İlkay Başaran 15 Şubat Paylaş 15 Şubat Sani Gerşon yazdı: En azından naylon motorlu değil desene Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Şubat Paylaş 15 Şubat İlkay Başaran yazdı: En azından naylon motorlu değil desene renoğ fan club kurucusu adam 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 15 Şubat Paylaş 15 Şubat (düzenlendi) Sani Gerşon yazdı: Hah işte, ben de onu diyorum. 4x4'e para verip 185'le gideceğime, 4x2 hibrite para verip 180'i görürüm kadranda. Bi de 1.3 deyip 1.4 vergisi de ödemem en azından. Etrafta da 4x4 deyip gezmem bare Tatlı su 4x4'leri sizi hehehe 1.33 ne 1.3 ü, kağnı gibi senin kibrit o ne öyle 0-100 hızlanması 185 mi naaptın o hızmı kaşkayı bilmem ama bu arada kaşkay e-power lar dökülüyor servislerde yığılma varmış diyorlar, bilgisi olan? 15 Şubat tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 Şubat Paylaş 15 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: hehehe 1.33 ne 1.3 ü, kağnı gibi senin kibrit o ne öyle 0-100 hızlanması 185 mi naaptın o hızmı kaşkayı bilmem ama bu arada kaşkay e-power lar dökülüyor servislerde yığılma varmış diyorlar, bilgisi olan? 2017’de nissan note e-powerlar da öyleydi Ama internet aleminde teknik sıkıntıyla ilgili pek bir şey yok. Facebook grubunu bilmiyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Şubat Yazar Paylaş 15 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: bu arada kaşkay e-power lar dökülüyor servislerde yığılma varmış diyorlar, bilgisi olan? E-power'dan şikayet çok.. servise giren 2 ayda anca çıkıyormuş. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 15 Şubat Paylaş 15 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: E-power'dan şikayet çok.. servise giren 2 ayda anca çıkıyormuş. bende öyle duydum, bilinmeyen arıza hemde, çözemiyorlarmışmış, verim falan anlamam arkadaş, har har çalışan gürültü motor, neymiş elektrikliymiş, daha değişken konumlu kranktan cortlayacak, bekleyin görün... 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Şubat Yazar Paylaş 15 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: bende öyle duydum, bilinmeyen arıza hemde, çözemiyorlarmışmış, verim falan anlamam arkadaş, har har çalışan gürültü motor, neymiş elektrikliymiş, daha değişken konumlu kranktan cortlayacak, bekleyin görün... Muhtemelen bir yazılım sorunudur. Yazılım hatası elektronik soruna sebep oluyordur. Sadece tahmin. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: har har çalışan gürültü motor, jeneratör mantığını kanıksamadıkça, motorun çalışma karakteri garip gelir normal Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 16 Şubat Paylaş 16 Şubat (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: jeneratör mantığını kanıksamadıkça, motorun çalışma karakteri garip gelir normal motorda yada jenaratör değil sorun, aslında motor sıkıntı çıkarmaya müsaitte o ayrı, mantık gereksiz, benzin yakıp elektrik üretip elektrikli motorla gideceğine, yak benzini devam et, geleceği olmayan eskisi gibi rafa kalkmaya mahkum sistem=e-power 16 Şubat tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: motorda yada jenaratör değil sorun, aslında motor sıkıntı çıkarmaya müsaitte o ayrı, mantık gereksiz, benzin yakıp elektrik üretip elektrikli motorla gideceğine, yak benzini devam et, geleceği olmayan eskisi gibi rafa kalkmaya mahkum sistem=e-power İçten yanmalı motor dünyadaki en verimsiz makineleren biri. Sürekli devir değiştiren motorun verimi %30 ancak oluyor. ama jeneratör olarak sabit devirlerde çalışınca verim %45’e kadar çıkıyor. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: benzin yakıp elektrik üretip elektrikli motorla gideceğine, mantığı güzel, 60 ps ile şarj et, 200 kw ile gazla. ancak setup şu an hatalı, jeneratörü düşük devirli diesel olsa daha iyi idi, ancak şu an ki plaza pazarlamacıları dünyadaki benzin stoğunu yakma görevini üstlendi. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Şubat Yazar Paylaş 16 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: motorda yada jenaratör değil sorun, aslında motor sıkıntı çıkarmaya müsaitte o ayrı, mantık gereksiz, benzin yakıp elektrik üretip elektrikli motorla gideceğine, yak benzini devam et, geleceği olmayan eskisi gibi rafa kalkmaya mahkum sistem=e-power Bozulmaz ise % 30 civarında ekonomik ama.. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Çağlar Bayur yazdı: mantığı güzel, 60 ps ile şarj et, 200 kw ile gazla. ancak setup şu an hatalı, jeneratörü düşük devirli diesel olsa daha iyi idi, ancak şu an ki plaza pazarlamacıları dünyadaki benzin stoğunu yakma görevini üstlendi. hah yakaladın, olay benzin stoğunu tüketmek zaten, o yüzden benzinli iyidir, akıma uyacaksın 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 16 Şubat Paylaş 16 Şubat (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: İçten yanmalı motor dünyadaki en verimsiz makineleren biri. Sürekli devir değiştiren motorun verimi %30 ancak oluyor. ama jeneratör olarak sabit devirlerde çalışınca verim %45’e kadar çıkıyor. hiç sorun değil, umrumdada değil, çevre falan zaten kimsenin umruda değil, yerim verimini, cebinden çıkana bakacaksın, araç pahalı, sorun çıkarmaya müsait, gereksiz 2 motor var bu zaten saçmalık, neymiş verim biniyorum benzinliye, yüksek tork devir zaten rolantide ne olacak inip çıksa, kasmadan kafama göre gidiyorum yaktığı 5 lt, uzun yolda dizel gibi, ne uğraşacağım onla bunla... ha şu olurdu, de ki kibrit olsun hadi bi nebze ama aması var; kilyonun kibiriti fena değil, şanzıman ilk nesildeki gibi 7HDT300 değil artık, senin araba gibi olmuş şanzıman, bu aracı adam gibi fiyattan verseler takas yapardım ama keyfine haa, fakat şuan benimkine denk hali 1.4 milyon, mtv side cabası.. 1.4 milyona alırmıydın de hadi, tasarruf haa, kafadan 500.000 tl. fark ödemem lazımki buna kasko sigorta mtv dahil değil, ne zamana kapanacak o fark. kibrite vereceğim farkı vergiyi hesap et, yemişim tasarrufunu, senelerce kapatamam o farkı, o yüzden kışın sıcak yazın soğuk , bastımmı uzayan basmadımmı yakmayan turbo benzinli aracımla mutluyum, zaten sonrasıda yok, araba almayacağım gerek olmayacak büyük ihtimal.... Mehmet Ozyurek yazdı: Bozulmaz ise % 30 civarında ekonomik ama.. fiyat ve vergi farkınıda hesaba kat, senin %30 duman olduğu gibi %80 kara geçtim senin araba güzel, iyi bak emekli ol Çağlar Bayur yazdı: lpg candır.... düp mutfakta ama olsun haklısın oda var benim için düp budur 16 Şubat tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 16 Şubat Paylaş 16 Şubat (düzenlendi) al sana yeni araba, (hemde 1.8 atmosferik motorla, şanzıman olmasa ocağın söner, hangi çağdayız) karma tüketim 4.8 lt, bendeki 5.3 lt. benimkini verip boşlaynı için 660 bin oda bu ay (clio 1.4 milyon, buda ayrı bir saçmalık), martta 900 bin ilave para vermem lazım ki buda boşlaynı, işe yarayanına ise bu ay 930 bin martta 1.180.000 tl fark vermem lazım, hani nerde kaldı tasarrufu bilmem nesi, İstanbulda yaşasam bile bu farkı senelerce kapatamam, aksine 1 milyonu 1 sene sonra ne hale getirirsin sen düşün, tasarruf parayla olur, arabanın yaktığıyla tasarruf adam gibi ekonomisi olan ülkelerde olur, bizde değil. https://www.toyota.com.tr/araba-modelleri/c-hr/olustur?path=configure/6c193d6b-514c-436f-ab43-654d97e601d8/04f8b11b-38d1-4740-a8d4-6ed7cc040fa5#carconfig-engine 16 Şubat tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fazlı Özdemir 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Hayırlı olsun Mehmet Abi. Güle güle kullan. Çok güzel bir seçim olmuş. E-power'ı test ettiğimde çok beğenmiştim. Bunun hem e-power sorunlarından azade olması, hem 4x4 olması, hem bağımsız arka süspansiyonu harika bir kombinasyon oluşturuyor. Bu araç için LPG dönüşümü hakkındaki düşünceni merak ediyorum. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Şubat Paylaş 16 Şubat İyi güzel ama dün Günlük rutin yolumu 1.0 tce ile gittim döndüm. Aman tanrııımmmm dedim. Ortalama 10 Ali Cihangiroğlu yazdı: bendeki 5.3 lt. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: motorda yada jenaratör değil sorun, aslında motor sıkıntı çıkarmaya müsaitte o ayrı, mantık gereksiz, benzin yakıp elektrik üretip elektrikli motorla gideceğine, yak benzini devam et, geleceği olmayan eskisi gibi rafa kalkmaya mahkum sistem=e-power 80’lerde başlayan sistem hala devam ediyor verimli olarak. https://www.still.co.uk/solution-competence/energy-systems/hybrid-technology.html Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: İyi güzel ama dün Günlük rutin yolumu 1.0 tce ile gittim döndüm. Aman tanrııımmmm dedim. Ortalama 10 Ne güzel işte, ilahi şeyler aklına gelmiş, Isındın ama, doğru söyle. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 16 Şubat Paylaş 16 Şubat (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: 80’lerde başlayan sistem hala devam ediyor verimli olarak. https://www.still.co.uk/solution-competence/energy-systems/hybrid-technology.html bizde edemiyor ama, ayrıca iş makinası geç hele, tamam az yakıyor biraz ama paraya bakacaksın detaya değil, şimdi benim için konuşalım, bendekini satıp hibrit araç almam sence mantıklımı, tasarruf sadece az yakmaklamı oluyor, herşeyi hesap et. vereceğim parayı 1 sene sonra ne hale getiririm birde öyle düşün, araba zammı falan devede kulak kalır Tansu Kalafatoğlu yazdı: İyi güzel ama dün Günlük rutin yolumu 1.0 tce ile gittim döndüm. Aman tanrııımmmm dedim. Ortalama 10 3 silindirli liste dışı kardeş hemde cvt, ohoooo, o araba az kullanan keyfi kullanan için.. senin dediğin İstanbulda hergün işe giden gelen duman olmuş insanlar için geçerli, orası başka bir gezegen, size havayla çalışan araba lazım İstanbulda yaşasam ve araba alacak olsam ya tüplü basit bişey, kır dök çarp umrunda olmayacak birşey alırsın, yada imkanın varsa riski seviyorsan kibrit alırsın, ama bu dediğim hergün işe geden gelen için geçerli, keyfi gezen adamın işi olmaz bunlarla, ya alır turbo benzinli yada tesla alır evinin garajında şarj eder bakar keyfine ... 16 Şubat tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Şubat Yazar Paylaş 16 Şubat Fazlı Özdemir yazdı: Hayırlı olsun Mehmet Abi. Güle güle kullan. Çok güzel bir seçim olmuş. E-power'ı test ettiğimde çok beğenmiştim. Bunun hem e-power sorunlarından azade olması, hem 4x4 olması, hem bağımsız arka süspansiyonu harika bir kombinasyon oluşturuyor. Bu araç için LPG dönüşümü hakkındaki düşünceni merak ediyorum. Çok teşekkür ederim. Lpg ile uyumlu olduğu söyleniyor ancak lpg takıp amorti ettirecek kadar kullanmayacağımı düşünüyorum. İmkan olursa bir üst donanımını alırım. Yada başka bir yatırım fırsatı doğarsa otomobil bütçesini daraltır, J11 kasaya dönerim.. J11 kasaları da çok seviyorum. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Muhtemelen bir yazılım sorunudur. Yazılım hatası elektronik soruna sebep oluyordur. Sadece tahmin. fazla karışık iyi değildir, 2 motor iki sistem ve işbirliği ise hiç... Mehmet Ozyurek yazdı: Çok teşekkür ederim. Lpg ile uyumlu olduğu söyleniyor ancak lpg takıp amorti ettirecek kadar kullanmayacağımı düşünüyorum. İmkan olursa bir üst donanımını alırım. Yada başka bir yatırım fırsatı doğarsa otomobil bütçesini daraltır, J11 kasaya dönerim.. J11 kasaları da çok seviyorum. düpten uzak dur, bir dost tavsiyesi düplersen motordan önce ben hesap sormaya gelirim ona göre 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Şubat Paylaş 16 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: bizde edemiyor ama, ayrıca iş makinası geç hele, tamam az yakıyor biraz ama paraya bakacaksın detaya değil, şimdi benim için konuşalım, bendekini satıp hibrit araç almam sence mantıklımı, tasarruf sadece az yakmaklamı oluyor, herşeyi hesap et. vereceğim parayı 1 sene sonra ne hale getiririm birde öyle düşün, araba zammı falan devede kulak kalır 3 silindirli liste dışı kardeş hemde cvt, ohoooo, o araba az kullanan keyfi kullanan için.. senin dediğin İstanbulda hergün işe giden gelen duman olmuş insanlar için geçerli, orası başka bir gezegen, size havayla çalışan araba lazım İstanbulda yaşasam ve araba alacak olsam ya tüplü basit bişey, kır dök çarp umrunda olmayacak birşey alırsın, yada imkanın varsa riski seviyorsan kibrit alırsın, ama bu dediğim hergün işe geden gelen için geçerli, keyfi gezen adamın işi olmaz bunlarla, ya alır turbo benzinli yada tesla alır evinin garajında şarj eder bakar keyfine ... Wikipedia’da risk diye aratınca turbo + çift kavrama yazıyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts