İçeriğe Yönlendir

Vasati 40 Çöp


Sani Gerşon

Recommended Posts

Servet Aydın

O kadar sistem var. Hepi topu 500w tüketim ile anında ısınma soğutma mümkün. Niye yapmazlar diyorum ve eminim ki bir yıl sonra yapacaklar. Ben sadece kenarda saç baş yolacağım. Sırma saç kopmuyor denedim🍆

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
(düzenlendi)
Mert Gülkokan yazdı:

Toyotanın hiç bir zaman malzeme kalitesi iyi olmadı olmayacakta rakiplerinin hep gerisinde

Toyotanın hiç bir zaman malzeme kalitesi iyi olmadı olmayacakta rakiplerinin hep gerisinde


hep de ucuz ama. 
 

golf otomatik en ucuz 1.347.000₺

corolla otomatik en ucuz 1.182.000₺

 

2023 corolla sedana bindim. Malzeme kalitesi de gayet iyiydi. Benimkinden iyi yani. Demekki iyileştirme yapmışlar bi tık

 

 

 

 

 

tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Mert Gülkokan yazdı:

Toyotanın hiç bir zaman malzeme kalitesi iyi olmadı olmayacakta rakiplerinin hep gerisinde

Toyota ların sacı Türk malı sac kullanan emsallerinden iyi. Geçmiştede yazmıştım akma ve kopma dayanımı %30 yakın fazla.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Metin Uzunoğlu yazdı:

Toyota ların sacı Türk malı sac kullanan emsallerinden iyi. Geçmiştede yazmıştım akma ve kopma dayanımı %30 yakın fazla.

Geçen kaputu kaldırayım dedim, hey maşallah. Seyit onbaşı olmak lazım. Bayağı ağır. 50kiloluk kadınlar nasıl kaldıracak bu kaputu...

Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı
Sani Gerşon yazdı:

Hocam, Tiguan'ı şutla, al bunu. Ben sevdiysem, herkes sever :) 

Olabilir, nasip. 

Yorum bağlantısı
Koray Demir
Metin Uzunoğlu yazdı:

Toyota ların sacı Türk malı sac kullanan emsallerinden iyi. Geçmiştede yazmıştım akma ve kopma dayanımı %30 yakın fazla.

Toyota’nın motoru Belçika, şanzımanı Polonya’dan geliyor. Güvenlik kriteri olmamakla birlikte sacı yerli Borusan Grup (Borçelik) diye hatırlıyorum. En yüksek burulma direncine sahip sac ise İsveç çeliğine ait (Volvo, Saab)

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Koray Demir yazdı:

Toyota’nın motoru Belçika, şanzımanı Polonya’dan geliyor. Güvenlik kriteri olmamakla birlikte sacı yerli Borusan Grup (Borçelik) diye hatırlıyorum. En yüksek burulma direncine sahip sac ise İsveç çeliğine ait (Volvo, Saab)


güvenlik kriteri olmadan olur mu? Kullanılan çeliğin akma çekme kopma burulma burkulma gibi bir çok dayanımı test edilmeden kullanılmaz heralde. 
 

@Sani Gerşonbenim arabada kaput alüminyum. Çok hafif. Bi gün elimde kalacak diye korkuyorum. Pahalı oluyor diye 2020 eylülden sonra sac üretmeye başladılar. Maliyet kısma işleri yani

Yorum bağlantısı
Koray Demir
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


güvenlik kriteri olmadan olur mu? Kullanılan çeliğin akma çekme kopma burulma burkulma gibi bir çok dayanımı test edilmeden kullanılmaz heralde. 

 

@Sani Gerşon

 

Gerekli Toyota standartlarını sağlar evet. Sac kalınlığı güncelde sağlamlık kriteri değildir şasi korur o bakımdan söyledim. 950 Volvoya dolu işlemez mesela. Firmalar artık araçları daha güvenli olması için hafifleştiriyor, karbon fiber ve hafif olduğu için alüminyum kullanılıyor. Kaporta kalınlığının bir manası kalmadı. Tüketim, performans ve CO2 salınımı için hafiflik gerekli. 
 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Koray Demir yazdı:

Gerekli Toyota standartlarını sağlar evet. Sac kalınlığı güncelde sağlamlık kriteri değildir şasi korur o bakımdan söyledim. 950 Volvoya dolu işlemez mesela. Firmalar artık araçları daha güvenli olması için hafifleştiriyor, karbon fiber ve hafif olduğu için alüminyum kullanılıyor. Kaporta kalınlığının bir manası kalmadı. Tüketim, performans ve CO2 salınımı için hafiflik gerekli. 
 


tamam işte. Bahsi geçen enerji emilimi veya işlevselliğini bilmek için bile konuşulan testler yapılır. Yani kullanılan malzemenin şekil değiştirme özelliklerini bilir mühendisler. Her ne kadar kazalarda etkisi olmasa bile. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Koray Demir yazdı:

Toyota’nın motoru Belçika, şanzımanı Polonya’dan geliyor. Güvenlik kriteri olmamakla birlikte sacı yerli Borusan Grup (Borçelik) diye hatırlıyorum. En yüksek burulma direncine sahip sac ise İsveç çeliğine ait (Volvo, Saab)

Toyota belçikadan sacı alıyor. Kesin bilgi.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Metin Uzunoğlu yazdı:

Toyota belçikadan sacı alıyor. Kesin bilgi.


sürmene bıçakçıları çeliği fransandan alıyordu. Şu an çin’den gelmeye başladı. Bi numarası yok yani :) 

Yorum bağlantısı
Cem Işık
Sani Gerşon yazdı:

Geçen kaputu kaldırayım dedim, hey maşallah. Seyit onbaşı olmak lazım. Bayağı ağır. 50kiloluk kadınlar nasıl kaldıracak bu kaputu...

Sen hiç kaputu kaldıran kadın gördün mü Sani? Evli olan kocasına iteler o görevi, bekar olan da benzincide cam suyu doldururmusunuz lütfen der geçer. 

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


sürmene bıçakçıları çeliği fransandan alıyordu. Şu an çin’den gelmeye başladı. Bi numarası yok yani :) 

Erdemirin sacı ile fiziksel özellikleri farklı.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Rampa aşağı dur kalk trafiğe takıldık. Ayağım yoruldu. Adaptif açtım. Rampa aşağı 5-10km hızla, dur kalk çok güzel gitti. 3sn’den fazla durunca gaz pedalına dokun bırak yaptım. 
 

adaptifi uzun yolda vs kullanamıyorum. Ama dur kalk trafikte çok güzel. 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Rampa aşağı dur kalk trafiğe takıldık. Ayağım yoruldu. Adaptif açtım. Rampa aşağı 5-10km hızla, dur kalk çok güzel gitti. 3sn’den fazla durunca gaz pedalına dokun bırak yaptım. 
 

adaptifi uzun yolda vs kullanamıyorum. Ama dur kalk trafikte çok güzel. 

Ben uzun beklemelerde hold kullanıyorum. Güzel oluyor, ayağım frende beklemek zorunda kalmıyor.

ADaptif sokak aralarında riskli çünkü anında güvenlik için bırakılan boşluğa biri dalıyor.

Çevreyolu ve hatta uzun caddelerde de adaptif müthiş bir şey. Ben ayaklarımı da oynatmıyorum, res+ ile devam ediyorum.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Sahın yazdı:

Neden? 


Yollar çok yoğun. E biz de put gibi gitmiyoruz. Adaptif bana uyum sağlayamıyor :) 

 

aslında adaptif sürüş kurallara uygun. Ama sakin kullanan ben bile dayanamayıp daha efektif kullanıma geçiyorum. 

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Yollar çok yoğun. E biz de put gibi gitmiyoruz. Adaptif bana uyum sağlayamıyor :) 

 

aslında adaptif sürüş kurallara uygun. Ama sakin kullanan ben bile dayanamayıp daha efektif kullanıma geçiyorum. 

Trabzona giderken radar nerde hız koridoru nerde bilemediğim için sahil turizmin otobüsünü takip ettim Giresuna kadar. Olsa çok işime yarardı :) 

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Cem Işık yazdı:

Sen hiç kaputu kaldıran kadın gördün mü Sani? Evli olan kocasına iteler o görevi, bekar olan da benzincide cam suyu doldururmusunuz lütfen der geçer. 

Kaputta teker varsa bi de !

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Sahın yazdı:

Trabzona giderken radar nerde hız koridoru nerde bilemediğim için sahil turizmin otobüsünü takip ettim Giresuna kadar. Olsa çok işime yarardı :) 


ona yazmayıp sana yazabilirler :) 

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


ona yazmayıp sana yazabilirler :) 

Muhtemelen de öyle olur.

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


ona yazmayıp sana yazabilirler :) 

 

İlkay Başaran yazdı:

Muhtemelen de öyle olur.

Nasıl olacak ki o? Seyyar radar yoktu, olsa olsa hız koridoru vardır. :) 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Sahın yazdı:

 

Nasıl olacak ki o? Seyyar radar yoktu, olsa olsa hız koridoru vardır. :) 


otobüs bizden der, sana da hoşgeldin derler :)

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

uzaklardaydım mtven hayırlı olsun :nazar:

vesile ile bizdeki kiprit kutuları neden 40 çöp olarak satışa başlamıştı bilir misin? kutusu daha çok alabilir olmasına rağmen

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...