İçeriğe Yönlendir

Turbo Sümbül


Ali Darbaz

Recommended Posts

Mert Yeldan
Ali Darbaz yazdı:

Arabayı eve getirdim. Üzerindki 2013 model lastikler için bir çözüm bulmak lazım. Lastik bulamıyorum ucuza. 


Geçmiş olsun Ali, ebat ne?

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Mert Gülkokan yazdı:

Lastikcim.com

Daha ucuza yok

İyi fiyat, 1000 tl altı petlas.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Çok geçmiş olsun. Tampon havalandırmalarını bi kontrol ettirin.

Bu lastiklerle tatile gidilmemesi daha hayırlı olmuş zaten ayrıca.

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Sık sık bak sepete ekle çıkar yapıldığında stok düşüyor. Amazon gibi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Hem hayırlı olsun hem geçmiş olsun. 195 65 15 te bakılabilir kullanma kılavuzunda yazan ebatlarda ise. Daha uyguna gelir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Henüz arabanın sürüşü hakkında konuşmadım.. Ama şunu bilin sürdüğüm en eğlenceli arabalardan biri. 

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Hafif kasa turbo motor 3. Silindirin karakteristik sesi. 

Gözünü kısıp sürünce motordan 911 sesi geliyordu Clio da :∆

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Metin Akbal yazdı:

Hem hayırlı olsun hem geçmiş olsun. 195 65 15 te bakılabilir kullanma kılavuzunda yazan ebatlarda ise. Daha uyguna gelir.


ya 175 de 185 takmışlarsa :) 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


ya 175 de 185 takmışlarsa :) 

 

He canım. Arabanın orjinal lastiği. Hiç değişmemiş. El kitabıda aynı şey söylüyor

Lastiği 1 ay salladım.. Clio ile seyahate devam. Arabayıda attım arkaya. Camları filmli halinden çektim. Miss gibi

PANO_20230716_191059.jpg

PANO_20230716_191157.jpg

IMG_20230716_191031.jpg

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


ya 175 de 185 takmışlarsa :) 

 

Bi dur da 😂

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Aytac Sakal

Ali Bey yakıt tüketimi motor performansı konularında yorumlarınızı bekliyoruz...

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Aytac Sakal yazdı:

Ali Bey yakıt tüketimi motor performansı konularında yorumlarınızı bekliyoruz...

 

Arabanın aküsü boştur diye çok devirli kullandığımdan tüketimi yüksek . Akü kontrol sonrası iyi durumda olduğunu söylediler. Söylediklerinde 12,33 volt gördüm. 

Henuz ekonomik bir sürüş yapma fırsatım olmadı ama 2000 devirden sonra fırlayıp gidiyor. Düşük devirlerde Hyundai i10 gibi ama 2000 devirden sonra 1,6 multijet gibi çalışıyor. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

devirsiz olunca akü şarj etmiyor mu?

 

Yüksek devirde daha hızlı şarj ediyordur. Üzerindeki soğutma kanatcıklarıda daha iyi soğutuyordur. Düşük devirde yüksek amper çekmek alternatörü yoran bir durum. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

alternatörü yoran bir durum. 

park edince dinlenir o bişiyciği kalmaz, veya vitamin takviyesi edelim yorulmaz?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Tce 90 pdf dökümanları ararken TCE 1,2 litre versiyonu hakkında yaşanan sorunları içeren bir siteye denk geldim. Sanırım mahkemelik olmuş pekçok kullanıcı . Çok şükür 0,9 litre motor soğutma suyu eksilmesi dışında bir açıklamaya henüz karşılaşmadım. 

 

https://casse-moteur-renault.weebly.com/motorgate.html

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Sonunda buldum, motorumun orjinal renault dökümanı.  Hyunadi i10 1.0 motoru sadece 43 kilo idi. 0.9 litre turbo yeni motorum ise 94 kilo 

 

4rrek2n.jpg

be6cz19.jpg

4rm8guu.jpg

tkqzb7f.jpg

 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Koray Demir
Ali Darbaz yazdı:

Sonunda buldum, motorumun orjinal renault dökümanı. 

 

 

 

 

Döküman gözükmüyor.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

motorumun orjinal renault dökümanı. 

garantisi bitmişse bir de orjinal üst kapak lazım olabilir

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Buda arabamızın şanzımanı JH3

gmduurb.jpg

o62fxw6.jpg

s6ghcds.jpg

h89az7t.jpg

 

Koray Demir yazdı:

Düzenledin galiba.

 

Yüksek çözünürlükte yükledim. 

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...