Tansu Kalafatoğlu 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Sani Gerşon yazdı: Yok, mekanik değil. Tansu bey latife yapmış sanırım Elektronik limitli. yazılım atalım. Elektrik motoru 25 bin çevirirse 250’yi görebilir 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Serdar Göktaş yazdı: Bugün Antalya da okullarin tatil olması işimize yaradı. Listemizde olmayan bir araç için kaporamizi verdik. Hayırlı olsun, hangi paket alıyorsunuz? Tansu Kalafatoğlu yazdı: yazılım atalım. Elektrik motoru 25 bin çevirirse 250’yi görebilir Elektrik motoru ile alakalı olduğunu sanmıyorum. Tamamen ECU'dan limitli olmalı. Megane mesela 199'a limitliydi. Duster ise yanlış hatırlamıyorsam 155'e limitliydi. 1 Yorum bağlantısı
Serdar Göktaş 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Sani Gerşon yazdı: Hayırlı olsun, hangi paket alıyorsunuz? Elektrik motoru ile alakalı olduğunu sanmıyorum. Tamamen ECU'dan limitli olmalı. Megane mesela 199'a limitliydi. Duster ise yanlış hatırlamıyorsam 155'e limitliydi. Sağolun teşekkürler 😀 shine paket oldu. Shine bold olsa daha güzel olacaktı ama. Hayırlısı Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Sani Gerşon yazdı: Hayırlı olsun, hangi paket alıyorsunuz? Elektrik motoru ile alakalı olduğunu sanmıyorum. Tamamen ECU'dan limitli olmalı. Megane mesela 199'a limitliydi. Duster ise yanlış hatırlamıyorsam 155'e limitliydi. ecu’dan limitli ama sebebi elektrik motor devri. Mesela bizimkilerde 119km üstüne çıkınca benzinli motor mutlaka çalışır. Çünkü planet sistem gereği ICE çalışmıyorken mg1 devri 119 km’den sonra 10bin sınırını aşıyor. Benzinli motor çalışınca mg1 devri düşüyor. Bu şekilde mg1 ve mg2’nin mekanik devir limitörleri var mg1 max 10bin devirle sınırlandırılmış gen4’te. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: Çünkü planet sistem gereği ICE çalışmıyorken mg1 devri 119 km’den sonra 10bin sınırını aşıyor. planet sistem gereği değil de, mg1/2 arası tahvil orani 1:2.6 yani mg1, mg2 den x2.6 hız devri ile dönünce başı dönüyor. planet sistem şanzıman tahvil oranını ayarlıyor, olmayan şanzımandaki olmayan vites oranı, vites derken alınmazın sistem, motor/teker devir ayarı diyelim janjanlı olsun vesile ile planet tası diyelim burada bir dursun... 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: ecu’dan limitli ama sebebi elektrik motor devri. Mesela bizimkilerde 119km üstüne çıkınca benzinli motor mutlaka çalışır. Çünkü planet sistem gereği ICE çalışmıyorken mg1 devri 119 km’den sonra 10bin sınırını aşıyor. Benzinli motor çalışınca mg1 devri düşüyor. Bu şekilde mg1 ve mg2’nin mekanik devir limitörleri var mg1 max 10bin devirle sınırlandırılmış gen4’te. 119km üstünde benzinli motoru durdurmayacak ya da elektriklinin çalışmayacak biçimde ecu kodlanıp aracın daha da hızlanması sağlanabilirdi. Burada amacın tamamen güvenlik olduğunu düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Sani Gerşon yazdı: 119km üstünde benzinli motoru durdurmayacak ya da elektriklinin çalışmayacak biçimde ecu kodlanıp aracın daha da hızlanması sağlanabilirdi. Burada amacın tamamen güvenlik olduğunu düşünüyorum. aynı araba adapazarında 1.6 ve 1.5 olarak da üretiliyor. Onlarda hız sınırı 215 olması lazım. Neden hibrit daha düşük olsun. belki güvenlik belki değil bilemiyorum. Belki de fazla hızlı gidilip çok tüketiyor algısı olmasın diye olabilir. Güvenlik kısmı bir yana , elektrik motorunun da devir sınırı var sonuçta. Onun da güvenliği söz konusu. Çağlar Bayur yazdı: planet sistem gereği değil de, mg1/2 arası tahvil orani 1:2.6 yani mg1, mg2 den x2.6 hız devri ile dönünce başı dönüyor. planet sistem şanzıman tahvil oranını ayarlıyor, olmayan şanzımandaki olmayan vites oranı, vites derken alınmazın sistem, motor/teker devir ayarı diyelim janjanlı olsun vesile ile planet tası diyelim burada bir dursun... vitesi N’ye alınca rampa aşağı hızımız 150’ye çıksın. Benzinli çalışmıyor. Elektrik motorları dönmesi gereken devirde dönüyor. Atıyorum mg2 ana motor 14.000 devirde, mg1 jeneratör 12.000 devirde. eğer sebep dişli oranı olsaydı, bu olamazdı. aynısını vites d’de yapınca 119’dan sonra ICE çalışıyor. O da tam olarak mg1’in 10.000 deviri geçtiği nokta. Adamlar bence mg1’in daha fazla dönmesini istemiyor motor sağlığı açısından. Fazla ısınıyordur belki. mg2 - ICE - mg1 devre bağlı 3 nokta. Aralarında doğrusal çizgi çekiliyor. Bu çizgi hiçbir zaman kırılmamalı. Hız artıyor, 140 olursa, mg2 12.500 devre gelirse, ICE sabit kapalı kalırsa, 3 nokta arası doğrusallık bozulmaması için mg1 noktasının daha aşağıya inip devri artırması lazım. Atıyorum 10.500 olması lazım. Ama vites D’de bunu yapmıyor. hemen ICE çalışıyor. Doğrusal çubuk orta noktadan kendini 1000 devre kadar yukarı atıyor. Mg1’in devri de zıp diye yukarı kayıp düşüyor rahatlıyor. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 13 Şubat Paylaş 13 Şubat 260 kadran fotosu atıp dağılın yazayım mı? 😄 9 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Tansu Kalafatoğlu yazdı: vitesi N’ye alınca rampa aşağı hızımız 150’ye çıksın. Benzinli çalışmıyor. Elektrik motorları dönmesi gereken devirde dönüyor. Atıyorum mg2 ana motor 14.000 devirde, mg1 jeneratör 12.000 devirde. o sırada görevi vitesi prd motor teker devirinin tahvil oranını ayarlamak aynı yönde dönerek Tansu Kalafatoğlu yazdı: Adamlar bence mg1’in daha fazla dönmesini istemiyor motor sağlığı açısından. Fazla ısınıyordur belki. istemez tabii x2.6 hızla dönmekte 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Şubat Paylaş 13 Şubat Çağlar Bayur yazdı: tahvil oranını O nasıl bir kelime düzeltmedir. Tahrik yerine tahvil yazıyor. Nasıl bir zenginliktir. Seni tanımak istiyorum yiğidim. Beni ara. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 14 Şubat Paylaş 14 Şubat Sani Gerşon yazdı: O nasıl bir kelime düzeltmedir. Tahrik yerine tahvil yazıyor. Nasıl bir zenginliktir. Seni tanımak istiyorum yiğidim. Beni ara. tahvilin kayıp anlamı. Ama biliyoruzki zenginler bazen bazı kelimeleri kullanmadan edemiyor toyota tahvilleri falan 1 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 14 Şubat Paylaş 14 Şubat Selim Bilgin yazdı: 260 kadran fotosu atıp dağılın yazayım mı? 😄 dil altı haplarını alsınlar sonra at 2 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 14 Şubat Paylaş 14 Şubat Selim Bilgin yazdı: 260 kadran fotosu atıp dağılın yazayım mı? 😄 O hızdaki devir saati fotosunu görelim, cls (dizel 3.0), 3900 devir gibi o süratlere geliyor. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 14 Şubat Paylaş 14 Şubat Sani Gerşon yazdı: tahvil oranın Sani Gerşon yazdı: Nasıl bir zenginliktir. Gözünü para hırsı bürümüş. Tahviller, bonolar, senetler yetmiyor bir de sepetler. Fon komitesi toplanıyor, alınacak kararların bilgisi daha öncesinde forumda tüyolanmış . Bazen o tüyoları kullanıyorum, koca GM, GMY' ler şaşkın. Bakan olsun oy vercem. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Şubat Yazar Paylaş 14 Şubat Sani Gerşon yazdı: 119km üstünde benzinli motoru durdurmayacak ya da elektriklinin çalışmayacak biçimde ecu kodlanıp aracın daha da hızlanması sağlanabilirdi. Burada amacın tamamen güvenlik olduğunu düşünüyorum. Neden.. güvensiz bir araba mı.. Sedanı için 195 limit veren toyota, cross için neden 165 vermiş. Serdar Göktaş yazdı: shine paket oldu. Shine bold olsa daha güzel olacaktı ama. Hayırlısı Hadi inşallah hayırlı olsun Hocam Selim Bilgin yazdı: 260 kadran fotosu atıp dağılın yazayım mı? 😄 240 da yeter. Rakip çok cılız. 160 ne ya 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 14 Şubat Paylaş 14 Şubat Cross yüksek olduğu için limiti düşük tutmuş olabilir, güvenlik maksatlı. Toyota aile arabası imajı var sonuçta. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 14 Şubat Paylaş 14 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Neden.. güvensiz bir araba mı.. Sedanı için 195 limit veren toyota, cross için neden 165 vermiş. Cross modeli tamamen Avrupa için tasarlanmış bir araç. Sedan dünyanın bir çok yerine gönderiliyor. Belkide normlar böyle zorunlu koşuldu, bilemiyorum. Ne dememi istiyorsun şimdi, satıp 1.3 motor deyip 1.4 vergisi ödettiren qq mı alayım 3 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 14 Şubat Paylaş 14 Şubat Benim araçta da 185 km'de limit var, yüksek olduğu içindir. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 14 Şubat Paylaş 14 Şubat Selim Bilgin yazdı: 260 kadran fotosu atıp dağılın yazayım mı? 😄 audiyi hiç uğraştırma navara ile 200 resmi atayım hiç toplanmadan dağılsınlar 1 2 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 14 Şubat Paylaş 14 Şubat Cem Işık yazdı: O hızdaki devir saati fotosunu görelim, cls (dizel 3.0), 3900 devir gibi o süratlere geliyor. Benimki 4000'i biraz geçer abi, 6 ileri şanzıman, oranları 6. vitesi çok uzun değil. 200'den sonra biraz bağırıyor. :P Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 14 Şubat Paylaş 14 Şubat Forda hakkımı helal etmiyorum. 240 kadran koymuş. Araba 180e anca çıkıyor. 60 km alacağım var ama gitmiyor🤣🤣 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Şubat Yazar Paylaş 14 Şubat Sani Gerşon yazdı: Cross modeli tamamen Avrupa için tasarlanmış bir araç. Sedan dünyanın bir çok yerine gönderiliyor. Belkide normlar böyle zorunlu koşuldu, bilemiyorum. Avrupada bir çok yerde hız sınırlaması olmayan otobanlar var.. Demekki oraya çıksa A6'lar içinden geçecek Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 14 Şubat Paylaş 14 Şubat Mehmet Ozyurek yazdı: Avrupada bir çok yerde hız sınırlaması olmayan otobanlar var.. Demekki oraya çıksa A6'lar içinden geçecek Oraya çıksan, senin de içinden geçerler, rahat ol 1 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Şubat Yazar Paylaş 14 Şubat Sani Gerşon yazdı: Ne dememi istiyorsun şimdi, satıp 1.3 motor deyip 1.4 vergisi ödettiren qq mı alayım 1.8 vergisi ödeyip, 1995 model 1.3 atmosferik AE101 corolla kadar gidebilen Cross almaktan iyidir bence :P 6 Yorum bağlantısı
Recommended Posts