İçeriğe Yönlendir

TOGG Aracım


Murat Sürmeli

Recommended Posts

Tamer Topaç
Ali Cihangiroğlu yazdı:

amonyaklı

Bol bol su içelim :crazy:.

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

bu arada çery de 900 km menzilli yeni pilli yazılımı optimize edilmiş araçlar çıkarıyor, işler kızışsın helede bakalım neler olacak :)

exeed strerra S

 005Mrtqqgy1hix6706wpsj318z0r7qhg.jpg&w=1

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Hidrojen ucuz olsa süper olur. Toyota hala ısrarlar bunun üstünden yürüyor. 
 

yapay benzin de gündemde

 

Aslında söz gelimi fiatın 1.3 mtj motorunu kibritle kombinleseler güzel olurdu. 1.5T4 kibrit egeanın tüketim verilerine baktım, litre bazında multijete yakın, haliyle çok efektif gelmedi bana. 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

petrole devam sanırım, yapacak birşey yok eldekine devami helede bu ekonomiyle, baksana yabancı gelsin diye galiba borsayı çakıp doları çıkaracaklar gibime geliyor,  tabii işe yararmı sanmam, seneye havalar dahada ısınacak bu zaten belli...

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Sahın yazdı:

 

Aslında söz gelimi fiatın 1.3 mtj motorunu kibritle kombinleseler güzel olurdu. 1.5T4 kibrit egeanın tüketim verilerine baktım, litre bazında multijete yakın, haliyle çok efektif gelmedi bana. 


egea hibrit çok yakıyor. 
 

Japon kafasını anlatamadık. 1.3 multijet ney :) 600 bin mil anahtar değmeden gideceğiz diyoruz :) 

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


egea hibrit çok yakıyor. 
 

Japon kafasını anlatamadık. 1.3 multijet ney :) 600 bin mil anahtar değmeden gideceğiz diyoruz :) 

1 milyon km desek, multijet de o kadar çevirir hibritteki içten yanmalının koşullarında...

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Murat Sahın yazdı:

1 milyon km desek, multijet de o kadar çevirir hibritteki içten yanmalının koşullarında...

Dizel yamulmaz mı o soğuk çalışmada. 60 dereceyi geçmiyor Tansunun motor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Sahın yazdı:

1 milyon km desek, multijet de o kadar çevirir hibritteki içten yanmalının koşullarında...


Erken bozulur. 
 

1300 devirde ne yapacak multijet? Turbo aktif bile değil. 
 

Bu tip arabaları dizelle neden olmasın diye deneyip vazgeçen çok oldu. Volvo çıkaracaktı. Olmadı. 
 

bir de atlanan bir durum var. Maliyet. Buradaki fiyatlara bakmayın. Corolla hibrit muadil arabalara göre ucuz. Dizel motor ve çevre ekipmanları maliyeti artırır. Dayanıklılıkta geri kalır. Emisyon kuralları da dizele yatırım yapmayı saçma kılıyor zaten. NOx çıkınca sıkıntı :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
İlkay Başaran yazdı:

Dizel yamulmaz mı o soğuk çalışmada. 60 dereceyi geçmiyor Tansunun motor.

 

Sanki yeterli arge ile üstesinden gelinir be abi :) 

Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Erken bozulur. 
 

1300 devirde ne yapacak multijet? Turbo aktif bile değil. 
 

Bu tip arabaları dizelle neden olmasın diye deneyip vazgeçen çok oldu. Volvo çıkaracaktı. Olmadı. 
 

bir de atlanan bir durum var. Maliyet. Buradaki fiyatlara bakmayın. Corolla hibrit muadil arabalara göre ucuz. Dizel motor ve çevre ekipmanları maliyeti artırır. Dayanıklılıkta geri kalır. Emisyon kuralları da dizele yatırım yapmayı saçma kılıyor zaten. NOx çıkınca sıkıntı :) 

 

1.8 çalışınca nox salınımı yok mu? Nox dizele özgü değil ki sanki?

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Murat Sahın yazdı:

 

Sanki yeterli arge ile üstesinden gelinir be abi :) 

 

1.8 çalışınca nox salınımı yok mu? Nox dizele özgü değil ki sanki?

Dizelde çok o yüzden scr var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Murat Sahın yazdı:

 

Sanki yeterli arge ile üstesinden gelinir be abi :) 

 

Çok anlamam ama dizel arada tamgaz istemez mi. Sakin sakin çalışacak heryer kurum olmasın. Sonuçta özünde yağ yakan makina. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Sahın yazdı:

 

S

 

1.8 çalışınca nox salınımı yok mu? Nox dizele özgü değil ki sanki?

 

kapalı garajda rölantide çalışan bir multijet bence yarım saatte adam öldürür :) 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

 

kapalı garajda rölantide çalışan bir multijet bence yarım saatte adam öldürür :) 

Onu benzinli de yapmaz mı?

Bu arada pompaların eksozunda üzerimizi kurutuyoruz kışın. İnanmayacaksın ama güzel kokuyor :D tabi 500 km² arazide oluyoruz o sırada.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
İlkay Başaran yazdı:

Onu benzinli de yapmaz mı?

 


yapar da dizel güçlü. Daha hızlı götürür öbür tarafa :) 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

 

kapalı garajda rölantide çalışan bir multijet bence yarım saatte adam öldürür :) 

İlk yarım saat fotosentez yaparsa yaşar yoksa 15 dk da mefta 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

 

kapalı garajda rölantide çalışan bir multijet bence yarım saatte adam öldürür :) 

Genelleme yapmayı hiç doğru bulmuyorum.

Benim 2,7 lt 7 dk da bitirir işi :crazy:

  • Beğen 1
  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Önder Özcan yazdı:

Genelleme yapmayı hiç doğru bulmuyorum.

Benim 2,7 lt 7 dk da bitirir işi :crazy:

 

Uzun yolu gelmiş diyolla, zor tutuluyormuş garajda carlos 

 

A.R.O.G - 6 Aydır Top Görmedi Delleniyor Oğlan | Türk Komedi Filmi - YouTube

  • Beğen 2
  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Köksal Yılmaz yazdı:

 

Uzun yolu gelmiş diyolla, zor tutuluyormuş garajda carlos 

 

 

Aküyü de şarj etmek lazım zaten.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Sahın yazdı:

1 milyon km desek, multijet de o kadar çevirir hibritteki içten yanmalının koşullarında...


daha dün bir bugün iki, lamba yaktı. Toyota kullanmaz bunu :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


daha dün bir bugün iki, lamba yaktı. Toyota kullanmaz bunu :) 

 

Akü fabrikanın taktığı halen, başka bir şey demiyorum... :D 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Sahın yazdı:

 

Akü fabrikanın taktığı halen, başka bir şey demiyorum... :D 

 

koltuk, sinyal kolu falan da hala fabrikanın taktığı mı, ooo iyiymiş :) 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

 

koltuk, sinyal kolu falan da hala fabrikanın taktığı mı, ooo iyiymiş :) 

2019 model araç için 4 yıl aynı aküyü kullanmış olmak başarılı bence :) 2 yılda su koyuveriyor aküler normalde. Varta dahil denedim, 2 yılda cort. Hatta kaliteli akü almayı bıraktım, garantisi bitene kadar hepsinin garantisi var, garantisi bitince hepsi bozuluyor. Şu kaliteli deyip 2 kat para vermeye gerek yok kanımca. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Murat Sahın yazdı:

2019 model araç için 4 yıl aynı aküyü kullanmış olmak başarılı bence :) 2 yılda su koyuveriyor aküler normalde. Varta dahil denedim, 2 yılda cort. Hatta kaliteli akü almayı bıraktım, garantisi bitene kadar hepsinin garantisi var, garantisi bitince hepsi bozuluyor. Şu kaliteli deyip 2 kat para vermeye gerek yok kanımca. 

Kullanım şekline bağlı 7,8 sene de dayanabiliyor. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Evren Erakçora yazdı:

Kullanım şekline bağlı 7,8 sene de dayanabiliyor. 

Hiç denk gelmedim abi :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Sahın yazdı:

2019 model araç için 4 yıl aynı aküyü kullanmış olmak başarılı bence :) 2 yılda su koyuveriyor aküler normalde. Varta dahil denedim, 2 yılda cort. Hatta kaliteli akü almayı bıraktım, garantisi bitene kadar hepsinin garantisi var, garantisi bitince hepsi bozuluyor. Şu kaliteli deyip 2 kat para vermeye gerek yok kanımca. 


biraz açın ufkunuzu ya hu. Avrupa arabalarını kıyas almayın. Kibritin aküsü 10 yıldan önce değişmiyor. Bi kere marş basmıyor aküyle :) 

 

mazda’daki akü 6 senelikti. Sorunsuz çalışıyordu. 3-4 sene çok az. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...