İçeriğe Yönlendir

Jeep Liberty 3.7 Hakkında


Temel Akyürek

Recommended Posts

Temel Akyürek
  Ali Gök yazdı:

500 teklif edilir

Genişlet  

Arayıp küfretsen daha iyi. Helalinden 750 veririm.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Temel Akyürek

Bu aracın stepne kilidi nerede yazar acaba? Stepne eskimiş. Değiştireceğim açamıyorum :(

  Evren Erakçora yazdı:

2023 Corolla 1 milyon tl.

Genişlet  

1 milyona 1+1 ev de bulabiliriz. Kıyaslanacak metaryallerin aynı olması gerekir bence.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
(düzenlendi)

1 milyona altinda, 2008 3.0 crd grand cherokee overland var. 260 bin km de. kazasiz. bir arkadasim icin bakmistim gecen ay. gayet iyiydi. hem ust segment hem de daha yeni.  945 bin tl idi. 900 e bitecekti. 

tarihinde Doğan Arşiray tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
(düzenlendi)
  Temel Akyürek yazdı:

Bu aracın stepne kilidi nerede yazar acaba? Stepne eskimiş. Değiştireceğim açamıyorum

Genişlet  

.

kilit mi varmış? kriko kolunu buldunuz mu bu arada

tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Temel Akyürek
  Çağlar Bayur yazdı:

.

kilit mi varmış? kriko kolunu buldunuz mu bu arada

Genişlet  

 

WhatsApp Image 2023-10-02 at 15.51.13.jpeg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

hiç bakmamıştım onu bir şeklide sökmeli lazım olursa sıkıntısı büyük olur.

Yorum bağlantısı
Temel Akyürek

Araçta kat iptali olduğunu tespit ettik. Cihazda oksijen sensör arızası da veriyor. Kat iptali kaynaklı olabilir. Ayrıca akü ısı sensörü de komple sökülmüş onun da uyarısı var. Hangisinden olduğunu bilmiyoruz ama motor ışığı bunlardan ötürü yanık durumda. Herhangi bir öneriniz var mı?

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

V motorun her iki tarafından da ikinci oksijen sensörü arızası geliyorsa, yapılacak şey bu sensörleri aparat yaptırıp 3 4 cm kadar dışarı çekmek. yada konvertörler yine yerine takılacak. akü ısı sensörü diye birşey hatırlamıyorum kendi arabamdan.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Temel Akyürek

Lastikler 235 / 70 / 16 orijinali - 33 psi diye gördüm ama geneli asfalt kullanım için ne kadar basmam lazım?
Yol bilgisayarındaki lastik basın sensörü uyarı veriyor ilk bindiğimde. Onu da baktırmadan önce sıfırlayıp deneyeceğim. Nasıl sıfırlanıyor?
Bir de vites kolunun solunda bir düğme var. Basınca ekranda bir uyarı verdi. Esp falan kapatma gibi birşey mi bu?

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

2004 Kj liberty de lastik basınç sensörü diye birşey yoktur. ESP de yoktur.

 

o düğme overdrive düğmesi vitesi 3. vitese sabitler. motor freni ve yük çekerken üst vitese geçmesin diye kullanılır.

Yorum bağlantısı
Temel Akyürek
  Doğan Arşiray yazdı:

2004 Kj liberty de lastik basınç sensörü diye birşey yoktur. ESP de yoktur.

 

o düğme overdrive düğmesi vitesi 3. vitese sabitler. motor freni ve yük çekerken üst vitese geçmesin diye kullanılır.

Genişlet  

 

WhatsApp Image 2023-10-06 at 13.36.30.jpeg

  • Şaşkın 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

jantlardahava basınç sensörlü kj hiç duymamıştım bunun vin numarasından üretim yeri bakılmalı güzelmiş, o sensörlerde arıza başlamışsa dert, haberleşme frekansını okumalı sensöür üstünden sonra bundan analyan servis ve cihazı bulunmalı

Yorum bağlantısı
Temel Akyürek
  Çağlar Bayur yazdı:

jantlardahava basınç sensörlü kj hiç duymamıştım bunun vin numarasından üretim yeri bakılmalı güzelmiş, o sensörlerde arıza başlamışsa dert, haberleşme frekansını okumalı sensöür üstünden sonra bundan analyan servis ve cihazı bulunmalı

Genişlet  

Çöllerden gelen araçlardan biri bu. 4 sene tsk da 10bin km kaldıktan sonra 2008 de trafiğe çıkıyor. 40 bin kmye kadar yetkili serviste bakıldıktan sonra 80bin km ye kadar ankarada kolumanda bakılıyor. Sonra sivil birine satılıyor. Sivil arkadaşta aracı off-road ekipmanıyla dolduruyor. Fakat hiç yapamadan araç haczediliyor. Bursalı galerici bir abimiz ihaleden aracı kapıyor. Bakımlarını yapıyor. Aracı eski orijinal haline çevirip bana satıyor. Buraya kadar yapboz parçası gibi birleştirdim. Belki de aramızdan birinin elinden geçmiş bile olabilir :D Ben de aracın bakımsız kalmış, yıpranmış herşeyini tek tek değiştiriyorum. Büyük bir kısmı bitti aracın. Bu sensörler gibi ufak tefek şeylerden sonra aksesuara geçicem ve bu yaza kayfini çıkartacağım gibi duruyor. Araç şu an 113bin km de. Tepeden tırnağa tamamen orijinal.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
  Temel Akyürek yazdı:

Çöllerden gelen araçlardan biri bu. 4 sene tsk da 10bin km kaldıktan sonra 2008 de trafiğe çıkıyor. 40 bin kmye kadar yetkili serviste bakıldıktan sonra 80bin km ye kadar ankarada kolumanda bakılıyor. Sonra sivil birine satılıyor. Sivil arkadaşta aracı off-road ekipmanıyla dolduruyor. Fakat hiç yapamadan araç haczediliyor. Bursalı galerici bir abimiz ihaleden aracı kapıyor. Bakımlarını yapıyor. Aracı eski orijinal haline çevirip bana satıyor. Buraya kadar yapboz parçası gibi birleştirdim. Belki de aramızdan birinin elinden geçmiş bile olabilir :D Ben de aracın bakımsız kalmış, yıpranmış herşeyini tek tek değiştiriyorum. Büyük bir kısmı bitti aracın. Bu sensörler gibi ufak tefek şeylerden sonra aksesuara geçicem ve bu yaza kayfini çıkartacağım gibi duruyor. Araç şu an 113bin km de. Tepeden tırnağa tamamen orijinal.

Genişlet  

karartmalı aynası eksikse bende bir tane mevcut. cd changer varsa onunda yedek magazini mevcut.

  Çağlar Bayur yazdı:

jantlardahava basınç sensörlü kj hiç duymamıştım bunun vin numarasından üretim yeri bakılmalı güzelmiş, o sensörlerde arıza başlamışsa dert, haberleşme frekansını okumalı sensöür üstünden sonra bundan analyan servis ve cihazı bulunmalı

Genişlet  

sadece chrysler terminali onları kodlayabilir. tam baş belası o tip özel sensörler. ben WK dakileri söküp arttım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk
  Temel Akyürek yazdı:

Araçta kat iptali olduğunu tespit ettik. Cihazda oksijen sensör arızası da veriyor. Kat iptali kaynaklı olabilir. Ayrıca akü ısı sensörü de komple sökülmüş onun da uyarısı var. Hangisinden olduğunu bilmiyoruz ama motor ışığı bunlardan ötürü yanık durumda. Herhangi bir öneriniz var mı?

Genişlet  

Motor arıza ışığını o2 sensorunden yakar ki 4 tanedir. 

İkiser tane manifold ikişer de kat - susturucu arasında. Ben o2 sensorunu sokup bir sıra bağ teli sardım arıza kayboldu.

Akü sıcaklık sensörü elektrikli fan in calismasini tetikleyen etmenlerden biridir. Bulabilirsem bir ara paylaşırım o değerleri.

  Temel Akyürek yazdı:

Lastikler 235 / 70 / 16 orijinali - 33 psi diye gördüm ama geneli asfalt kullanım için ne kadar basmam lazım?
Yol bilgisayarındaki lastik basın sensörü uyarı veriyor ilk bindiğimde. Onu da baktırmadan önce sıfırlayıp deneyeceğim. Nasıl sıfırlanıyor?
Bir de vites kolunun solunda bir düğme var. Basınca ekranda bir uyarı verdi. Esp falan kapatma gibi birşey mi bu?

Genişlet  

Vites yanındaki OD düğmesi

5 tane basınç sensörü olmalı biri de stepne için. Onları kontrol eder ve arıza okur herhangi birinde basınç kaybı var ise. Bilgisayar ile bakmalı...

Arıza oldugu için sifirlayamazsiniz 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Temel Akyürek
  Ertan Çabuk yazdı:

Motor arıza ışığını o2 sensorunden yakar ki 4 tanedir. 

İkiser tane manifold ikişer de kat - susturucu arasında. Ben o2 sensorunu sokup bir sıra bağ teli sardım arıza kayboldu.

Akü sıcaklık sensörü elektrikli fan in calismasini tetikleyen etmenlerden biridir. Bulabilirsem bir ara paylaşırım o değerleri.

Vites yanındaki OD düğmesi

5 tane basınç sensörü olmalı biri de stepne için. Onları kontrol eder ve arıza okur herhangi birinde basınç kaybı var ise. Bilgisayar ile bakmalı...

Arıza oldugu için sifirlayamazsiniz 

Genişlet  

Stepneden kaynaklı hata veriyor sanırım. Şişirip tekrar deneyeceğiz. Sensör için uygulamanızı ustama söyleyeceğim.

Bugün yeni birşey keşfettim. Araç 170-180 aralığında gaz kesiyor. Ne kesiciye gidiyor, ne de boş bağırıyor. Direkt olarak gaz kesiyor. Ayağımı pedaldan çekip geri koyunca devam ediyor gazlanmaya. Bunlar tüpte yaşandı. Bir limitör mü var araçta? Benzinlide de aynı şeyi yaşarmıyım? Bilgisi olan var mı?

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
  Temel Akyürek yazdı:

Stepneden kaynaklı hata veriyor sanırım. Şişirip tekrar deneyeceğiz. Sensör için uygulamanızı ustama söyleyeceğim.

Bugün yeni birşey keşfettim. Araç 170-180 aralığında gaz kesiyor. Ne kesiciye gidiyor, ne de boş bağırıyor. Direkt olarak gaz kesiyor. Ayağımı pedaldan çekip geri koyunca devam ediyor gazlanmaya. Bunlar tüpte yaşandı. Bir limitör mü var araçta? Benzinlide de aynı şeyi yaşarmıyım? Bilgisi olan var mı?

Genişlet  

ben 210 yapmistim bir kere. gercekten cok tehikeli. olmuslerine yaklastirir. maks 140 olmalı. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık
  Temel Akyürek yazdı:

Stepneden kaynaklı hata veriyor sanırım. Şişirip tekrar deneyeceğiz. Sensör için uygulamanızı ustama söyleyeceğim.

Bugün yeni birşey keşfettim. Araç 170-180 aralığında gaz kesiyor. Ne kesiciye gidiyor, ne de boş bağırıyor. Direkt olarak gaz kesiyor. Ayağımı pedaldan çekip geri koyunca devam ediyor gazlanmaya. Bunlar tüpte yaşandı. Bir limitör mü var araçta? Benzinlide de aynı şeyi yaşarmıyım? Bilgisi olan var mı?

Genişlet  

Tüpün takati yetmiyor, benzine geçiyor olabilir. Ani hızlanmalarda da anlık kesiklik yapıp benzine geçerdi benimki. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

bunda limitör de olabilir her şey mümkün amerikanlarda genelde 180 de keserdi

  Cem Işık yazdı:

Ani hızlanmalarda da anlık kesiklik yapıp benzine geçerdi benimki. 

Genişlet  

şey gibi  şaaaparsan olacağı o ...... sakin sağdan sağdan ya hu

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...