İçeriğe Yönlendir

Double Corsa Macchiato :)


Ebrar Tüfek

Recommended Posts

Çağlar Bayur
Koray Demir yazdı:

İnişte kayan çıkamaz ki zaten.

ıkınır sıkınır sağlı sollu çıkar da inerken ikinci virajda ağaca girebilir ondan kurtulamaz. bizon da land de aynı yeri geçerdi, lakin birinin içindekinin bardağındaki çay dökülmezdi mesela

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Koray Demir
Evren Erakçora yazdı:

snowmaster 2 sport aldık bu sene bakalım nasıl çıkacak. 

Lassa ne oldu?

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Koray Demir yazdı:

Lassa ne oldu?

Forumdan Recep Selim Kaya arkadaşımıza sattım. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Çağlar Bayur yazdı:

inişe odaklanalım

 

manuele çekip vites 1 de, el freni 2 tık çekili vaziyette iniyorum, biyerden aşşağı uçarsak atlayabilmek için kapı kilidi açık, kemer açık. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Oo bende şanzıman yok. Vites de yok. Nasıl ineceğuk 

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Oo bende şanzıman yok. Vites de yok. Nasıl ineceğuk 

 

Kapıyı açıp ayağını yere sürterek fren yaptırcan abi 

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

bende şanzıman yok.

nesine para verdin ki kalorifer yok dinamo yok termostat yok frenler sistemsel anfi bağlasan olmuyor

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Dört çekerlere güvendik. Onlar da tek tekere düşünce dört çeker değilmiş meğer :) aslında onlara 1 çekemez deseler daha iyi 

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Çağlar Bayur yazdı:

anfi bağlasan olmuyor

 

Nasıl yani, koltuğun altında nükleer reaktör var ama tss20 leri bağlayıp cengiz dinleyemiyorum öyle mi 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ebrar Tüfek yazdı:

 

Nasıl yani, koltuğun altında nükleer reaktör var ama tss20 leri bağlayıp cengiz dinleyemiyorum öyle mi 


dinleyebiliyorsun. Ama cengiz değil :) 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


dinleyebiliyorsun. Ama cengiz değil :) 

 

olmadı :) 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Dört çekerlere güvendik. Onlar da tek tekere düşünce dört çeker değilmiş meğer :) aslında onlara 1 çekemez deseler daha iyi 

4 tekere birden roller koymak lazımdı ben söyledim, dengesiz oluyor öyle 3 teker :crazy:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Ebrar Tüfek
(düzenlendi)

Kırmızı corsayı aldığımda araçta antifriz yoktu,  2000 km önce yağ bakımı yapılırken antifrizi koyduk, daha sonra kalorifer hortumu delinmiş araba su eksiltiyordu, bütün kalorifer hortumlarını değiştirdim, tekrar antifriz koydum, Geçen gün radyatöre taş atladı yolda giderken, delinmiş su damlatıyordu mecburen değişmek zorunda kaldık, dün oris marka radyatör takıldı 2400 tl ye, Termostat erken açıyordu su sıcaklığı 80 derecelerde kalıyordu, orjinal Mahle Behr marka termostat taktım, şuan su sıcaklığımız 90 stabil. Radyatör takılınca tekrar antifriz değiştirdik.

 

2 ayda 3 kere antifriz değiştirdik, yedek su kabının orjinalini bulamadım, bulunca onu da değiştireceğim, görüntü olarak temiz durunca hoşuma gidiyor, soğutma suyu amel defteri gibi tertemiz :)  


Akümüz cihazda %55 gösteriyordu, değişmesi gerekiyor, Üzerinde 60 amper Bosch akü vardı, 6 sene önce takılmış, garanti belgesi torpidoda duruyor, tekrardan Bosch marka 62 ah akü aldım taktım, 

 

Bilgi: Şanzımanda 2 den 1 e geçerken tıkırtı sesi geliyordu, vites atış hızı çok yavaştı, vites değişiminde far ışığı kısılıyordu, 

 

Akü değiştikten sonra Şanzımandaki tıkırtı sesleri tamamen kesildi, vites atış hızı belirgin seviyede arttı, hemen hemen tam otomatiğe yakın birşey oldu, Vites atma devri ortalama 750 devir düştü, 

 

Galiba şanzımandaki robot, akünün voltajından dolayı düzgünce çalışamıyordu, Akü sıfırlanınca şanzımandaki bütün problemlerimiz geçti.

 

 

Radyatör sökerken klima gazını boşalttık, normalde 600 küsürlerde olması gereken gaz 259 çıktı, Klima gazını basarken komple tamamladık, şuanda gaz eksiksiz şekilde halledildi.

 

Hazır uğraşıyoruz, ön taraftaki yağmur oluklarını su kanallarını komple temizledik, dal yaprak çer çöpten arındırdık, bol yağmurlu kış mevsiminde herkese tavsiye ederim ne olur ne olmaz. 

 

 

Saat geç oldu diye şanzıman yağı ve robotun hidrolik yağını değiştirememiştik, haftaiçi onları da halledeceğiz. 

 

Boş bi zamanda farları parlatacağım, 

 

Yavaş yavaş sıfır kondisyonuna geliyor. 

 

Cosmo jant alacaktım yazlık lastikleri cosmo ile kullanacaktım, dükkanın depodan zafiranın orjinal gm teneke jantları buldum, 5 bijon olduğu için uymuyor, bagaja koydum yarın jantçıya gidip 4 bijon oem gm corsa jantı ile takas edeceğim, bi sulu zımpara bi jant grisi boya, üstüne orjinal jant göbeği ile yazlık lastiğe hazır edeceğiz, görüntü beklentim yok cosmo jant ile şanzımanı yormayalım hafif teneke jant iyidir. 

 

 

AEFE3F2A-4D84-4A53-9360-86F32C6BE9EA.jpeg.86c5d05cb0debee1d7af68f0793ea08d.jpeg7FDCEBA5-4FB6-4FF8-B1F3-38245610B106.jpeg.ccd7bb3955cb95027388b2b59307e5c0.jpeg8F916863-0B2C-4AF6-9347-2728C01014CA.jpeg.58fe8dd445443fa3b060f0944a6f35f1.jpeg

tarihinde Ebrar Tüfek tarafından düzenlendi
  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Ebrar Tüfek

Girdik dalak böbrek, ön sis yoktu orjinal sisleri çerçevesi ile aldım, park kısa uzun sis komple photon ile değiştiriyoruz, selektör atarken öndeki adamın röntgenini çekme deneyi yapacağım on numara yutup içeriği, bide arka sisler tek yanıyor diğer tarafa da tesisat çektirip aktif edeceğiz, kör şaşı gibi durunca hoşuma gitmiyor. 

 

 

AB1170CF-574E-4F00-BB34-1B9CEB5D0CF1.jpeg.b8d9e9ea1d0863f685f4071c1177b3a5.jpeg

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek

Ankara yaptım geldim, yolda ışınlanma tekniği ile kurum temizleme operasyonu yapıldı.

 

Googledan gelenlere bilgi: 

1.2 yarı otomatik corsa c vmax 195 km(kadranda) 

5BB8EBA1-0831-47BC-8FC3-776BED0CE5F1.png

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Ebrar Tüfek

Güncelleme

 

Kırmızı 134 bin km oldu, bayaa gezmişiz, yatırım niyetine almıştım ama arabayı kapıda yatırmayı beceremiyorum. 

 

Zafiradan kalma 4 Tane gm teneke jantı, Corsa uyumlu 4x100 gm teneke jant ile takas ettim. Teneke de olsa orjinal olması hoşuma gidiyor. Boya sökücü+ zımpara astar boyası atılacak, yazlıklar için hazırda bekleyecek. 9 jant yaz kış ayrı. Belkide combo jantı alırım bunlara yakışıyor daha karar vermedim.

 

Kırmızının arka bagaj yazıları olmaması çirkin görüntüye sebebiyet veriyor, yazılarını aldım, müsait zamanda takacağım. İşten güçten yıkayıp temizlemeye vakit bulamadık. 

 

Yakıt fişlerini torpidoda dosya içerisinde saklıyorum, Multivanda yaptığım gibi, bir kaç aya bi motor alırsam corsanın km si sabit kalacak gibi görünüyor. 

 

Mavili de değişiklik yok, km 178 bin oldu, bidahaki ay muayenesi var. Baskı balata değişecek ama biraz daha idare eder, yaza doğru onu halledeceğiz, ona da yazlık lastik alınacak. 

 

Satılmayacak olsa tam tüp takılacak arabalar, ikisine de yalandan yere benzine deli para veriyoruz, haftada 1 depo yiyor. 

 

 

Bu arada 2001 ile 2004 model arasındaki fark arkadan daha çok belli oluyor :) 

 

AB424BF4-AD81-4410-A8E5-E63B25E52BB2.jpeg.c25f3b17d154a10150d893dcb69d1161.jpeg

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

arka sileceksiz geçecek mi muayeneden

Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
Çağlar Bayur yazdı:

arka sileceksiz geçecek mi muayeneden

Hafif kusur Abi 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Silecek var ya

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Selçuk Bakış yazdı:

Hafif kusur Abi 

iptal edeceğim de iyi oldu bu

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Çağlar Bayur yazdı:

arka sileceksiz geçecek mi muayeneden

 

Silecek var abi ikisinde de 

Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
Çağlar Bayur yazdı:

iptal edeceğim de iyi oldu bu

Çoğu araba arkaya el kol takıyor, UNO grubunda çalışan sayısı %10 civarıdır.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...