Mehmet Hedef 4 Eylül 2023 Paylaş 4 Eylül 2023 İyi günler forum üyeleri arkadaşlar ben bir konu hakkında bilginize başvuracağım aracım Ford Focus 2001 model 2000 motor aracın hararet müşürünün Müş ürünün yerine beş tane ustaya götürdüm Adıyamanda ikamet ediyorum deprem dolayısıyla burada görevliyim ancak götürdüğüm beş usta da yerini bulamadı Bilgisi olan varsa şemalı bir şekilde görselini atabilir mi bir de Orjinal ürünü nereden bulabilirim çünkü araç rampada giderken yokuş yukarı 120 130 dediğinde veya vites düşürdüğümde az bir zorlama da harareti yükseliyor anlık olarak tekrardan 5.06 saniye içerisine düşüyor şimdiden teşekkürler Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Eylül 2023 Paylaş 4 Eylül 2023 @Mustafa Tüfekçi bilir bence.. Tabi başka arkadaşlarımız da bilebilir.. Yorum bağlantısı
Emre Demir 4 Eylül 2023 Paylaş 4 Eylül 2023 şu borunun girdiği kütük var onun içinde . 1 Yorum bağlantısı
Çözüm Çağlar Bayur 4 Eylül 2023 Çözüm Paylaş 4 Eylül 2023 kayış tarafında arkada, aynı motor mondeo da olsa termostat üstünde idi Emre Demir yazdı: şu borunun girdiği kütük var onun içinde . mondeo da orada da focusta farklı olmasın? 1 Yorum bağlantısı
Emre Demir 4 Eylül 2023 Paylaş 4 Eylül 2023 aynı motor abi , hatta iyice bakılır ise dışarda duran büyük bir ısı müşürü de görülecektir ,boşta . 2 tesisat var gibi araçta. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Eylül 2023 Paylaş 4 Eylül 2023 Zetec-e çeşit çeşit yıla göre. Motorun resmi varsa daha sağlıklı olur ama alternatör arkasında olabilirmiş Çağlar abi de yazmış Yorum bağlantısı
Mehmet Hedef 4 Eylül 2023 Yazar Paylaş 4 Eylül 2023 CevapLar için teşekkür Şuan görevdeyim bakıp bilgi vereceğim 👍 Yorum bağlantısı
Emre Demir 4 Eylül 2023 Paylaş 4 Eylül 2023 Mehmet Hedef yazdı: CevapLar için teşekkür Şuan görevdeyim bakıp bilgi vereceğim 👍 https://orjinalfordparca.com/focus-termostat-govdesi-2-0-benzin-1998-2003-orjinal/ bunun içinde 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Hedef 4 Eylül 2023 Yazar Paylaş 4 Eylül 2023 Emre Demir yazdı: https://orjinalfordparca.com/focus-termostat-govdesi-2-0-benzin-1998-2003-orjinal/ bunun içinde Baktılar ama ustalar göremedi termostat gövdesini sökmemiz mi lazım yoksa altında mı bulunuyor Yorum bağlantısı
Mehmet Hedef 4 Eylül 2023 Yazar Paylaş 4 Eylül 2023 Emre Demir yazdı: sökülecek içinde Eyvallah 👋 olmazsa alıp söktüreceğim Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 4 Eylül 2023 Paylaş 4 Eylül 2023 En son bakacağınız yer CHT sensörü. Kolay bozulan bir parça değil. Suya daldırmalı tip bir fan müşürü yok sizin aracınızda. Silindir kapak sıcaklığını doğrudan ölçüyor. Yeri alternatörün arkası. Test için soketini sökün araç çalışıyorken. Fanlar doğrudan devreye girer. Girmiyorsa elektrik tesisatında, role, sigorta gibi parçalardan sorun vardır. Yorum bağlantısı
Mehmet Hedef 4 Eylül 2023 Yazar Paylaş 4 Eylül 2023 Mehmet Taner Kadak yazdı: En son bakacağınız yer CHT sensörü. Kolay bozulan bir parça değil. Suya daldırmalı tip bir fan müşürü yok sizin aracınızda. Silindir kapak sıcaklığını doğrudan ölçüyor. Yeri alternatörün arkası. Test için soketini sökün araç çalışıyorken. Fanlar doğrudan devreye girer. Girmiyorsa elektrik tesisatında, role, sigorta gibi parçalardan sorun vardır. Aracın termostatının içerisinde olmadığını söylediniz bazI arkadaşlar da Termostat ın içinde bulunduğu söyledi alternatöran orada bir soket var benim aracı çalıştırıp ısı yükselince soketi ceksem belli olur mu bu olduğu Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Eylül 2023 Paylaş 4 Eylül 2023 Mehmet Taner Kadak yazdı: En son bakacağınız yer CHT sensörü. Kolay bozulan bir parça değil. Suya daldırmalı tip bir fan müşürü yok sizin aracınızda. Silindir kapak sıcaklığını doğrudan ölçüyor. Yeri alternatörün arkası. Test için soketini sökün araç çalışıyorken. Fanlar doğrudan devreye girer. Girmiyorsa elektrik tesisatında, role, sigorta gibi parçalardan sorun vardır. nerde bu sensör ustalar motoru indirmeden bulunmalı 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Hedef 4 Eylül 2023 Yazar Paylaş 4 Eylül 2023 Aracın termostatının içerisinde olmadığını söylediniz bazI arkadaşlar da Termostat ın içinde bulunduğu söyledi alternatöran orada bir soket var benim aracı çalıştırıp ısı yükselince soketi ceksem belli olur mu bu olduğu Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Eylül 2023 Paylaş 4 Eylül 2023 kısmen , zira o zaman fan direkt çalışacak önlem olarak. Yorum bağlantısı
Mehmet Hedef 4 Eylül 2023 Yazar Paylaş 4 Eylül 2023 Çağlar Bayur yazdı: kısmen , zira o zaman fan direkt çalışacak önlem olarak. Şimdi tam olarak önce altarnatörun oradaki müşürü değiştirip bakalım olmazsa termostat gövdeyi sökelim yoksa ( Adıyaman sanayi zaten yoktu depremden sonra hiç kalmadı) Benim aracın sonu kötü Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Eylül 2023 Paylaş 4 Eylül 2023 Termostat mi arıyorsunuz fan müşiri mi ben orayı da karıştırdim Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 4 Eylül 2023 Paylaş 4 Eylül 2023 Mehmet Hedef yazdı: Şimdi tam olarak önce altarnatörun oradaki müşürü değiştirip bakalım olmazsa termostat gövdeyi sökelim yoksa ( Adıyaman sanayi zaten yoktu depremden sonra hiç kalmadı) Benim aracın sonu kötü Alternatörü sökmek çok zor. O sensörde pahalıdır. O kısmı hiç ellemeyin. Siz termostatı sökün birde öyle kullanın aracı. Yorum bağlantısı
Mehmet Hedef 4 Eylül 2023 Yazar Paylaş 4 Eylül 2023 Mehmet Taner Kadak yazdı: Alternatörü sökmek çok zor. O sensörde pahalıdır. O kısmı hiç ellemeyin. Siz termostatı sökün birde öyle kullanın aracı. Orjinal sensör ülkede netten bulamadım fordöner diye sitede 135 $ 4500 TL filan ancak ithal ürünler 550 TL civarı termostat I mı değişim sizce malum kış geliyor yoksa araç ısınmaz çocuklar yolda perişan olur Mehmet Taner Kadak yazdı: En son bakacağınız yer CHT sensörü. Kolay bozulan bir parça değil. Suya daldırmalı tip bir fan müşürü yok sizin aracınızda. Silindir kapak sıcaklığını doğrudan ölçüyor. Yeri alternatörün arkası. Test için soketini sökün araç çalışıyorken. Fanlar doğrudan devreye girer. Girmiyorsa elektrik tesisatında, role, sigorta gibi parçalardan sorun vardır. Yorum bağlantısı
Mehmet Hedef 4 Eylül 2023 Yazar Paylaş 4 Eylül 2023 Sigortalarımı kontrol etsem veya değişmem mi lazım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Eylül 2023 Paylaş 4 Eylül 2023 termostat mı ısı müşürü mü? konudaki anlatımda müşür e odaklandım Yorum bağlantısı
Mehmet Hedef 4 Eylül 2023 Yazar Paylaş 4 Eylül 2023 Vallahi abi ne yapacağımı ben de şaşırdım o araç sürekli yapmıyor arada bir rampa çıkarken özellikle 120 130 140 yaptığım sıralarda veya vitesi beşten dörde çektim de aniden hararet yükseliyor ayağını gazdan çektiğin de düşüyor termostadı değişsem mi söküp bir baksak veya arkadaşın dediği sensör alternatörün arkasındaki onumu söksek sıralamayı bilemedim veya aracın sigortalarını kontrol etsem Ama galiba önce termostatı sökebilirim sonra görüşürüz deneyeceğim galiba yoksa araba aracımı Adıyamanda mah edecekler Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Eylül 2023 Paylaş 4 Eylül 2023 Termostati degisin. @Mehmet Taner Kadak çabuk bozuluyor dediydi, bi değiştik bizimki açık kalıyordu Açılmıyorsa ondan yapar, radyator tıkalı olabilir ondan yapar, devirdaim arızalı olabilir ondan yapar Yorum bağlantısı
Recommended Posts