İçeriğe Yönlendir

Araç Tavsiye


Murat Öngür

Recommended Posts

Murat Öngür
Köksal Yılmaz yazdı:

 

Hangi motor bakıyorsun?

1,4 benzinli turbo versiyonlarına

 

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Murat Öngür yazdı:

1,4 benzinli turbo versiyonlarına

 

 

Otomatik şanzımanı sağlam ama piston ve manifolt çatlama sorunları görüyorum gruplarda. fb gruplarını takip edebilirsin, gruptakilerin yarısı sorunlu diyor yarısı ben sorun yaşamadım yıllarca diyor. dexos 1 gen 2 yağı özellikle kullanılmalı deniyor. Bir de işin şu boyutu var, sorun yaşıyorsun da çıkan masraf göze alamayacağın kadar mı? Senin bütçeye bakarsak sorun yaşamayacağın düşük km lerde 1.4t bulunur gibi. Kalite olarak ceede yakındır ama ondan fazla değildir. Ben de ceed sw ye geçeyim diyorum :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Öngür
Köksal Yılmaz yazdı:

 

Otomatik şanzımanı sağlam ama piston ve manifolt çatlama sorunları görüyorum gruplarda. fb gruplarını takip edebilirsin, gruptakilerin yarısı sorunlu diyor yarısı ben sorun yaşamadım yıllarca diyor. dexos 1 gen 2 yağı özellikle kullanılmalı deniyor. Bir de işin şu boyutu var, sorun yaşıyorsun da çıkan masraf göze alamayacağın kadar mı? Senin bütçeye bakarsak sorun yaşamayacağın düşük km lerde 1.4t bulunur gibi. Kalite olarak ceede yakındır ama ondan fazla değildir. Ben de ceed sw ye geçeyim diyorum :) 

Ceedler gerçekten sorunsuz araçlar kronik olarak diyebileceğim sorunlar sunrofflu modellerde ıslık sesi olabiliyor oda cüzzi miktara tamir oluyor birde direksiyondaki ses açıp kapama ve cruze control tuşları kopabiliyor , ön tarafı ağır olduğundan diskler sıklıkla yamuldu önceleri sonra trw disk orj balata ile sorunu çözdüm 

Köksal Yılmaz yazdı:

 

Otomatik şanzımanı sağlam ama piston ve manifolt çatlama sorunları görüyorum gruplarda. fb gruplarını takip edebilirsin, gruptakilerin yarısı sorunlu diyor yarısı ben sorun yaşamadım yıllarca diyor. dexos 1 gen 2 yağı özellikle kullanılmalı deniyor. Bir de işin şu boyutu var, sorun yaşıyorsun da çıkan masraf göze alamayacağın kadar mı? Senin bütçeye bakarsak sorun yaşamayacağın düşük km lerde 1.4t bulunur gibi. Kalite olarak ceede yakındır ama ondan fazla değildir. Ben de ceed sw ye geçeyim diyorum :) 

peki 1,6 136 bg dizelleri nasıl bu araçların ? 

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Murat Öngür yazdı:

VW grubu ile uzaktan yakından işim olmaz kesinlikle almam 

var mı böyle bir sorun gerçekten ? 

Var mıymış :) opelcilere sormak lazım 

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Murat Öngür yazdı:

 

peki 1,6 136 bg dizelleri nasıl bu araçların ? 

 

En büyük derdi triger zinciri değişmesi için motor komple dışarı alınıyor, işçilik çok yüksek. Onun dışında büyük bir masraf duymadım. 

Tamer Topaç yazdı:

 

 

:wub:

 

image.png.f99efedefe9baca75e4bf704b59f8501.png

 

O kadarına çıkamam 2012-14 premium olsa yeter de artar bana :) 

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Tamer Topaç yazdı:

image.png.2025c6b9936724c3f990eded65d86a2d.png

Kendimi kandırmaya çalışıyorum.

 

Santa fe yolcu mu

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Köksal Yılmaz yazdı:

 

Santa fe yolcu mu

Onun maşallahı var ama, 1 SUV yeter. 

Yorum bağlantısı
Murat Öngür
Köksal Yılmaz yazdı:

 

En büyük derdi triger zinciri değişmesi için motor komple dışarı alınıyor, işçilik çok yüksek. Onun dışında büyük bir masraf duymadım. 

 

O kadarına çıkamam 2012-14 premium olsa yeter de artar bana :) 

ceed de de triger zincirli 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Triger zinciri neden sorun oluyor? Motor ömrüne yakın ömrü vardır. Agresif kullanılmayınca

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Triger zinciri neden sorun oluyor? Motor ömrüne yakın ömrü vardır. Agresif kullanılmayınca

 

Normalde sorun değil de opelin 1.6 dizelinde belli bir km den sonra ilk çalıştırmada ses yapmaya başlıyor kullanıcı değişeyim diyor , konumu itibari ile motor dışarı alınmadan değişmiyor, işçilik motor yaptırma parası tutuyor denilebilir. Zincir olsa da koparanlar oluyor. Gidiyor diye basıyorlar vsvs

tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Triger zinciri neden sorun oluyor? Motor ömrüne yakın ömrü vardır. Agresif kullanılmayınca

max 250 bin km gider o da gergisi su koyvermez ise motor daha çok gider

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...