Behlül Baş 30 Ekim 2023 Paylaş 30 Ekim 2023 Kardeşime bir araç bakıyoruz hayırlısıyla. En önemli kriteri olabildiğince yüksek modelli ve sanayiye az götürmesi. B sınıfı Hatchback araçlara odaklandık ki kendisi de hatchback istiyor. B sınıfı 2018 model üstü özellikle Corsa ve Poloya odaklandık fakat seçenekler arasında Clio 5 ve i20 ve fiesta da var. Kesinlikle otomatik vites olacak. Son yıllarda araçlara biraz uzak kaldım ve özellikle bu araçların otomatik vitesleri konusunda bilgim sıfır. Yardıma ihtiyacım var. En optimum anlamda bu araçlardan hangisi en mantıklı olur. Özellikle motor ve şanzıman sorunsuzluğu açısından. Yakıt tüketimi bunlardan sonra geliyor. Polodaki 1.0 TSI iyi midir? Corsadaki 1.2 turbo nasıldır? Ben sürdüm 1.2 Corsa güzel gidiyordu fakat 1.0 veya 1.2 TSI ile karşılaştırınca hangisi galip gelir ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ekim 2023 Paylaş 30 Ekim 2023 sıfırken en az tercih edilip 2.elde en çok aranan segmentinden alınacak 3 Yorum bağlantısı
Halit Demir 30 Ekim 2023 Paylaş 30 Ekim 2023 1.4 lpg li i20 tavsiye ederim. Donanim konfor cok guzel 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Erkan 31 Ekim 2023 Paylaş 31 Ekim 2023 Behlül bey merhaba. 2019 model Clio hasarsız. İşyerinden arkadaşımın aracı tek kusuru otomatik değil manuel. Fiyat konusunda yardımcı olacak malum site ilan no : 1132847706 1 Yorum bağlantısı
Çiğdem Bilen 31 Ekim 2023 Paylaş 31 Ekim 2023 (düzenlendi) Düşünürseniz kendi aracım 2021 corsa ilan no 1131318023 31 Ekim 2023 tarihinde Çiğdem Kaya Bilgiç tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 31 Ekim 2023 Paylaş 31 Ekim 2023 Behlül Baş yazdı: Kardeşime bir araç bakıyoruz hayırlısıyla. En önemli kriteri olabildiğince yüksek modelli ve sanayiye az götürmesi. B sınıfı Hatchback araçlara odaklandık ki kendisi de hatchback istiyor. B sınıfı 2018 model üstü özellikle Corsa ve Poloya odaklandık fakat seçenekler arasında Clio 5 ve i20 ve fiesta da var. Kesinlikle otomatik vites olacak. Son yıllarda araçlara biraz uzak kaldım ve özellikle bu araçların otomatik vitesleri konusunda bilgim sıfır. Yardıma ihtiyacım var. En optimum anlamda bu araçlardan hangisi en mantıklı olur. Özellikle motor ve şanzıman sorunsuzluğu açısından. Yakıt tüketimi bunlardan sonra geliyor. Polodaki 1.0 TSI iyi midir? Corsadaki 1.2 turbo nasıldır? Ben sürdüm 1.2 Corsa güzel gidiyordu fakat 1.0 veya 1.2 TSI ile karşılaştırınca hangisi galip gelir ? behlül selam nasılsın? otomatik sart degilse golfü satıyorum.. Biraz daha ekleyebilirseniz konusuruz.. Yorum bağlantısı
Çiğdem Bilen 31 Ekim 2023 Paylaş 31 Ekim 2023 (düzenlendi) Behlül Baş yazdı: Corsadaki 1.2 turbo nasıldır? Ben sürdüm 1.2 Corsa güzel gidiyordu fakat 1.0 veya 1.2 TSI ile karşılaştırınca hangisi galip gelir ? Tsi kullanmadım ama corsayı seçeneklerinizdeki fiestanın ecoboostu ile karşılaştırabilirim ikisini de kullandım bence 1.2t corsa aynı 100 hplik 1.0 ecoboost fiestaya göre daha iyi. Benim ecoboost fiestam 6 vitesti corsa 8 vites o yüzden çok fark ediyor. Her ikisi de şehir içi aynı yakıyor şehir dışı corsa daha az yakıyor. Yüksek hızlarda fiesta bağırıyor. 3 silindir ecoboost çakır çukur daha titreşimli çalışıyor corsa daha homurtulu. Fiesta corsaya göre bir tık daha tok bir araç. 31 Ekim 2023 tarihinde Çiğdem Kaya Bilgiç tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Behlül Baş 31 Ekim 2023 Yazar Paylaş 31 Ekim 2023 Mustafa Erkan yazdı: Behlül bey merhaba. 2019 model Clio hasarsız. İşyerinden arkadaşımın aracı tek kusuru otomatik değil manuel. Fiyat konusunda yardımcı olacak malum site ilan no : 1132847706 Teşekkür ederim hocam fakat otomatik düşünüyoruz Alpay Sumer yazdı: behlül selam nasılsın? otomatik sart degilse golfü satıyorum.. Biraz daha ekleyebilirseniz konusuruz.. Selam Alpay iyiyim sen nasılsın? ☺️ Otomatik şart ya yoksa senin arabayı kesin düşünürdük 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 31 Ekim 2023 Paylaş 31 Ekim 2023 Behlül Baş yazdı: Teşekkür ederim hocam fakat otomatik düşünüyoruz Selam Alpay iyiyim sen nasılsın? ☺️ Otomatik şart ya yoksa senin arabayı kesin düşünürdük saglik olsun.. Arada yaz özlettin kendini.. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 31 Ekim 2023 Paylaş 31 Ekim 2023 Sanayiye az götüren modeller arıyorsanız farklı modeller de var Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 31 Ekim 2023 Paylaş 31 Ekim 2023 Murat Öngür yazdı: Benim aracı vereyim Çok arayacaksın. Çoookkkkk... 3 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 31 Ekim 2023 Paylaş 31 Ekim 2023 Tamer Topaç yazdı: Çok arayacaksın. Çoookkkkk... opel i sorduk araştırdık , kalite olarak sorunsuzluk olarak ceedin yarısı ancak eder cevabını aldık Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 31 Ekim 2023 Paylaş 31 Ekim 2023 Murat Öngür yazdı: opel i sorduk araştırdık , kalite olarak sorunsuzluk olarak ceedin yarısı ancak eder cevabını aldık Yani sorunsuzluk olarak yanlış sular oralar. Ama teknoloji olarak hepsinden öndeler. Burada kullanıcı tercih yapacak artık Yorum bağlantısı
Murat Öngür 31 Ekim 2023 Paylaş 31 Ekim 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Yani sorunsuzluk olarak yanlış sular oralar. Ama teknoloji olarak hepsinden öndeler. Burada kullanıcı tercih yapacak artık kim teknoloji olarak hepsinden önde ? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 31 Ekim 2023 Paylaş 31 Ekim 2023 Murat Öngür yazdı: kim teknoloji olarak hepsinden önde ? avrupa markaları içten yanmalıda teknoloji olarak önde. Şanzıman olarak da önde. Ama sorunsuzlukta değil. mantık olarak da çok umursamıyorlar. Mesela kaloriferin 7.yılda arıza çıkarması avrupalı için sorun değil. Normal. Olabilir böyle şeyler. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 31 Ekim 2023 Paylaş 31 Ekim 2023 Ibiza ve Fabia yı seceneklerime eklerim. 1.0 Ecotsi DSG uyumu mükemmel Yorum bağlantısı
Koray Demir 31 Ekim 2023 Paylaş 31 Ekim 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: avrupa markaları içten yanmalıda teknoloji olarak önde. Şanzıman olarak da önde. Ama sorunsuzlukta değil. mantık olarak da çok umursamıyorlar. Mesela kaloriferin 7.yılda arıza çıkarması avrupalı için sorun değil. Normal. Olabilir böyle şeyler. Toyota’nın üretiminde 50 bin parça kullanılıyorsa Vw’de 90 bin parça mevcut. Basit ve sorunsuz. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 31 Ekim 2023 Paylaş 31 Ekim 2023 Koray Demir yazdı: Toyota’nın üretiminde 50 bin parça kullanılıyorsa Vw’de 90 bin parça mevcut. Basit ve sorunsuz. İki kat daha hızlı üretiyor derler. Yorum bağlantısı
Murat Sahın 1 Kasım 2023 Paylaş 1 Kasım 2023 (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: mantık olarak da çok umursamıyorlar. Mesela kaloriferin 7.yılda arıza çıkarması avrupalı için sorun değil. Normal. Olabilir böyle şeyler. Aslında salt arızaya bakmak doğu değil, sonuçta her şey (evet hondanın vtec sistemi bile) arıza yapabilir. Ben ne kadar onarılabilir olduğuna ve bu onarımın ne kadar maliyetli olduğuna odaklanıyorum. Mesela golf 4 ve bora araçlarda kalorifer peteğini değiştirmek için göğüsün sökülmesi çok saçma örneğin. PArça 700 lirayken göğüs söktürmek 4 petek parasıve sonuç nasıl olacak onu da bilmiyorsun, belki her yerden trim sesi gelecek... Astra G'de bir parçayı değiştirmek için motor kulağı söküp alttan takozla motor kastırmışlardı. Sökülen parça motora ait değildi gibi. Yoksa zaten ekonomik ömrü 10 yıl olan şeyin arıza açmaması pek olası değil. Biri diğerine göre belirgin şekilde üstün de değil. Her aracın kendine göre üstün özellikleri var. Toyota kolay arıza yapmıyor, fordun yol tutuşu güzel, honda perfomanslı, vaglar sınıfına göre konforlu, renolar sınıfına göre az yakıyor, fiatlar muadillerinden ucuz vb. her araç için temelde bir alma sebebi var ki olmasa zaten marka batardı Hepsinin negatif yönleri de var. Japonlarda yalıtım, fordlarda konfor, vaglarda arıza sıklığı, renolarda yol tutuş, fiatlarda kalite vb. vb. de gider. Zaten bir sınıfta negatif yönü olmayan araba olsa herkes onu tercih ederdi (ülkemiz için değil global konuşuyorum, bizde marka fanları var, onlar yine gider bildiğine biner) Kitlesel olarak eğilimler de değişir zamanla, ekonomilerin zor olduğu dönemlerde az yakan az masraf açan araçlara yönelir insanlar, refah düzeyi yükseldiğinde lüks, konfor ve prestije. Bu arada, toyota honda opel marka fark etmeksizin avrupada zaten 10 yılda ıskartadır araç. Biz alalım 50 sene binelim diye yapmıyor ki adam üretimini. 10 yıl konforlu donanımlı bir araç sunuyor. Uzak doğulular bu konuda biraz farklı bir yaklaşıma sahip. Daha uzun ömürlü araçlar yapıyorlar ama orada da konfordan donanımdan ödün vermiş oluyoruz. 1 Kasım 2023 tarihinde Murat Sahın tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 1 Kasım 2023 Paylaş 1 Kasım 2023 Murat Sahın yazdı: Aslında salt arızaya bakmak doğu değil, sonuçta her şey (evet hondanın vtec sistemi bile) arıza yapabilir. Ben ne kadar onarılabilir olduğuna ve bu onarımın ne kadar maliyetli olduğuna odaklanıyorum. Mesela golf 4 ve bora araçlarda kalorifer peteğini değiştirmek için göğüsün sökülmesi çok saçma örneğin. PArça 700 lirayken göğüs söktürmek 4 petek parasıve sonuç nasıl olacak onu da bilmiyorsun, belki her yerden trim sesi gelecek... Astra G'de bir parçayı değiştirmek için motor kulağı söküp alttan takozla motor kastırmışlardı. Sökülen parça motora ait değildi gibi. Yoksa zaten ekonomik ömrü 10 yıl olan şeyin arıza açmaması pek olası değil. Biri diğerine göre belirgin şekilde üstün de değil. Her aracın kendine göre üstün özellikleri var. Toyota kolay arıza yapmıyor, fordun yol tutuşu güzel, honda perfomanslı, vaglar sınıfına göre konforlu, renolar sınıfına göre az yakıyor, fiatlar muadillerinden ucuz vb. her araç için temelde bir alma sebebi var ki olmasa zaten marka batardı Hepsinin negatif yönleri de var. Japonlarda yalıtım, fordlarda konfor, vaglarda arıza sıklığı, renolarda yol tutuş, fiatlarda kalite vb. vb. de gider. Zaten bir sınıfta negatif yönü olmayan araba olsa herkes onu tercih ederdi (ülkemiz için değil global konuşuyorum, bizde marka fanları var, onlar yine gider bildiğine biner) Kitlesel olarak eğilimler de değişir zamanla, ekonomilerin zor olduğu dönemlerde az yakan az masraf açan araçlara yönelir insanlar, refah düzeyi yükseldiğinde lüks, konfor ve prestije. Bu arada, toyota honda opel marka fark etmeksizin avrupada zaten 10 yılda ıskartadır araç. Biz alalım 50 sene binelim diye yapmıyor ki adam üretimini. 10 yıl konforlu donanımlı bir araç sunuyor. Uzak doğulular bu konuda biraz farklı bir yaklaşıma sahip. Daha uzun ömürlü araçlar yapıyorlar ama orada da konfordan donanımdan ödün vermiş oluyoruz. lpg candır güzel yazı. Okudum hepsini. Doğru Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 1 Kasım 2023 Paylaş 1 Kasım 2023 Tansu Kalafatoğlu yazdı: lpg candır güzel yazı. Okudum hepsini. Doğru Reno yol tutmaz kısmı doğru değil. Kınıyorum. 1 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 1 Kasım 2023 Paylaş 1 Kasım 2023 İlkay Başaran yazdı: Reno yol tutmaz kısmı doğru değil. Kınıyorum. Nota ver bence. Multijetle çalsın 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 1 Kasım 2023 Paylaş 1 Kasım 2023 İlkay Başaran yazdı: Reno yol tutmaz kısmı doğru değil. Kınıyorum. Clio nasıl denemedim ama yıllarca kullandığım hiç bir röno için iyiydi diyemedim yol tutuş konusunda. Megane'lar bile tırt o konuda... Yorum bağlantısı
Recommended Posts