Çağlar Bayur 16 Eylül Paylaş 16 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: ve ucuz tasarımlı SS alayım 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 16 Eylül Yazar Paylaş 16 Eylül Tansu Kalafatoğlu yazdı: Start stop sistemler, mild hibritle beraber ekonomik binek otomobil sekteröndeki en karmaşık sistemlere sahip. Ve arıza ihtimali en fazla olanlardan marş motoru, alternatör, klima, motor ve turbo yağlama, akü, elektronik devreler hepsi daha karmaşık tasarlanıyor. hibrit arabalar o yüzden, günümüz start stoplu arabalara göre daha basit ve ucuz tasarımlı Doğru tabii, ama küçük şehirlerde çok sık dur kalk yapmadığımız için sorun olmuyor. Kırmızı ışık yanıyor 1 dakika rolantide bekleyeceğine araç stop ediyor, sonra devam ediyorsun. Bu kullanımda mantıklı, ama İstanbul'da çok zorlanır sistem. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 17 Eylül Paylaş 17 Eylül Evren Erakçora yazdı: Doğru tabii, ama küçük şehirlerde çok sık dur kalk yapmadığımız için sorun olmuyor. Kırmızı ışık yanıyor 1 dakika rolantide bekleyeceğine araç stop ediyor, sonra devam ediyorsun. Bu kullanımda mantıklı, ama İstanbul'da çok zorlanır sistem. Burada kırmızı ışıkta denik geliyor bazen. Yan yana duruyoruz, öndekiler safları sıklaştırmaya başlıyor. Yndaki 4 5 defa çalışıp stop ediyor bu esnada. Ben uyuz oluyorum yanda.. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 19 Ekim Yazar Paylaş 19 Ekim Erdek tarafına gittik geldik, 4.8 L /100 km yaktı. 100-120 km hızla , normal kullanımda. 6 1 Yorum bağlantısı
İnan Çınar 19 Ekim Paylaş 19 Ekim (düzenlendi) Evren Erakçora yazdı: Erdek tarafına gittik geldik, 4.8 L /100 km yaktı. 100-120 km hızla , normal kullanımda. 90 la gidilse 4.5 yakacak yani. İnan bunu beğendi. Manuel vites mi araç? 19 Ekim tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 19 Ekim Yazar Paylaş 19 Ekim İnan Çınar yazdı: 90 la gidilse 4.5 yakacak yani. İnan bunu beğendi. Manuel vites mi araç? Manuel vites. 4.1 e kadar düşüyor. Turbo, direkt enjeksiyon, 3 silindir, aktif ızgara, değişen subap zamanlaması, silindir kapatma gibi bir çok teknoloji ile. Lastikler de conti eco , onun da faydası var. Rüzgar direnci de fena değil. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 6 Kasım Yazar Paylaş 6 Kasım 16bin kmde yetkilide bakım yapılmıştı. Bir yıl doluyor, bugün Mehmet Özyürek abimizden kasko yu yaptırdık. Sağ olsun ,uygun fiyata yaptı. Km 18bin oldu bir yılda. Genel yakıt ortalaması 5.7 görünüyor. Bence çok iyi. İlk defa beyaz aracım oldu, çok kullanışlıymış, ayda yılda bir yıkasan da oluyor. Soğukken 3 silindirin biraz titreşimli çalışması dezavantaj , özellikle alt devirlerde, ancak çekişi ve düşük tükemi memnun ediyor. Direksiyon sistemi çok güzel , hassas , ağırlığı dengeli. Süspansiyon biraz sert gibi ,17 jant iyi 18 jantla gereksiz sert olurdu. Malzeme kalitesi işçilik yeterli, pek tıkırdama yok gibi, çok bozuk yollarda gösterge civarından gıcırtı gelebiliyor, kapılar , bagaj tok. Frenler yüklüyken de çok iyi. Conti eco lastikler tasarruf sağlıyor, kuru zeminde iyi, ıslakta dikkat lazım. Bagaj küçük olmasına rağmen bana fazlasıyla yetiyor, koltuklar yatınca hacim çok genişliyor. 12 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 7 Kasım Paylaş 7 Kasım Evren Erakçora yazdı: 16bin kmde yetkilide bakım yapılmıştı. Bir yıl doluyor, bugün Mehmet Özyürek abimizden kasko yu yaptırdık. Sağ olsun ,uygun fiyata yaptı. Km 18bin oldu bir yılda. Genel yakıt ortalaması 5.7 görünüyor. Bence çok iyi. İlk defa beyaz aracım oldu, çok kullanışlıymış, ayda yılda bir yıkasan da oluyor. Soğukken 3 silindirin biraz titreşimli çalışması dezavantaj , özellikle alt devirlerde, ancak çekişi ve düşük tükemi memnun ediyor. Direksiyon sistemi çok güzel , hassas , ağırlığı dengeli. Süspansiyon biraz sert gibi ,17 jant iyi 18 jantla gereksiz sert olurdu. Malzeme kalitesi işçilik yeterli, pek tıkırdama yok gibi, çok bozuk yollarda gösterge civarından gıcırtı gelebiliyor, kapılar , bagaj tok. Frenler yüklüyken de çok iyi. Conti eco lastikler tasarruf sağlıyor, kuru zeminde iyi, ıslakta dikkat lazım. Bagaj küçük olmasına rağmen bana fazlasıyla yetiyor, koltuklar yatınca hacim çok genişliyor. Hem makyajlı hem de makyajsız dizel otomatik focus ile (makyajlılar 115, makyajsızlar 120 hp) kendi aracımı kıyasladığımda (dizel fiesta) aynı sürüş zevki yok sanki. Direksiyon daha hissis ve lastik yanak kalınlığından belkide bazen çok esniyorlar. Bu tutuşa olumsuz etki etmiyor o kesin ama yine de sevemedim ben. Belki sedan focus olduğu içindir bilmiyorum ama hb daha doğru bence de Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Kasım Yazar Paylaş 7 Kasım Ü.Emre Kartal yazdı: Hem makyajlı hem de makyajsız dizel otomatik focus ile (makyajlılar 115, makyajsızlar 120 hp) kendi aracımı kıyasladığımda (dizel fiesta) aynı sürüş zevki yok sanki. Direksiyon daha hissis ve lastik yanak kalınlığından belkide bazen çok esniyorlar. Bu tutuşa olumsuz etki etmiyor o kesin ama yine de sevemedim ben. Belki sedan focus olduğu içindir bilmiyorum ama hb daha doğru bence de Fiesta gibisi yok, hafif ve çevik. Gokart gibi keyifli bir araba. 1 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 7 Kasım Paylaş 7 Kasım Evren Erakçora yazdı: Fiesta gibisi yok, hafif ve çevik. Gokart gibi keyifli bir araba. Aslında hafifte değil, 1200 kg civarı dizelleri. Benzer sınıftaki araçlara göre hafif diyemeyiz ama ağırlık dağılımı ve oturma pozisyonu, ön camın tasarımı vs bu hissi veriyor bence. Değiştirme niyetindeyim, birkaç araç var listemde, ona rağmen kesinlikle emin değilim. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Kasım Yazar Paylaş 7 Kasım Ü.Emre Kartal yazdı: Aslında hafifte değil, 1200 kg civarı dizelleri. Benzer sınıftaki araçlara göre hafif diyemeyiz ama ağırlık dağılımı ve oturma pozisyonu, ön camın tasarımı vs bu hissi veriyor bence. Değiştirme niyetindeyim, birkaç araç var listemde, ona rağmen kesinlikle emin değilim. Focus vs ye göre. Yorum bağlantısı
Koray Demir 29 Kasım Paylaş 29 Kasım Direksiyon hissiyatı ve tepkileri Focus 1-2 nin keyfini veriyor mu yoksa vw gibi yapay mı? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 29 Kasım Yazar Paylaş 29 Kasım Koray Demir yazdı: Direksiyon hissiyatı ve tepkileri Focus 1-2 nin keyfini veriyor mu yoksa vw gibi yapay mı? Direksiyon hissi güzel, hassas, ağırlığı dengeli, yüksek süratte güvenli hissettiriyor. Ama focus 1 çok daha hafif olduğu için çevik hissettiriyor, virajda focus1 daha iyi olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 2 Aralık Paylaş 2 Aralık (düzenlendi) . 2 Aralık tarihinde Aytac Sakal tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 5 Aralık Yazar Paylaş 5 Aralık Geçenlerde panik fren yapmak zorunda kaldım kediyi ezmemek için hızım 70,80 km gibiydi, neyse ki kediye bir şey olmadı. Fakat ABS devreye girerken 4 lü yakması gerekmiyor mu? İçeride lamba yanmadı. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 5 Aralık Yazar Paylaş 5 Aralık Çağlar Bayur yazdı: daha da bi panik olması lazım olabilir? Tam fren gücü ile ABS fena takırdadı. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 5 Aralık Paylaş 5 Aralık Evren Erakçora yazdı: Geçenlerde panik fren yapmak zorunda kaldım kediyi ezmemek için hızım 70,80 km gibiydi, neyse ki kediye bir şey olmadı. Fakat ABS devreye girerken 4 lü yakması gerekmiyor mu? İçeride lamba yanmadı. türkiyede bu donanım zorunlu mu yasal olarak? eğer değilse bazı markalar koymuyor onu Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 5 Aralık Paylaş 5 Aralık Evren Erakçora yazdı: Geçenlerde panik fren yapmak zorunda kaldım kediyi ezmemek için hızım 70,80 km gibiydi, neyse ki kediye bir şey olmadı. Fakat ABS devreye girerken 4 lü yakması gerekmiyor mu? İçeride lamba yanmadı. Durunca yanıyor diye biliyorum Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 5 Aralık Yazar Paylaş 5 Aralık Tansu Kalafatoğlu yazdı: türkiyede bu donanım zorunlu mu yasal olarak? eğer değilse bazı markalar koymuyor onu 2023te sanırım zorunlu değildi. Şimdi zorunlu olabilir. Bende bu donanım yok sanırım. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 5 Aralık Paylaş 5 Aralık Evren Erakçora yazdı: 2023te sanırım zorunlu değildi. Şimdi zorunlu olabilir. Bende bu donanım yok sanırım. Özellik açma şeysinden açtırılır gibi bir şey olabilir Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan 6 Aralık Paylaş 6 Aralık Vardır, panik yeterli gelmemiştir. Babamın 2010 C-max'de bile vardı yanlış hatırlamıyorsam ilk aldığımız zamanlarda denemiştim. Hangi güçle frene bastığımı ben bile hatırlamıyorum düşünün yani 2023 model arabada olmaz olur mu? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 6 Aralık Yazar Paylaş 6 Aralık Alptuğ Özcan yazdı: Vardır, panik yeterli gelmemiştir. Babamın 2010 C-max'de bile vardı yanlış hatırlamıyorsam ilk aldığımız zamanlarda denemiştim. Hangi güçle frene bastığımı ben bile hatırlamıyorum düşünün yani 2023 model arabada olmaz olur mu? Ford bu belli olmaz,koymamıştır Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan 6 Aralık Paylaş 6 Aralık Evren Erakçora yazdı: Ford bu belli olmaz,koymamıştır Araç tamamen durmuş muydu? Yorum bağlantısı
Recommended Posts