Ali Cihangiroğlu 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Wikipedia’da risk diye aratınca turbo + çift kavrama yazıyor hayat risk Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Çağlar Bayur yazdı: mantığı güzel, 60 ps ile şarj et, 200 kw ile gazla. ancak setup şu an hatalı, jeneratörü düşük devirli diesel olsa daha iyi idi, ancak şu an ki plaza pazarlamacıları dünyadaki benzin stoğunu yakma görevini üstlendi. Tıpkı tcdd lokomotifleri gibi, elbet bir gün olacak. Çağlar Bayur yazdı: lpg candır.... peki jenaratörleri niye lpg li yapmıyorlar? 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 16 Şubat Paylaş 16 Şubat (düzenlendi) Metin Uzunoğlu yazdı: Tıpkı tcdd lokomotifleri gibi, elbet bir gün olacak. peki jenaratörleri niye lpg li yapmıyorlar? onlar tarih oldu sayılır, devir tam elektrik (kablodan direk şebekeden) devri, karma devri değil, elbet birgün geçmiş zamandaydı geldi geçti o treni lpg ile çalıştırsana onuda birak hibrit olsunda görelim hele 16 Şubat tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Mahmut Yıldız yazdı: Ne güzel işte, ilahi şeyler aklına gelmiş, Isındın ama, doğru söyle. valla ısındım. Camı bile açtım Ama bana 5,5 litreye mâl oldu Metin Uzunoğlu yazdı: Tıpkı tcdd lokomotifleri gibi, elbet bir gün olacak. peki jenaratörleri niye lpg li yapmıyorlar? Varil petrolden en az çıkan ürün lpg. Zaten hepsi hızlı trene dönüyor hocam. sıfırdan lpg sistemli araba da üretilebilirdi. 1-2 model üretildi amerikada vs. Ama devamı gelmedi. Mazot ve benzin tüketilmek zorunda. 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Metin Uzunoğlu yazdı: peki jenaratörleri niye lpg li yapmıyorlar? bujili jeneratör olmaz zaten, diesel olması gereken 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: al sana yeni araba, (hemde 1.8 atmosferik motorla, şanzıman olmasa ocağın söner, hangi çağdayız) karma tüketim 4.8 lt, bendeki 5.3 lt. benimkini verip boşlaynı için 660 bin oda bu ay (clio 1.4 milyon, buda ayrı bir saçmalık), martta 900 bin ilave para vermem lazım ki buda boşlaynı, işe yarayanına ise bu ay 930 bin martta 1.180.000 tl fark vermem lazım, hani nerde kaldı tasarrufu bilmem nesi, İstanbulda yaşasam bile bu farkı senelerce kapatamam, aksine 1 milyonu 1 sene sonra ne hale getirirsin sen düşün, tasarruf parayla olur, arabanın yaktığıyla tasarruf adam gibi ekonomisi olan ülkelerde olur, bizde değil. https://www.toyota.com.tr/araba-modelleri/c-hr/olustur?path=configure/6c193d6b-514c-436f-ab43-654d97e601d8/04f8b11b-38d1-4740-a8d4-6ed7cc040fa5#carconfig-engine Edremit izmire bakacaksak 3.7 benimki. İzmir içinde 8 altına inmez senin araba. Ayvalık içinde 4.9 yakıyor 1.5 dci. Soğuk kısa mesafe. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Çağlar Bayur yazdı: bujili jeneratör olmaz zaten, diesel olması gereken lpg benzine göre zor tutuşuyor. Sıkıştırma oranını dizel gibi yapsak? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Metin Uzunoğlu yazdı: peki jenaratörleri niye lpg li yapmıyorlar? Tüketim. Yüksek devir istiyor ısı çok fazla lpg’de. Ancak çok soğuk iklimlerde bildiğim benzinli 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Sıkıştırma oranını dizel gibi yapsak? fenomen olursun bir de newton ters döner 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Servet Aydın yazdı: Tüketim. Yüksek devir istiyor ısı çok fazla lpg’de. Ancak çok soğuk iklimlerde bildiğim benzinli ama lpg’li arabanın kat sıcaklığı benzin ile aynı ölçülüyor hep Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 16 Şubat Paylaş 16 Şubat (düzenlendi) İlkay Başaran yazdı: Edremit izmire bakacaksak 3.7 benimki. İzmir içinde 8 altına inmez senin araba. Ayvalık içinde 4.9 yakıyor 1.5 dci. Soğuk kısa mesafe. yok çok denedim, 5.5 larda geziyorum, sabah trafiğine girmiyorum tabii, burada 5-5.3 falan... seninkide tırt, acaip yakıyor, hemen sat kibrit al, kışın battaniyen benden 16 Şubat tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: ama lpg’li arabanın kat sıcaklığı benzin ile aynı ölçülüyor hep Yanma derecesi yüksek lpg’nin. Hele ki bir de sabit devir. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Servet Aydın yazdı: Yanma derecesi yüksek lpg’nin. Hele ki bir de sabit devir. ama egzoz sıcaklığını aynı ölçüyor kat sensörü. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Hatalı Aralarında 100derece mi ne fark var. Bir de lpg yanılmıyor isem birim zamanda daha hızlı alevlenip sönüyor Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Servet Aydın yazdı: Hatalı Aralarında 100derece mi ne fark var. Bir de lpg yanılmıyor isem birim zamanda daha hızlı alevlenip sönüyor ama işte deneylerde yanma sıcaklığında belirgin fark yok diyor abi. sıcaklığın yüksek çıkma sebebi kötü lpg ayarı bence. Bozuk ayarda benzinin de yanma sıcaklığı yüksek çıkar. bence lpg çok iyi ve daha fazla sıkıştırma ile daha verimli motor verimi elde edilecek bir yakıt. Ama nanet olsun küresel güçlere Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: ama işte deneylerde yanma sıcaklığında belirgin fark yok diyor abi. sıcaklığın yüksek çıkma sebebi kötü lpg ayarı bence. Bozuk ayarda benzinin de yanma sıcaklığı yüksek çıkar. bence lpg çok iyi ve daha fazla sıkıştırma ile daha verimli motor verimi elde edilecek bir yakıt. Ama nanet olsun küresel güçlere Yüzde 25 fazla yakmıyor mu? Neden verimli? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Evren Erakçora yazdı: Yüzde 25 fazla yakmıyor mu? Neden verimli? lpg tek başına öyle, benzinli için tasarlanmış motorda nerede o verim, araba gitmediği gibi yakıyorda, fiyatını benzinle aynı yap o zaman görelim verimi, verim=para bizde, motorun bu işe ne diyeceğini zaten hesaba katmıyorum, lpg benzine göre tasarlanmış motorda olmaz. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Evren Erakçora yazdı: Yüzde 25 fazla yakmıyor mu? Neden verimli? lpg ucuz. Bu şekilde bakarsak uranyum yakalım. Benzin verimsiz Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: lpg ucuz. Bu şekilde bakarsak uranyum yakalım. Benzin verimsiz Ucuz değil ki vergisi düşük. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: lpg ucuz. Bu şekilde bakarsak uranyum yakalım. Benzin verimsiz bulda yakalım, zenginmi fakirmi istersin.... lpg iyi güzel ama motorlara olmaz, motor bunun için tasarlanmış olmalı, onun dışında anca az apara vereyimin dışına çıkamaz, fiyatını benzin seviyesine çeksinler bak bakalım ne tüpçüsü kalıyor nede arabası, bizde sadece cebe bakar bu işler, gerisi boş ne verime ne başka şeye bakar, hangisi işine gelirse... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: lpg ucuz. Bu şekilde bakarsak uranyum yakalım. Benzin verimsiz putinin engellemesler... yapmıştı 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Evren Erakçora yazdı: Ucuz değil ki vergisi düşük. Ucuz bence. Vergi olarak 3-5 lira fark eder. Pompada biri 20 diğeri 40 lira. Hatta mazot 45 Avrupa amerika aşırı araç kullananlar ve sineğin yağını çıkarmak isteyenler lpg taktırıyor. Demekki orada da ucuz. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Evren Erakçora yazdı: Yüzde 25 fazla yakmıyor mu? Neden verimli? Yanma verimi eşitliği ve özgül ağırlık hikayeleri filan Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Servet Aydın yazdı: Yanma verimi eşitliği ve özgül ağırlık hikayeleri filan şu lpg ayarcıları da bunu uyguluyor. 1 birim benzindeki joule ile kaç birimdeki lpg aynı değeri verir diyor. atlanan durum ise, tüm ateşleme, hava sirkülasyonu ve piston başı benzine göre tasarlanmış. Artık ne kadar olursa. zaten direkt enjeksiyonlu arabada yakıtı emme manifoldundan verince teknolojinin birazı çöp oluyor. candan video atmış. Tiggo benzinli binilemez deyip yapıştırıyor 35 bin liralık kiti Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Oksijen sensörü lpg oluyacak şekilde olmadığı sürece lpg tam tepe verimi de veremiyor. Caterpıllar bu konuda çok iyi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts