İçeriğe Yönlendir

Bembeyaz


Murat Sahın

Recommended Posts

Ersen Tapan
İlkay Başaran yazdı:

Bu arada benim arabanın kaputta da izolasyon yok. Gaz tenekesi gibi :D

Olması lazım dı :ninja:

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Ersen Tapan yazdı:

Olması lazım dı :ninja:

 

Yazılımla iptal etmişlerdir :D 

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Ersen Tapan yazdı:

Olması lazım dı :ninja:

Varmış ya :D

 

20231016_151435.jpg

Motor leş. En sevdiğim.

 

20231016_151536.jpg

  • Mutlu 4
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Murat Sahın yazdı:

Bu işleri bırakalım lütfen. Linea hantaldı kabul, bu gidiyor. Üstelik az da yakıyor, ben anlamadım...

son dişli diyorum.

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç

Hani dışarıdan soğuk hava alması gerekiyordu? Motorun etrafından da sıcak hava alıyor.

 

image.png.347fae395dd58e9bbc5385edd91d60df.png

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Metin Uzunoğlu yazdı:

son dişli diyorum.

Son dişli farkı var hocam, ama enteresan olan şu; araç hem son viteste daha az devir çeviriyor hem de alt devirlerde daha canlı. 0-100 olarak 2 saniyeden fazla daha iyi. Linea 100'den sonra isteksizleşirdi, bu140-150'ye kadar istikrarlı çıkıyor. HP ve Tork değerlerinde değişm yok. Garip yani. 

İlkay Başaran yazdı:

Varmış ya :D

 

20231016_151435.jpg

Motor leş. En sevdiğim.

 

20231016_151536.jpg

 

Mındar olabilir sanki... Kaput plastik mi? :crazy:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tamer Topaç yazdı:

Hani dışarıdan soğuk hava alması gerekiyordu? Motorun etrafından da sıcak hava alıyor.

 

image.png.347fae395dd58e9bbc5385edd91d60df.png

gergindir titriyordur

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Çağlar Bayur yazdı:

gergindir titriyordur

Araç rahatlıyor demek ki :nargile:

Murat Sahın yazdı:

Son dişli farkı var hocam, ama enteresan olan şu; araç hem son viteste daha az devir çeviriyor hem de alt devirlerde daha canlı. 0-100 olarak 2 saniyeden fazla daha iyi. Linea 100'den sonra isteksizleşirdi, bu140-150'ye kadar istikrarlı çıkıyor. HP ve Tork değerlerinde değişm yok. Garip yani. 

Egea' da Multijet 2 motor var. 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Tamer Topaç yazdı:

Araç rahatlıyor demek ki :nargile:

Egea' da Multijet 2 motor var. 


multijet 3’ten başlar

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Tamer Topaç yazdı:

Hani dışarıdan soğuk hava alması gerekiyordu? Motorun etrafından da sıcak hava alıyor.

 

image.png.347fae395dd58e9bbc5385edd91d60df.png

Nefes alsın yeter  :spiteful:

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Oğuzkan Erışık yazdı:

Arayımda pazarlık edeyim :crazy:

Kaça anlaştınız?

 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Murat Sahın yazdı:

Kaça anlaştınız?

 

350

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
İlkay Başaran yazdı:

350

 

Çeyrek altın? E ben 300 tanesine fitim :) 

  • Beğenme 1
Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık
Çağlar Bayur yazdı:

350 peşinle ev reklamı çıktı la başta

Süpliminal çalıştığım ortaya çıktı demekki :D

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Murat Sahın yazdı:

Araç euro 6 sanırım, adblue falan var. Bunun yağı 0w20 mi yoksa 0w30 mu acaba? @Ali Darbaz

 

Hayırlı olsunda araba neki. İlk mesajdan ne olduğunu anlamadım.. 

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Ali Darbaz yazdı:

 

Hayırlı olsunda araba neki. İlk mesajdan ne olduğunu anlamadım.. 

Egea 2019 sedan 1.3 multijet e6

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Tamer Topaç yazdı:

Hani dışarıdan soğuk hava alması gerekiyordu? Motorun etrafından da sıcak hava alıyor.

 

image.png.347fae395dd58e9bbc5385edd91d60df.png

Oralar kapalı hava geçişi yok. 

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
İlkay Başaran yazdı:

Oralar kapalı hava geçişi yok. 

Ne girişi var?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...