, sörf tahtamı balmumu kapalyayım sonra flordia org sanayide bakayım buna 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 14 Aralık 2023 Paylaş 14 Aralık 2023 Plazma yüzey kaplama farklı tabi. Reno öyle. Toyotada laser cladding supap yuvası var. O da biraz sıkıntı. Pejo motorunu bilemem Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Aralık 2023 Paylaş 14 Aralık 2023 https://patents.justia.com/patent/11471937 nissan da da patenti varmış , 94 zetec te sodyum subap vardı vs. olur öyle şeyler Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Aralık 2023 Paylaş 14 Aralık 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Plazma yüzey kaplama farklı tabi. Reno öyle. Toyotada laser cladding supap yuvası var. O da biraz sıkıntı. Pejo motorunu bilemem bildiğim kadarıyla onda yok bir numara, 3 silindir ve eğer kayış hala yağ içindeyse bilemem... Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 14 Aralık 2023 Paylaş 14 Aralık 2023 Ali Cihangiroğlu yazdı: bildiğim kadarıyla onda yok bir numara, 3 silindir ve eğer kayış hala yağ içindeyse bilemem... Rektifiye sonrası zaten motorlar ilk günkü gibi çalışmıyor. Bunlar da biraz kırık çalışır. iyiki motorum km/2 kadar çalışıyor ve lazer plazma falan şeysi falan yok. Dümdüz alüminyum blok kapak Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 14 Aralık 2023 Paylaş 14 Aralık 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Rektifiye sonrası zaten motorlar ilk günkü gibi çalışmıyor. Bunlar da biraz kırık çalışır. iyiki motorum km/2 kadar çalışıyor ve lazer plazma falan şeysi falan yok. Dümdüz alüminyum blok kapak Soğuk çalışıyor ama hep. Habire yağ süzülüyor yeniden start falan. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Aralık 2023 Paylaş 14 Aralık 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: iyiki motorum km/2 kadar çalışıyor hani şu park edince stop etmeden önce 30 saniye rölenatide çalışsın diyen tayfa nerede? 100 le giderken gaza bastın çat diye çalıştı tapa gaz gidilen motorun ömrü de /2 olur ama 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Aralık 2023 Paylaş 14 Aralık 2023 kibrit + motor acı çekiyor, neymiş tasarruf+doğayı korudum = hadi oradan Tansu Kalafatoğlu yazdı: Rektifiye sonrası zaten motorlar ilk günkü gibi çalışmıyor. Bunlar da biraz kırık çalışır. iyiki motorum km/2 kadar çalışıyor ve lazer plazma falan şeysi falan yok. Dümdüz alüminyum blok kapak adam gibi yapamıyorlarda ondan... Yorum bağlantısı
Recommended Posts