Tansu Kalafatoğlu 28 Kasım 2023 Paylaş 28 Kasım 2023 @Ali Cihangiroğlu 4 lt yakıyor. herkes iki araba alamaz. Hem şehir içi hem dışında kullanılacak. start stoplu arabalar gerçekten fazla mekaniğe sahip. Sadede sorunsuz start stop edebilmesi için bile akü, marş motoru, yağlama, v kayış alternatör gibi bir sürü parça fazla gelişmiş. Gibi gibi yakın gelecekte tüm sıfır arabalar hibrit olacak abi. Maalesef Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 28 Kasım 2023 Paylaş 28 Kasım 2023 (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: @Ali Cihangiroğlu 4 lt yakıyor. herkes iki araba alamaz. Hem şehir içi hem dışında kullanılacak. start stoplu arabalar gerçekten fazla mekaniğe sahip. Sadede sorunsuz start stop edebilmesi için bile akü, marş motoru, yağlama, v kayış alternatör gibi bir sürü parça fazla gelişmiş. Gibi gibi yakın gelecekte tüm sıfır arabalar hibrit olacak abi. Maalesef valla benimkinde o ilaveler yok gibi normal marş yapıyor işte, yakın gelecek Elektriklilerin haberin olsun ama emin ol benzinlilerde olacak hatta artabilir, kibritlerse iki arada bir derede bir süre gidecek ve sonrası tarih olacak, Maalesef 28 Kasım 2023 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 15 Nisan Yazar Paylaş 15 Nisan (düzenlendi) Bu arada konuda güncelleme paylaşmamışım. Kasım ayında 1.0 turbolu olanı aldık. 7bin km deydi. Birkaç kez kullandım. Vites geçişleri sorunsuz, gidişi güzel, donanımı yeterli bir araç. Süspansiyonların sert olduğunu düşünüyordum ancak lastik basınçlarının 46bar olduğunu farkettim, 32 ye indirince düzeldi. Yakıt ortalaması kısa mesafe 6.5lt civarında. Kablosuz carplay, geri görüş kamerası, ön park sensörü gibi sınıfından sıyrılan ek özellikler konmuş. Eşim araçtan memnun. 15 Nisan tarihinde Erhan Doruk tarafından düzenlendi 5 Yorum bağlantısı
Cem Işık 16 Nisan Paylaş 16 Nisan 1.4 atmosferik yerine turbo tercih edilmesi mantıklı olmuş, kazasız belasız güzel günlerde kullanın Yorum bağlantısı
Recommended Posts