İçeriğe Yönlendir

Ford Escort - Versiyon Tipi ve Direksiyon Sertlik Sorunu


Müşteba Güneş
Çözüme git Coşku Mert tarafından,

Recommended Posts

Müşteba Güneş

Merhaba dostlar, 1998 model 1.6, 16 valf ford escort aldım, ztec ve cfi yazısı var sanırım tek nokta enjeksiyonlu, ford araçlarının yol tutuşu ve güvenlikle ilgili özelliklerine dair iyi duyumlar almıştım, daha önce birçok araç kullandım en son tempram vardı. Hb Escortumda klima ve hidrolik direksiyon yok. Bu araç fordun hangi versiyonudur, cl mi, clx mi yoksa başka bir adı varmı  ? İkinci sorum fordun direksiyonunu iki kişi zor çeviriyor, bunu yumuşatmanın en basit yöntemi nedir ? Bu arada aranıza yeni katıldım.  Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim. 

Yorum bağlantısı
  • Çözüm
Coşku Mert

aracınızda hidrolik direksiyon olmadığı için CL olarak geçer ama siz parça alırken CL ifadesini kullanmayın çünkü genelde karbüratorlü modellere CL dendiği için sorun yaşayabilirsiniz.

 

ikinci sorunuz için bi tecrübem yok maalesef benim araç clx çünkü :)

Yorum bağlantısı
Müşteba Güneş

Teşekkür ederim kardeşim. Yüreğinize sağlık.

Yorum bağlantısı
Coşku Mert
Müşteba Güneş yazdı:

Teşekkür ederim kardeşim. Yüreğinize sağlık.

 

ben teşekkür ederim, kazasız belasız sürüşler dilerim

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Müşteba Güneş yazdı:

bunu yumuşatmanın en basit yöntemi nedir

rot ayarı yaptırak ile başlanır, amortisör takozu çökmüşse yenilenir, ilk yarın turu yumuşaktır ve teker daha az dönce sonraki turlar daha ağır olur ve teker daha hızlı döner, direksiyon kremayer dişli dizyanı bu şekildedir. lastik ebadınız kaç?_

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Müşteba Güneş
Çağlar Bayur yazdı:

rot ayarı yaptırak ile başlanır, amortisör takozu çökmüşse yenilenir, ilk yarın turu yumuşaktır ve teker daha az dönce sonraki turlar daha ağır olur ve teker daha hızlı döner, direksiyon kremayer dişli dizyanı bu şekildedir. lastik ebadınız kaç?_

Çağlar bey,rot ayarını bu gün yaptırdım, amortisör takozu yeni değişmiş, 175-65-14 ebatında tekerler, önlerde kışlık lastik var, bu sorun teşkil eder mi bilmiyorum. Araçla kalkış yaparken yada park edecekken sorun oluyor, seyir halinde normal sayılır. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Müşteba Güneş yazdı:

Çağlar bey,rot ayarını bu gün yaptırdım, amortisör takozu yeni değişmiş, 175-65-14 ebatında tekerler, önlerde kışlık lastik var, bu sorun teşkil eder mi bilmiyorum. Araçla kalkış yaparken yada park edecekken sorun oluyor, seyir halinde normal sayılır. 

pamuk olmasa da makul yumuşamış olması lazım yani daha yumuşamaz, direksiyon kutusunda tamirat yapılmadı ise

Yorum bağlantısı
Müşteba Güneş
Çağlar Bayur yazdı:

pamuk olmasa da makul yumuşamış olması lazım yani daha yumuşamaz, direksiyon kutusunda tamirat yapılmadı ise

😀 sanırım haklısınız, hidrolik direksiyondan, geçişin de sancısı var gibi... direksiyon kutusunda tamirat olup olmadığı hakkında bilgim yok. Yarın ilgili ustalara baktırıp durumu formda arz ederim, istifade edebilecek arkadaşlar olabilir. İlginize teşekkür ederim Çağlar bey, sağlık ve mutlulukla....

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Müşteba Güneş yazdı:

😀 sanırım haklısınız, hidrolik direksiyondan, geçişin de sancısı var gibi... direksiyon kutusunda tamirat olup olmadığı hakkında bilgim yok. Yarın ilgili ustalara baktırıp durumu formda arz ederim, istifade edebilecek arkadaşlar olabilir. İlginize teşekkür ederim Çağlar bey, sağlık ve mutlulukla....

kutuda ayar vidası vardır ehil bir ustaya giderseniz lifte alıp 2 dak da teşhis koyar sorun olup olmaması jhakkında, virajı dönerken direksyion geri toplama hızı nasıl

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...